Meny
Detaljer for Resurs Bank forbrukslån
Ønsket lånebeløp
140 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 5 år
Kost pr. mnd.
3 224 kr
14,75%
Eff. rente
193 440 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
12,98%
Nom. rente
950 kr
Etabl. gebyr
40 kr
Termingebyr

Resurs Bank forbrukslån

Med et forbrukslån i Resurs Bank kan du låne fra 10 000 til 300 000 kr uten sikkerhet eller krav om pant i bolig. Du bestemmer selv hva pengene brukes til, og kan velge å betale tilbake over en periode på inntil 12 år.

Minstekrav for å få godkjent forbrukslån i Resurs Bank

For å søke forbrukslån i Resurs Bank kreves det at du:

  • Er mellom 24 og 65 år
  • Har en årsinntekt på minimum 200 000 kr
  • Ikke har betalingsanmerkninger
  • Har folkeregistrert adresse i Norge

Tilfredsstiller du ikke kravene for å søke Resurs bank kan du ved hjelp av Bytt.no’s sammenligning av banker og forbrukslån til å finne frem til banken som passer best for deg og ditt lånebehov.

Rente fra 8,88% til 21,95%

Resurs bank tilbyr nominell rente fra 8,88%, men konkret hvilken rente du kan få hos banken får du først vite etter at du har sendt inn dine opplysninger og bedt om et lånetilbud. Du kan naturligvis avslå lånetilbudet dersom du ikke er fornøyd med rentebetingelsene du mottar.

Slik enkelt velger du riktig bank

Det er tusenvis å spare på å velge riktig bank. Dersom du er på utkikk etter et forbrukslån bør du alltid sammenlign lånetilbud fra flere banker. Vi i Bytt.no har utarbeidet en oversikt over de ulike norske forbrukslånene som lar deg enkelt sammenligne forbrukslån, og finne den banken som passer best til dine behov.

Om Resurs Bank

Resurs Bank stammer fra Resurs Finans og er en del av Resurs konsernet med over 700 ansatte. Selskapet er etablert i alle de nordiske landene og tilbyr en rekke finansielle produkter og tjenester til både privat- og bedriftsmarkedet.

Eksempelrente: Nominell rente 12,98%, effektiv rente 14,75%, lånebeløp 140 000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 53440, totalt:193440.

Resurs Bank omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Responstid
Dårlig
24
av 26 innen
forbrukslånsbank
0%
anbefaler
Resurs Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Resursbank lurer folk"

Jeg har prøvd og kjøpe mobil på netonnet da den går i gjennom regner mann at man skal få kjøpe denne. Men resurs bank tar den bort. Dette er en bank man ikke skal stole på da de burde avise folk i stede får og lure folk ta bort tlf etter den har gått i gjennom kredit. Denne banken kan kan ikke stole på. Hold dere unna om du ikke vil bli lurt

Trygve H. B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Farlig bankkontakt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sjekket tilfeldig min digipost og fant der en faktura fra Resurs Bank på et lån på kr. 7000 som jeg hadde fått innvilget. For det første har jeg ikke behov for lån overhodet, har aldri søkt om lån i denne banken, og vil aldri ha noe med en slik bank å gjøre overhodet heller. Dette ville ført til at jeg ville fått innkasso på etableringsgebyr m m for noe jeg ikke vet noe om. Dette er faktisk kriminell virksomhet og som Finanstilsynet bør få vite om! Om en gammel mann får noe slikt og ikke reagerer blir det helt feil! Stopp denne banken og slik uhederlig virkrsomhet! Livsfarlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Steinalder "bank""
1 syns denne omtalen er nyttig

Avtalegiro? Nei Efaktura? Nei Nedbetalingsplan? Nei Kommunikasjon over epost? Nei. Takket nei til forsikring men fikk det likevel. Synest synd på de som jobber der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sender purringer med en gang man har oversteget med et par dager. Sender da purring med hele beløpet på nytt, selv om det er blitt betalt. Purring på purring. Lang ventetid på kundeservice (25 min). Styr unna...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Jeg har bestilt nytt debet kort den 06-01-19, dag er det 16-01-19. Kortet har ikke kommet ennå. 2. Telefonnummer Sperretjeneste på websiden til yAbank (nå Resurs bank) er feil, gjelder kun for kredittkort. 3. Det tar 2 dager for å få svar fra banken på epost.

Vincent S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Spekulerer i å ikke sende ut regninger eller gjemmer regningene på baksiden av "gunstige kredittlån""
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en svært useriøs "bank" og at Synsam med sine avtaler ønsker å assosieres noen som spekulerer i at forbrukeren (Jeg) Ikke har styring på hva som kommer i posten. Det synes jeg er trist. Denne "Banken" Er et rovdyr. Styr unna synsams avtaler og dette svineriet av en bedrift. De spekulerer i at "Regninger" ikke blir betalt og så fyrer de løs med renter og gebyrer neste måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Vel, som nevnt 20 tusen ganger under her, evner de ikke å sende fakturaer..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vel, som nevnt 20 tusen ganger under her, evner de ikke å sende fakturaer, for så å belaste deg for en haug av gebyrer som man ikke får oppgitt. i mitt tilfelle endte dette på rundt 1500kr for et kjøp på 5000kr. Kundeservicen har kanskje noen av de mest evneveike ansatte, eller om dem bare leker dumme? Prøvde å få svar på hvordan det har seg at jeg plutselig blir belastet 100kr mer i mnd, det kunne ikke kundebehandleren gi en god forklaring på, fant selv ut at disse kom av gebyrer og renter som var ukjent for meg som jeg aldri hadde blitt gjort oppmerksom på. Jeg er rimelig sikker på at kundebehandleren var klar over dette, så hvorfor h*n rodde seg vekk fra spørsmålet kan vel være av at det er disse gebyrene de lever og tjener penger på?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"forferdeilig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte tidlig i 2000 datautsyr til ca.12000kr. på Siba. Hadde penger på konto men personalet var pågående og personalet prakket på meg et Sibakort og innhentet alle opplysninger om meg. En grusom opplevelse da jeg forøvrig i øyeblikket gjennomgikk en umenneskelig skillsmisse, og ønsket betale kontant. Blir aldri kvitt medlemskapet og en 50-lapp de i årevis rapporteres til skattemyndighetene. Hadde et tilgodebeløp som aldri ble mulig å nedskrive ved handel. Går heller aldri an å snakke med noen hverken i bank eller Siba. Hele greia er svindel. Lyst å politianmelde!! Og nå har dere forbindelse med Synsam. Herregud!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR