Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Get Mobil
Bestill på nettsidene til Get Mobil
Vis alle mobilabonnement
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Get Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Get Mobil
Gå til Get Mobil nå

Mobilabonnement fra Get mobil

Get er et norsk teleselskap som i tillegg til å tilby tv- og bredbåndsløsninger nå også tilbyr mobilabonnement. Mobilabonnementene du kan velge mellom har alle tale, SMS og MMS inkludert, og kan fritt brukes i EU/EØS.

Gratis HBO Nordic til eksisterende kunder

Er du tv- og bredbåndskunde hos get fra før får du gratis tilgang til HBO Nordic dersom du bestiller et mobilabonnement hos Get.

Get Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 24 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Get Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"

Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dårlig"

Dårlig dekning. Var langt uti gokk (Bästorp) med to venner. En hadde telenor og den andre Telia. Begge hadde 4G og flere streker. Jeg hadde 2 streker og det byttet mellom E og H istedenfor 4G. Helt bedrøvelig.

Gro E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Fra hytta på Hvaler har vi dårlig dekning. Det faller ut under andre telefonsamtaler. Vi har ringt kundeservice, vedkommende kunne ikke hjelpe oss.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilabonnement med store feil"

Mobil ID fungerer veldig dårlig til tider og det gjør også MMS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker bra og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og HBO inkludert =) tipp topp!!!!

Svar fra Get Mobil
24.06.2018 20.06
Hei Edward! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi veldig pris på! Mvh Get
Bytte til Get Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Get Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skandale med portering fra ICE til GET mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte å gå over til Get, da en telefonselger lovte gull og grønne skoger, med gratis tre måneder og lavere månedspris, men det viktigste var jo å få alt samlet ettersom jeg har internet og tv også og det har fungert tilfredsstillende. Jeg kontaktet som avtalt Spaceworld for nytt sim kort ved porteringstidspunk, de satt inn sim kort, og vi restartet telefonen, ingen kontakt med net, på telefon med Get kundeservice fredag kveld i to timer med en lånt telefon, med tre forskjellige kundebehandlere, ingen kontakt med net, Neste dag uten net, på chat med Get i en time, fremdeles uten resultat, gikk så tilbake til Spaceworld, der sto det tre illsinte kunder i kø foran meg med akkurat samme problemer med Get, Jeg ba om å få overført mobilabonnementet mitt øyeblikkelig tilbake til ICE, det tar en uke, resultat pga GET sin totale mangel på å kunne løse dette problemet er en uke uten telefondekning, og flere timer i telefonkø/chat, tapt arbeidstid og mangel på kontakt med omverden altså en uka grunnet den skandaløse GET saken. ADVARSEL TIL ALLE ! Ligg unna alt som heter Get Mobil, dette er en total scam og de leverer ikke mobilnett som avtalt

Svar fra Get Mobil
13.06.2018 21.42
Hei Bjørn. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være og vi er lei oss for at du har hatt alle disse problemene i forbindelse med bytte til oss. Alt som kan gå galt har tydeligvis skjedd på en gang! :( Heldigvis hører dette til sjeldenheten - uheldigvis, og veldig beklagelig, så rammet dette deg. Vi kan ikke annet enn å legge oss flate, og kan love at vi gjør alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - hverken for deg, eller noen andre.

Mvh Get
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite tilfredsstillende kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice, er dårlige på å sperre spam (uønskede e-poster) og vil ikke stoppe oppringninger fra mangesifrede telefonnummer (tilbakeringing fra utlandet).

Svar fra Get Mobil
13.06.2018 20.16
Hei Asbjørn. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi jobber hver eneste dag for å tilby våre kunder den aller beste servicen, og vi er veldig lei oss for at vi ikke har greid å gjøre dette for deg. I forhold til det du nevner med uønsket e-post så oppgraderer vi stadig sikkerhetsinnstillingene på mailserverne til Getmail. Vi hadde litt problemer med en del uønskede e-poster via våre mailservere for et halv års tid siden, og har gjort en rekke tiltak for å stoppe dette. Vi er ikke ferdige og vi lover at vi gjør det vi kan for å levere en god og trygg tjeneste.

Når det kommer til hyppige oppringninger fra utenlandske telefonnummer (svindel-samtaler) så jobber vi aktivt for å forhindre disse. Så snart vi blir oppmerksomme på de så gjør vi det vi kan for å sette en stopper for dem. Det som er utfordrende med disse er at de ofte ringer fra mange forskjellige numre, og vi må da oppdage og blokkere hvert enkelt. Noen greier vi dog ikke å stoppe, og vi skjønner at det er irriterende. Dette er dessverre en utfordring alle mobilselskaper sliter med.

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"'Rollover'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk beskjed om at "rollover" kom da jeg ble GET mobilkunde. Det har enda ikke skjedd. Dårlig😕

Svar fra Get Mobil
08.05.2018 15.23
Hepp!

Data Rollover er lansert hos Get - vi håper du er fornøyd! :)

Hilsen Get
Søk Bytt.no