Meny
Mobilt bredbånd fra Scoopr Mobil
Bytt på nettsidene til Scoopr Mobil
0 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
1 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
1 GB
pr. mnd
150 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
5 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
5 GB
pr. mnd
270 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
10 GB
pr. mnd
345 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
20 GB
pr. mnd
425 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
50 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
50 GB
pr. mnd
665 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
100 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
100 GB
pr. mnd
1065 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
200 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
258 omtaler
200 GB
pr. mnd
1865 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Scoopr

Hverdagstjenester som forsikring, lån og mobil er komplisert og ofte vanskelige å forstå og kjøpe. Scoopr er en familie av hverdagstjenester og din digitale «innkjøpssjef» for tjenester som er tilnærmet like, uansett hvem du kjøper dem fra.

Scoopr er her for deg som ikke vil bruke masse tid på å lete rundt etter bedre avtaler. Vi gjør det enklere og mer oversiktlig slik at du kan bli kvitt den dårlige samvittigheten og vite at du har gjort en god deal. Vi tar oppdraget vårt på alvor og gir deg derfor ledende digitale løsninger sammen med god kundeservice.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 36 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Scoopr Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Flott, fleksibel og rask kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.

Birgitte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"VELDIG DYRT!"

Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!

Svar fra Scoopr Mobil
10.09.2020 14.59
Hei Birgitte, takk for din omtale!

Ved fakturering sender vi alltid du en SMS varsling samt faktura per epost/avtalegiro eller efaktura, avhengig av hvilken avtale du har satt opp i din nettbank. Før det påløper gebyrer sendes det ut ytterligere varslinger, samt før abonnemnet blir sperret sendes det ut varslinger slik at du som kunde skal ha mulighet til å betale faktura før det påløper ekstra kostnader. Vi har vært i dialog med deg vedrørende dette og forklart hendelsesforløp, det er viktig at man sjekker avtale i banken om faktura ikke blir betalt for å se om evt maks beløp på en avtalegiro f.eks er for lav som gjør at faktura ikke blir betalt eller om det er noe annet som gjør at faktura ikke blir betalt, ved avtalegiro/efaktura må dette tas direkte med banken da vi ikke kan gjøre noe med dine avtaler i bank. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss, men det er utsendt varslinger vedrørende faktura.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"presentasjon av priser"

sendte de en mail hvor jeg prøver og få vite om priser er inklusive mva og de forstår ikke dette spørsmålet , ved andre gangs svar babler de om en faktura osv ,men når faktura kommer er det oppdelt prisen på forbruk + mva

Svar fra Scoopr Mobil
08.09.2020 19.35
Hei Kåre, takk for din omtale!

Alle våre priser er inkl mva, men vi må vise priser eks og inkl mva på våre fakturaer. Priser du ser på vår nettside er inkl mva, som er prisen alle kunder må betale

Hilsen Lene
Mykyta K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"useriøs selskap som har ikke kontroll på sine rutiner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det har oppstått feil med portering, har ikke forsøkt å løse problemet. Flyttet hele ansvaret til kunden.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.36
Hei Mykyta, takk for din omtale.
Når det oppstår feil med portering, gjør vi det vi kan for å hjelpe våre kunder på best mulig måte for å unngå store ulemper ved slike feil. Ikke alle feil kan løses av oss, og vi må da sende saken videre, men vi gjør det vi kan for å løse problemet på best mulig måte for deg som kunde. Om du fortsatt opplever problemer, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkepriser og elendig dekning (Stavanger sentrum)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lokkepriser til 269,- før det plutselig blir til 299,-dagen en skal bytte sim-kort. Har så langt kun brukt abonnementet i Stavanger, og dekningen her er helt ubrukelig. Lover ikke godt for en mann fra nord-norske trakter. Pluss for hyggelig kundeservice

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Jørgen, takk for din omtale!

Vi opererer ikke med lokkepriser på våre abonnemneter, men det er korrekt at vi har gjort en prisendring på de fleste av våre abonnementer. Det er beklagelig at denne prisendringen ble foretatt etter din bestilling hos oss. Vedrørende din dekning kan dette ligge i innstillinger på din mobiltelefon, ta gjerne kontakt med kundeservice så hjelper vi deg gjerne.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra et annet selskap fordi prisene hadde økt der, og de hadde fjernet det billige abonnementet jeg hadde. Hudya hadde det billigste abonnementet med fri bruk og nok data. Overgangen var enkel, og da jeg hadde et lite teknisk problem nylig fikk jeg raskt hjelp. Det er også bra dekning, og jeg kan sende og mota MMS, noe jeg aldri fikk til med det gamle selskapet.

Svar fra Scoopr Mobil
07.09.2020 11.35
Hei Bjarne, og takk for din omtale!

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter, kundeservice og hjelp ! Vi jobber hele tiden med å utvikle vår kundeservice for å kunne hjelpe våre kunder på best mulig måte, slike omtaler som dette tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning.

Hilsen Lene
Jan T. E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask kundeservice, svarer på det man spør om, og mobilen er på nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hudya har utelukkende vært helt supert å ha med å gjøre. Kundeservice svarer på e-post i løpet av minutter, og når jeg har ringt har de ordnet ting med én gang. Det eneste som mangler med Hudya (og alle andre enn Telenor og Telia) er esim så jeg får klokka på nett, ellers er alt tipp topp.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.28
Hei Jan, takk for din omtale!

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med den hjelpen du har fått. Vi setter kundeservice veldig høyt, og jobber hele tiden med å bli enda bedre. Derfor setter vi ekstra stor pris på slike omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mer data enn tidligere?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 5 GB hos Telenor i mange år, og brukte nesten aldri opp 5gb. Kun når jeg var på hytta. men etter jeg byttet til hudya 10gb, og nå en vanlig måned med jobb og lite tid på hytta, så får jeg beskjed om at dataen er nesten brukt opp 10 dager før månedsskifte. Synes dette virker veldig rart! Virker ikke som at 1 GB er GB rett å slett. Utenom dette så virker hudya helt topp ellers.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.25
Hei Geir, takk for din omtale.

Det vi ser når man bytter operatør er at mange får følelsen av at mobildataen forsvinner raskere hos en ny operatør enn tidligere. Ofte er dette fordi man har data Rollover oppspart og vil få følelsen av å ikke gå tom for mobildata, da man ofte har mer enn hva abonnementet originalt er på. Når du bytter operatør starter man på null i Rollover, og man vil da få følelsen av at det går mer mobildata enn normalt, selv om forbruket er det samme hos begge operatører. Ta gjerne kontakt med kundeservice på kundeservice@hudya.no eller 21 41 56 00, så tar vi gjerne en titt på ditt forbruk.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR