Meny
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Alltid hyggelig når jeg ringer kundeservice, Jeg vil alltid være kunde hos ice.

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

1GB holder i massevis til mitt bruk, kjøper ekstra data kun 1-2gg i året. Lett å sjekke forbruk på mine sider, og får rimelig raskt svar hvis jeg en sjelden gang må kontakte kundeservice. God valuta for pengene!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"meget begrenset til utlandet, kanskje bare brukbart i Norge"

Fikk ingen opplysninger om manglende mulighet å sende mms til utlandet til tross for utenlandpakke, bare mulig til ÉN operatør i Danmark...absolutt tyllete!! Avsluttet abonnementet etter noe få dager

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Er skeptisk over tilbakeført fra Komplett"

Ble flyttet over fra Komplett til Ice. Skulle aktivere bankid på mobil, men det gikk ikke. Er feil på noen teleoperatører. Så leser jeg på tilbakemeldingene at mange er misfornøyd med dekning og en har problemer med Ice i i USA. Vel det var helt like mine erfaringer fra før med ICE og årsaken jeg gikk til Komplett. En time etter at jeg ble koblet på så begynnte første problem med bankid på telefon. Så det spørs jo hvor lenge jeg blir her dersom det jeg leser av andre tilbakemeldinger også oppleves av meg.Prøvde å ringe kundeservice der tok ingen telefonen. Brukte chatten, der visste de ikke hvor lang tid det tar å årdne dette med bankid på tlf. Altså litt surt at problem starter med en gang ICE blir aktivert. Hadde håpet at ting var bedre, men det ser ikke slik ut når jeg leser andres erfaringer.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble «tvangsflyttet» fra komplett til ice! Har full dekning på mobilen stort sett hele tiden! Men hjælpes så tregt det går, tror jeg må bytte til noe annet...

Jan T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og telefonsamtaler som bare faller ut"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig dekning der vi bor og kundeservice spør om de samme tingene gang på gang. Vi ble tvangsoverført fra Komplett Mobil med Telenordekning og det har vært helt forferdelig etter overgangen. Vi angrer veldig på at vi ga dem en sjanse. Styr unna!

Svar fra ice
21.06.2019 11.59
Hei Jan T. H,

Dette var veldig leit å lese. :-( Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken, men det blir vanskelig å kommentere den, uten ytterligere kjennskap. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no, slik at vi får feilsøkt videre. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten.

Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"

For dårleg dekning her, både ice og Telia. Rot med simkort-levering og.

Svar fra ice
21.06.2019 11.59
Hei Hh,

Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss, i tillegg til rot med levering av SIM-kortet. Da jeg ikke har kjennskap til denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøkt dette nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å dele internett"

Alltid problem med å dele internett. Hadde aldri problemer med dette da jeg hadde Telenor/komplett.

Svar fra ice
21.06.2019 11.59
Hei Anders,

Dette skyldes som regel en feil på innstillingene, så det skal jeg selvfølgelig få hjulpet deg med.

Kunne du gått gjennom veiledningen under, for å se om det kan løse problemet? :)

https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/

Husk å ta en omstart på telefonen, etter du har lagt inn innstillingene. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt det nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR