Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå

Mobilabonnement fra Komplett Mobil

Komplett Mobil ble etablert i 2016 og er en ny utfordrer til de etablerte mobilselskapene. Komplett Mobil en del av Komplett Group, som blant annet består av Marked.no, Blush.no og Norges største nettbutikk Komplett.no.

Få full kontroll med Datakontroll og U13

Dersom du ønsker å forhindre overforbruk av data eller dyre tilleggstjenester kan du hos Komplett Mobil legge til tilleggstjenestene Datakontroll og U13, helt gratis!

Datakontroll hindrer overforbruk ved at hastigheten strupes til 128kb/s når inkludert datakvote er brukt opp, mens kontroll U13 sperrer all bruk som ikke er inkludert i den faste månedsprisen. Tjenestene er gratis, men man må selv aktivere de på “min side”.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer
121 verifiserte omtaler
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
5
av 23 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
Komplett Mobil
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig det perfekte mobil abonnement for meg!"
1 syns denne omtalen er nyttig

For meg som er i perioder utenlands er behovet for internett variabelt. Via appen på min telefon kan jeg følge med, dermed følge med mitt forbruk. Beløp og forfall på fakturaer blir sendt på email og jeg unngår å få det i postkassen. Å genere til Avtalegiro i banken gikk lynraskt, noe som hos andre leverandører har tatt meg uker å få etablert!
En viss treghet hos Komplett Mobil var det i før sim kortet kom, men det ble ordnet raskt opp i av en flott kundeservice. Ja jeg anbefaler Komplett Mobil på det varmeste!

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 16.13
Hei, Frøydis!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det er supert å se at du er fornøyd med behandlingen du har fått, og vi håper du blir like fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kjeltringb
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett kan ikke bli mer komplett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som alle andre er jeg opptatt av god kundeservice, men samtidig ønsker jeg ikke å måtte ty til det for mobilabonnement. Det som er fantastisk er at de få gangene jeg faktisk har hatt behov for deres support, så har det vært helt fantastisk god hjelp å få.

Etter mitt bytte til Komplett Mobil så forstår jeg endelig hva folk mener med god dekning.

Finner faktisk ikke noe å klage på, Komplett Mobil oppfyller mine krav på alle mulige måter til markedets beste pris.

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 22.03
Hei, Kjeltringb!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi håper ikke du finner noe å klage på i fremtiden heller :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og bra kundeservice"

God dekning og gode priser. Er veldig fornøyd med abonnementet.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

De gjorde en feil på faktura, de tok det på strak arm å rettet dette uten noe diskusjon.

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2017 15.53
2251
Hei, Aleksander!
Så flott å se at du er fornøyd!
Selvfølgelig retter vi opp dersom feil skulle forekomme!
Vi håper du blir like fornøyd med oss i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vellykket"

Supert og man får den hjelpen som kan trengs og rimelig pris på mobilabonnement med en del data gb.

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2017 15.53
Hei, Mirsad!
Så flott å se at du er fornøyd!
Tusen takk for tilbakemeldingen

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Super pris, kundebehandling og ikke minst dekning fra Telenor. Da kan det ikke bli bedre!
Sendte melding til de angående noe jeg lurte på, og fikk svar på under 10 min.
Det vil jeg si er super service!

Ingenting og sette fingeren på så langt hilsen en kjempe fornøyd kunde! :-D

Svar fra Komplett Mobil
05.12.2017 10.23
Hei, Kjartan!
Flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vi gir!
Vi håper selvfølgelig du blir like fornøyd videre med oss:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp!"

Jeg opplever komplettmobil som helt konge.

Det er vesentlig billigere en tidligere opperatør.
Både jeg og min kone har byttet over til komplett mobil.
Simkort kom kjapt og greit hjem i postkassa.
Fulgte porterings tidspunkt.
Hyggelige folk på kundeservice.

Eneste "minus" er litt treg med å oppdatere data til tider. Men det kan jeg leve med, ikke gått over en eneste måned. Og om man gjør det så spiller deg jo ingen rolle for de har jo Datakontroll uansett!

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.55
Hei, Zairum!
Så flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med å få raskere oppdatering av data, men med datakontroll så er det trygt uansett.
Så håper vi du også er fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett og tvilling simkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk mobilabonnement hos Komplett mobil 2/11-17. Ville også ha tvilling sim til mobilabonnementet og fikk det tilsendt etter et par dager. Det funket ikke -det lot seg ikke registrere. Fikk ett nytt tilsendt etter et par dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice. Det funket heller ikke -samme feil -lot seg ikke registrere. Tok igjen kontakt med kundeservice og sa at det heller ikke funket. Jeg ba de registrere det på forhånd om de skulle finne på å sende meg enda et nytt kort. De skulle gjøre det. Fikk dette i går -og det fungerer heller ikke -samme feil.
Siden dette heller ikke virket så tok jeg igjen kontakt med kundeservice i går ettermiddag, og prøvde igjen i formiddag. Når får jeg ikke svar fra de i det hele tatt!
Prøvde alle tvilling kortene i 4 forskjellige telefoner med samme resultat. Virker for meg som det sitter folk i kundeservice som ikke vet hva de holder på med. Triste greier.
Mitt hoved simkort fungerer veldig greit.

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.54
Hei, Osmund!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har testet sim kort før det ble sendt ifra oss. Og finner det meget snodig at det ikke fungerer. Vi jobber med å finne ut av feilen og har løpende dialog med deg per epost.
Vi håper å finne ut av dette sammen slik at vi kan løse opp i dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no