Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå

Mobilabonnement fra Komplett Mobil

Komplett Mobil ble etablert i 2016 og er en ny utfordrer til de etablerte mobilselskapene. Komplett Mobil en del av Komplett Group, som blant annet består av Marked.no, Blush.no og Norges største nettbutikk Komplett.no.

Få full kontroll med Datakontroll og U13

Dersom du ønsker å forhindre overforbruk av data eller dyre tilleggstjenester kan du hos Komplett Mobil legge til tilleggstjenestene Datakontroll og U13, helt gratis!

Datakontroll hindrer overforbruk ved at hastigheten strupes til 128kb/s når inkludert datakvote er brukt opp, mens kontroll U13 sperrer all bruk som ikke er inkludert i den faste månedsprisen. Tjenestene er gratis, men man må selv aktivere de på “min side”.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk hyggelig kundeservice"

Komplett mobil har den beste kundeservicen som finnes hvis det er noe man lurer på spør de på Facebook chat og de svarer alltid rast og kan hjelpe dem med alt mulig, helt nydelig kommer aldri til og bytte bort dette abonnementet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"

En enkel henvendelse om nytt simkort til databruk.
Bestilte først feil, men fikk hjelp på e-post uten problermer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"

Jeg synes at mobilabonnement veldig bra. Mobilabonnement er veldig billig. Dekning til abonnement er kjempebra

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uten tvil best på større datapakker"

Jeg har den største datapakken til komplett 30gb, og det er uten tvil den billigste av alle med telenordekning. Veldig god erfaring med både kundeservice og bruk av abonnent. Leste en del av de dårlige omtalene, mest brukerfeil og inkompetanse hos bruker virker det som.. Digger komplett ;)

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på"

De tilbyr konkurranse dyktige priser og betingelser. Tjenesten de levererer står til forventningene og jeg har ingen betekligheter med å anbefale Komplett Mobil videre.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2018 12.16
Hei, Alexander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Rask respons"

Komplett svarte på mine spørsmål umiddelbart. De hjalp meg også med å endre abonnementet direkte. Super service.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 17.53
Hei, Pia!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og service vår.
Tusen takk for flott omtalt.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.32
Hei, Kennet!

Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding.
Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Informasjon om abonnement var ikke i tråd med tilsendt faktura."

Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.31
Hei, Eg!
Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften.
Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst.
Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no dersom det er noen spørsmål vedrørende dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no