Meny
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Komplett Mobil

Komplett Mobil ble etablert i 2016 og er en ny utfordrer til de etablerte mobilselskapene. Komplett Mobil en del av Komplett Group, som blant annet består av Marked.no, Blush.no og Norges største nettbutikk Komplett.no.

Få full kontroll med Datakontroll og U13

Dersom du ønsker å forhindre overforbruk av data eller dyre tilleggstjenester kan du hos Komplett Mobil legge til tilleggstjenestene Datakontroll og U13, helt gratis!

Datakontroll hindrer overforbruk ved at hastigheten strupes til 128kb/s når inkludert datakvote er brukt opp, mens kontroll U13 sperrer all bruk som ikke er inkludert i den faste månedsprisen. Tjenestene er gratis, men man må selv aktivere de på “min side”.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 28 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og serviceinnstilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er svært tilgjengelig på Chat, kjappe på å svare, svarer ærlig og prismessig en av de bedre. Jeg forblir kunde!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Malin G!

Ærlighet varer uten tvil lengst, og så bra at du er fornøyd med vår responstid- godt å slippe kø og få ting unnagjort! Tusen takk for flott tilbakemelding, og ser frem til å ha deg på laget videre :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Serviceorientert. Fleksible og lave priser!"

Har hatt noen spørsmål rundt veksling mellom 2 mobilavtaler. Dette har blitt behandlet på en utmerket måte. Og best av alt... det er lett å komme i kontakt med en person som yter service og svarer per mail. Ingen virtuell debatt!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Åge S!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og håper du forblir like fornøyd fremover :)

Ha en flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig og bra så langt!!"

Raskt svar når du ringer til Komplett Mobil. Rimelig og meget bra så langt. Nå snakket jeg med (anonymisert) og det var en hyggelig person.

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Anita D!

Så bra at du slipper ventetiden, og at du er fornøyd med både priser og servicen vi leverer! Tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig gode erfaring med Komplett mobiltjenesten"

Veldig bra dekning. App funger bra og gir en bra oversikt over tjenesten.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12.38
Hei, Tom!

Så godt å se at du er fornøyd med vår app og dekningen vi kan tilby!
Tusen takk for varm tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Henning Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe bra og lett å sette begrensninger"

Jeg synes komplett gir best valuta. Har selv brukt det i lengre tid. Har hatt 15 GB til 399,- og det har vært topp. Guttungen har 1 GB til 125,-. Her er det verdens enkleste ting å sette begrensninger så det ikke kommer noe uventede utgifter inne på "min side". Telenor dekning er viktig for oss, da Telia ikke har dekning på hytta. Skal opprette nytt 15GB til kona nå, jeg har selv måtte gå over til jobb telefon. Her er det ikke noe å lure på, bare vær sikker på å sett opp de begrensningene som passer for deg eller barna inn på "min side". Anbefaler på det sterkeste.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12.38
Hei, Henning Ø!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Det er godt å se at du er fornøyd med oss, og vi håper at du også blir fornøyd med oss videre :-)

Vi ser frem til å få kona med på Komplett Mobil laget!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrere enn antatt"

Har hatt komplett mobil en god stund, og har vært fornøyd fram til de siste månedene. Fått regninger på nesten 1000 kroner, uten noe som helst forvarsel på at jeg har brukt opp datamengden min. Det samme har samboeren min. Ved kontakt med komplett mobil sier de at vi har betalt for ekstrapakker vi ikke har kjøpt. Vi bytter derfor begge to.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 14.42
Hei, Camilla!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått hvis det er tilfellet, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.
Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk 399 kr som tilsvarer 0,99 kr pr. mb man bruker.

Datapakker er noe man kan handle på minside/appen, og kan være kjøpt ved et uhell i tilfellet som er forklart her.

Anbefaler dere å ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no så får vi sett på dette sammen, og rettet på det som eventuelt er feil.

Ha en fin dag
Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Vurderer du Komplett Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle andre på markedet
Francois R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg anbefaler på det sterkeste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 12.02
Hei, Francois R!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:)

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd."
1 syns denne omtalen er nyttig

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2018 13.39
Hei, Silje!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.

Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,-

Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :)

Ønsker deg en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR