Meny
Mobilabonnement fra Hudya Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
0 GB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Hudya Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Hudya Mobil

Hudya er et norsk selskap som tilbyr en rekke produkter og tjenester innenfor personlig økonomi, som for eksempel strøm, forsikring, bank-tjenester og mobilabonnement. En av fordelene ved å være Hudya Mobil kunde er at du også enkelt kan samle øvrige tjenester tilknyttet personlig økonomi i ett og samme selskap.

Hudya Mobil omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 30 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Hudya Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stay away"

Stay away! The product is mediocre, but what really, really point this out as a supplier to avoid is the total lack of customer service. There is a online chat, which actually has a disclaimer that they might not read the messages until the next day. That is not a chat, my friend, that is a contact form. I had paid all bills, but still got reminders and they even sent it to a external collection agency. The collection agency had the presence of mind to actually check if the balance was paid, which it was, and deleted the claim. Hudya, however, persist with the claim to see if they can wrestle out some more dough, I guess. Stay away.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatørbytte"

Jeg byttet ifra Onecall til Hudya pga lavere pris og mer data pluss de bruker Telenor sitt nett. Alt gikk fint frem til jeg fikk epost der min eldgamle adresse sto der de skulle sende simkort til. Men det var en smal sak og ordne opp i med kundeservice.

John A. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig tilfredsstillende mobilselskap!"

Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning,gode priser og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Får faktura på epost / sms, husker aldri å betale i tide og endt opp med flere purring/inkassobrev. Forferdelig opplegg.

Vurderer du Hudya Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Hudya Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig og rimelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Et godt abonnement for meg. Nok data, ikke for dyrt. Har god oversikt på "min side" hvor man både kan huke av for å ikke overskride databruk, samt velge andre spesifikasjoner. Alltid behjelpelige når jeg tar kontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et utmerket firma."
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke så behjelpelig kundeservice"

Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR