Meny
Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

PepCall sine mobilabonnement

PepCall er et norsk mobilselskap etablert i 2014. Selskapet introduserte seg på markedet med det unike mobilabonnementet Automatgir, et mobilabonnement hvor man automatisk og trinnvis blir overført til et mobilabonnement som inkluderer mer data, dersom man bruker mer data enn først avtalt. Abonnementet har endret navn til Auto, men har samme funksjon som tidligere.

PepCall bruker Telenor sitt mobilnett

PepCall omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
20
av 28 innen
mobilselskap
17%
anbefaler
PepCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkasso før faktura"

Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.

Ingrid T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grusomt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri, ingen Telenor dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Christian P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pepcall och Xplora"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.

Øyvind B
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Peptalk Automatgir har vært veldig greit."

Har vært veldig problemfritt mobilabonnement for 2 personer med lite bruk av mobildata.

Ragnhild D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Xplora er noe tull, spar mye penger og kjøp heller en enkel telefon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig lydkvalitet.
Elendig fakturasystem, uten mulighet for e-faktura og avtalegiro.
Få funksjonaliteter (barnet kan for eksempel ikke skrive sms eller høre på musikk)
Sikkerhetshull.
Styrets ladefunksjon.
Summa summarum: styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse skurker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Spekulativ markedsføring, uoversiktlig regnskap/fakturaside og elendige på kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatørmessig"

Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR