Meny
Mobilabonnement fra Dipper
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Dipper omtaler og erfaringer
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
84%
anbefaler
Dipper
Anders E. T. O. B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og oversiktlig app. Beste er når jeg reiser til Monte negro og Serbia at det er samme pris som EU.

Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei pris og oversiktlig faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har et godt nett med bra dekning, oversiktlig faktura uten overraskelser. Jeg vil absolutt anbefale DIPPER :-)

Svar fra Dipper
02.12.2019 10.47
Hei Torstein :-)

Så hyggelig av deg å anbefale Dipper til andre! Faktura uten overraskelser - det er sånn det skal være.

Vi ønsker deg en en super desember-dag, Torstein. Stå på med bedriften din!

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper, tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Stole på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan stole på seriøsiteten i Dipper. Erfaring fra sen betaling. Skulle ønske en online betalingstjeneste også for vanlige kunder.

Svar fra Dipper
02.12.2019 10.47
Hei Tore

Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne høre mer om dine ønsker om en online betalingstjeneste - kan du ta kontakt med kundeservice@dipper.no og fortelle oss mer om det?

På forhånd tusen takk, dere kunder gjør oss bedre hele tiden. Vi ønsker deg en nydelig desemberdag!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Vurderer du Dipper?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kun"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket mobilt bredbånd og hadde forskjellige krav som ble oppfylt.

Svar fra Dipper
28.11.2019 22.13
Hei Petter

Vi takker for hyggelig omtale. Godt å høre at kravene dine ble oppfylt.

Vi ønsker deg en super dag!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Rask og vennlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk. svar umiddelbart med beskjed om at de sender nytt sim-kort med en gang, med vennlig hilsen fra kundebehandler.

Svar fra Dipper
28.11.2019 22.12
Hei Per

Vi prøver å svare så raskt vi kan, hyggelig at du setter pris på det.

Vi ønsker deg en super dag, Per! Stå på med bedriften din.

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper :-)
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd. Oversiktlig app og god kundebehandler.

Svar fra Dipper
25.11.2019 09.51
Hei Tom

Tusen takk for hyggelig omtale. Det liker vi! Topp at du er fornøyd, og om det er noe du lurer på, så finner du oss på kundeservice@dipper.no og tlf 06020.

Takk for at du og bedriften din er kunde hos Dipper.

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endelig et selskap som ikke bare har fri Roaming i EU, men også i Tyrkia.

Svar fra Dipper
22.11.2019 13.14
Hei Øivind

Ja, hos Dipper er det fri roaming i hele Europa, ikke bare i EU. Hyggelig at du setter pris på det.

Vi ønsker deg en superduper november-dag, Øivind. Stå på med bedriften din, både når du er i Tyrkia og andre steder.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Tlf 06020 og e-post kundeservice@dipper.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Faktura forvirrende"

Det eneste selskapet som forhåndsfakturer overforbruk på dataroaming. Betenkelig!

Svar fra Dipper
20.11.2019 15.35
Hei Kåre!
Dette hørtes rart ut, her må vi ha misforstått hverandre! Vi forhåndsfakturerer overhode ikke forbruk på noen som helst måte, verken bruk her hjemme eller roaming.

Når vi sender ut fakturaer i begynnelsen av hver måned, fakturerer vi forskuddsvis månedsavgiften for den måneden som akkurat har begynt, og etterskuddsvis for eventuell bruk utover hva som var inkludert i forrige måned.

Om vi har kommunisert på en måte som har gitt deg inntrykk av noe annet, har vi åpenbart mislyktes i kommunikasjonen vår. Unnskyld for det! Har du flere spørsmål til fakturaer fra oss, håper vi du slår på tråden til oss på 06020, så kan vi oppklare 😊

Hilsen fra oss i Dipper
Vurderer du Dipper?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle andre på markedet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR