Meny
Mobilabonnement fra OneCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
319 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
419 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
6
av 30 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super, god kundeservice, og bra dekning"

Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endret avtale uten beskjed"

Abonnement ble endret uten informering fra 199,- til 338,- i måneden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlig! Ypperste Ypperlig...!"

God kundeservice, gode tjenester som ligger foran alle andre, så som Familiepakka, super ledelse i selskapet, noe som preger selve kulturen, som bryter med Telenor´s selvgodhet, og håpløshet. Anbefales på det sterkeste, av en som er kritisk, har store forventninger - og hadde mobil allerede i 1984..... på ny frekvens fra 1993.... Dekningen er topp, er rundt omkring i sør/øst Norge (det var no feil en periode grunnet feil som oppstod ved portering; feilen lå da hos den andre leverandøren, men oneCall løser det også... Dekning oppleves også å ha blitt bedre med årene, og er nå helt topp!)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning bor i Storby og har ikke dekning i leilighet"

Forferdelig dekning, telefonen er uten dekning i leilighet i storby.Dette var meget skuffende, snakket med kundeservice og fikk beskjed om at dette skulle være god dekning til å ringe og motta sms, dette stemmer ikke med realitet. Pga personlige grunner er jeg helt avhengig av at jeg kan ringe og motta samtaler fra mobil. Må nå stå på veranda for å motta og ringe ut.....dette er uholdbart. Produktet som ble solgt meg holder ikke det jeg ble forespeilet av selger.

Vurderer du OneCall?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungert bra men send sms blir borte fra 1.juli"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har fungert bra er fornøyd. Årsak til ev bytte av leverandør: Send SMS blir borte fra 1. juli.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundebehandling"

Billig abonnent, super kundeservice. Alltid veldig enkelt å ordne opp i ting, eller å få hjelp til å endre, eller si ifra om feil, eller mangler på abonnement, og/eller faktura👍 Har vært kunde hos One Call i ca 10 år nå, å er fortsatt veldig fornøyd. Har til og med fått lavere pris siste året👏 Så jeg kan trygt anbefale OneCall til hvem som helst!!❤

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alltid hjelp, hyggelig kundeservice"

Har hatt one call i veldig mange år, men ser jo det er mye dyrere for en som bruker lite data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok, men 4G detter ut"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er helt OK. Om det er mobilen min eller operatøren vet jeg ikke, men jeg opplever ofte at jeg mister 4G dekning.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR