Meny

Bedriftsabonnement fra Nortel

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
1 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
4 GB
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
6 GB
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
6 GB
pr. mnd
289 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Grenseløs (10 GB pr dag)
SIM-kort
eSIM
311 omtaler
300 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Nortel omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 26 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning til gunstig pris"

Hyggelig kunde sevice raskt svar og de hvet og kan det en spør om.

Svar fra Nortel
25.11.2022 09:40
Hei Per Tusen takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice og at du føler du får god hjelp om du lurer på noe. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Alf J. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"lureri fra første stund"

Ble opp ringt av selger som ikke sa ett ord om at mva. kom i tillegg, ei heller at det var faktura gebyr. Veldig useriøst firma som ringer bevist og lurer folk opp i stry . Det koster også 3000 +mva. ++ og komme seg ut fra avtalen/bindingstid som i tillegg er 24 mnd. Nei her har jeg blitt lurt opp i stry. Håper noen klare å stoppe disse kjeltringene snart

Svar fra Nortel
24.11.2022 12:18
Hei Alf Det er synd å lese at du føler deg lurt som kunde hos oss, da vi absolutt ikke ønsker å lure noen. Jeg skjønner det kan være frustrerende når du plutselig får en faktura med andre priser enn du hadde sett for deg. Vi ønsker selvfølgelig at våre selgere skal være tydelig i sin kommunikasjon, og at du som kunde på forhånd skal være godt informert om alt av priser og vilkår. Her kan det se ut som om den kommunikasjonen ikke har vært så tydelig som den kanskje burde. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan få noe treff. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at vi sammen kan se på avtalen din. Ta kontakt på [email protected] om du ønsker en gjennomgang. Jeg håper vi kan komme fram til en løsning som gjør at du får en positiv opplevelse av å være kunde hos oss. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Sebastian
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Ble fristet av en god pris, på firmaets telefoner, de lovet å betale bruddgebyr men ville ikke betale utkjøp. Abonnement skulle ininkludre tale til utlandet men det er ikke det.

Svar fra Nortel
24.11.2022 12:11
Hei Sebastian Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd som kunde hos oss, og ønsker veldig gjerne hjelpe deg! Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer, da jeg trenger litt mer informasjon. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi sammen kan ta en gjennomgang på avtalen og fakturaene dine. Håper vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selger tilbyr god pris og god service, men prisen ble en annen enn forespeilet per tlf og skriftlig. meldes til brukerklagenemda. Servicen var god helt til det oppstod problemer rundt bedriftsnett og feil pris. Og når vi klagde, ble selger fraværende og den på kundeservice var absolutt ikke hyggelig. Bytter tilbake til Talkmore-skulle aldri ha gått til Nortel!

Svar fra Nortel
23.11.2022 15:27
Hei Linda Så leit å lese at du ikke lenger ønsker å være kunde hos oss. Vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, noe det kan se ut som om det ikke har vært her siden du nevner du har fått ulike priser muntlig og skriftlig. Det er også synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos vår kundeservice. Vi jobber hele tiden hardt for at du som kunde skal føle deg ivaretatt hos oss, og ønsker veldig gjerne å hjelpe deg. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan vi sammen se på din avtale og de utfordringene du måtte ha. Sammen kan vi da forhåpentligvis komme til en løsning som fungerer for deg. Jeg håper vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uredelig telefonselger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det begynte med porteringen, den klarte de å legge litt ut i måneden så jeg endte opp med to abonementsfakturaer den måneden. Videre prisene eks. mva, dette burde jeg ha visst, men en ærlig selger kunne i det minste oppgitt/sagt prisen pluss mva. Så kommer faktura på papir, jeg har satt opp nettbanken for automatisk e-faktura og det sier SBanken at Nortel har, men for Nortel er dette helt ut i det blå og uforståelig, fortsette å sende papirfaktura på 39.-. De har ingen bindingstid hevder de, men en oppsigelsestid på to mnd. , hva er forskjellen ? Frekk som fae.. spør du meg. Forbrukerrådet neste ..........

Svar fra Nortel
23.11.2022 15:20
Hei Mavi Jeg skjønner at det kan være frustrerende at du har endt opp med to fakturaer en måned, og at du ikke føler kommunikasjonen vår har vært god nok. Jeg har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i våre systemer, så jeg vet ikke hva som er blitt kommunisert i forhold til det du nevner med papirfaktura og gebyr. Jeg ønsker at du tar kontakt med meg på [email protected], så kan vi sammen se på dine fakturaer. Når det gjelder bindingstid og oppsigelsestid skjønner jeg at dette kan virke litt forvirrende. Om du har tegnet et abonnement hos oss med bindingstid vil det si at du tegner en avtale om å ha abonnement hos oss i 24 mnd. Om du signerer en avtale uten bindingstid kan du når som helst velge å forlate oss, men du har en oppsigelsestid på to måneder som du nevner her. Bedriftsmarkedet er litt annerledes enn privatmarkedet, og oppsigelsestid og bindingstid er bransjestandard innen de fleste aktører som leverer noen form for abonnement eller avtaler innen bedriftsmarkedet. Ta kontakt med oss om noe enda er uklart, eller du ønsker en gjennomgang på dine fakturaer som jeg nevnte over!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svindel selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt inn i et abonnement jeg ikke skulle ha. Har Telenor bedrift og er fornøyd med dette. Ble oppringt av en selger jeg trodde var fra Telenor, og trodde jeg fikk bedre betingelser. Dette gjør Telenor årlig. Da jeg fikk en mail på slutten av dagen så jeg at det ikke var Telenor, men Nortel. Forsøkte fra samme dag og oppheve avtalen, noe jeg ikke fikk. Var katastrofal kommunikasjon i 1 måned der Nortel ikke tok ansvar, og jeg til slutt måtte betale meg ut av en avtale jeg aldri har brukt. Mistet også telefon i 2 dager på grunn av at Nortel satte igang portering selv om vi var enige at dette ikke skulle gjøres. Fikk derfor ikke fulgt opp mine kunder de dagene. Terningkast minus 10.

Svar fra Nortel
23.11.2022 15:08
Hei Kent Vi ønsker at all vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, men her kan det dessverre se ut som om det ikke er tilfellet. Det er også synd at du mistet dekningen i et par dager som en konsekvens av vår håndteringen av overførsel på dine nummer. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Jeg får dessverre ikke sett hva som er blitt kommunisert tidligere, og hva som er blitt gjort for å prøve og løse dine utfordringer. Selv om det virker som om det er en stund siden sist du var i kontakt med oss, kan du gjerne sende en mail til [email protected] om du ønsker at jeg skal se på saken din en gang til. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeorientert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nortel har en bra kundestøtte som bistår når utfordringer oppstår.

Svar fra Nortel
15.11.2022 09:15
Hei Patrick Så kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, det gjør oss glad! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Hans P. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice utenom åpningstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er helt topp. Blir ringt tilbake og loser problemet. Tusen takk

Svar fra Nortel
15.11.2022 09:16
Hei Hans Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR