Meny
Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

PepCall sine mobilabonnement

PepCall er et norsk mobilselskap etablert i 2014. Selskapet introduserte seg på markedet med det unike mobilabonnementet Automatgir, et mobilabonnement hvor man automatisk og trinnvis blir overført til et mobilabonnement som inkluderer mer data, dersom man bruker mer data enn først avtalt. Abonnementet har endret navn til Auto, men har samme funksjon som tidligere.

PepCall bruker Telenor sitt mobilnett

PepCall omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
20
av 30 innen
mobilselskap
15%
anbefaler
PepCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Horribelt selskap på absolutt alle måter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!

Thomas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få oversikt over fakturaene"

Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å aktivere sim på Xplora 3 S, får ikke hjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkasso før faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.

Ingrid T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grusomt!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri, ingen Telenor dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.

Christian P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pepcall och Xplora"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR