Meny
Bedriftsabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Flyt S
Fri tale, SMS og MMS
334 omtaler
3 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flyt M
Fri tale, SMS og MMS
334 omtaler
10 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flyt L
Fri tale, SMS og MMS
334 omtaler
50 GB
pr. mnd
699 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest og håpløs kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gått ifra middels til elendig dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Legger inn kostnader på ting du aldri har bestilt. Lyver om "teste høyere hastighet gratis""
1 syns denne omtalen er nyttig

Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Swap for mobilen"

Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringen er en bløff!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice,virker som de ikke klarer å lese,hvis du skriver E-Post til de"

Har spurt om forsterkere til ruteren siden mai,de fårstår ikke,så sender de til feil Person,så fårstår de ikke enda en gang, og jeg må bekrefte at jeg vil ha de to flere ganger,nå har de vist sendt enda en gang, og skulle komme snart,får snart 1 uke siden nå,snart 2 måneder er siden jeg skulle hatt de,dårlig service!!!

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei deknig"

Dårlig kundeservice burde hatt chat funksjon slik at man ikke måtte vente i evigheter på telefon for og få tak i dere. Mange av mine venner har telia dekning og klager ofte og jeg surfer med 100 download men noen få steder er dette motsatt. De sier ofte det nesten er samme hvilken dekning du har men etter både ha Telenor og telia er det fasktisk ikke det Telenor har bygd ut flest steder i Spydeberg men oppover lysern nytter det ikke og surfe 4g enkelte steder 1 strek og skifter til Edge men ellers fornøyd enkelte steder skifter Telenor nettet over til Edge enda ny iPhone 12 og nytt sim håper de bytter utstyr på master og fisker dette svært irriterende og stå og skifte mellom Edge og 4g

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR