Meny
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.
Mobilabonnement fra Skymobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vi finner ingen mobilabonnement.

Mobiloperatøren Skymobil

Skymobil er en norsk mobiloperatør og tilbyder av mobilabonnement og mobilt bredbånd til det norske privatmarkedet. Selskapet ble etablert i 2020.

Skymobil benytter Telenor sitt nett.

Selskapsnavn: Skymobil AS
Org.nr: 924 926 066

Skymobil omtaler og erfaringer
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 38 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke kast penger UT vinduet.. se skrekk priser på Talkmore"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kast ikke penger UT av vinduet.. se hva Talkmore tar, som jeg benyttet tidligere... Samme gode telenor linje.

Svar fra Skymobil
13.08.2021 13:09
Hei Knut. Så hyggelig at du er så fornøyd med oss! Vi gjør vårt beste for å holde prisene nede. mvh Kine Marie, Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super fornøyd med kundeservice. Får raskt svar og hjelp. Var uheldig å slå av tlf etter å nettopp ha byttet abon. Hadde ikke pin/puk koden med meg på ferie. Dette hjalp dem meg med, med en gang. Har vært på hytte, i skog, på havet. Alltid god dekning, selv der andre har klaget over dårlig dekning.

Svar fra Skymobil
10.08.2021 12:35
Hei Janne Så hyggelig at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Kine Marie
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig praksis og kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Svar fra Skymobil
03.08.2021 14:20
Hei Kristoffer, Som vi forklarte til deg i svar på din sak så har du akseptert oppsigelsestid i våre vilkår når du bestilte abonnementet. Når du overfører ditt nummer til en annen operatør så betaler du ut inneværende måned. Dette er normal praksis hos de fleste operatører. Etter en diskusjon på kundeservice bestemte vi oss likevel for å kreditere deg for dette avsluttende beløpet, selv om vi hadde kostnader med at du hadde påbegynt en ny måned hos oss. Dette fordi du kun var 10 timer hos oss, og dette tydelig var en viktig sak for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Hallgeir
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Juks med datamengder?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Svar fra Skymobil
27.07.2021 12:53
Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Foreløpig delvis fornøyd"

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skymobil er et veldig bra mobilabonnement."

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28
Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Good coverage, prices, efficient customer service"

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Tom R. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra levert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR