Meny
Mobilt bredbånd fra Skymobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
0 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
1 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
5 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
5 GB
pr. mnd
264 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
10 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
10 GB
pr. mnd
334 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
20 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
20 GB
pr. mnd
414 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
50 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
50 GB
pr. mnd
654 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
100 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
100 GB
pr. mnd
1054 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
200 GB Mobilt Bredbånd
Mobilt bredbånd
56 omtaler
200 GB
pr. mnd
1654 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobiloperatøren Skymobil

Skymobil er en norsk mobiloperatør og tilbyder av mobilabonnement og mobilt bredbånd til det norske privatmarkedet. Selskapet ble etablert i 2020.

Skymobil benytter Telenor sitt nett.

Selskapsnavn: Skymobil AS
Org.nr: 924 926 066

Skymobil omtaler og erfaringer
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling i særklasse"
1 syns denne omtalen er nyttig

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:42
Hei Magne, Menneskelig kundeservice er veldig viktig for oss. En hyggelig prat med kundeservice skal bedre hverdagen, ikke skape frustrasjon og irritasjon. Det er derfor veldig fint å få tilbakemelding fra deg om at vi er på rett vei :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri bruk I EU og TIL EU er tydeligvis to forskjellige ting."
1 syns denne omtalen er nyttig

Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:40
Hei Anders! Det er synd å høre at det ikke gikk som forventet - du hadde flere problemer med oppstarten din her ser jeg. Jeg håper du har fått god hjelp fra kundeservice for dette - og du skal selvsagt ikke betale for SIM-kort når ditt første SIM-kort ikke kom frem. Samtaler fra Norge til utlandet har egne priser og regnes ikke som bruk i utlandet. Men hvis du befinner deg i Sverige/EU land så er det ingen kostnad for å ringe. Vi har en Norden pakke hvor du får 600 min, 300 SMS og 300 MMS til 49,- /mnd som kan legges til ditt abonnement. Forstår at du ønsker å bytte til noen andre når det var såpass mange problemer i oppstarten, men ta kontakt med oss hvis det fortsatt er noe som er uavklart. Hilsen Thomas fra Skymobil
Torjan K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"SUPER."

Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fordi Skymobil ikke forholder seg til inngått avtale"
12 syns denne omtalen er nyttig

Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:33
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd :-) /Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra,men har for dårlig rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vel egentlig godt fornøyd med SkyMobil,men syns de burde hatt "uendelig" rollover på data.Vurderer litt å gå over til vipps grunnet dette,jeg har et ujevnt (lavt) data forbruk så dette er et viktig argument for meg.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:30
Hei Helge! Fint å høre at du er fornøyd med våre løsninger :-) Forstår at "uendelig" rollover passer godt for deg, men de tilbyr et annet spekter av abonnement enn det vi gjør - også til lavere forbruk. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Skymobil. Det er rimelig abonnement, og jeg har fått enestående hyggelig hjelp og service, noe jeg setter stor pris på. B.

Svar fra Skymobil
28.03.2021 16:35
Hei! Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og servicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data"

Mye data for en heilt Okai Peng har abb på 5 GB GB med rollover i månen og er fornøyd er telenor dekning og billigt

Svar fra Skymobil
08.03.2021 09:39
Hei Benjamin! Takk for meldingen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR