Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri bruk 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri bruk 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra NextGenTel Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil

NextGenTel er Norges største leverandør av bredbåndstjenester. Selskapet tilbyr nå også mobilabonnement, gjennom mobilnettet til Telia. NextGenTel sine mobilabonnement inkluderer fri bruk av tale, SMS og MMS, Fri bruk i EU/EØS, Data Rollover og Fri fart.

NextGentel eies av det børsnoterte teleselskapet NextGenTel Holding ASA, som også eier mobilselskapet Telio.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer
32 verifiserte omtaler
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Verdi for pengene
Forferdelig
23
av 23 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser"

Stort avvik mellom hva som ble utlovd og hva som ble levert. Ikke minst hva som ble fakturert. Driver med aggressiv markedsføring, men følger ikke opp med å holde sine lovnader. Å få bindningstid med bruddgebyr for en tjeneste - altså ikke noen telefon sendt med, kan høres ukomplisert ut, men når man leverer så dårlig som NextGenTel er bruddgebyr sannsynligvis en viktig del av forretningsmodellen. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nå har de byttet navn til PROXIMO men det hjelper ikke"

Det verste mobilselskapet som finnes i Norge.
Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei.
Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ustabil tjeneste, bransjens dårligste oppsigelsesvilkår - umoralsk"

Inngående samtaler går ofte rett til svarer selv om man er innenfor dekning med påslått mobil. Tar ofte svært lang tid å sette opp samtaler.

Oppsigelsestid på henholdsvis én måned og tre måneder løpende fra den første i påfølgende måned. Fakturerer følgelig ofte kunder for tjenester de ikke får levert, etter nummeret er portert til ny operatør.

Styr unna!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg"

Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover.
Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.

Benedikte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, elendig, elendig"

Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke.
De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien!
De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år.

STYR UNNA
(når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"

Ingenting er bra.
Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Ingentung er bra, elendig kundeservice, frekke og provoserende folk som jobber der. Rett og slett de mest ubrukelige folkene jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no