Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil
Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Oppleve
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
29 kr
pr. mnd
Detaljer
Ringe
Fri tale, SMS og MMS
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 1GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 1GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 2GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 3GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 3GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 4GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 5GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 5GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 6GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
297 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 10GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
359 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 15GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 20GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil

Strømleverandøren Gudbrandsdal Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Gudbrandsdal Energi for å få mobilabonnement, men er du i tillegg aktiv strømkunde får du ytterligere kr. 120,- i årlig rabatt. Rabatten gjelder ikke i kombinasjon med kampanjer.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 34 innen
mobilselskap
36%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mangler tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting negativt å si"

Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende selskap på alle måter"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
9 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Vurderer du Gudbrandsdal Energi Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil mot alle andre på markedet
Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kontroll på databruk og ingen app"
4 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR