Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!
Detaljer for Bank Norwegian forbrukslån
Ønsket lånebeløp
65 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 15 år
Kost pr. mnd.
1 576 kr
17,86%
Eff. rente
94 581 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
15%
Nom. rente
950 kr
Etabl. gebyr
30 kr
Termingebyr

Bank Norwegian forbrukslån

Bank Norwegian tilbyr forbrukslån fra 5 000 til 600 000 kr. Det stilles ingen krav til hva pengene skal brukes til, altså kan du bruke forbrukslån fra Bank Norwegian til hva enn du måtte ønske, som for eksempel innkjøp, oppusning, refinansiering av dyre smålån eller kredittkortgjeld.

Hvem kan søke forbrukslån fra Bank Norwegian

For å kvalifisere for å få forbrukslån fra Bank Norwegian stilles det noen få krav til deg som søker:

  • Du må være norsk statsborger
  • Ingen aktive betalingsanmerkninger
  • Over 18 år

Er du usikker på om du tilfredsstiller kravene kan du enkelt søke, og du får eventuelt avslag dersom du ikke tilfredstiller kravene. Det er helt gratis og uforpliktende å søke om forbrukslån hos Bank Norwegian.

Hvordan søker jeg forbrukslån hos Bank Norwegian

Bank Norwegian har en av norges raskeste og enkleste søknadsprosesser. Fyll inn dine opplysninger her, og du vil få svar på om du kvalifiserer. Det er ingen forpliktelser tilknyttet søknaden, og du avgjør om du ønsker å godta betingelsene for lånet.

Hvilken rente får jeg?

Som med alle lånesøknader så beregnes renten individuelt. Du vil altså ikke få konkret svar på hvilken rente du får før du har sendt inn dine opplysninger til Bank Norwegian. Du står helt fritt til å avslå lånetilbudet, dersom du ikke er fornøyd med lånebetingelsene. Legg inn opplysningene dine her, så finner du raskt ut hvilke rente du kan få.

Refinansiering av dyre smålån og kredittkortgjeld

Bank Norwegian kan hjelpe deg å samle dyre smålån til ett enkelt gunstigere lån. Velger du å refinansiere med Bank Norwegian vil Bank Norwegian hjelpe deg med å innfri gjelden du har hos andre kreditorer. Her søker du enkelt om refinansiering med Bank Norwegian

Bank Norwegian tilbyr et av Norges beste kredittkort

Bank Norwegian har kanskje Norges beste og mest populære kredittkort. Bytter du ut ditt nåværende kort med et Bank Norwegian kredittkort vil du spare CashPoints hver gang du handler. CashPoints kan du bruke til å hel- eller delbetale din neste ferie. Kortet er selvfølgelig helt gratis. Les mer om vår test av Bank Norwegian kredittkort her.

Representativt låneeksempel: 65 000 kr /o 5 år. Eff. 17,86% kost 29581 tot. 94581 kr

Derfor bør du vurdere en lånemegler

Når du søker et forbrukslån vil betingelsene du får (som rente og kostnad) variere mye fra bank til bank. En lånemegler søker på dine vegne hos opptil 15 forskjellige banker og presenterer deg med de beste og billigste tilbudene. En lånemegler er den sikreste og tryggeste måten for at du får de beste betingelsene.

Lånebeløp
65 000 kr
Lånebeløp
65 000 kr
Lånebeløp
Nedbetaling
5 år
Nedbetalingstid
5 år
Nedbetalingstid
Eff. rente
17,86 %
Eff. rente
Fra 9,32%
Eff. rente
Kost pr. mnd
1 576 kr
Kost pr. mnd
1 330 kr
Kost pr. mnd
Totalkostnad
94 581 kr
Totalkostnad
79 786 kr
Totalkostnad
Søk
Spar inntil 14 795 kr ved å velge Lendo
Lendo sammenligner 15+ banker og finner det beste og billigste lånet for deg
Bank Norwegian omtaler og erfaringer
41 verifiserte omtaler
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Responstid
Bra
1
av 22 innen
kredittbank
59%
anbefaler
Bank Norwegian
Anne M. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Fantastisk"

Jeg har bare godt å si om banken. Tjene opp poeng.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"En bank uten noen form for kundeservice"

Dette er banken for de som ønsker en bank som:
- bruker 2-3 uker på å svare på dine henvendelser.
- ikke svarer på alle spørsmålene dine i en henvendelse og du da må sende en ny henvendelse og vente i 2-3 uker.
- en bank som imponerende nok ikke klarer enkel utregning av renter og fikse korrekte nedbetalingsplaner

fraråder ALLE å bruke denne banken.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"

Markedets mest useriøse aktør?

Jeg har brukt bank Norwigaen i noen mnd nå. Tok disse i bruk da de så fint reklamerte med gebyrfrie uttak. Jeg har vært en del ute og reist, og tenkte dette var gode saker. Men når jeg kom hjem og skulle gjøre opp kredrittgjelden fikk jeg meg en god overraskelse. Det påløper RENTER på kontantuttak fra dag én! Når jeg først fant ut av dette, betalte jeg selvfølgelig så raskt som mulig. Jeg glemte å fylle inn ører. Så jeg skylte selskapet 22øre. Jeg ante ingenting, fikk ingen faktura fra selskapet. Så gikk jeh bare inn for moro skyld å sjekket. Og da hadde det selvfølgelig påløpt rente på disse ørene også. Jeg sendte de en mail på om jeg kunne få en faktura på det jeg skylder, slik at jeg får disse amatørene ut av verden. Det tok 3 uker før de svarte, og det var selvfølgelig 2 dager etter forfall de svarte. Ikke store belløpene hos meg, men tenk på de som har store belløper og må hanskes med disse kjeltringene! FÅ DET BORT.

Marion S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice, svar på henvendelser"

Har stadig tatt kontakt med kundeservice for å avslutte min konto, beløpet er innbetalt, men de avslutter ikke, sender gebyr og renter. Noe de er kjent for, etter å ha lest flere omtaler av de. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kundeservice på e-post til banken"

Bra med cash points men det oppveier ikke den meget lange responstiden på henvendelser til banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Dårlig kundeservice, skjulte kostnader på fakura uten forklaring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Finnes det mennesker i Bank Norwegian?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fulgt oppfordringen på banken nettside om å logge meg inn og bruke deres eget mailsystem ved henvendelser. Dette har jeg gjort tre ganger, bl a med spørsmål om hvorfor jeg ikke har mottatt faktura på et nytt lån jeg har, hvorfor det ikke er oppført KID nr i nedbetalingsplanen osv. Jeg får ikke betalt avdragene som nå er et par uker over forfall uten KID. Jeg har som sagt skrevet tre mailer om dette i løpet av et par uker, men ikke fått svar på noen av de! De gidder ikke en gang å purre meg på forfalt avdrag. Jeg har forsøkt å ringe et tlf nr som egentlig gjelder mistet bankkort, men der er det alltid minst 15-20 pers foran meg i kø, og ingen tilbud å ringe meg opp igjen slik de fleste aktører tilbyr. Hva i alle dager er dette for slag virksomhet? Og som sagt, jobber det egentlig folk der? De svarer ikke på andre henvendelser enn søknader på nytt lån. Etter at du er inne i systemet og fått deg lån, gir de tydeligvis helt blanke i folk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Lånet er tilbakebetalt, men de avslutter det ikke!"

Bank Norwegian besvarer ikke mine henvendelser om innfrielse av lån. Har betalt inn restbeløp så saldo er i 0. Har kontaktet dem på mail mange ganger, men de svarer ikke, så de lar kreditten stå åpen, slik at jeg belastes gebyr og rente. Dette er svært, svært alvorlig. Advarer mot å benytte deres tjenester.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap