Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Phonero omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 24 innen
mobilselskap
25%
anbefaler
Phonero
Morten N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler endel på brukervennlighet i bedriftsapp"

Sammenlignet med Telenor, er sentralbord-appen mindre funksjonell hos Phonero. Har også et mye høyere dataforbruk med Phonero enn med Telenor, noe som jeg ikke får forståelse for gjennom kundeservice. Jeg bruker samme telefon med samme innstillinger som før vi byttet leverandør. Håper dere kan finne ut av det, da jeg på siste faktura ble belastet nesten 500,- for datatrafikk.
Ellers er jeg fornøyd med tjenesten. Veldig fornøyd med basispris.

Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service!"

Rask og god service av hyggelige folk! Imøtekommende til å finne løsninger.

Ragnar M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"OK - men ønsker mer kontakt med Phonero representant som kan bistå i admin av sentralbordet."

Dekningen er bra. Oppfølging med kunnskapsrik Phonero representant i admin. av sentralbord.
Forhandler har ikke vært god nok, litt svak av og til.

Idea K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Krevende innfasing av bedriftsnett"

Krevende av flere årsaker. Ift Phonero har dårlig samtalekvalitet og dekningsproblemer vært en utfordring. Kundeservice og løsninger rundt portalen er veldig bra.

Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Jacques B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og rask service"

Seriøs gjeng med ansatte som svarer rask og yte bra service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd kunde"

Veldig god kundeservice, konkurransedyktige på pris, god dekning

Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Relativt fornøyd kunde"

Phonero er enkle og kontakte via chat og får raskt svar fra vennlige ansatte. Jeg er ikke veldig fornøyd med at det legges automatisk på bindingstid på alle abonnement jeg legger til på avtalen. Det skulle ikke være nødvendig om ikke de skulle betales ut et porteringsgebyr for å få dem inn. Selskapet vårt opererer i Europa og Sveits er et av landene. Konsulentene våre er ofte på farten og Da skulle vi gjerne hatt de inn i avtalen for EU som for eksempel Telia har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask og effektiv behandling"

Alle henvendelser blir raskt ekspedert og løst. Phonero finner alltid en løsning på forespørselene.

Søk Bytt.no