Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå

Mobilabonnement fra Komplett Mobil

Komplett Mobil ble etablert i 2016 og er en ny utfordrer til de etablerte mobilselskapene. Komplett Mobil en del av Komplett Group, som blant annet består av Marked.no, Blush.no og Norges største nettbutikk Komplett.no.

Få full kontroll med Datakontroll og U13

Dersom du ønsker å forhindre overforbruk av data eller dyre tilleggstjenester kan du hos Komplett Mobil legge til tilleggstjenestene Datakontroll og U13, helt gratis!

Datakontroll hindrer overforbruk ved at hastigheten strupes til 128kb/s når inkludert datakvote er brukt opp, mens kontroll U13 sperrer all bruk som ikke er inkludert i den faste månedsprisen. Tjenestene er gratis, men man må selv aktivere de på “min side”.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer
89 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
8
av 23 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering. Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt et Mini og et Maxi mobilabonnement. Dem har fakturert for to Maxi. Selv om jeg har snakket om det 3 ganger på telefon med kundeservice før bestillingen. Nå skriver de email til meg hvor han påstår at jeg har bestilt på nett, og han kan ikke se at den ene mobilabonnementet var Mini. Jeg har aldri fått så store regninger. Føler meg lurt. Angrer at jeg ikke har lest om kundeopplevelser før jeg er blitt kunde hos Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2017 10.59
Hei, Maria!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi vil gjerne se på saken din, da det selvfølgelig ikke skal være slik at noen skal måtte betale dobbelt.
Send oss en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på saken og få løst opp i den.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og god dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Portering gikk som planlagt, billige priser og god dekning. Har ikke vært i kontakt med kundeservice da ting alltid har fungert bra. Liker også den nye appen som er både fancy, veldig enkel å bruke og funksjonell.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2017 10.59
Hei, Felix S!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er utrolig gøy å se at du er fornøyd med appen vår!
Geir M. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare gode erfaringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

For ordens skyld; jeg har ikke erfaring med bruk i utlandet.

Foretrekker Telenor-dekning da den er best på tale dvs. 2G og 3G.. Faktisk har jeg også erfaring med at 4G-dekningen er mere stabil. Komplett har utviklet en super app. Kundeservice er upåklagelig, hadde t.o.m. Bedre svar enn Telenor ang. Mobilprodusenter og 4G-tale i Norge.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2017 10.02
Hei, Geir M.U!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Utrolig flott at du har lastet ned appen og er fornøyd med den!
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Thor Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Litt dårlig info på min side - WiFi tale og 4G tale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke aktivert WiFi tale da jeg bor i et område med dårlig mobildekning. På komplett sin meny for ekstratjenester ligger det en knapp for WiFi tale. Den finnes ikke når man logger inn på min side.

Komplett sin kundeservice opplyser på på chat at knappen 4G tale på min side dekker både 4G tale og WiFi tale. Dette bør fremkomme bedre i menysystemet for fremtiden da dagens system er forvirrende.

Ellers er det intet å sette pekefingen på.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2017 10.02
Hei, Thor Å.S!
Takk for flott tilbakemelding! Vi skal se på dette med wifi tale med en gang slik at vi kan legge ut bedre informasjon.
Swordfish
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig, styr unna!"

Var uten mobil nesten en hel dag, da portering av mitt mobilnummer ikke fungerte!
Mottatt simkort fungerte heller ikke. Dette måtte jeg bruke lunsjen for å bytte hos Pickup Point. Fortsatt ingen dekning. Måtte ordne en hurtigportering tilbake til min gamle operatør! Styr unna dette selskapet dersom du ønsker en operatør som fungerer.
Aldri mere Komplett Mobil!!

Svar fra Komplett Mobil
10.10.2017 14.42
Hei, Swordfish!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Når var dette?
Vi vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er eventuelle feil vi kan unngå i fremtiden. Send oss derfor en mail til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Rask tilbakemelding, god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tiden vil vise, ganske nytt for meg. Bra kundeservice så langt, det betyr veldig mye for hvor lenge jeg blir kunde. Pris er viktig og dekning.

Svar fra Komplett Mobil
10.10.2017 08.58
Hei, Lisbet!
Takk for flott tilbakemelding.
Håper du har trykket feil på spørsmålet om du har byttet selskap.
Om det er noe vi kan gjøre, send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget hyggelig og hjelpsom support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Support er meget hyggelig og hjelpsom selv om foreslått problemløsning ikke hjalp.
Jeg fikk imidlertid ordnet problemet selv.
Meget rimelige abonnement med god Telenor dekning.
Ekstrakostnader bør spesifiseres og fremheves bedre.

Svar fra Komplett Mobil
05.10.2017 08.47
Hei, Willy!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Dersom du har noen forslag til hvor eller hvordan det bør fremheves bedre, så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi om det er noe vi kan gjennomføre :)
Gunnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"(nesten) Komplett løsning"

God service, bra datapakke, men mangler fortsatt e-faktura.

Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Søk Bytt.no