Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

PepCall sine mobilabonnement

PepCall er et norsk mobilselskap etablert i 2014. Selskapet introduserte seg på markedet med det unike mobilabonnementet Automatgir, et mobilabonnement hvor man automatisk og trinnvis blir overført til et mobilabonnement som inkluderer mer data, dersom man bruker mer data enn først avtalt. Abonnementet har endret navn til Auto, men har samme funksjon som tidligere.

PepCall bruker Telenor sitt mobilnett

PepCall omtaler og erfaringer
24 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
21
av 23 innen
mobilselskap
17%
anbefaler
PepCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig erfaring med klokken Xplora"

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Magdalena
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott"

Super fornøyde! Hele familien har PapCall nå og Auto fungerer veldig bra for oss. Enkelt å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer.
Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser".
Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret.
De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder.
Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrest og dårligst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.

Isbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.

Mattias K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.

Kunde6783
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ELENDIG kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.

Oliva H. B
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Værste mobiltjenesteleverandør noensinne. Ren svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no