Meny
Mobilabonnement fra NorgesEnergi Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
0 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
0 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
10 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 omtaler
40 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Norges Energi

Strømleverandøren Norges Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Man trenger ikke å være strømkunde i Norges Energi for å kunne bestille deres mobilabonnement.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Arnold H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"eSim og Data som kort"

Kundeservice var til god hjelp og kunne lett fikse mitt problem når hoved sim kortet sluttet å fungere og data sim kortet ble slettet på min innlogging side. Flott levert, kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.06.2021 19:15
Hei Arnold! Tusen takk for varme ord og flott å høre at saken løste seg! Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. God sommer :) Hilsen Narve
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grusomt!!! Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skryter av full Telenor dekning, men jeg sliter støtt og stadig å få dekning midt i Oslo både inne og ute. Har aldri hatt så mye problemer før.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.05.2021 13:07
Hei Kristian! Det er leit å høre at du er missfornøyd som kunde hos oss! Spesielt da dekningen er årsaken. Som kunde hos oss er du direkte koblet opp mot nettet til Telenor som gjør at de ikke er noe forskjell i dekning mellom oss og Telenor. Som man kan se på dekningskartet til Telenor så er Oslo mer eller mindre fullstendig dekket. Det kan være flere årsaker til at du har opplevd dårlig dekning, noen av de mest vanlige er: - Feil eller vedlikehold i området, du kan enkelt sjekke om det er feil eller vedlikehold med Telenors dekningskart: https://www.telenor.no/dekning/#map - Problem på selve telefonen, for å avdekke om det er tilfellet så kan du forsøke å sette SIM-kortet i en annen telefon. Ofte kan det også hjelpe å restarte telefonen din om det er en stund siden sist. Håper det løser seg, om du fortsatt opplever problemer, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får undersøkt problemet nærmere. Telefon: 38 10 00 80 epost: [email protected] Med vennlig hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og ringe ut av Norge"
11 syns denne omtalen er nyttig

Her koster det og ringer til Danmark og Sverige fra Norge!!

Bytt.no
"Hva er din erfaring med NorgesEnergi Mobil?"

Hva er din erfaring med NorgesEnergi Mobil? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR