Meny
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 30 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Markant overgang fra forrige operatør til Ice. Nær sagt alt er påvirket og fungerer dårligere. Dårlig dekning overalt, forsinkede sms og mms. Når folk ringer meg så hører jeg dem ikke. Når jeg ringer folk hører de ikke meg. Utrolig irriterende når den eneste telefonen man har tilgjengelig ikke virker. Så jeg må bytte tilbake til gammel operatør.

Svar fra ice
23.08.2019 13.32
Hei, May

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unngå Ice"

Jeg angrer på at jeg har abonnement hos Ice. Den verste leverandør jeg har hatt.

Svar fra ice
23.08.2019 13.46
Hei, Tedtse

Så leit å høre at du angrer på at du valgte oss. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg håper å høre fra deg!

Ha en fin dag videre, og god helg når den tid kommer. :-)

Mvh. Julia
ice.no
Martin N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dårlig dekning"

Altfor dårlig dekning. Dårlig hjelp å få for å evt å gjøre justeringer på innstillinger.

Svar fra ice
23.08.2019 11.52
Hei, Martin N

Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. :-( Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på saken din.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar ikke inn samtaler fra Telenorabonnenter"

Har hatt ICE-mobil med routing fra et gammelt Telenor fastnummer i ca halvt år. Telenorabonnementer som ringer får gjerne "opptattmelding". ICE kjenner problemet, men klarer ikke løse det!

Svar fra ice
23.08.2019 11.51
Hei Einar,

Så leit å høre at du opplever dette problemet. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send oss derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Kundeservicen er helt utmerket også prisen på abonnementet. Ikke den beste dekningen i Finnmark på fjellet.

Svar fra ice
20.08.2019 14.50
Hei Tom,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, samt abonnementpriser. :-) Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg krysser fingrene for at vi kan tilby optimal dekning på dine områder, i nærmeste fremtid. :-)

Ha en riktig fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Eremitten
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

De har dårlig dekning men bedre enn Telenor. De har ikke wifi tale. Billig er de, men dekning er viktigere.

Svar fra ice
20.08.2019 15.30
Hei Eremitten,

Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Uten kjennskap til saken, er det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig dekning hos ice, dataen går tomt veldig fort"

Veldig dårlig dekning, og dataen går tomt veldig fort. Anbefaler ikke!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å bruke"

Ofte priset for lavt i forhold til databruk, går du over blir det fort veldig dyrt, ellers er det bra dekning i området der jeg bor.

Svar fra ice
19.08.2019 13.28
Hei, Toregil

Det er ingen overfakturering hos oss,, slik at du kan være sikker på at du ikke får noen overraskelser på fakturaen. :-) Det eneste som vil skje, når du har brukt opp din inkluderte datakvote, er at hastigheten din settes ned til 64 kBmp/s. Ellers har vi også noen av de mest gunstige prisene på våre abonnementer, som finnes på markedet. :-D

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR