Meny
Bedriftsabonnement fra Nortel
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
1 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
6 GB
pr. mnd
289 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
40 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Grenseløs (10 GB pr dag)
Fri tale, SMS og MMS
101 omtaler
300 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Nortel omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 37 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"svindelforsøk"

svindelforsøk. skal nu gå til politiet anmeldelser av saken. fikk aldri simkort av dem og enda skal 7500 før noe æ aldri har fått.Så dere der ute ikke gå over til nortel

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Høy kvalitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Blir fakturert for dobbelt så mye, holder ikke det de lover, rot, vanskelig å få kontakt"

Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt inn i noe som koster 3000,- å komme ut av."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.

Hildebjørg S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd‼️‼️"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29
Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd med Nortel ... Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst av support."
6 syns denne omtalen er nyttig

Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29
Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Trond A. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Se hvem som ringer"

Jeg har ønske om å se hvem som ringer til oss. Pr i dag får vi ikke denne tjenesten fra Nortel.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29
Hei Trond, Takker for en positiv omtale! Se hvem som ringer er tjeneste som er under utvikling, og vil bli lansert i vår. Mvh Sophie, Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel fra begynnelse til slutt!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Løgn og bedrag. vi ble lovet lavere pris en vi hadde fra vår daværende leverandø DIPPER, og NORSAT fortalte oss at de ALDRI reduserer hastigheten og at vi skulle få 300 GB i mnd. noe som er reint sprøyt. vi har GB teller på våre mobiler og vi kunne dokumentere at vi ikke brukte 30 GB på en periode men til tross for at vi sendte bilder av GB teller fra mobilene våre innrømmet de ikke at de teller dobbelt av faktisk forbruk. De stengte ned våre telefoner 2 dager av de første 9 dagene forde de påtod at vi hadde brukt 10GB. på en dag, noe som ikke var tilfellet. Dvs at hvis du ikke bruker det de mener er 10GB hver dag vil ikke kundene få levert mer en kanskje 100GB. pga. begrensningen de påtar seg å legge inn etter at avtalen er gjort. Nå har vi fått første faktura fra NORTEL og den er på det dobbelte av hva vi hadde tidligere, så vi har påstått og mener fortsatt at de lyver og lover alt mellom himmel og jord for å få kunder til å gå på en 24 mnd. avtale men dette går vi til retten med for å få slutt på en gang for alle!!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33
Hei, Stig! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Christian, Nortel Kundeservice
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR