Meny
Mobilt bredbånd fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
S 8 GB
Mobilt bredbånd
338 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
M 15 GB
Mobilt bredbånd
338 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
L 50 GB
Mobilt bredbånd
338 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XL 100 GB
Mobilt bredbånd
338 omtaler
100 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XXL 200 GB
Mobilt bredbånd
338 omtaler
200 GB
pr. mnd
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra nok"

Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Men får det man betaler for!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min sky inkludert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker mobien til å ta bilder - stor interesse. Med flere tusen bilder så er det godt med god lagringsplass som er inkl. i abonnementet hos Telenor. Jeg har også alltid fått god service og hjelp når jeg kontakter Telenor på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bindingsavtale"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Telenorkunde nå i over 30 år.......de siste årene har jeg hatt avtale gjennom transportsentralen jeg kjørte for. Jeg har gått ut av sentralen , og ville derfor skaffe meg en egen avtale. Lite vet jeg om hva slags avtale som er inngått mellom sentralen og Telenor. Jeg gikk over til en annen leverandør , og etter noen dager dumpet det ei regning inn i nettbanken på over 9000,- + mva. Det er da beregnet kr. 3000,- i gebyr pr. nr. (har tre telefonnummer) Mulig at Telenor har retten på sin side , men det som er sikkert med ei slik regning er at jeg ALDRI kommer til å nærme meg Telenor mere. Og vil derfor fraråde andre til å bruke denne teleoperatøren.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest og håpløs kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gått ifra middels til elendig dekning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Legger inn kostnader på ting du aldri har bestilt. Lyver om "teste høyere hastighet gratis""
4 syns denne omtalen er nyttig

Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR