Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå

Mobilabonnement fra Ice.net

Ice.net har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice.net har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bytte Norges tredje mobilnett. Ice.net sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice.net bygger Norges tredje mobilnett

Ice.net tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice.net med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice.net ikke tilbyr løsninger benyttes Telia sitt nettverk.

Ice.net omtaler og erfaringer
733 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tull"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå fått ice.net etter at Hello solgte til ice.net. Jeg har hatt problemer med at andre ikke når igjennom når de ringer til meg her i Norge og utlandet. Datapakken går fortere unna nå enn den gjorde hos Hello. Dårlig dekning da det alltid er 1-2 streker på mobilen. Hadde ikke valgt ice.net.

Christian D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Gjennomført svakt"

Dårlig dekning, ustabil dekning og nett, dårlige utenlandsavtaler (ikke 4G i Enland f. eks.)
Betale for full måned når abonnementet blir avsluttet 05.10...

Svar fra Ice.net
16.10.2017 11.50
Hei, Christian D

Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med ditt mobilabonnement hos oss.

Dersom du har problemer med 4G når du er i England f.eks, så kan du følge denne guide for å løse problemet.

Du betaler alltid forskuddsvis hos oss, så om du ble kunde 01.09.17 så betaler du kun for september + de 5 dagene i Oktober.

Dersom du fortsatt har flere spørsmål så kan du ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt utenfor EØS/EU"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brente meg på 125 kr/mb i Monaco for å sjekke, etter oppfordring fra deres sms, om jeg hadde mobildata, 500 kr. Selvfølgelig min feil, at jeg ikke sjekket hva mobildata kostet der, en svipptur fra Nice. Og for at jeg ikke leste sms som kom to sekunder før opplysningene om hvordan du får mobildata til å fungere i utlandet.

Ble så irritert etter dette, at jeg nå har byttet operatør. Spør da icenet om de kan sende ny faktura siden jeg bare har vært kunde hos de i 11 dager i oktober. Men får bare tilbakemelding om at jeg MÅ betale for hele måneden ellers blir det inkassosak av det, og henvisning til vilkår. Jeg burde selvfølgelig lest de 10 sidene med vilkår før jeg sa opp, men de fleste selskap tar ikke betalt for dager som du ikke er kunde, så jeg trudde ikke jeg måtte betale for dager jeg ikke er kunde (hadde ingen bindingstid)

Et kundevennlig selskap ville sagt, dette skal vi hjelpe deg med; "du tabbet deg ut i Monaco, men fordi vi tenker på kundene våres så slipper du unna å betale denne gangen " og "du skal selvfølgelig ikke betale for dager som du ikke er kunde hos oss, håper du snart kommer tilbake".

Istedenfor kommer de med masse standardsvar, og ingen vilje til å høre på kundene.

Ellers hadde jeg stadig vekk problemer etter tur i Sverige, mobildata og mms. Alt måtte legges inn manuelt og slå av og på mobilen, i det siste har jeg også hatt problemer med at mobildata plutselig ikke fungerer, da har jeg også måttet søke operatør manuelt og velge den "rette" icenet operatøren??

De er egentlig veldig rask med å svare på Facebook, men det var som oftest standardsvar... "Vi jobber med saken, det blir bedre i nærmeste framtid "

Regner med at det samme skjer med denne anmeldelsen ; standardsvar som alle anmeldelser har fått her.

Anbefaling:
styr unna, ganske nytt selskap, de jobber hele tiden med ting som må forbedres og som tar lang tid å forbedre.
Hvis du tenker å bytte til et annet mobilselskap, hør med selskapet du vil bytte til å få porteringen til å skje i slutten av måneden, da slipper du å betale dobbelt, både til icenet og til det nye mobilselskapet. Icenet vil kreve betaling selv om du ikke er kunde lenger. Jeg må betale for hele oktober selv om jeg ikke er kunde der lenger.

Før anbefalte jeg andre til å bytte til icenet pga at de var billig, de er ikke lenger billigst, da finner jeg ingen grunn til å velge de, for det blir mye problemer med de, og de har ikke mottoet "kunden har alltid (som oftest) Rett.

Svar fra Ice.net
16.10.2017 11.50
Hei, Nicenet

Det er beklagelig å lese at du opplevde det slikt når du var på reisefot. Jeg ser at prisen i Monaco er veldig høy på grunn av manglende avtale med landet. Vi jobber med saken og håper at detter på plass snart.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer, så skal jeg se hva vi får gjort. Blir vanskelig å kommentere noe mer her da jeg ikke har kjennskap til saken din..

Vi skal gjøre vårt beste for å gjøre deg fornøyd igjen!

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sleipe, dyre og ubrukelige"

Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!

Svar fra Ice.net
16.10.2017 08.11
Hei, Karoline

Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubehjelpelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...

Svar fra Ice.net
16.10.2017 08.11
Hei, Kari F

Takk for din henvendelse.

Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon.

Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon.
Link: https://www.ice.no/mms/

Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke sakene for deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna"

Helt håpløst selskap, bare rot, ingen kundeservice, kunden blir sittende med all belastning... Om produktet ikke virker henviser de til andre (og dyrere) produkter, eller henviser deg til klagenemd om du ønsker å si opp et produkt der de ikke leverer det du betaler for!

Svar fra Ice.net
16.10.2017 08.11
Hei, M

Dette hørtes ikke bra ut, det er beklagelig å lese at du opplever det slikt.

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med ditt navn og telefonnummer. Så skal vi gjøre alt for å gjøre deg fornøyd igjen.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kristian17
Kundetilfredshet
"Bytte fra Hello til Ice: nytt SIM-kort med feil?"

Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....

Svar fra Ice.net
16.10.2017 08.11
Hei, Kristian17

Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ønsker deg en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Vurderer du også et mobilabonnement fra Ice.net?
De tre mest bestilte mobilabonnementene til Ice.net er Mobil 1 GB, Mobil 500 MB og Mobil 3 GB.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.

Svar fra Ice.net
09.10.2017 16.52
Hei, Eci

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi undersøke problemet du opplever.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Søk Bytt.no