Kjapt og enkelt via chat. Særdeles hyggelig og kjapp kundeservice 👍👍👍
Nortel leverer det de lovet; god dekning, pris og kundeservice. Anbefales!
Veldig fornøyd med Nortel. Enkel onboarding, kundeservice som svarer på under 20 sekunder og hjelper deg med det jeg lurer på, fortsatt like blide uansett hvor mye jeg "maser". Kommer til å anbefale Nortel til alle jeg kjenner :)
Manglende dekning på plasser hvor Telenor og Telia har det, både når det gjelder data og telefoni. Nortel glimter til med Edge-dekning i disse områdene. Anrop går rett til svarer. Hører ikke hverandre under samtaler. Samtaler bryter. Har også opplevd å få musikk på linjen under samtale… Nortel, 2002 ringte og ville ha tilbake dekningen sin.
Hva de leverer etter inngått avtale vet jeg ikke enda, men de oppgir å representere Telenor sine bedriftskunder. Praktisk og økonomisk ingen stor sak men følelsen av å bli lurt er ikke god. For den nette sum av kr 3000 kan man komme ut av dette.. gode greier
Utrolig fornøyd med Nortel , god dekning og service i verdensklasse. De gjør virkelig det lille ekstra for kundene sine
Masse trøbbel med e-sim.. flere uker med så og si ikke mulighet for innkommende anrop.. snakket med kundeservice utallige ganger uten å komme noen vei.. kan ikke ha det sånn med arbeidstellefon.. og 3000kr i gebyr for og bytte til en leverandør som ordnet det med en gang.. takk for ingenting..
Vi ble oppringt av selger. Det ble inngått muntlig avtale om kjøp av telefontjeneste fra datterselskap av Telenor for 4 stk abonnement, ingen bindingstid og ingen bruddgebyr, til månedspris kr. 220 inkl. mva., samt kjøp av 1 tvilling sim-kort. Selger utarbeida kontrakt som måtte signeres elektronisk mens telefonsamtale med selger pågikk. Selger opplyste ikke at kontrakten som blei signert hadde et annet innhold enn den muntlige avtalen som var inngått mellom kjøper og selger. Sim-korta kom i posten 4 dager seinere, uten tvilling sim-kort. Ved gjennomlesing av kontrakt fant vi avvik mellom muntlig avtale og kontrakt: Selger krevde 24 måneder bindingstid og bruddgebyr kr. 3000 pr abonenment, og månedspris kr. 275 ink. mva. Vi hevet omgående kjøpet og sendte sim-korta i retur samme dag. Med henvisning til Kjøpslova § 18 og Avtalelova § 36 bestrider vi faktura fra Nortel as pålydende kr. 15.000. Kravet kan dermed ikke sendes til inkasso.