Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Get Mobil
Bestill på nettsidene til Get Mobil
Vis alle mobilabonnement
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Get Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Get Mobil
Gå til Get Mobil nå

Mobilabonnement fra Get mobil

Get er et norsk teleselskap som i tillegg til å tilby tv- og bredbåndsløsninger nå også tilbyr mobilabonnement. Mobilabonnementene du kan velge mellom har alle tale, SMS og MMS inkludert, og kan fritt brukes i EU/EØS.

Gratis HBO Nordic til eksisterende kunder

Er du tv- og bredbåndskunde hos get fra før får du gratis tilgang til HBO Nordic dersom du bestiller et mobilabonnement hos Get.

Get Mobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 23 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
Get Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"'Rollover'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk beskjed om at "rollover" kom da jeg ble GET mobilkunde. Det har enda ikke skjedd. Dårlig😕

Svar fra Get Mobil
08.05.2018 15.23
Hepp!

Data Rollover er lansert hos Get - vi håper du er fornøyd! :)

Hilsen Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen rollover kvote"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen rollover kvote hos Get, henger ikke sammen hva andre operatører tilbyr.

Svar fra Get Mobil
08.05.2018 15.28
Hei,

vi har lansert rollover, så da er det bare å bytte ;)

Hilsen Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tilbakemelding fra Get etter problem med mobil i Nederland"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilen tar ikke innkomne samtaler i Nederland, klaget flere ganger til Get uten at de har løst dette. Reiste fra Nederland til Lisboa, der virket telefonen som normalt. Tilbake til Nederland og hadde samme problem. Det har gått mer enn 10 dager siden jeg flagget dette første gang, ingen tilbakemelding fra Get verken på sms eller e-mail. Når jeg ringer sitter det en blid person og ber mye av de samme opplysninger som sist og videresender dette til it-avdelingen. Selv om eg har bedt om tilbakemelding, kommer det ikke et pip fra dem.
Våre to mobilabonnement er på vei til Telenor og der blir de lenge. Det som irriterer meg mest er mangel på tilbakemelding, problemet kan ligge i Nederland.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 16.02
Hei Eddy. Først og fremst vil vi beklage at du opplevde problemer med mobiltjenestene fra oss da du var på utenlandstur. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi tar det på største alvor. Beklager også for at det tok lang tid å komme tilbake til deg med en forklaring, og jeg håper du har fått de tilbakemeldingene du ventet på til nå. Dersom det fortsatt gjenstår en forklaring så er du mer enn velkommen til å ta kontakt med oss igjen.

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mest for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement og god kundeservice. Dekningen vil bli enda bedre hvis de bytter fra Telias til Telenors nett.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 16.01
Hei Vidar! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har nok ingen planer om å bytte bort fra Telias prisbelønnede mobildekning, men beklager at du opplever at den ikke er god nok. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger bistand for å se på hva som kan være problemet!

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rollover"
9 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke rollover å få hos Get, dette er for dårlig...

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 16.00
Heisann! Vi er glade for å kunne fortelle at vi siden du skrev denne kommentaren har fått Data rollover på våre abonnement! :)

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke noe og klage på, veldig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd. Hjelpsomme når du ringer. Alt et veldig bra.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 15.59
Hei Karin! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss. Takk for tilbakemeldingen! :)

Mvh Get
Bytte til Get Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Get Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Get mobil - billig og god dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde store problemer med dekning på telefoni på Telenors nett. Byttet til Get, som benytter Telias nett. Har i dag god dekning og sparer kr 50 pr mnd med 4GB/ mnd.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 15.58
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss! Takk for tilbakemeldingen! :)

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mister dekning ofte, til og med midt på E-18
Måtte ringe opp igjen 5 ganger på samme turen. Har bestilt nytt hos min gamle leverandør.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 15.58
Hei Trond! Så leit å høre at du har opplevd problemer med abonnementet du hadde fra oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du eller andre opplever dette er det selvfølgelig bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi gjerne.

Mvh Get
Søk Bytt.no