Meny
Bedriftsabonnement fra Nortel
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
1 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
160 omtaler
6 GB
pr. mnd
289 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
40 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Grenseløs (10 GB pr dag)
Fri tale, SMS og MMS
160 omtaler
300 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Nortel omtaler og erfaringer
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 37 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Nortel
Rolf K. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke tilfreds med hastighetsreduksjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger lovet ubegrenset bruk. Etter at kontrakt var inngått, lom det fram at når 10 GB er brukt på en dag, blir hastigheten satt ned "av sikkerhetsmessige grunner". Det var det ingen som sa noe om! Og den nedsatte hastigheten gjør forbindelsen ubrukelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super på kundeservice!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt enestående kundeservice, hvor du får kjapp og god hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte to fri bruk abonnementer med prisgaranti. Lærte først da jeg prøvde og bruke prisgarantien at Nortel hadde et spesielt fri bruk abonnement som ikke kunne sammenlignes med andre opperatører sine fribruk. For meg er fri bruk fri bruk, men tydligvis ikke. Ble også lovet bedre mobil dekning. Den gang ei.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Ole Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice
Svein E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av Selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av en selger fra Nortel for et gunstig tilbud på to abonnement. Ble aldri informert om bindingstid fra selger. På grunn av dårlig dekning og telefonsamtaler datt ofte ut valgte jeg å gå over til et annet mobilselskap . Etter overgang fikk jeg krav om på 6800,- for å avslutte abonnementene. Er dette innen for lovverket og bør man gå videre med saken?

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Svein Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice
Øyvind P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke noe å si på kvaliteten mht signal ol. Har savnet autogiro- men nå er det endelig på plass"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit abbonement. Dekning helt ok. Har savnet mulighet for betaling via autogiro, men nå ser det ut til å ordne seg. Prismessig ok.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Øyvind Tusen takk for din tilbakemelding. Så bra at du fikk opprettet AvtaleGiro hos oss. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super service da jeg trengte hjelp til en låst mobil, selv etter ordinær kundeservice var stengt.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Sola Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Finn E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk fantastisk hjelp av kundeservice Setter stor pris på det 😍🙌

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Finn Tusen takk for din tilbakemelding God å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos oss! Vi gleder oss til fortsettelsen. Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Enkel funksjon, lett å nå kundeservice. Gjør det de skal.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09
Hei, Oddy Setter stor pris på din tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du har en god opplevelse hos oss på Kundeservice. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR