Meny
Mobilabonnement fra Get Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Get Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Get mobil

Get er et norsk teleselskap som i tillegg til å tilby tv- og bredbåndsløsninger nå også tilbyr mobilabonnement. Mobilabonnementene du kan velge mellom har alle tale, SMS og MMS inkludert, og kan fritt brukes i EU/EØS.

Gratis HBO Nordic til eksisterende kunder

Er du tv- og bredbåndskunde hos get fra før får du gratis tilgang til HBO Nordic dersom du bestiller et mobilabonnement hos Get.

Get Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 28 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Get Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging ved klage"

Telefonsamtaler kommer av og til ikke gjennom, og har klaget på dette minst 3 ganger og de har notert dette og sagt at dette skal ringes tilbake om. aldri hørt noe igjen.... Veldig trist faktisk...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i utlandet"

Manglende dekning i India. Ingen opplysning på Get.no om dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok!"

Opplever treig oppringning og av og til dårlig linje, blir brutt innimellom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt!"

Get mobil er superrenkelt, du får alt på èn regning. Jeg har ikke hatt noe problemer. Pluss du får med HBO Nordic.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Singapore"

Har vært i Singapore i nærmere 3 uker. Fikk ingen mobildekning. Prøvde både på auto og ved å velge samarbeidspartner Starhub. Besøkte deres kundeservice, men de kunne ikke hjelpe. Kontaktet Get her i Norge i dag, men fikk bare noen dårlige bortforklaringer. Ba om å få snakke med sjefen, men det ville de ikke. Sa at de måtte skrive en melding først. Jeg ba da om en kopi av meldingen, men har ikke fått noe enda. Advarer hermed alle om å ikke stole på Get dekning utenfor EØS. Sier opp abonnementet hvis jeg ikke får hjelp med dette problemet

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Get begår avtalebrudd"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.

Vurderer du Get Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Get Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig fakturering, svært misvisende og forvirrende. Betaler langt over en måned i forkant og det er alltid høyere slutt kostnader en forventet. Det var heller ikke fri dekning i Skandinavia, så fikk en overraskende sum i gave.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR