Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå

Mobilabonnement fra Komplett Mobil

Komplett Mobil ble etablert i 2016 og er en ny utfordrer til de etablerte mobilselskapene. Komplett Mobil en del av Komplett Group, som blant annet består av Marked.no, Blush.no og Norges største nettbutikk Komplett.no.

Få full kontroll med Datakontroll og U13

Dersom du ønsker å forhindre overforbruk av data eller dyre tilleggstjenester kan du hos Komplett Mobil legge til tilleggstjenestene Datakontroll og U13, helt gratis!

Datakontroll hindrer overforbruk ved at hastigheten strupes til 128kb/s når inkludert datakvote er brukt opp, mens kontroll U13 sperrer all bruk som ikke er inkludert i den faste månedsprisen. Tjenestene er gratis, men man må selv aktivere de på “min side”.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 23 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
Komplett Mobil
Bjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Avtalegiro fungerer ikke, dårlig kundeservice"

Ser at flere klager over at avtalegiro ikke fungerer. Komplett legger skylder hos banken. Men det fungerer hverken hos meg eller min samboer og vi er kunde hos to forskjellige banker. Har gjentatte ganger prøvd å tatt opp dette med kundeservice. Der er det lang ventetid og svarene reflekterer i at de ikke bryr seg stort om sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Halvert regning med komplett"

Har tidligere hatt Telenor i mange år og de puttet på med gebyrer på fakturaer det er umulig å forstå. Med 5gb data hos komplett er regningene mine halvert. Ekstra pluss for meg som reiser mye til Thailand. Tidlige hadde jeg gjerne ett par hundrelapper ekstra på regningen for mottatte samtaler når jeg kom hjem. Helt slutt på det og har droppet thainummeret mitt. Og jeg kan bruke data overalt.

Svar fra Komplett Mobil
18.05.2018 18.46
Hei, Johnny!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Så flott å se at du sparte så mye penger på å bytte til oss!
Vi håper du fortsatt reiser mye uten å måtte tenke på mobilregningen fremover.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bryr seg ikke"

Gidder ikke høre på kunde, tydeligvis dårlig tid..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fakturaproblemer, høye gebyr og unormalt høyt databruk"

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært mer frustrert og skuffet over en leverandør enn Komplett mobil.
Hovedgrunnen til at abonnementet ble sagt opp var avtalegiro som aldri fungerte tross at maksbeløpet i nettbanken var langt større enn faktureringsbeløpet. Jeg forsøkte å betale manuelt, men dette skulle også vise seg problematisk av grunner jeg ikke forstår. (Jeg har ikke problemer med betaling av regninger til noen andre jeg er kunde hos).
Dette endte i sperret mobilabonnement to ganger, høye gebyrer av alle slag og fakturering for databruk ut over 1 GB selv om dette var et barneabonnement (og man skulle tro det var en sperre på databruk!).
Jeg er også forundret over at barnet mitt har klart å bruke mer enn 1 GB pr mnd, men når jeg leser kundeomtale av Komplett på internett ser jeg at det er flere som deler denne følelsen.

Denne siste fakturaen fra Komplett mobil etter oppsagt mobilabonnement var dråpen som fikk det til å renne over. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot å bruke deres mobiltjenester.
Jeg har et ørlite håp om at Komplett mobil vil slette denne siste fakturaen, men Komplett har helt sikkert alt det juridiske på det tørre og har all rett til å kreve dette absurd høye beløpet.

Komplett gjør meg sint, gang på gang. Brukervennligheten er elendig og det er tydelig at Komplett spekulerer i kunders manglende mulighet til ettersyn av faktisk bruk, samt godtro hos en befolkning som har blitt vandt med kundevennlighet og god skikk.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 12.51
Hei, Ingrid!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og faktureringen.
Angående avtalegiro så sender vi kun ut fakturaen via avtalegiro om man velger dette.
Det er banken din sitt ansvar å sørge for at den faktisk trekkes. Og det er selvfølgelig beklagelig om de ikke har klart å utføre dette.

I mellom forfall og sperring så er det 28 dager. I mellomtiden sendes det 1. purring etter 7 dager, 1 purring etter 14 dager. Deretter går det 14 dager før vi faktisk sperrer abonnementet.
Slik at man har nok varsler og nok tid for å rette opp i dette. Slik som de fleste andre mobilselskaper.

Databruk er noe som mange ikke har et veldig teknisk forhold til, og de fleste bare bruker mobildataen, uten å vite hva den faktisk brukes på. Eksempelvis så bruker Netflix inntil 3 GB per time, NRK Super kan bruke inntil 2,4 gb per timer, Facebook kan også bruke inntil 2 GB per time osv. Det eksakte forbruket er noe man kan følge med på inne på selve telefonen. Og avviket er sjelden mer enn 10-20% kontra det som leses inn på nettverket.
Vi har absolutt ingen interesse eller intensjon om å stjele data fra kundene våre. Men vi merker som sagt over, at kunder ikke er bevisste hva det brukes data på.

Vi spekulerer ikke i noe som helst, derimot informerer vi meget godt om det du her mener vi spekulerer i.
Vi informerer godt om at man kan skru på datakontroll for å slippe kostnad ved overforbruk. I tillegg informerer vi i hver eneste faktura, at man må betale månedsavgiften dersom man porterer ut eller sier opp etter at faktura er sendt ut.
Det er selvfølgelig beklagelig om du ikke har lest dette, men vi har informert om det på best mulig måte.
Dersom du mener vi ikke har gjort dette, send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri og løgn"

Påstår at jeg har hatt overbruk på 3075 mb i en måned. Noe som er umulig siden mobilen fra skaper sin app er speret på mobilnett bruk over 999 mb. Utrolig hvordan jeg har overbrukt nøyaktig hva 3 GB vil vises opp som. Artig tall å finne på for å gi meg ekstra på regninga. Rollover effekten er også utrolig dårlig. Begynner å lure på om jeg ble fakturert for overbruk siden jeg hadde spart opp 3 gb på rollover og komplett er noen grådige løgnhalser.

"Varsel" når man nærmer seg overbruk har jeg heller ikke fått. Sitter jeg og betaler noen andre sitt forbruk og nå? Ren tyveri pågang.

Gjør noe halveis riktig før dere leker hund.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 10.08
Hei, Håkon!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Jeg kjenner ikke din eksakte sak, men kan med sikkerhet si at vi har ingen interesse av å stjele data fra kundene våre. Noe det faktisk ei heller er mulighet for å gjøre per idag.
Det er korrekt at du ikke fikk varsel om overforbruk i april, dette pga en feil med sms tjenesten som skulle sende ut dette. Noe vi nå har rettet.
Hadde du aktivert datakontroll, så hadde du ei heller fått kostnad for overforbruket.
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal jeg selvfølgelig se på saken din og om det er noe vi kan løse.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sonja V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt varmt tatt i mot."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra at jeg ble møtt med så stor varm velkomst at det var som å komme til mobilhimmelen med dette selskapet komplett. At jeg ble veldig rørt til tårer. Ble møtt med ekte fagutdannede og dyktige. Og seriøse kundebehandler som gjør kunden så trygg at det gjør meg så trygt og godt. Like trygt som å ha penger i banken. Kundebehandlere som virkelig har satt seg på skolebenken. Og har lært å behandle kundene sine på en akseptabel måte. Tusen takk til en kundebehandler som het *. Gitt meg som kunde en menneskelig trygghet og som har lemmet meg inn på en god og varm på en omsorgsfull måte. Tusen takk. Ble møtt med superrask behandling i forhold til rask service. Faktura ble ordnet fortløpende. Etter kundens ønske. Kunden har fått spesialavtale og har fått egen kontaktperson på komplett mobil. For at kunden skal slippe mye bry og bekymringer og rot. Ett åpent varmt selskap har tatt meg så godt i mot. Meg som ny kunde. Jeg har fått ett nytt liv med dette selskapet. Med superbra 4g tale dekning. Og superbra Telenor dekning. Utrolig fornøyd.

Det som kan bli bedre er.
Innføre køsystem nummer når kunden ringer komplett.
Få loggsystem hvor all samtaler blir loggført skriftlig på pc.
Oppgi id nummer ved samtale med behandler. Fødselsdato.
Kunne svare på sms tilbake til behandler, gi stjerner etter samtale med selskapet.
Jeg kan føle meg 100 prosent trygg på at dette er ett seriøs mobilselskap jeg kan anbefale sterkt til alle som skal bytte selskap.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2018 15.13
Hei, Sonja!
Tusen takk for en flott, tydelig og konstruktiv tilbakemelding!
Dette skal jeg selvfølgelig bringe videre til våre kundeservice, og det var mer godt om hjertet å få slike tilbakemeldinger. Ikke bare for vår kundeservice, men også for oss som selskap.

Den konstruktive kritikken din kommer vi selvfølgelig til å ta med oss videre, og kanskje får vi innført et par av punktene allerede neste uke ;)

Ønsker deg alt godt og en flott mai måned!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
John-Ragnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre.
Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål.
Fortsett sånn så blir dette bra.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2018 13.37
Hei, John-Ragnar!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:)
Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik!

Ha en super dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men ganske dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra, men ganske dyrt sammenlignet med søta bror feks.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2018 15.12
Hei, Albert!
Flott å se at du er fornøyd med oss som selskap!
Jeg er helt enig i at norske mobilpriser er høyere enn hos vårt naboland Sverige. Men dette er noe vi daglig jobber for å endre. Se f.eks her: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/J16AeX/-Telenor-bremser-digitaliseringen-av-Norge--Haakon-Dyrnes

Vi håper du fortsetter å forbli hos oss og at vi kan være et selskap som gir deg fordeler på reisen med oss:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Søk Bytt.no