Meny
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Bestill på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Vis alle mobilabonnement
1 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
2 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
4 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
6 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Fjordkraft Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Fjordkraft Mobil
Gå til Fjordkraft Mobil nå

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 30 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt som det skal"

Ikke mye å si. Har hatt lite problemer og bruk av data her passet godt. Eneste problem er at jeg ikke lenger er strømkunde og derfor ikke dra nytte av den fordelen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mine erfaringer med Fjordkraft Mobil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft bruker Telenors nett. Dekningen er god. Det er raskt svar på telefon til kundeservice, med unntak av når trafikken er stor. Da kan en legge igjen telefonnummeret og bli oppringt. Ventetiden når det er stor trafikk er 15, maks 25 minutter. Jeg har har alltid mottatt god service hos kundeservice! Jeg vil anbefale både kraft og mobil fra Fjordkraft! Dekningen er god, med unntak av ved Skinnarbu, der Telia har best dekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
18.10.2019 14.32
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jorunn! Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en strålende helg :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Fjordkraft Mobil for 2 måneder siden, når jeg kom fra ice, det beste er dekning, helt suveren. Ønsker at de får eSim!

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.10.2019 13.14
Hei Anonym, og tusen takk for tilbakemeldingen! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vi vet at eSim er noe mange ønsker seg, og vi kommer til å tilby dette så snart vi får sjansen. Ønsker deg en fin uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fjordkraft har telenordekning og er Norges billigste selskap."

Fjordkraft har telenordekning og er Norges billigste selskap. Betaler 119 kr. pr mnd. for 1gb.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.10.2019 11.06
Mange takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen, Atle! Ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste opplevelsen jeg noensinne har hatt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte Fjordkraft ung med 10GB data fordi de hadde en svært god pris og "full telenordekning". Dette var i forbindelse med at jeg hadde byttet jobb og min tidligere jobb hadde betalt for telefonbruken min frem til nå, så da jeg prøvde å bestille abonnement hos fjordkraft begynte fa#%nskapen å rulle. Først måtte jeg sette i gang et eierskifte slik at jeg fikk beholde telefonnummeret mitt, greit nok. Men når det var gjort hadde ikke kundebehandler jeg snakket med klart å loggføre dette så ingenting skjedde og jeg ble bedt om å utføre eierskifte når jeg kontaktet de 2 dager senere. Javel, det har jeg jo allerede gjort? Min tidligere arbeidsgiver har sendt fullmakt og hele pakka? Nei det har du ikke. Okei da gjør jeg det igjen da, dette ble selvfølgelig heller ikke registrert av kundebehandler. 5(!!!) ganger ble jeg bedt om å gjøre dette av forskjellige kundebehandlere som alle sa "det står ikke loggført her at det har blitt gjort". Ingen av disse kundebehandlerne har klart å gjøre jobben sin??? Jeg endte opp med å gå 1 uke i ny jobb UTEN hverken telefon eller internett, noe som ikke var spesielt populært hos min nye sjef. Til slutt måtte kjæresten min fysisk dra til Lysaker og trappe opp på kontorene deres, noe som var avklart med kundebehandler dagen før, og kreve å få simkortet i hånden slik at jeg slapp å gå lenger uten telefon på jobben. Da hun møtte opp var det selvfølgelig INGEN som hadde fått den beskjeden og hun måtte diskutere i over 30 min før fjordkraft opprettholdt avtalen sin. Så, jeg fikk simkortet 4. Oktober, det skulle aktiveres klokken 1130, men det ble ikke gjort før ENDA en samtale med kundeservice klokken 1630!!! Og nå i dag, LØRDAG 5. OKTOBER, jeg har hatt simkortet i telefonen i UNDER ETT DØGN og det har kun vært aktivt i bilen fra jobb og hjem hvor jeg da koblet telefonen til wifi, FÅR JEG EN SMS OM AT DATAEN MIN ER BRUKT OPP OG HASTIGHETEN BLIR STRUPET??? Jeg har 10 GIGABYTE inkludert og brukt kanskje 30 MEGABYTE. Fjordkraft er den absolutt mest elendige drittopplevelsen jeg noensinne har hatt. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg milevis unna denne de folka her, takk GUD for at de ikke har bindingstid.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.10.2019 13.13
Hei Fabian, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Jeg har sendt tilbakemeldingen din videre til de som har hovedansvar for både mobilabonnementene våre og eierskifteprosessen, slik at vi kan ta lærdom av dette. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sluker mobildata"
2 syns denne omtalen er nyttig

skjønner ikkje korleis dataen forsvinn. Kjøpte ekstra 3 GB, før kvelden var omme var det vekk, tlf var berre i bruk på spotify, hørte på musikk. Appen virker heller ikkje. Går ikkje ann å få fat i kundeservice i helgene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.09.2019 13.27
Hei Wenche, og takk for at du legger igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi pris på. Det kan være mange grunner til at mobildata forsvinner raskere enn planlagt. Vi har skrevet en artikkel om de vanligste grunnene her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/
Men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat, e-post eller Facebook slik at vi kan se på dette sammen og komme til bunns i hva som har skjedd. Da kan vi også hjelpe deg med å få mobilappen til å fungere.

Jeg håper vi hører fra deg! I mellomtiden ønsker jeg deg en fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Databruk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til fjordkraft for 1 år siden. Hadde 2 GB hos Telenor i flere år. Aldri brukt opp alt unntatt i juli, da har jeg kjøpt extra eller hatt nok på roll-over. Så til saken. Fikk SMS 28 AUG, snart brukt opp all data. Hadde da 3 GB. Kjøpte 3 GB extra 30 AUG. 16 sept, melding igjen. Snart brukt opp data. Byttet til 6 GB den 17. samme dag nullstilte jeg alle tellere på 2 enheter. I dag samme beskjed, tomt for data snart. Leste av telleren, brukt totalt 622 MB de siste 7 dagene. Så her er det noe alvorlig galt med datatelleren til fjordkraft? Eller teller iPhonen feil tro?

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.09.2019 13.27
Hei Roger, og takk for at du legger igjen en tilbakemelding til oss. Så leit å se at du ikke er fornøyd med mobilabonnementet ditt.

Siden jeg ikke vet hvem du er er det vanskelig for meg å si nøyaktig hva som har skjedd her. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vi er også tilgjengelige på Facebook.

På generelt grunnlag kan jeg si at det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes/telles hos oss enn hos andre mobilselskaper, så forklaringen ligger nok et annet sted. Jeg tror ikke det er noe i veien med telleren på iPhonen din heller, men dette vil en av våre kundekonsulenter kunne finne ut av sammen med deg hvis du tar kontakt.

I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/

Jeg håper vi hører fra deg! I mellomtiden ønsker jeg deg en fortsatt fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever stadig store tillegg for databruk, noe jeg sjelden hadde før jeg byttet til Fjorkraft. Etter første gang ble jeg mer bevisst, sjekker ikke email på ferge, slår av data roaming. Ser likevel at email er lastet ned 4 ganger på 2 timer og tilleggsfakturering på nok 460,00 siste mnd. Ser også at Fjordkraft er 3 x dyrere enn feks OneCall på Maritim bruk. Kommer til å bytte leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.09.2019 13.26
Hei Randi, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Det stemmer at databruk på skip er dyrt, og vi anbefaler alltid å skru mobildata helt av når man er på slike reiser. Det er mye bedre å benytte seg av WiFi ombord. Vi sender ut prisvarsel på SMS med en gang man er tilkoblet satelitt slik at man skal være oppmerksom på hvilke priser som gjelder, og slik at man kan ta sine forholdsregler. Det er leit å høre at du vil bytte mobilselskap, men hvis du er avhengig av å bruke mobildata på skip har jeg forståelse for at du ønsker en operatør med lavere pris. Jeg ser vi har samme pris som OneCall på Telenor Maritime offshore, men her vet jeg jo selvsagt ikke hvilken satelitt det er du oftest er koblet opp mot. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR