Meny
Mobilt bredbånd fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
10 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
10 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
25 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
25 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
50 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
100 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
250 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
250 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
500 GB
Mobilt bredbånd
429 omtaler
500 GB
pr. mnd
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
34%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skulle sende en trådløst ekspert mellom 12-16. han kom ikke, også sier de at det var satt opp feil person på avtalen. Ventet i 4 timer for ingenting !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overholder ikke surfegaranti"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overholder ikke surfegaranti I mitt produkt så har jeg surfegaranti, der man får 24 timer med databoost om bredbåndet er nede. I det siste året så har jeg ikke fått dette, og når jeg tar kontakt (som så klart skjer utenfor deres åpningstider) så tar det enten opptil 3 uker før jeg får svar, eller så får jeg ikke noe som helst data tilbake - eller databoost. Har snakket med kundeservice i dag i nesten en time der de ikke ønsker å overholde surfegarantien, selv ved planlagt nedetid. Anbefaler ingen denne mobiloperatøren nå lengre. Før kunne jeg leve med litt ustabiliteter med denne surfegarantien og grei kundeservice, men i det siste året må det har skjedd en omstruktuering som har gått over kunderservicen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uetisk forretningsførsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kjøpte en ny iPhone på avbetaling i en Telia butikk i Oslo, og måtte bytte til et Telia abonnement, naturlig nok. Den unge mannen i butikken anbefalte det dyreste abonnementet (ca 545 kr i måneden) da det ifølge ham var et strålende tilbud (kunne surfe så mye jeg ville). Dumme meg ble revet med, og tenkte, ja kan jo bare bytte til et billigere om jeg ønsker det senere. 2 måneder senere ønsker jeg å bytte til et billigere abonnement, fordi det ble for dyrt (ja igjen, dumt av meg å ta det dyre). Så jeg tar kontakt med kundetjenesten i Telia. Der får jeg beskjed at jeg IKKE kan bytte abonnement under tiden jeg betaler ned på den nye mobilen - eller så må jeg isåfall betale 2300 kr i straffegebyr (!) for å velge et annet abonnement hos dem. Dette er betingelsene. What? Er det mulig? Ikke mulig å bytte abonnementet til et billigere uten en sviende straff?! Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri takket ja til det dyreste tilbudet! Ikke har prisen på nedbetalingen av mobilen noe å si heller, hadde jeg valgt det billigste mobilabonnementet først, hadde likevel prisen på nedbetalingen av iPhonen vært den samme (eh, asså, atte, hæ??) Og så til det som gjorde at jeg virkelig klikket: Avslutningsvis glepper det ut av denne mannen fra Telia kundetjeneste «men hvis du hadde villet bytte til et DYRERE abonnent, ja det hadde vært greit! Du får nemlig lov til å oppgradere i denne avtalen - men IKKE nedgradere. Her fikk jeg en intens trang til å komme med noen skikkelige saftige gloser, men høflig som jeg er avsluttes denne informative samtalen - om en ekstremt sleip forretningsstrategi praktisert av Telia - med at jeg informerer at jeg definitivt IKKE kommer til å være kunde der lenger, når denne slavekontrakten har gått sin gang. Ikke det at jeg tror de bryr seg. Håper likevel jeg kan redde noen av mine medmennesker fra Telias klør, med denne anmeldelsen. Takk for meg.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Respektløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig og ustabilt produkt, enda dårligere kundeservice. Gleder meg til å bytte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Helt utrolig dårlig kundeservice, umulig å komme igjennom"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svarer på kundeservice, umulig å logge inn med kundeinformasjon, som Get kunde i mange år er det Telia, s måte å behandle kunder lavmål

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestillte en iphone 12 pro max, har skrivd under på digital kjøps kontrakt men har enda ikke fått iPhonen. jeg har ringt telia mange ganger og etterlyst min tlf men de sier det samme hele tiden "vi vet desverre ikke når du vil få den da vi ikke har den på lager" neivel men om du ikke vet det hvorfor har dere latt meg skrive en kjøpskontrakt? De burde kunne prioritere kunde sine bedre og yte bedre kundeservice, og I hvertfall si noe om når de forventer og få iPhonen min på lager slik at jeg slipper og gå rundt og vente og ikke vite noe om når jeg faktisk får tlf min!! Styr unna telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bredbånd fra telia funker ikke og når jeg spør hvordan de kan rette opp i det i en vanskelig tid der man sitter på hjemmekontor og ikke får lov å bruke kontorplassen sin så svarer de med at de ikke har en ledig tekniker før om 2 uker og kan ikke hjelpe meg på noe måte frem til da. Utrolig frekke svar når man prøver å forklare de at dette ble litt for vanskelig. Ingen forsøk på å imøtekomme kunden. Utrolig skuffende opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra priser og service, men dårlig dekning i Finnmark"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt telia x (100gb) veldig fornøyd med pris og service. ville brukt de videre viss de hadde hatt bedre dekning i Finnmark.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR