Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra OneCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
OneCall Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
OneCall Mobil 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Grunnpakka 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 24 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trillingkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er bra at de tilbyr trillingkort!
Burde kunne kjøpe den mobilen man har lyst på.

Svar fra OneCall
17.09.2018 17.52
Så hyggelig tilbakemelding John!

Du kan alltids kjøpe den telefonen du har lyst på i nettbutikken vår, og med DelBetaling kan du betale den ned over 12, 24 eller 36 måneder - helt uten noe ekstra renter eller gebyrer. Savner du noen telefoner i nettbutikken så send oss gjerne en melding via kundeservice eller på Facebook, så ser vi hva vi kan få til.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, dette er ikke hva det en gang var"

Dekningen er det ikke mye å skrive om. Fungerer fint som forventet.
Prisen er ikke værst den heller, og de er svært konkurannsedyktig på data.
Kundeservice har desverre blitt elendig, de fraskriver seg alt ansvar og har fått en helt annen mentalitet på kundeforholdet. "vi har nok kunder, så en mindre fra eller til spiller ingen rolle"
For meg har det riktignok kun vært en telefon nr. 2 men jeg har vært kunde siden oppstart av OneCall og vurderer nå å bytte til Komplett eller Talkmore pga pris og hyggelig kundeservice,

Svar fra OneCall
06.09.2018 12.44
Hei Sindre,

Her forstår vi rett og slett ikke helt hva som må ha skjedd. Vi legger masse resurser og innsats i kundeservicen vi ønsker å gi, så her må det rett og slett ha skjedd en glipp. Håper du tar deg tid til å kontakte oss på ny - vi er fortsatt samme OneCall som vi alltid har vært.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på henvendelser"

Billige, men dårlig service. Er antakelig bedre å bruke noen andre.

Svar fra OneCall
04.09.2018 08.39
Hei Per,

Først og fremst er det bare å beklage at dette er måten du oppfatter oss på. Jeg kjenner ikke saken din i detalj, men kan love deg at vi strekker oss veldig langt for å besvare absolutt alle henvendelser som kommer inn til oss. Håper du har anledning til å plukke opp telefonen og ringe oss på ny, så er jeg sikker på at vi finner frem til en god løsning sammen.
Vurderer du OneCall?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste kundeservice!"

Norges beste kundeservice, svarer alltid tidlig på henvendelser og er åpen for å finne løsninger til det beste for kunden, alltid!

Svar fra OneCall
03.09.2018 13.24
Så hyggelig å høre Hilde, dette blir vi såååå stolte og glade over å høre :D
Morten R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort. At de bruker Telia nettet og det fungerer bra i mitt område.

Svar fra OneCall
03.09.2018 13.19
Hei Morten,

Bra du stort sett er fornøyd. Vi vet ikke hva du bruker mobildata på, men ta gjerne kontakt med oss via kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å finne ut av det :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra"

- Usikker på om jeg får full rollover på mine 4,5 GB ekstra datamengde.

Jeg har trillingkort, det tilbys kanskje ikke hos alle leverandører.

Svar fra OneCall
03.09.2018 13.17
Så bra å høre Jarle! Det liker vi! :D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, tregt"

Dårlig dekning, tregt nett, av og til tar det lang tid sende/ motta sms

Svar fra OneCall
29.08.2018 15.55
Hei Asle,

Slik skal det ikke være. Supert om du tar kontakt med vår kundeservice. Ofte er det mye vi kan gjøre for å hjelpe, så lenge vi får litt mer detaljer om hvor du oppholder deg etc.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"

Selgere som ikke vet hva de snakker om, ingen hjelp og forståelse, selv lederen gir blanke

Vurderer du OneCall?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle andre på markedet
Søk Bytt.no