Meny

Mobilt bredbånd fra Telenor Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
S 8 GB
Mobilt bredbånd
353 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
M 15 GB
Mobilt bredbånd
353 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
L 50 GB
Mobilt bredbånd
353 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XL 100 GB
Mobilt bredbånd
353 omtaler
100 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
XXL 200 GB
Mobilt bredbånd
353 omtaler
200 GB
pr. mnd
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring"

Brukt Telenor i alle år og svært fornøyd med kundeservice. Men når telefonen min ble ødelagt og jeg skulle kontakte forsikringsselskapet pga topp forsikring som i følge Telenor var gull verdt, ble til 40 telefon samtaler til et forsikringsselskap som aldri førte frem. Telenor sier de ikke har ansvar. Det vil jeg sjekke opp i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest i Norge, dårligst kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å blitt tvunget på et Telenor-abonnement etter å ha overført nummeret mitt fra bedrift til privat, byttet jeg til annen operatør umiddelbart etter jeg fikk kontroll over eget abonnement. Allikevel må jeg betale «for inneværende måned» hos Telenor. Neste måneds faktura var personen på kundeservice ikke interessert i å gjøre noe med heller, selv om porteringen til ny operatør skjer den 21. i måneden. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"latskapen lot meg miste penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Latskap fra min side, spesielt siden jeg har pratet med dem flere ganger og alltid møtt på elendig kundeservice. hva som er bra? dekningen. THATS IT. kundeservice er fra min erfaring stort sett bare dårlig til ekstremt dårlig, møtt hovmodige og direkte frekke folk på telefonen. eneste jeg angrer på er å ha vært kunde hos dem så lenge, rett og slett grunnet latskap. det er lett å bytte, så folkens. bytt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Største dritt selskapet innen det markedet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har i mange år vært misfornøyd med de og ikke misforstå, har gitt de flere sjangser med flere år imellom. For å starte med telefoni, så er det overprisa til de grader, selskapet lever fortsatt 20år tilbake i tid hvor det ikke fantes alternative operatører, verste kundehåndteringen innen telefoni, har hatt de alle. Har foreldre som har vært kunde hos de så lenge de har hatt mobil pga Finmark er bostedet og det var dårlig dekning hos alternativene. Internettet er bare en j**la ond spøk, det er som de tror at det er vi som bør sette pris på tjenestene isteden for de setter pris på kunder. Skulle ønske jeg kunne si noe bra, men har absolutt ingenting til overs for de. De lever på eldre mennesker som ikke har vett nok eller noen til å hjelpe de til å bytte, for det er det nok av her i landet. Heldigvis nå har det kommet alternativ opp hit og jeg skal gjøre alt jeg kan for alle jeg kjenner ikke har Telenor. Personlig bor jeg i i Oslo omegn, så får meg å komme opp hit er sjokkerende. De får forferdelige tilbud, isteden for å grave fiber, så legger de ned hele tilbudet og alternativet er en j**la mobildekning antenne p ha på veggen??? Til nærmere 800kr i måneden for 30-50hastighet?! HELDIGVIS har de meg som kan passe nogenlunde på og tok kontakt med Alltibols som leverer fiber, tv OG gratis installering til 200kr dyrere (1000kr måneden.) Da er det snakk om en hel del kanaler og en linje på 100/100 eller 200/200. Det er jo en svimmel forskjell i både kvalitet og pris. Dessverre er de såpass stor at de blir aldri å forsvinne. Pil rottent tvert igjennom. Har du enda Telenor og bor i nordlige strøk så anbefaler jeg Ice som telefon operatør med knall dekning, gode priser og fantastisk kundeservice. Internett er Alltidbox igang eller så er det som regel et alternativ til, slutt å for dette selskapet med kroner. Kanskje først da våkner "norges ledende operatør" til liv. Norges ledende operatør fikk jeg slengt i trynet når jeg ringte og spurte hva det var slags søppeltilbud de hadde kommet med til foreldrene mine. Dessverre hadde moren min allerede takka ja, så oppsigelsen blei bare på ROLIGE 3000kr, men det er faen meg verdt det. Jeg har så mye mer å si om dem men det blir oppriktig kaos og pumpa begynner å hamre i kroppen bare ved tanken på dem. Forbanna dritt folk, reis til he****te.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bestilte telefon 1-3 dagers levering, kanselerte orderen min etter 14 dager."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde kjøpt telefon hos datteren min den 1 dec som bursdags gave, på nettsiden sto det at de hadde den på lager og at vi fikk den om 1-3 dager. vi fikk sporingsnummer først etter 1 uke, og da påsto posten at sendingen om pakken var mottat, men selve pakken var ikke det. 14 dager senere kanselerte de orderen etter vi sente email om problemet. Vi kastet bort 14 dager på å vente på en telefon som aldri kom, vet ikke om vi får den til jul engang.

Cypherzoo
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Krevde forsikring på oppsagt abonnemang"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 2 abonemang. Med forsikring og spesifisert faktura. Betalte xxx pr. abonnemang, + 99,- pr. Mnd i forsikring X 2 . Samt 99,- for spesifisert faktura kopier. Sa opp forholdet og flyttet abonnemang til hver sin ny eier av telefon og nummer. Sa opp alle avtaler med Telenor. Fikk så 8 mnd etterpå inkasso pr. E-post . 2 x 99,- + 99,- x 8 i regning . «Du har sagt opp abonnemang men ikke spec.faktura og ikke forsikringer» TELENOR ! Skjerp dere! Denne er bare drøy og idiotisk. Gothia inkasso er useriøse som tar saken. Dette er høyst urimelig. Hvorfor i helskotten skulle man si opp abonnemang og forhold og overdra telefoner med abonnemang til andre, men fortsatt betale forsikring og gjerne betale 99 for å få det spesifisert på faktura kopi, pr.mnd! Rutine svikt, hos dere vil jeg ikke betale for!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"greit nok"
2 syns denne omtalen er nyttig

greit nok når jeg skal ha kamera ved bolig som tar opp ting som hender

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greie priser, god dekning!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Murvegger hjemmekontor, wifikort gir stabilt signal til telefonen. Skyr ett stort pluss til bilder og video, gratis i abonement. Tegnet beskyttelse ID tyveri, veldig fornøyd. Alle spam tekstmld, kan sperres og blir fjernet. Disse er umulig å blokkere, blokkeringen blir opphevet. E-post konto er sikret, flere innbrudd på kjente fra flere apper som feks Linkedin.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR