Meny
Mobilt bredbånd fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
S 8 GB
Mobilt bredbånd
326 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
M 15 GB
Mobilt bredbånd
326 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
L 50 GB
Mobilt bredbånd
326 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XL 100 GB
Mobilt bredbånd
326 omtaler
100 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XXL 200 GB
Mobilt bredbånd
326 omtaler
200 GB
pr. mnd
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte vilkår i tjenestene Safe og SafeID"

Byttet mobilselskap fra Telenor til annet. Denne overgangen tar nytt selskap seg av. Alt fungerte perfekt og jeg er fornøyd. Så - Et par måneder sener oppdager jeg at det er trekk på vel 200 kroner fra Telenor de to siste månedene. Jeg ringer inn og forklarer at jeg har byttet selskap og at mitt mobilabonnement ikke lengre er hos Telenor. Får opplyst at Safe og SafeId som jeg får på min mobilregning må sies opp manuelt av meg og vil fortsette å løpe uansett om jeg ikke lengre er kunde hos de. Får i tillegg beskjed om at jeg har tegnet denne tilleggstjenesten via muntlig bekreftelse når de ringe meg opp et år før. Fikk også vite at jeg som kone selv er ansvarlig for å logge inn på Telenor sin side og legge inn alle kort og nummer jeg ønsker å ha beskyttet. Der har jeg selvfølgelig ikke lagt inn noe. Ikke visste jeg at jeg måtte heller. Alt jeg har fått er en sms der det står "gratulerer med Safe og SafeID". Jeg har altså betalt i et år på en tjeneste som ikke har vært aktiv, og i tillegg ikke blir opplyst om at den må sies opp manuelt. Dette er ren svindel! Telenor vil av meg bli omtalt i værste ordelag etter denne runden. Ikke kunne de trekke tilbake de to fakturaene som var påløpt etter oppsigelse heller. NO MORE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns Telenor er veldig dyre.derfor har æ lyst til ring kontant."

Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp pris på et abonnement jeg ikke trenger uten å varsle meg først"

Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke beholde kundene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky sky"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke forvent å få kontakt på telefon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service i Telenorbutikken"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Brukbart, men dyrt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR