Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Phonero omtaler og erfaringer
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
17
av 23 innen
mobilselskap
16%
anbefaler
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke lenger dekning"

Etter at Phonero byttet nett fra Telenor til Telia, har jeg ikke lenger dekning på hytta.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt for dyrt"

Dårlig dekning! Mye tull med ip telefoni, overpris på data. Vi hadde Telenor på jobben tidligere, alltid fornøyd. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tvilsom kundeservice"

De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt.

Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dyrt og utnyttelse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har et abonnement på 10 GB, opplever at abonnementet samtidig har dårlig kvalitet. I mars gikk jeg 1 GB over, dvs brukte 11 GB.
Ble tilleggsfakturert kr. 1.249 inkl. mva for den ene GB. Skal nå bryte abonnementet, dette tar de kr. 3.000,- eks. mva for.

Du bør tenke deg veldig godt igjennom før du bestiller abonnement og er sikker på at du klarer å holde deg innenfor vurdert GB nivå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, god pris og løsnings orientert kundekontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har halvert våre telefonkostnader (98 mobil++) og opplever veldig god kundeservice.
Etter Phonero ble kjøpt opp av Telia mistet en lokasjon dekning, og Phonero har prøvd flere muligheter for å se om de kan hjelpe oss med dette. Da dette ikke løste seg ble vi fortalt at vi sto fritt til å tegne ny avtale med annen leverandør for disse numrene, uten bruddgebyr. Prisen er det ingen andre leverandører med Telenor dekning som har hatt kjangs til å matche.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dyrt, vanskelig bindingstid, frekke kundebehandlere"
4 syns denne omtalen er nyttig

Du blir strupet ut over den pakken du bestiller, lure selgere, Bindingstid med horribel oppsigelsespris, ekstremt frekke på kundeservice, mister telefonforbindelse titt og ofte (og jeg bor i OSLO). Jeg har aldri skrevet en sånn anmeldelse. Men for ditt eget beste: Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utnytter bedriftskunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero utnytter den længere kommunikasjonsvei mellom bestiller (arbeidsgiver) og bruker (ansatt). Der er fler fallgrupper her på grund af længere kommunikasjonsvei og Phoneros priser er ikke markedsdyktige. Samtidig har de få begrensninger for at lade kunden benytte sine kostbare tjeneste.
Faldgruppe 1) bruker får regning betalt og har intet eller lite insitament for at sjekke priser for tjenester der går ut over abonnementet. 2) Bedriften betaler grunnpakken, men ansatt ser aldrig sin regning og må derfor gjøre en aktiv innsats for at "opdage" sit forbruk.
Min personlige oplevelse: jeg har betalt flere penge på telefon "betalt" af min arbeidsgiver enn når jeg har betalt alt selv (min arbeidsgiver betalte abonnementspakke).
Jeg ser derfor ingen grund til at benytte Phonero for bedrifter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kapsitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift hadde store problemer så lenge Phonero var i Telenor (de hadde som kjent ikke den prioritet og tjenestespekter som ekte Telenor abonnement hadde).
Nå er det gått fra vondt til verre etter at de ble kjøpt av Telia, kapasiteten i nettet er ikke i nærheten av hva de nå behøver. Vi får stadig samtalebrudd.
Skygg unna Phonero!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no