Meny
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.
Mobilt bredbånd fra Scoopr Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vi finner ingen mobile bredbånd.

Mobilabonnement fra Scoopr

Hverdagstjenester som forsikring, lån og mobil er komplisert og ofte vanskelige å forstå og kjøpe. Scoopr er en familie av hverdagstjenester og din digitale «innkjøpssjef» for tjenester som er tilnærmet like, uansett hvem du kjøper dem fra.

Scoopr er her for deg som ikke vil bruke masse tid på å lete rundt etter bedre avtaler. Vi gjør det enklere og mer oversiktlig slik at du kan bli kvitt den dårlige samvittigheten og vite at du har gjort en god deal. Vi tar oppdraget vårt på alvor og gir deg derfor ledende digitale løsninger sammen med god kundeservice.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 38 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Scoopr Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpen kom umiddelbart"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobilen oppdaterte seg, og jeg hadde klart å miste mitt nye kodekort før jeg hadde sikret opplysningene og laget passord til Minside (feriemodus!) . Kort etter min desperate mail kom redningen. Det var fortere enn forventet!

Håkon B. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt nydelig kundesupport"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fortsett sånn! Kort og kontant, og hyggelig. Ventetid finnes ikke heller. Ringer opp igjen når samtalen bryter. Fantastisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra! God kundeservice! Kunne vært noe bedre dekning. Har noen få ganger opplevd og bli brutt under samtale. Håper dette forbedrer seg i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ba om å få stoppet oppføring i opplysningstjenester. Dette ble gjort innen få timer fra jeg sendte mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd for å bruke til tv streaming både i bobil og hjemme. Funker greit for det meste, men midt i sportsendingen rundt kl.20 forsvinner plutselig nettet!!! Får melding om at nettet er strupet fordi vi har nådd grensen på 100gb! Vi har valgt denne leverandøren nettopp fordi vi kan bruke fritt og betale etter forbruk (uten et fast mnd beløp). Selv om prisen blir høy ved kontinuerlig bruk. Har ikke blitt informert om noen som helst grense. Og siden de ikke er å nå etter kl.20 sitter vi der uten nett resten av kvelden 😡🤬🤬. Dette er for dårlig, det må være lenger åpningstider for kundeservice!! De burde også ha varslet i god tid før nettet ble strupet ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurtig og greit"

Hurtig og greit svar og tilbakemelding. Veldig bra levert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god kundeservice"

Har hatt dette abonnementet i over 1 år og er fornøyd. Rimelige priser og kundeservice er hyggelige, hjelpsomme og raske å svare. Jeg har ikke opplevd skjulte kostnader. Et tips er å lese i alle abonnement priser på nett om mva er med eller ikke:)

Johannes V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel og bedrag, styr unna!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som bransjen generelt setter de ned prisene på databruk. Problemet er at de ikke opplyser eksisterende kunder om dette. De fortsetter å fakturere eksisterende kunder med gamle og for høye priser. Når man konfronterer dem med dette blir man svart av en kunnskapsløs "kundekontakt" som opptrer arrogant og med alle "piggene" ute. Du blir servert løyner og kalt idiot. Hvis de hadde hatt minimumskunnskap om kundeavhengig forretningsdrift ville de ha visst at det er mye billigere å tilfredsstille en eksisterende kunde enn å skaffe en ny. Styr unna!! Jeg oppforder alle eksisterende kunder som har et 1GB eller 3GB abonnement om å sjekke hva de faktisk betaler. 1 GB skal koste 125,- og 4GB koster 199,- Har du ikke fått tilbud om disse prisene, bytt leverandør umiddelbart!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR