Meny

Mobilt bredbånd fra NorgesEnergi Mobil

Bytt på nettsidene til NorgesEnergi Mobil
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Mobilt bredbånd 100 GB
SIM-kort
89 omtaler
100 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Norges Energi

Strømleverandøren Norges Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Man trenger ikke å være strømkunde i Norges Energi for å kunne bestille deres mobilabonnement.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfrets"

Funker bra hele tiden.aldrig noe tull,go dekning,jeg er kjempefornøyd

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:09
Hei Kurt! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med oss som mobiloperatør! Husk at vi alltid er her for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:13
Hei Andreas! Vi beklager den lange ventiden. Vanligvis pleier mobilavdelingen vår å ha kort ventetid. Det var kanskje et uheldig tidspunkt du ringte inn på. Vi kommer alltid til å ta til oss tilbakemeldinger fra kunder, både positive og negative. Vi ønsker alltid å forbedre oss både som strøm og- mobilleverandør. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Svein O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"feil purring . ikke mottatt faktura"
1 syns denne omtalen er nyttig

sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:15
Hei Svein! Vi sender alltid purremelding dersom faktura ikke er betalt. Dette er kun en trygghet for kunden slik at du som kunde får et varsel dersom det skulle være noe utestående. Purremelding sendes vanligvis 5 dager etter forfallsdato på faktura. Dersom KID-nummeret er feil er dette noe vi gjerne vil undersøke videre da dette er et meget uvanlig tilfelle. Ta gjerne kontakt med vår mobilavdeling på:95511089 Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi Aar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ganske likt andre"
1 syns denne omtalen er nyttig

mer data for pengene, det blir for dyrt med den mengden data jeg vil ha

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.11.2022 16:52
Hei! Takk for din anmeldelse! Vi prøver å tilby et bredt utvalg av datapakker tilpasser almennheten. Dessverre er det ikke alle som blir like fornøyd hver gang. Husk at det er flere faktorer som bør tas til vurdering når man ser etter mobilabonnement. Her er noen av fordelene ved å velge NorgesEnergiMobil: -Full Telenor-dekning -5G mobilnett -Ingen bindingstid Her kan du lese mer om oss og våre mobiltilbud: https://norgesenergi.no/mobil/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Gunnar J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dagens go- ord"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.10.2022 10:02
Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hvorfor blir jeg belastet for melding om passering av riksgrensa?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.10.2022 14:59
Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Norges dårligste kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.10.2022 12:00
Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected] Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi
Jan I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53
Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR