Meny
Bedriftsabonnement fra Dipper
Bytt på nettsidene til Dipper
Løpende
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
307 omtaler
0 GB
pr. mnd
49 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Mini
Fri tale, SMS og MMS
307 omtaler
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
307 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Medium+
Fri tale, SMS og MMS
307 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
307 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
X-Large
Fri tale, SMS og MMS
307 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
307 omtaler
30 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
3XL
Fri tale, SMS og MMS
307 omtaler
60 GB
pr. mnd
599 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer

Bedriftsabonnement fra Dipper; Lave priser med et smil

Dipper er 100% eid av Telenor, etablert i 2013. Dipper tilbyr bedriftsabonnement med enkle løsninger skreddersydd for små og mellomstore bedrifter. Mobilselskapet tilbyr lave priser, Telenor-dekning, ingen bindingstid, Data Rollover og fokuserer på å gi glimrende kundeservice. Hos Dipper skal det være enkelt å bli kunde og enkelt å være kunde.

Best i test, fem år på rad

Dipper har gått til topps i EPSI Rating Norways årlige kundemåling i 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019 og har de mest tilfredse og lojale bedriftskundene i mobilmarkedet.

Klikk her for å til Dipper.no

Dipper omtaler og erfaringer
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
83%
anbefaler
Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hjelpsomme og kreativ"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God survice"

Veldig fornøyd med samtalen, fikk fort hjelp. Anbefaler dipper

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ikke bindingstid... ingen skjulte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.

Svar fra Dipper
23.10.2020 13.53
Hei Harald,

så godt å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Vi er stolte av at vi ikke har bruddgebyr eller noen skjulte gebyrer her hos oss.

Ha en fin dag videre :-)

Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Møter alltid hyggelig mennesker :) dipper er best!

Svar fra Dipper
23.10.2020 13.46
Hei Håvard,

takk for en skikkelig koselig tilbakemelding!

Håper du har en fin dag videre :-)

Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med alt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dipper leverer også eSim! :) Bra kudneservice og billig!

Svar fra Dipper
09.10.2020 11.29
Hei Kjetil,

Takk for hyggelig tilbakemelding! :-)

Håper du har en fin helg.

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid topp kvalitet/signal. En suveren kundebehandling :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid topp kvalitet/signal. En suveren kundebehandling :)

Svar fra Dipper
09.10.2020 11.29
Hei Jarl,

vi setter stor pris på denne tilbakemeldingen!

Håper du har en fin dag videre :-)

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og rimelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt og rimelig og har alt du trenger. Hyggelig telefonbetjening.

Svar fra Dipper
09.10.2020 11.29
Hei Kristel,

takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-)

Mvh Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice - svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .

Svar fra Dipper
09.10.2020 11.29
Hei Mario,

vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå.

Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om.

Håper du har en fin dag videre :-)

Hilsen oss i Dipper.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR