Meny

Bedriftsabonnement fra Nortel

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
1 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
4 GB
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
6 GB
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
6 GB
pr. mnd
289 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Grenseløs (10 GB pr dag)
SIM-kort
eSIM
265 omtaler
300 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Nortel omtaler og erfaringer
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 26 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Nortel
Torsverre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppgradering av data på mobil."

Kjapt og enkelt via chat. Særdeles hyggelig og kjapp kundeservice 👍👍👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Nortel leverer det de lovet; god dekning, pris og kundeservice. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice og dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Nortel. Enkel onboarding, kundeservice som svarer på under 20 sekunder og hjelper deg med det jeg lurer på, fortsatt like blide uansett hvor mye jeg "maser". Kommer til å anbefale Nortel til alle jeg kjenner :)

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fortjener ikke ei stjerne engang"
1 syns denne omtalen er nyttig

Manglende dekning på plasser hvor Telenor og Telia har det, både når det gjelder data og telefoni. Nortel glimter til med Edge-dekning i disse områdene. Anrop går rett til svarer. Hører ikke hverandre under samtaler. Samtaler bryter. Har også opplevd å få musikk på linjen under samtale… Nortel, 2002 ringte og ville ha tilbake dekningen sin.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna telefonselgere fra Nortel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hva de leverer etter inngått avtale vet jeg ikke enda, men de oppgir å representere Telenor sine bedriftskunder. Praktisk og økonomisk ingen stor sak men følelsen av å bli lurt er ikke god. For den nette sum av kr 3000 kan man komme ut av dette.. gode greier

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service i verdensklasse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med Nortel , god dekning og service i verdensklasse. De gjør virkelig det lille ekstra for kundene sine

Stig R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Masse trøbbel med e-sim.. flere uker med så og si ikke mulighet for innkommende anrop.. snakket med kundeservice utallige ganger uten å komme noen vei.. kan ikke ha det sånn med arbeidstellefon.. og 3000kr i gebyr for og bytte til en leverandør som ordnet det med en gang.. takk for ingenting..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøs aktør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble oppringt av selger. Det ble inngått muntlig avtale om kjøp av telefontjeneste fra datterselskap av Telenor for 4 stk abonnement, ingen bindingstid og ingen bruddgebyr, til månedspris kr. 220 inkl. mva., samt kjøp av 1 tvilling sim-kort. Selger utarbeida kontrakt som måtte signeres elektronisk mens telefonsamtale med selger pågikk. Selger opplyste ikke at kontrakten som blei signert hadde et annet innhold enn den muntlige avtalen som var inngått mellom kjøper og selger. Sim-korta kom i posten 4 dager seinere, uten tvilling sim-kort. Ved gjennomlesing av kontrakt fant vi avvik mellom muntlig avtale og kontrakt: Selger krevde 24 måneder bindingstid og bruddgebyr kr. 3000 pr abonenment, og månedspris kr. 275 ink. mva. Vi hevet omgående kjøpet og sendte sim-korta i retur samme dag. Med henvisning til Kjøpslova § 18 og Avtalelova § 36 bestrider vi faktura fra Nortel as pålydende kr. 15.000. Kravet kan dermed ikke sendes til inkasso.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR