Meny
Mobilabonnement fra OneCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
319 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
419 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
5
av 29 innen
mobilselskap
56%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og ordentlig"

Er meget fornøyd. De har ikke tatt mer betalt enn de skal. Betaler 99kr i måneden, har ikke hatt noe problem. De har fri bruk både til og fra norden.

Balderian
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"

Fungerer sånn som et firma skal, all kontakt blir besvart omgående.

Onecall-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei dekning, men data går så fort"

Jeg har hatt onecall i ca et år nå og synes det er helt grei dekning men mobildata er nok veldig dyrt og blir fort ferdig. Det hender at jeg bruker 4G data på 2 dager og jeg ser ikke filmer eller youtube men kun facebook og nyhetsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"

Godt fornøyd med avtalen og super god kundeservice. Har vært kunde hos OneCall i flere år og har fått meget gode dealer hos selskapet. Tommel opp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilkjøp"

Bestilte mobil igjennom deres nettbutikk med avbetaling og express på døren levering siden min gamle telefon røk. Fikk aldri ordrebekreftelse, så tok jeg kontakt med deres chat på nettsidene etter 2 dager der jeg fikk beskjed om at "det var rart" og at bekreftelse kom på SMS når den ble sendt. Ventet to dager og ingenting skjedde. Tok kontakt med kundeservice på telefon der jeg ble informert om at at dette var merkelig. De fikk ikke kontakt med butikken, så de skulle ringe tilbake i løpet av dagen. Ingenting skjedde og jeg ringte opp igjen dagen etterpå der jeg igjen fikk beskjed om at de skulle ringe opp igjen. Det gjorde de igjen ikke. Dagen etterpå ringte jeg igjen der jeg fikk beskjed om at OneCall hadde ikke gjort noe feil. Her ble det antydet at det var brukerfeil av personen som bestilte og/eller at kredittsjekken ikke var godkjent. Eneste jeg sitter med nå er et brev fra OneCall som jeg fikk i posten med gratulajoner med ditt kjøp i nettbutikken og papirer på godkjent kreditt fra Telia Finans.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God mobilleverandør"

konkurransedyktig på de fleste områder. Mangler for tiden wifi tale for mange telefoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Frekk kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig dårlig service. Snakket just med en agent hos som var frekk og veldig uprofesjonell. Jeg ringte inn til dere pågrunn av at min tante har en sak hos dere hvor dere er veldig lite hjelpsomme. Jeg ble irritert over tonen hans og sa ifra om at han kan svare ordentlig og samtidig være mer service innstilt så sa " Når vi får sånne kunder som deg så har vi lov til og bare legge på! " Da ba jeg han sette meg over til sin teamleder så svarte han "Nei og de vil heller ikke snakke med sånne som deg fordi de er helt enig i at vi bare skal legge på og det er alle sammen her enige i. Han nektet og sette meg over til sin teamleder og avsluttet samtalen. Jeg er sjokkert over at deres kundebehandlere får lov til å oppføre seg på den måten! Jeg er ikke kunde hos dere idag og det vil jeg nok ikke bli heller etter denne hendelsen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig abonnement for meg som ringer lite."

Rask og grei kundebehandling. Fikk raskt byttet til et rimeligere abonnement som passet meg bedre. Bruker svært sjeldent mobildata.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR