Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Get Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Get Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Get mobil

Get er et norsk teleselskap som i tillegg til å tilby tv- og bredbåndsløsninger nå også tilbyr mobilabonnement. Mobilabonnementene du kan velge mellom har alle tale, SMS og MMS inkludert, og kan fritt brukes i EU/EØS.

Gratis HBO Nordic til eksisterende kunder

Er du tv- og bredbåndskunde hos get fra før får du gratis tilgang til HBO Nordic dersom du bestiller et mobilabonnement hos Get.

Get Mobil omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 28 innen
mobilselskap
42%
anbefaler
Get Mobil
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Get begår avtalebrudd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturering"

Elendig fakturering, svært misvisende og forvirrende. Betaler langt over en måned i forkant og det er alltid høyere slutt kostnader en forventet. Det var heller ikke fri dekning i Skandinavia, så fikk en overraskende sum i gave.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Var langt uti gokk (Bästorp) med to venner. En hadde telenor og den andre Telia. Begge hadde 4G og flere streker. Jeg hadde 2 streker og det byttet mellom E og H istedenfor 4G. Helt bedrøvelig.

Gro E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fra hytta på Hvaler har vi dårlig dekning. Det faller ut under andre telefonsamtaler. Vi har ringt kundeservice, vedkommende kunne ikke hjelpe oss.

Vurderer du Get Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Get Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilabonnement med store feil"

Mobil ID fungerer veldig dårlig til tider og det gjør også MMS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker bra og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og HBO inkludert =) tipp topp!!!!

Svar fra Get Mobil
24.06.2018 20.06
Hei Edward! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi veldig pris på! Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skandale med portering fra ICE til GET mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte å gå over til Get, da en telefonselger lovte gull og grønne skoger, med gratis tre måneder og lavere månedspris, men det viktigste var jo å få alt samlet ettersom jeg har internet og tv også og det har fungert tilfredsstillende. Jeg kontaktet som avtalt Spaceworld for nytt sim kort ved porteringstidspunk, de satt inn sim kort, og vi restartet telefonen, ingen kontakt med net, på telefon med Get kundeservice fredag kveld i to timer med en lånt telefon, med tre forskjellige kundebehandlere, ingen kontakt med net, Neste dag uten net, på chat med Get i en time, fremdeles uten resultat, gikk så tilbake til Spaceworld, der sto det tre illsinte kunder i kø foran meg med akkurat samme problemer med Get, Jeg ba om å få overført mobilabonnementet mitt øyeblikkelig tilbake til ICE, det tar en uke, resultat pga GET sin totale mangel på å kunne løse dette problemet er en uke uten telefondekning, og flere timer i telefonkø/chat, tapt arbeidstid og mangel på kontakt med omverden altså en uka grunnet den skandaløse GET saken. ADVARSEL TIL ALLE ! Ligg unna alt som heter Get Mobil, dette er en total scam og de leverer ikke mobilnett som avtalt

Svar fra Get Mobil
13.06.2018 21.42
Hei Bjørn. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være og vi er lei oss for at du har hatt alle disse problemene i forbindelse med bytte til oss. Alt som kan gå galt har tydeligvis skjedd på en gang! :( Heldigvis hører dette til sjeldenheten - uheldigvis, og veldig beklagelig, så rammet dette deg. Vi kan ikke annet enn å legge oss flate, og kan love at vi gjør alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - hverken for deg, eller noen andre.

Mvh Get
Søk Bytt.no