Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri bruk 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri bruk 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra NextGenTel Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil

NextGenTel er Norges største leverandør av bredbåndstjenester. Selskapet tilbyr nå også mobilabonnement, gjennom mobilnettet til Telia. NextGenTel sine mobilabonnement inkluderer fri bruk av tale, SMS og MMS, Fri bruk i EU/EØS, Data Rollover og Fri fart.

NextGentel eies av det børsnoterte teleselskapet NextGenTel Holding ASA, som også eier mobilselskapet Telio.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer
25 verifiserte omtaler
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Verdi for pengene
Forferdelig
23
av 23 innen
mobilselskap
4%
anbefaler
NextGenTel Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Leverer ikke, umulig å få tak i - ikke la deg friste av prisen! Bare å holde seg unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når man først (etter timevis av venting) kommer fram til kundebehandlerne på NextGenTel, er de hyggelige. Og gjør så godt de kan. Problemet er at de ikke kan svare. Systemet fungerer imidlertid ikke. De klarer ikke å levere varene. Det er ingen som vet hvorfor, eller kan finne ut av det, og du blir kasteball i systemet. En mnd. senere når du finner en annen leverandør, blir du likevel fakturerert for varer som aldri kom, og må igjen igjennom timesvis av venting, og ingen som kan gi svar, eller kan rette opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ALT FEIL! Samtidig!"

Hei!

Jeg hadde NextGenTel i ett år. Bindingstiden var på 2 år, men betalte meg ut med over 10.000 kroner for å slippe å ha de ett år til. Her er all driten jeg opplevde:

- Sykt lange køer på kundeservice
- Må fortelle om problemet hundre ganger til forskjellige personer, de logger tydeligvis ingenting.
- Feil på linja med mitt abonnent gjorde at telefonen kuttet hele tiden (prøvde 5 forskjellige telefoner) og de klarte ikke fikse problemet. Problemet er borte med ny leverandør
- Bare tull med mobilt bredbånd
- Feil på faktura i forhold til avtale

Altså, alt er feil med NextGenTel. Styr for all del unna.

Bytt.no
Sammenlign mobilabonnementer fra NextGenTel Mobil
Nyhet! Nå kan du finne et billigere og bedre mobilabonnement her på Bytt.no. Sammenlign alle mobilabonnement på pris, data og andres erfaringer og finn et abonnement som passer deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelt"

Da vi flyttet, så sa vi opp abonemmentet via telefon. Da ringte vi og forklarte alt godt liksom, vi skulle avslutte abonemmentet! De gjorde ingenting med dette og tok betalt 2 måneder uten at vi var medlemmer lenger. Da vi ringte og sa ifra om dette så lekte de dum fullstendig og var utrolig uprofesjonelle, så fikk vi høre at vi skulle få et ''tilbud'' der vi får 2 måneder gratis (haha). Dette er ikke et tilbud??? De er jo pengene dere stjelte fra oss, halo liksom? Etterhvert merket vi at ikke bare holdte de ikke opp med dette, men de tok igjen ekstra betalt og som om alt dette ikke var nok sluttet nettet å fungere i det hele tatt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig nettside, lureri med oppsigelsestid"

Først var det ikke mulig å bestille ekstra data. Så byttet de til ny nettsideportal, der det var vanskelig å se gamle fakturaer. Fikk heller ikke opp internettabonnomentet på mine sider, bare mobil, selv om det var registrert på samme epost. Når jeg byttet, måtte jeg betale én måned ekstra samtidig som mitt nye abonnement pga. en helt unødvendig oppsigelsestid jeg ikke var klar over. Kundeservice er ikke så verst da. Bortsett fra at jeg ikke kunne finne chat eller epostadressen noe sted, og når jeg ba om å bli ringt opp ringte de i ca. 3 sekunder før jeg rakk å ta telefonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettside, dårlig service"

Fikk gebyr på to avbestillinger, som jeg i utganspunktet aldri bestilte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs lyd på linje"

Da jeg kjøpte en IPhone7+ opplevde jeg at alle klagde på hakkete og dårlig linje. Telefonen er testet og funnet i orden, men linjen er årsaken. Jeg får heller ikke kontakt og de sender ikke nytt sim kort som de lovet. Bindingstiden hindrer meg i å skifte. Sitter i klisteret med to telefonabonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Krever månedsavgift over 1 mnd etter av abonementet var avsluttet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av NextGenTel mobil om å bytte til dem fordi jeg hadde brebånd fra dem fra før, så da skulle jeg få alt på en faktura. Første faktura fikk jeg ikke til å stemme og fikk også purring på ubetalt faktura. Det viste seg at de hadde opprettet et nytt kundenummer på meg slik at jeg fikk to fakturaer, en på mobil og en på bredbånd som jo var et av argumentene at jeg skulle slippe hvis jeg byttet til dem. Fikk ryddet opp i det til slutt etter mye om og men. Nå har jeg etter noen år byttet tilbake til leverandøren jeg hadde den 14.01.17, men NextGenTel vil ha betalt for hele Februar.

Bytt.no
Sjekk dette før du bytter til NextGenTel Mobil
Nyhet! Nå kan du finne et billigere og bedre mobilabonnement her på Bytt.no. Sammenlign alle mobilabonnement på pris, data og andres erfaringer og finn et abonnement som passer deg.
Søk Bytt.no