Meny

Mobilabonnement fra NorgesEnergi Mobil

Bytt på nettsidene til NorgesEnergi Mobil
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Ung 0 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
0 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
0 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
0 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 1 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
1 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 5 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
5 GB
pr. mnd
215 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
4 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Ung 15 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
15 GB
pr. mnd
325 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
6 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
10 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
10 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
20 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
20 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
40 GB
SIM-kort
eSIM
95 omtaler
40 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fri Data
SIM-kort
95 omtaler
100 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Norges Energi

Strømleverandøren Norges Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Man trenger ikke å være strømkunde i Norges Energi for å kunne bestille deres mobilabonnement.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
68%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Pedersen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få svar på telefon + faktura rot"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få svar på telefon når man ringer. Forslag til forbedring : ta telefonen når man ringer.

Håkon S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"fungerer helt fint"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har funger fint. Virker som dekningen er god der jeg har savnet dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt Mobil abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Basert på pris var det en stor feil av meg å velge Mobil Norgesenergi, så jeg kikker etter en bedre avtale.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.01.2023 08:13
Hei! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med NorgesEnergiMobil. Selv om vi er en av de billigere mobiloperatørene finnes det mange tilbud i markedet. Husk at det er flere ting som man bør ta faktor i når man velger mobilabonnement. Ting som kundeservice, dekning, trygghet og forutsigbarhet. Du er ihvertfall hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du skulle ønske det! Mvh Aaron NorgesEnergi
Annkristin E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god kundeservice. Veldig fornøy hvis jeg har problemer.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:52
Hei Annkristin! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Delia A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg let usikker om det."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det var på grunn veldig fort blitt tomt nettet i mobilen min . Jeg på ikke slå-av når ikke i brukte i nette.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:51
Hei Delia! Dersom du ønsker mer data kan du alltid ordne dette via NorgesEnergiMobil-appen. Du har også mulighet til å komme i kontakt med vår kundesservice: Telefon: 95511089 Mail: [email protected] Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket. Fungerer perfekt. Å forblir kunde. Her. Er også strømkunde.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:49
Hei Svein! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfrets"
3 syns denne omtalen er nyttig

Funker bra hele tiden.aldrig noe tull,go dekning,jeg er kjempefornøyd

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:09
Hei Kurt! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med oss som mobiloperatør! Husk at vi alltid er her for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:13
Hei Andreas! Vi beklager den lange ventiden. Vanligvis pleier mobilavdelingen vår å ha kort ventetid. Det var kanskje et uheldig tidspunkt du ringte inn på. Vi kommer alltid til å ta til oss tilbakemeldinger fra kunder, både positive og negative. Vi ønsker alltid å forbedre oss både som strøm og- mobilleverandør. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR