Meny
Mobilabonnement fra Skymobil
Bytt på nettsidene til Skymobil
Sky 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
30 omtaler
0 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Basis
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
30 omtaler
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Medium
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
30 omtaler
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bris 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
500 MB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bris 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bris 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bris 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
5 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
12 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
20 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
40 GB
pr. mnd
519 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
50 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobiloperatøren Skymobil

Skymobil er en norsk mobiloperatør og tilbyder av mobilabonnement og mobilt bredbånd til det norske privatmarkedet. Selskapet ble etablert i 2020.

Skymobil benytter Telenor sitt nett.

Selskapsnavn: Skymobil AS
Org.nr: 924 926 066

Skymobil omtaler og erfaringer
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
79%
anbefaler
Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare gode erfaringer med Skymobil! God service og svært god dekning til svært gunstig pris!

Svar fra Skymobil
28.10.2020 14.58
Hei Vidar,

Vi setter pris på at du er fornøyd med våre priser, dekningen og spesielt servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Svar fra Skymobil
23.10.2020 13.45
Hei Brita,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.31
Hei Jonas!
Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig selskap."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.30
Hei Marius,

Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske på kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Svar fra Skymobil
12.10.2020 13.15
Hei Eystein,
Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og greiy"

Hudya ble slått sammen med skymobil, så valgte ikke abbonentet selv, men det er ok.

Svar fra Skymobil
07.10.2020 08.04
Hei Nathalie, takk for din omtale!

Vi har ikke slått oss sammen med Hudya, men vi overtok mange av deres kunder fra 1. juni. For å gjøre overgangen så sømløs som mulig, så beholdt alle kundene samme abonnement som de hadde tidligere. MEN, det er fult mulig å bytte hvis du ønsker det :) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 08 06 40 eller på mail kundeservice@skymobil.no så kan vi hjelpe deg med å finne et abonnement som passer ditt forbruk :)

Hilsen Joachim i Skymobil
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utmerket!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌

Svar fra Skymobil
23.09.2020 08.45
Hei Alf,

Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement!

Hilsen Joachim i Skymobil
Webjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice

Svar fra Skymobil
21.09.2020 10.57
Hei Webjørn! Takk for en hyggelig omtale.

Så fint å høre at du er fornøyd med både prisen og vår kundeservice, dette setter vi veldig pris på!:)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR