Meny

Mobilabonnement fra NorgesEnergi Mobil

Bytt på nettsidene til NorgesEnergi Mobil
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Ung 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
0 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
0 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
0 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
5 GB
pr. mnd
215 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
15 GB
pr. mnd
325 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
10 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
61 omtaler
40 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Norges Energi

Strømleverandøren Norges Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Man trenger ikke å være strømkunde i Norges Energi for å kunne bestille deres mobilabonnement.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
72%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trekker 1 stjerne."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.05.2022 10:25
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra system"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.05.2022 10:14
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter😃 Bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Nydelig å høre at vi også har din anbefaling🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt og billig abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement

Svar fra NorgesEnergi Mobil
02.05.2022 11:24
Hei Morten, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med abonnementene våre🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig of dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.04.2022 09:15
Hei Joanna, Takk for din tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at vi kan få gitt deg en god forklaring på fakturaene dine. Hvis du ønsker så er det bare ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Telefon 38 10 00 80 Epost [email protected] God påske🐣 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra da det er billig. Men kundeservice har vært for dårlig med flere dagers ventetid på å bli ringto"

Billig og bra. Samme tjenester som Telenor men mye billigere. Eneste forbedring er kundeservice, da det kan være lang ventetid.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.04.2022 11:41
Hei Arve, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du gjør oss oppmerksom på områder hvor vi kan forbedre oss. Vi gjør det vi kan for å sørge for at vi har nok ressurser til å håndtere henvendelsene som kommer inn daglig. Vi har nylig fått et tilskudd av ressurser, det vil være med på å gjøre at svartiden fremover forhåpentligvis møter våre kunders forventninger. Flott og høre at du er fornøyd med abonnementene våre! Ha en riktig fin påske🐣 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd med hjelpen!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk fantastisk god hjelp av A!!! 👍🏻☺️ Jeg trengte hjelp til div innstillinger...ikke bare for meg men, også for tenåringene mine . Vi har familie-avtale, så han forklarte i dybden hvordan jeg måtte utføre endringene mmm.... Er ikke så god teknisk, men jeg ble kjempefornøyd når jeg fikk hjelp til alt!!! A forklarte meg også bl.a om «identitetsvakten,» som kan være viktig å ha i mitt tilfelle... Gir karakteren 10 + !!! Hilsen veldig fornøyd kunde!!! 🤩

Svar fra NorgesEnergi Mobil
08.04.2022 15:48
Hei Anna, Tusen takk for din tilbakemelding! Så utrolig gøy å høre om din opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter🤩 Godt å høre at du også er blitt godt sikret med identitetsvaken 🤗 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Ha en riktig god påske🐣 Hilsen Narve
Dag M. E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er greit å ha samme leverandør på strøm og mobil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.04.2022 08:42
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med oss på både mobil og strøm😎 God påske! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bytter du strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 179 kroner."
1 syns denne omtalen er nyttig

NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.03.2022 16:29
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har bedre priser på mobilabonnementene dersom du har en strømavtale hos oss. Vi gjør ikke noe forsøk på å skjule det noen steder, vi gjør helder det motsatte da det er ment som er fordel for våre strømkunder. På bytt.no har vi ikke lov til å presentere prisen som er forbeholdt våre strømkunder, da den forutsetter at man har en strømavtale hos oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med appen vår. Vi holder på å forbedre innloggingen og vil sende ut en oppdatering innen kort tid. Hvis det er andre ting du føler kunne vært bedre i appen så ønsker vi veldig gjerne tilbakemeldinger, send oss gjerne en epost til [email protected] Hilsen Narve
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR