Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

PepCall sine mobilabonnement

PepCall er et norsk mobilselskap etablert i 2014. Selskapet introduserte seg på markedet med det unike mobilabonnementet Automatgir, et mobilabonnement hvor man automatisk og trinnvis blir overført til et mobilabonnement som inkluderer mer data, dersom man bruker mer data enn først avtalt. Abonnementet har endret navn til Auto, men har samme funksjon som tidligere.

PepCall bruker Telenor sitt mobilnett

PepCall omtaler og erfaringer
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 23 innen
mobilselskap
17%
anbefaler
PepCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatørmessig"

Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra. Uoversiktlig, og alltid mye dyrere enn månedsprisen."

Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"missfoenøye"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt i grenseland"
2 syns denne omtalen er nyttig

Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd!"

Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig erfaring med klokken Xplora"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Magdalena
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott"

Super fornøyde! Hele familien har PapCall nå og Auto fungerer veldig bra for oss. Enkelt å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer.
Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser".
Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret.
De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder.
Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no