Meny
Mobilabonnement fra Chilimobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
FRI DATA
Fri tale, SMS og MMS
1000 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Chilimobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Chillimobil

Chillimobil er et norsk mobilselskap stiftet i 2011 med hovedkontor i Bergen. Selskapet sitt mål er å utfordre de etablerte mobilselskapene ved å tilby lavere priser. Chillimobil bruker Telia sitt mobilnett.

Andre som så på Chilimobil endte opp med å bytte til
Chilimobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 28 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Chilimobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"

Det er totalt sett et elendig selskap med elendige arbeidere. De kan ikke bransjen, oppfører seg som barn. Sender feil regninger til feil adresser og om sensitiv informasjon kommer med kan du si at de bidrar til å øke sjansen for ID Tyveri. De gangene jeg har fått et regning som skulle være på 399 endte det på flere tusen kroner hos inkasso selskapene, dette før jeg mottok ordinær regning. Fikk ALDRI ordinær regning. Har beviser på svindelforsøk på min Mail fra de og inkasso selskapet deres som er i samarbeid. Dette ligner på mafiaorganisert virksomhet, om det ikke er det? Svindel er det i det minste, har bilder av regningene som ble betalt hos inkasso selskapene som sendes på nytt 3-4 måneder i etterkant. Disse bes betalt ellers truer de med rettsak. Nå skal det sies at jeg har sendt ytterligere beviser til dette elendige selskapet som nå har gitt opp saken da de skjønner at kunder som tar vare på beviser ikke lar seg lure og bli svindlet. Håper de legger ned snart. Ikke finansier svindlere, da vil det bare fortsette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer som lovet"

Anbefales, men ikke når de skrur opp prisen med 100 kr. Og dette har jeg ikke fått info om fra chili. Så det er noe de vil tape kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Feilpriset og dårlig dekning"

Bestilte fri data til 399/ mnd, og får regning på over 600 Kr mnd. De fakturerer spesialnummer med 5 siffer til full pris, til tross for at man ringer 915 foran. Her får man ikke bare et negativt inntrykk med tanke på pris, men det er også svært vanskelig å logge inn på nettsidene deres. Jeg har slitt med dette lenge, og kundeservice proklamerte at jeg hadde plass nummer 164 i køen.. I tillegg var dekningen så dårlig i forhold til Telenors nett at det ble ulogisk. Nå går jeg tilbake til Talkmore, og gleder meg til å kunne følge med på forbruket på en super app, møte hyggelig og tilgjengelig kundeservice, ha lave, forutsigbare priser og god dekning.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, kverrulerende og forkastelig arrogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter 1 år uten særlige problemer og ekstremt generøs bruk av mobilt data, har de bestemt seg for å stenge abonnementet klokken 23.00 på en lørdag slik at jeg ikke får brukt mobilen gjennom helgen. Hendelsen forekom etter bruk av ca 80 gb ila. en uke. Et forbruk som jeg anser som høyt, men særdeles nødvendig ettersom jeg har perioder med jobb-reise, hvor behovet for data er høyt. Det er flere grunner til at jeg syntes at handlingen deres er totalt forkastelig. 1. Det er null tillit og kommunikasjon fra selskapet. Jeg fikk en påminnelse om at jeg måtte sende en melding for å få mer data (som en slags kontrollfunksjon) en funksjon som ikke fungerer overhode, da jeg ikke fikk noen data ved besvarelse. Ettersom de tilbyr såpass mye GB anser jeg et bruk under eller omkring 10% ila. små perioder for å være en bagatell som særdeles lett kunne ha vært løst ved å ta en telefon til forbruker. Istedenfor blir det gjort antagelser og etter det jeg mener, ulovlig stopp av abonnementet. 2. Frekk og arrogant oppførsel fra kundeveileder. Veileder viste ingen forståelse av at de har gjort en feil eller villighet til å lytte på hva kunden sier. Det virket som at de heller antok at de hadde rettigheter utenfor hjemmel. 3. Ingen måte å kontakte kundeservice utenfor helg, samtidig som stenging ble foretatt. 4. Enorm brudd på tillit. Jeg gjør som regel ikke mye ut av meg dersom misforståelser forekommer, men å drive etter egen bok med antagelser uten å undersøke hvilken forbruker/kunde man har med å gjøre, er totalt useriøst. Hendelsen er såpass grov at jeg valgte å endre abonnementet umiddelbart

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Negativt at Chilli fri data 1000 gb til kr 399,- forsvinner i 2019, da dette er ett glimrende tilbud"

Er godt fornøyd med Chilli fri data, det er synd at noe så bra blir ødelagt med kunstig begrensing i data forbruk pr dag på 5 GB, og en prisøkning fra 399 til 499 pr mnd. Hvis dette overstiges, må en "ladde" abonnementet via sms med 3 gb, forøvrig uten påløp av ekstra kostnader. Dette kan en gjøre så mange ganger en ønsker. Så opplegget er vel egentlig å gjøre det litt vanskeligere å bruke abonnementet så fleksibelt som noen kunder ønsker. Siden dette var for godt til å være sant, må en vel erkjenne at dette har vært en innsalgsperiode, og at tiden nå er kommet til å høste. De satser på at abonnentene blir med videre, og noen vil nok sikkert gjøre det, eller gå ned på en lavere datapakke (25 GB) til gammel pris, 399.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei pris, treeeeegt 4g"

Grei pakke for pengene men om de ikke fikser 4G snart så bytter jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært bra"

Alt har fungert utmerket. Har like god dekning som min mann som har annet abonnement. Har hatt en direkte samtale med chilli mobil og fikk utfyllende svar på mitt spørsmål

Magnus F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Dekning!"

Hjelper ikke med mye data når dekningen er dårlig..

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR