Meny
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Bestill på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Vis alle mobilabonnement
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Gå til Fjordkraft Mobil nå

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 30 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig, og alltid på nett."

Enkelt å forholde seg til, full kontroll på familien og forbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fjordkraft er greit"

Jeg har til gode å få trøbbel med selskapet, og når jeg kontakter kundeservice har jeg alltid fått rask og profesjonell hjelp.

Kjell I. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra dekning"

Er happy jeg! Billig abonnemang og god dekning via Telenor sine linjer.

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.07.2019 23.32
Hei Kjell. Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring her på Bytt.no. Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Mohammad
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så langt utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt det i et par dager, og jeg er i utlandet, men så langt har det vært ganske bra. Før hadde jeg kontantkort fra chilimobil, og appen deres er veldig dårlig. Fornøyd med Fjordkraft så langt. Dekningen er ganske bra, men siden jeg er i utlandet så kan jeg ikke si noe om Telenor sin dekning, men har hørt at det er den beste dekningen man kan få. Hadde noen spørsmål og kundeservice svarte sjapt tilbake :)

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.07.2019 12.04
Hei Mohammad, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Hvis det skulle være noe som helst du lurer på i fremtiden er det bare å ta kontakt. Håper utlandsoppholdet var hyggelig :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturert 400 kr for å overskride med 1 GB. Fikk ikke beskjed. Dårlig og dyrt"

Hold dere unna. 1 GB ekstra koster 400 kr. Får ingen varsel om at grensen er overskredet. Det må du aktivt gjøre selv. Akkurat byttet. Visste ikke det...

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.07.2019 12.04
Hei Elisabeth, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig snodig ut, ettersom vi sender ut varsel når du har brukt både 80% og 100% av mobildataen din. Så her skal du ha fått beskjed i god tid før grensen ble overskredet, i tillegg til informasjon om hva det koster pr. MB når dataen er brukt opp. Vi har en valgfri tjeneste for de som helt vil fjerne muligheten for overforbruk av data. Den heter "Datakontroll", og kan aktiveres inne på Min side. Med denne tjenesten vil du ikke lenger kunne surfe når dataen din er brukt opp, med mindre du selv velger å kjøpe en ekstra datapakke.

Hvis det er slik at du ikke mottok 80% og 100%-varslene fra oss vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Dette vil i så tilfelle være en teknisk feil, og da setter vi stor pris på å kunne rette opp i dette for deg.

Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og billig !"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker ikke så veldig mye mobildata så jeg klarer meg mer enn nok med 1GB i måneden. Og da koster abonnementet mitt 119,-kr måneden. Og så bruker de Telenors nett så det er raskt og bra !

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.07.2019 11.40
Hei Ralf, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Så godt å høre at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett!"

Ser det er flere som sier det er dårlig nett, det må stemme!! Byttet abonnement på barna, men de sliter med dårlig nett. Hadde Telenor tidligere, var ikke et problem. I tillegg startet abonnementet før vi hadde fått simkortene. Blir dyrt når 6 GB ikke holder i mnd!

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.06.2019 09.39
Hei Anna, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres snodig ut, for våre kunder har akkurat den samme dekningen som det Telenor-kunder har. Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noen forskjell. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan feilsøke dette sammen med deg. Da kan vi kartlegge om dette f.eks er en feil på SIM-kortene som barna dine har fått fra oss, og dermed sende dere nye kort. Dette skal vi komme til bunns i.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft ganger forbruket av data med ca tigangen. Har hatt data med andre selskaper i over femten år, og aldri brukt over 2gb. Har abo på 20gb nå og første mnd med fjordkraft ble det 400kr ekstra. kundeservice ga meg da 20gb ekstra og nå sier de jeg har brukt over 40gb. Siste mnd har jeg vært forsiktig med data. Skal ikke være mulig, og stemmer ikke med data brukt ifølge min tlf.

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.06.2019 09.39
Hei Bjørn, og takk for tilbakemeldingen din. Først og fremst: mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Eller at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at man ikke tenker over at f.eks snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Likevel synes jeg dette høres rart ut, særlig siden du har sjekket dette med forbrukstelleren til mobilen din. Jeg kan dessverre ikke kontakte deg siden jeg ikke vet hvem du er, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan komme til bunns i dette. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR