Meny
Mobilabonnement fra Hudya Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Flex Zero
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
241 omtaler
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
241 omtaler
0 GB
pr. mnd
49 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
241 omtaler
0,3 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
500 MB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
109 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
241 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
3 GB
pr. mnd
225 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
241 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
6 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
241 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
241 omtaler
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Hudya Mobil

Hudya er et norsk selskap som tilbyr en rekke produkter og tjenester innenfor personlig økonomi, som for eksempel strøm, forsikring, bank-tjenester og mobilabonnement. En av fordelene ved å være Hudya Mobil kunde er at du også enkelt kan samle øvrige tjenester tilknyttet personlig økonomi i ett og samme selskap.

Hudya Mobil omtaler og erfaringer
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 35 innen
mobilselskap
83%
anbefaler
Hudya Mobil
Lillehammer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kontaktet Hudya, får ikke overført ubrukt da fra forrige mnd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet Hudya, får ikke overført ubrukt da fra forrige mnd. Hyda skylder på Telenor. Hvis vi ikke var fornøyd kunne vi bare bytte abonnement.

Svar fra Hudya Mobil
09.07.2020 09.26
Hei Lillehammer, takk for din omtale.

Data Rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementet som inkluderer mobildata. Du kan spare data over så mange måneder du vil, opptil det som er inkludert i ditt abonnement. Har du for eksempel 2 GB inkludert kan du spare opptil 2 GB i tillegg, slik at du har maks 4 GB.
Du får ikke med oppspart data din første måned som kunde hos oss eller om du bytter abonnement. Tjenesten gjelder fra din første hele måned med nytt abonnement, og tidligere oppspart data blir nullstilt.

Vi benytter oss av Telenor sitt nettverk, så det har ingen påvirkning over din data rollover.

Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med pris og ikke minst veldig fornøyd med god hjelp fra Mail og raskt svar!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ansvarsfraskrivelse big time"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alle våre telefoner var sperret fra bruk i Danmark. Måtte kontakte kundeservice og først fant de ikke ut hvorfor vi var blokkert alle 4 i familien. Senere la de seg flate og fant ut at vi alle var sperret for utenlandstrafikk. Fikk åpnet telefonene slik at vi kunne motta og sende sms samt surfe på nett. Når vi skulle hjem med ferjen så koblet en av telefonene seg opp automatisk og vi fikk påført oss en ekstra regning på 500,- kr for data trafikk. Kundeservice kom med forklaringer og ikke noe mere. I tillegg fikk vi sms med velkommen til Danmark, fra Sponz, enda de nå heter Hudya. Helt utrolig dårlig kundebehandling og de virker desperate om de får dårlig tilbakemelding. Kommer bare med unnskyldninger og beskyldninger mot kunder og Sponz. Styr unna!

Svar fra Hudya Mobil
01.07.2020 13.40
Hei Einar, takk for din omtale. Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var ute på reise og med vår kundeservice. Kundeservice prøver alltid sitt beste med å løse problemene som skulle oppstå, men av og til skjer det en menneskelig feil. Fakturaen du referer til er for datatrafikk på skip eller ferjer, dette er ikke inkludert i abonnementet siden man ikke er tilkoblet nettverket på fastlandet men satellitt, som gjør at det blir dyrere. Vi prøver ikke komme med unnskyldninger, men vi ønsker å forklare situasjonen som den er. Det er beklagelig at du opplever dette som ansvarsfraskrivelse, det er noe vi virkelig ikke prøver å gjøre. Ta gjerne kontakt med kundeservice igjen, slik at vi kan finne en løsning på dette. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og priser."
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tak i kundeservice med en gang, veldig hyggelig ung mann som svarte å fikk fort hjelp med det jeg trengte. Veldig fornøyd med prisene :-)

Miriam A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke og stjeler penger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte disse da de var best i test og rimelig. Fikk ikke mobildekning som jeg skulle og har hatt en forferdelig mnd med ekle situasjoner hvor Google maps ikke virker, jeg ikke får sms før 1 dag etter de er kommer mm. Selskapet nekter å ta på seg ansvar for at de ikke leverer det jeg betaler for. I tillegg er det tatt 20 kr fra nettbank uten mitt samtykke, og jeg har spesifikt bestilt uten noe form for tilleggstjenester eller mulighet for dette. Nest Sist men ikke minst setter de opp prisen med nesten 50 prosent etter under 2 uker med dem. Fra 113 til 149 kr mnd, hele vitsen borte. Sist men ikke minst, jeg byttet tilbake til Ice 1.6 med overtakelse 10.6. Her pleier selskapene å snakke med hverandre og jeg trenger ikke gjøre noe. Hudya krever betaling for denne mnd også, selv om jeg a ikke har hatt dem, og b de har aldri levert det jeg betaler for. Hadde vært bedre å ikke ha noe mobilabonnement disse mnd, så hadde jeg i hvertfall vært forberedt på å ikke ha data.enn at det aldri virker i viktige situasjoner. Kundeservice er heller ikke god, en gjeng med fjols som ingen vil ta ansvar for noe, og skryter seg selv opp i skyene på tross at det er et elendig selskap. Skal aldri nærme meg dette selskapet igjen og råder ingen andre til å ha dem heller

Svar fra Hudya Mobil
15.06.2020 11.47
Hei Miriam, takk for din omtale.
Det at man ikke har mobildekning, ikke får brukt enkelte tjenester eller mottar f.eks SMS senere enn de er sendt, tyder på dekningsproblemer. Ofte når man bytter mobiloperatør må man endre nettverksinnstillinger direkte på mobiltelefonen, noe som kan løse hele problemet. Som kunde hos oss i Hudya har du Telenordekning, og vi kan dessverre ikke forutse om du vil ha dekning hos Telenor eller ikke. Her anbefaler vi deg at du benytter deg av en operatør som har tilstrekkelig dekning i ditt område.

Vi har vært i dialog med deg om dette tidligere og forsøkt å løse problemet på best mulig måte. Vi i Hudya har ikke mulighet for å gå inn å trekke beløp fra ditt bankkort, da man ikke kan registrere noe bankkort på våre tjenester. Vi har informert deg om dette per epost og kommet med løsninger for å finne ut hvor dette beløpet på 20,00 kr er betalt.

Prisøkningen kommer av stor endring i bruksmønster hos våre kunder, som gjorde at vi så oss nødt til å øke prisene på enkelte av våre abonnementer. Det var uheldig at du byttet over rett før prisøkningen, men denne trer ikke i kraft før 01/07/2020.

Du har ingen bindingstid hos oss, men du har en oppsigelsestid ut inneværende måned, som samtlige operatører har. Du står dermed fritt til å bytte når du vil, men fakturaen gjelder ut måneden du bytter operatør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på mail kundeservice@hudya.no eller på telefon 21 41 56 00.
Hilsen Jonna i Hudya.
Fra-Oslo
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service er best i Norge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da ringte jeg angående pris økning i Hudya, fikk jeg snakkes med (anonymisert). Så forklarte jeg til ham om min personlige mobil forbruker. Resultatet er han ga meg en god løsning som er en best løsning for meg. Samtidig forklarte han meg detaljer om pris og hva jeg kan få i prisen. Han behandlet meg på en veldig høflig og forståelig måte mot meg. Jeg synes at god pris og service er viktigste punkter for en suksess firmaer som Hudya.

Svar fra Hudya Mobil
15.06.2020 11.45
Hei! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen som ble gitt over telefon, dette setter vi pris på. Prisøkning er ikke alltid noe som faller i smak, men vi prøver alltid vårt beste med å tilby de beste løsningene og produktene til våre kunder. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og kundeservice, mye rot!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke anbefale Hudya. Etter bestilling gikk det vel en måned før jeg fikk simkort. Rotete opplegg pga: Simkortet og tjenesten heter Sponz. Skal visstnok være Telenor dekning. Kundeforholdet er hos Hudya. Teknisk support er inne på et annet firmas nettside som heter Telipol. Særdeles dårlig erfaring med support og kundeservice. Meget dårlig navigasjonslogikk på hjelpesidene. Sms og mms fungerer til tider ikke i det hele tatt. Lite kundevennlig åpningstid på kundeservice. Satte opp prisen nå med ca 30% på mitt abonnement. Tilbød meg en måned gratis, men hva er poenget når ting ikke funker og det er dårlig opplevd dekning. Ikke bytt til Hudya mener jeg.

Svar fra Hudya Mobil
10.06.2020 13.10
Hei Morten, takk for din omtale. Det er veldig beklagelig at det tok en måned før du mottok ditt SIM-kort fra oss. Man mottar alltid SIM-kortet 3-5 dager før overføringen av telefonnummeret, slik at man har SIM-kortet god tid før. Har man da overføringen sent i måneden så mottar man også SIM-kortet litt senere.

Hvis du mottok et Sponz SIM-kort er dette fordi vi overtok Sponz og deres kunder i mars, men avtalen du har er fortsatt med oss i Hudya.

My Hudya er fortsatt under utvikling så derfor så benytter vi oss av Telipol sin Min Side, etter at vi tok over Telipol. My Hudya vil sammen med en App være ferdig utviklet i løpet av 2020.

Hvis du opplever problemer med ditt abonnement, vennligst ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett på saken. Har du problem med MMS og SMS kan det være dekningen i ditt område, men det er alltid lurt å kontakte kundeservice for en feilsøking. Du kan kontakte kundeservice på 21 41 56 00 eller på mail kundeservice@hudya.no.

Prisøkningen som trer i kraft 01.07 gjelder bare enkelte av våre abonnement, vi var nødt til å gjøre det for å kunne opprettholde våre tjenester. Dette er også vår første prisendring siden Hudya startet opp. Siden start har målet vårt vært å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Hilsen Jonna i Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rip off overnight, price increase of 40%!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Their employees pay packets were obviously becoming to thin because they've imposed a 40% increase in subscription charges overnight from the 01/07/2020! Who said pure greed and profiteering were a thing of the past?... No it's very much alive and kicking with Hudya... stay clear.

Svar fra Hudya Mobil
10.06.2020 13.06
Hi Harry, thank you for your comment. We in Hudya do not stand for bait advertising. The reason for the price change is because our costumers increased habit of usage. Our income was not in balance with the cost, so we unfortunately had to increase the price of some of our subscription to be able to continue delivering our services and the customer care. This is also our first price change since Hudya first started, and our goal is to best reflect the cost of goods we have with a small surcharge in between. To say the least, this was not an intend to rip our customers of, but to continue delivering our services. Best regards Jonna in Hudya
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR