Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
13
av 23 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!"

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør.

De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite.

Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør:
Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice. svarer ikke på mail"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke eksistrende kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer.
Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig !
Har nå byttet til ny leverandør.

Vurderer du Fjordkraft Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler IKKE!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig nøgd"

Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen.

Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp!

Enkle og greie nettsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer fjordkraft mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Henrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder.

ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden.
Altså ikke noe for barn!!!

Vurderer du Fjordkraft Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle andre på markedet
Søk Bytt.no