Meny
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Bestill på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Vis alle mobilabonnement
1 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
2 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
4 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
6 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Gå til Fjordkraft Mobil nå

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 30 innen
mobilselskap
40%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og godt abonnement for den som ikke bruker mye mobildata til stadighet.

Arild M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt en mobilleverandør som prøver å gi kundene valuta for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så langt har jeg ikke hatt negative erfaringer med fjordkraft, at dekningen som leveres fra telenor ikke alltid er der. Vel, slik er det hos alle de andre leverandørene også. Skulle jeg savne noe så ville et ekte rollover være suverent. Pr i dag er det ingen som har dette, du får bare samle opp fra forrige mnd. Noen av oss bruker mobilen lite i perioder og mer i andre perioder. Da ville et ekte rollover tilbud vært kjærkomment. Savner også tilbud på mobiler, eneste ekte mobiltilbud er valgfritt abonnement men rentefri betaling av mobilen over 10 - 12 mnd. Kunne også vært supert om fjordkraft ble første seriøse leverandør av mobilt bredbånd for oss som streamer en del film og serier.

Svar fra Fjordkraft Mobil
19.09.2019 13.16
Hei Arild, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi noterer oss ønskene dine, og håper vi vil kunne tilby enda flere tjenester som dekker dine behov fremover i tiden som kommer. Ønsker deg en fortsatt strålende uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS. Det har de fleste andre leverandørene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.08.2019 09.28
Hei Elin, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi ikke har Sveits inkludert i EU/EØS. Jeg skal ta tilbakemeldingen med videre, og ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer helt fint, men mister noen ganger dekning hjemme. Litt kjedelig

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2019 10.04
Hei Tonje, og takk for tilbakemeldingen. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post og gi beskjed om hvor det er du opplever at dekningen forsvinner. På denne måten kan vi sjekke videre opp i dette internt hos oss, og ev. melde feilen videre til Telenor som eier nettet. Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lars J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt abonnement til god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er god. God kundeservice. Telenor dekning og hastighet. Så kan i grunnen ikke klage da.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12.57
Hei Lars, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Om det skulle være noe som helst vi ka hjelpe deg med er det bare å ta kontakt på telefon, chat eller e-post.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildatasluk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til fjordkraft mobil 6GB for 4 mnd siden. Hadde hatt samme mobildatamengde på mitt forrige abonnement, men byttet til Fjordkraft pga at disse lå litt lavere i pris. Etter jeg byttet har jeg stadig opplevd å måtte kjøpe til datapakker og endte nå i juli opp med å kjøpe 7 GB ekstra. Og bruken var da; ingen musikkstreaming, ingen bokstreaming noen få streams på YouTube på under 3 min, poden spilte noen timer pokemon go. Var veldig nøye med å logge meg på Wifi der det var tilgjengelig og hovedsakelig lå tlf i veska. Dette kan ikke være riktig! Føles som et ran!! Hadde aldri hørt om den såkalt seiglivede myten om Fjordkrafts datatrafikk tidligere, men har jo lest litt om den nå i ettertid! Dette må dere komme til bunns i!

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12.56
Hei Marit, og takk for tilbakemeldingen din. Jeg kan forsikre deg om at vi allerede sjekket grundig opp i dette, og det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes hos oss enn hos andre mobilselskaper. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg - det finnes helt sikkert en naturlig forklaring.

I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? :)

https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mistet tillit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Datamengden forsvinner mange ganger fortere enn i forrige abonnement hos Chess.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12.56
Hei Ragnhild, og takk for tilbakemeldingen. I og med at du skriver at du tidligere var kunde hos Chess, går jeg ut fra at du egentlig var kunde hos Telia - alle Chess-kundene ble nemlig flyttet over til Telia sommeren 2018. Jeg kan forsikre deg om at data ikke brukes opp fortere hos oss enn hos andre mobilselskaper, men det kan være et par faktorer som gjør at det likevel kan oppleves slik når man bytter til et nytt mobilselskap. Vi har skrevet en artikkel om dette: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ . Jeg vil tro du finner forklaringen på hva som har skjedd her :)

Hvis du mot formodning ikke kjenner deg igjen i noen av disse mulige forklaringene vil jeg anbefale deg å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta en nærmere kikk på dette for deg.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ingen grunn til å velge Fjordkraft mobil"
4 syns denne omtalen er nyttig

Både jeg og kona byttet til Fjordkraft mobil grunnet pris. Men vi begge reagerte raskt på at data ble brukt opp og måtte stadig kjøpe til nye datapakker. Selv om vi over over flere år nå har hatt samme datamengde. Har aldri hatt problemer med dette før. Etter bare kort tid nå byttet til Telia i stedet. Føler oss lurt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
30.07.2019 11.20
Hei Erlend,
Det er veldig trist å høre at dere har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi vet at det er en seiglivet myte at data forsvinner fortere hos oss enn hos andre selskaper, men jeg kan forsikre deg om at dette ikke er tilfelle - vi teller ikke data på noen annen måte enn det andre selskaper gjør, og det eneste som avgjør hvor mye data som brukes er aktivitetene som utføres på/av selve mobilen din. Vær oppmerksom på at dette kan være ting som skjer automatisk i bakgrunnen, f.eks en app som sender sikkerhetskopeier av data eller bilder til "skyen". Noe annet som ofte er tilfelle er at man har mye oppspart rollover hos tidligere operatør, som gjør at man "aldri" går tom for data. Denne rolloveren mister man når man bytter mobilselskap, uansett hvilket selskap man bytter til, og man vil da oppleve at dataen brukes fortere opp. Når dette gjøres sommerstid i tillegg, når man gjerne bruker mye mer mobildata enn ellers, kan man fort oppleve at mobildata forsvinner fortere enn før - selv om dette ikke egentlig er tilfellet.

Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan forsøke å komme til bunns i dette. Jeg ser at du har byttet selskap, så jeg kan forstå det hvis du ikke helt ser poenget, men da får vi sjansen til å avdekke hvor problemet lå - og kanskje forhindre at du opplever det samme problemet hos ditt neste mobilselskap. Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR