Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 28 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Salah K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettverket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter min erfaring er at jeg helt ikke fornøyd med dekning av nettverket. Alltid får dårlig nettverk både her i Norge og veldig dyrt dekning i hjemland.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pass dere!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere bruker opp datapakken påløper kostnader for mottak data, Snap etc. og regningen går opp med 399kr pr mnd hos min sønns abb!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mobildataene som forsvant"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt flere mobilleverandører de siste årene, og har stort sett ikke brukt opp inkluderte data med mindre det var noe helt spesielt den måneden. Med fjordkraft mobil fikk jeg stadig vekk beskjed om at jeg var tom og måtte kjøpe ny datapakke. Det toppet seg da jeg fikk beskjed om at jeg var tom to dager etter at jeg hadde kjøpt 1gb. Jeg hadde ikke streamet eller lastet ned, så det kan ikke ha stemt. Jeg møtte ikke forståelse hos kundeservice, som sa at måling av data var det samme hos dem som alle andre. Det kan jeg bare ikke tro på. Så da byttet jeg leverandør.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit mobilabonnement"

Greit, men fungerer dårlig når du er på slutten av datamengden. Får råd om å øke datamengden, men når du skal prøve å ringe for å få råd, er det ingen som svarer...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningen virker o.k., da de bruker Telenor nettet."

Fjordkraft har grei dekning fordi de bruker Telenor sitt nett. Men jeg lurer på om de har krøllet til min e-post adresse da den ikke funker slik den har gjort tidligere. Må jeg bruke Telenor for å ha min velfungerende e-postadresse?

Thor-Egil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super kundeservice!"

Kjempefornøyd med alt, men vurderer jeg å bytte da flere og flere har eu+ inkludert. Teller mye for meg da jeg er endel i thailand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit mobilabonnement, men savner datakontroll"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utnytting, røveri."
1 syns denne omtalen er nyttig

Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett.
Kundeservice fraverende!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no