Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Phonero omtaler og erfaringer
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 28 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Phonero
Henriette J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice og veldig bra sentralbord"

Vi porterte 500 abonnement til Phonero på nyåret, og vi er ekstremt fornøyd. Sentralbordet er bra, mobilen er bra, dekningen er bra de aller fleste steder og kundeservicen er helt rå. Vi hadde Telenor før, angrer ikke et sekund på at vi bytta. Vi sparer også godt over 1 million i året på telefoni nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, håpløs Telia dekning"

Phonero leverer god kundeservice og priser, men dekningen er håpløs (Telia)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God gjeng i ett latterlig marked"

Det er ingenting å klage på når det kommer til phonero som kundebehandler eller å få tilgang til egen informasjon igjennom deres systemer. men Jeg synes det er utrolig skuffende at alle leverandører har gått bort fra fri trafikk. Det er helt latterlig at jeg må betale en måneds-leie for å utvide abonnementet med 5GB ekstra data. Og dette gjør de etter norges radio går over til DAB? Og disse selskapene som har alternativet "fri data! (men betal hvor hver gb), enda værre.. Ende opp med å betale skjorten fordi du ikke har mulighet til å knytte deg til fast bredbånd.. for noe tull! Vi lever i en tidsalder hvor internett er en av våre største informasjonskilder, vi burde være på vei inn i en tidsalder med gratis internett! Spør du meg, er disse selskapene på lik linje med de som pumper opp vannkildene og selger det for profitt til de fattige. Vi kan ikke leve med de, men vi klarer oss ikke uten de.. iallefall enn så lenge..

Ditt-Kjøkkenhjørnet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig fornøyd,bra oppfølging"

Billig og bra, dekning nesten over alt. I alle de årene kjøkkenhjørnet AS har brukt phonero så kan jeg nesten ikke huske at den har vært nede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv, 1ste klasse kundebehandling!"

Jeg ringte inn vedrørende en faktura spørsmål. Effektivt svar med konkret spesifikasjon. Ringte inn og fikk svar etter 3 sekund, det er imponerende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får hva man betaler for"

De er ikke de største, de er ikke de beste og de er ikke de dyreste. Det har en veldig bra sentralbordløsning. Man får hva man betaler for.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Ser kunden"

Raske tilbakemeldinger Viser forståelse for kundens situasjonen.

Bjørn G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og ventetid."

Liten ventetid på Chat. Veldig rask service. Problemet ble løst :-)

Søk Bytt.no