Meny
Mobilabonnement fra Skymobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Basis
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
68 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bris 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
500 MB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bris 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
5 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
7 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
7 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
68 omtaler
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobiloperatøren Skymobil

Skymobil er en norsk mobiloperatør og tilbyder av mobilabonnement og mobilt bredbånd til det norske privatmarkedet. Selskapet ble etablert i 2020.

Skymobil benytter Telenor sitt nett.

Selskapsnavn: Skymobil AS
Org.nr: 924 926 066

Skymobil omtaler og erfaringer
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Skymobil
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig praksis og kundeservice"

Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Svar fra Skymobil
03.08.2021 14:20
Hei Kristoffer, Som vi forklarte til deg i svar på din sak så har du akseptert oppsigelsestid i våre vilkår når du bestilte abonnementet. Når du overfører ditt nummer til en annen operatør så betaler du ut inneværende måned. Dette er normal praksis hos de fleste operatører. Etter en diskusjon på kundeservice bestemte vi oss likevel for å kreditere deg for dette avsluttende beløpet, selv om vi hadde kostnader med at du hadde påbegynt en ny måned hos oss. Dette fordi du kun var 10 timer hos oss, og dette tydelig var en viktig sak for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Hallgeir
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Juks med datamengder?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Svar fra Skymobil
27.07.2021 12:53
Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Foreløpig delvis fornøyd"

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skymobil er et veldig bra mobilabonnement."

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28
Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Good coverage, prices, efficient customer service"

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Tom R. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra levert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Marianne
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt innafor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05
Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil
Henrik V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen struping på mobil abnm."
6 syns denne omtalen er nyttig

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47
Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR