Meny
Detaljer for Komplett Bank forbrukslån
Ønsket lånebeløp
140 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 5 år
Kost pr. mnd.
3 314 kr
16,06%
Eff. rente
198 862 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
14,3%
Nom. rente
640 kr
Etabl. gebyr
35 kr
Termingebyr

Komplett Bank forbrukslån

Komplett Bank tilbyr forbrukslånet Fleksibelt Lån med inntil 400 000 kr i fleksibel kredittramme. Du bestemmer selv hvor mye av kredittrammen du ønsker å bruke og hva du bruker pengene til.

Elektronisk søknadsprosess

Komplett Bank sin søknadsprosess elektronisk, noe som gjør at du enkelt kan få svar på om du tilfredstiller søknadskravene, uten behov for å snakke med noen. Dersom du ønsker å være i dialog med en kundebehandler kan du selvfølgelig velge det.

Er du usikker på om tilfredsstiller kravene kan du enkelt og helt uforpliktende søke om et lånetilbud. Dersom du ikke tilfredsstiller kravene vil du bli orientert om dette, og kan da alternativt finne en annen aktuell bank i vår sammenligning av forbrukslån.

Hva er kriteriene for å få godkjent lånesøknad

Alle lånesøknader behandles individuelt. Hvorvidt du tilfredsstiller kravene til forbrukslånet Fleksibelt Lån fra Komplett Bank vites først etter at du har fylt ut Komplett Bank sin uforpliktende lånesøknad.

Dersom du er usikker på om du tilfredsstiller kravene kan du helt gratis og uforpliktende legge inn en søknad, du vil få svar med en gang hvorvidt du tilfredsstiller kravene som Komplett Bank stiller. Merk at de ulike bankene stiller ulike krav til sikkerhet og til deg som lånetaker.

Hvilken rente vil jeg få?

For å få svar på hvilken rente du kvalifiserer til trenger Komplett Bank litt mer opplysninger om deg. Du kan enkelt motta et lånetilbud ved å uforpliktende søke gjennom Komplett Bank sin enkle nettbaserte søknadsprosess. Etter du har vært gjennom denne prosessen vil du bli presentert med et lånetilbud som du står helt fritt til å godta eller avslå. Dersom du ikke er fornøyd med betingelsene og renten du blir tilbudt av Komplett Bank, kan alternativt vurdere en av de andre bankene i vår sammenligning av forbrukslån.

Eksempelrente: Nominell rente 14,3%, effektiv rente 16,06%, lånebeløp 140 000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 58862, totalt:198862. Annonse

Komplett Bank omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Responstid
Middels
22
av 26 innen
forbrukslånsbank
29%
anbefaler
Komplett Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt"

Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt, og fikk svar fra kundeservice om at jeg hadde fått mail om at jeg måtte avbestille det for å unngå å bli fakturert for dette. I tillegg klarer de ikke levere e-faktura slik at alle fakturaer drukner i mailboksen. Kundeservice er dessuten helt elendig og uhøflige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"En bank som ikke klarer og sende ut regninger"

Komplett bank klarer ikke og sende ut regninger på handlekonto. Da man må spørre etter regningen og ikke få svar av de. Dette er en dårlig bank som ikke gjør jobben sin.

Kundetilfredshet
"Grei bonus, men et styr å holde orden"

Har greie rabatter og slikt, men er vanskelig å holde styr på. Banken tilbyr utrolig nok ikke E-faktura/avtalegiro, så en må manuelt hver gang en får faktura inn selv legge den inn i nettbank. Dette tjener de nok gode penger på, så er nok et bevisst valg dette. Med annet en har tenkt til å bruke det på komplett.no vil jeg anbefale en å heller velge av andre gode alternativer og evt. avvente til de får e-faktura/avtalegiro (selv om jeg ikke vet om dette vil komme i det hele tatt).

Sidsel H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Kredittkort"

Jeg har gjentatte ganger kontaktet banken via mail, uten å få svar på mitt problem, ingenting blir gjort. Jeg er i Benin, og kortet virker ikke som betaling

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Tilgjengelighet og lett kommunikasjon er mangelvare"

I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Ingen mulighet for efaktura eller avtale-giro"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bra cashback og forsikringer, men håpløst at man manuelt må legge inn hver eneste faktura i nettbanken. Dette er nok gjort med overlegg for å få folk til å glemme å betale fakturaen, og kan ikke si at eg liker strategien.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Glimrende service - beste aktøren på markedet"

Meget imponert over kundeservicen og systemet deres fungerer optimalt. Anbefales på det sterkeste. Man får rask tilbakemelding.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Hold dere langt unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min opplevelse med Komplett Bank sin kundeservice angående en bestridelse på en transaksjon, grenser til svindel.
Det gjelder § 34.Produktskader
Hold dere langt unna

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR