Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra OneCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
OneCall Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Grunnpakka 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 23 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig samkjøring mellom Telia-nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sliter med at andre som har Telia, ikke får tak i meg. Mobilnummer er ikke i bruk- får de beskjed om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall.
Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?

Nils-Petter R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abonnement eller ei? "

Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overkompliserer for at du skal overbetale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tittelen forklarer det meste. De overkompliserer de simpleste tingene, gjemmer alle ekstrakostnader, og leker dumme når de blir konfrontert og legger skylden på deg.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"

Seriøse, god kundeservice, konkurransedyktige og prøver ikke å lure deg. 🙂

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"

God kundeservice, korrekt faktura og god hjelp hvis vi har hatt behov for hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Spør om pris og mulighet på en mobilabonnement de ikke tilbyr lenger, men siden min bror har det så får jeg det :D flere i familien min som har hatt de i mellom 3-6 år nå. :D De får deg til å føle deg velkommen. Ta kontakt, du vil aldri angre. :D jeg hadde Telenor før, den værste dritten jeg har vært borti!!! Så dette var et lyspunkt som flere må prøve :D.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok priser, svært dårlig (tale) dekning i Norge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har familieabonnement for 5 personer, med 1GB inkludert data og fri tale/sms/mms. Abonnementet er greit priset, og datapakkene fungerer bra - spesielt muligheten til å kjøpe rimelige datapakker på 1GB til bruk i utlandet.
Det store problemet er dekning på vanlig tale. Både hjemme og på jobb (begge deler i Oslo) blir jeg brutt med mindre jeg går og finner en gunstig plassering og deretter står HELT stille. Dette skjer hver eneste samtale.

Søk Bytt.no