Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil
Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Oppleve
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
29 kr
pr. mnd
Detaljer
Ringe
Fri tale, SMS og MMS
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 1GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 1GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 2GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 3GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 3GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 4GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 5GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve UNG 5GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 6GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
297 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 10GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
359 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 15GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Leve 20GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil

Strømleverandøren Gudbrandsdal Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Gudbrandsdal Energi for å få mobilabonnement, men er du i tillegg aktiv strømkunde får du ytterligere kr. 120,- i årlig rabatt. Rabatten gjelder ikke i kombinasjon med kampanjer.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 30 innen
mobilselskap
25%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
5 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kontroll på databruk og ingen app"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Hytte V. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler oversikt over databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Folka i GE Mobil er supersøte når jeg ringer og trenger hjelp. Men jeg vil ikke ha hjelp, jeg vil ha system som fungerer 100%. To ting de må endre på: 1- oversikt over hvor mye data jeg har igjen 2- fullstendig pålitelig SMS og MMS-tjeneste Prisen er bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kontroll på data"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt GE siden i våres og med unntak av en kort periode har jeg ikke hatt kontroll på databruken siden funksjonen ikke fungerer på min side. Dekning og andre tjenester fungerer, men akkurat databruk er såpass sentralt å ha kontroll over at jeg mener GE ikke er et godt alternativ hvis man leter etter et nytt mobilabonnement. Hvis det ikke bedres innen et par uker bytter jeg leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svak kundeservice og veldig ustabil tjeneste"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.

Vurderer du Gudbrandsdal Energi Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min side"
6 syns denne omtalen er nyttig

Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
09.05.2019 11.44
Hei, dette jobber vi intensivt med å få løst - både dette med data rollover, men også de fleste andre elementer som har med mobil- og forbruksvisning å gjøre.

Det er viktig for oss at Min Side er tipp topp, så dette har høy prioritet hos oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig veldig fornøyd. Ikke så lenge siden jeg ble mobilkunde og dette er ganske nytt for Gudbrandsdalen energi siden det ikke er så lenge siden oppstart. Kunne vært bedre dekning, men det er jo telenor sitt ansvar. Pris er helt grei og kundeservicen er fantastisk.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR