Meny
Mobilt bredbånd fra Scoopr Mobil
Bytt på nettsidene til Scoopr Mobil
0 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
1 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
1 GB
pr. mnd
150 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
5 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
5 GB
pr. mnd
270 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
10 GB
pr. mnd
345 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
20 GB
pr. mnd
425 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
50 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
50 GB
pr. mnd
665 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
100 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
100 GB
pr. mnd
1065 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
200 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
269 omtaler
200 GB
pr. mnd
1865 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Scoopr

Hverdagstjenester som forsikring, lån og mobil er komplisert og ofte vanskelige å forstå og kjøpe. Scoopr er en familie av hverdagstjenester og din digitale «innkjøpssjef» for tjenester som er tilnærmet like, uansett hvem du kjøper dem fra.

Scoopr er her for deg som ikke vil bruke masse tid på å lete rundt etter bedre avtaler. Vi gjør det enklere og mer oversiktlig slik at du kan bli kvitt den dårlige samvittigheten og vite at du har gjort en god deal. Vi tar oppdraget vårt på alvor og gir deg derfor ledende digitale løsninger sammen med god kundeservice.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Midt på treet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det verste selskapet som jeg har prøvd noen gang!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 10.02
Hei Aleksander, og takk for din omtale.

Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Christer
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rotete og uoversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke

Svar fra Scoopr Mobil
26.10.2020 09.58
Hei Christer, takk for din omtale.

Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, mobil@scoopr.no eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Kjerstii
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og hyggelig service Rask tilbakemelding. Vennlig kundebehandlere

Bjørn O. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.57
Hei Bjørn, og takk for din omtale!

Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:)
Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura!

Hilsen Kundeservice i Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt mobilabonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.56
Hei Carina, og takk for din omtale!

Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober.
Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit."

Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.

Svar fra Scoopr Mobil
13.10.2020 13.54
Hei, og takk for din omtale!

Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde!
Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på.

Hilsen Kundeservice Scoopr
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR