Meny

Mobilabonnement fra Telia

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Barn 200 MB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Barn 1 GB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia 3 GB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia 8 GB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
8 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia 15 GB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia 20 GB
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia X Normal
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia X Rask
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia X Max
SIM-kort
eSIM
639 omtaler
100 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia Mobil omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 25 innen
mobilselskap
28%
anbefaler
Telia Mobil
Jeanette I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Aldri hatt problemer med telia, veldig fornøyd! Har hatt telia fordi det var det eneste selskapet som kunne levere mobildekning der vi har hytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Ryddige forhold"

Mine efaringer har kun vært gode. Jeg setter kundeservice høyt, og dekningen og regningene har vært forutsigbare og tilfredsstillende. Takk Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Svindyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig legger Telia på 200 kr pr mnd og da er det over og ut for en pensjonist. Umulig å få kontakt med kundeservice. Nå er prisen oppe i kr: 858,- pr mnd etter kr: 137,- i rabatt, uholdbart.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Godt mobilselskap, dog om noko dyrt"

Hadde Chess før dei blei Telia og vert veldig fornøyd med dei i mange år. Litt små skuffa når eg fekk eit ok tilbud med 12 måneders binding og eit løfte om å bli kontaktet igjen før desse 12 månedene var ute og prisen på spesial abonnementet mitt skulle øke. Dei tok ikkje kontakt som lovet og har no belastet abonnenter mitt med vanlig pris, derfor ser eg etter tilbod frå andre leverandører. Utenom om det er eg veldig fornøyd med kundeservice, appen deira og dekningen er ok, sjølv om den ikkje er tipp topp overalt (slik som tunneler og langt til fjells der det generelt sett er dårlig dekning).

Marius P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Telia trenger å lære hva utsettelse/flytte forfall betyr"

La meg starte med at jeg er fornøyd med tjenestene som jeg har hos Telia. Har ikke hatt noe problem siden jeg ble kunde, så der drar de på seg 3 stjerner. Priser er også helt ok samme med kundeservice. Har alltid likt Telia, men det er noe jeg ikke liker så godt, og det er hvordan dette med utsettelse av faktura fungere. Man kan utsette faktura via kundeservice eller på mine sider. Jeg har alltid gjort det via Mine sider da jeg synes dette er lettest. Når man utsetter en faktura så får man informasjon om at det påløper et gebyr på 50,- på neste faktura, ok no big deal der, men det ligger mørke forsinkelsesrenter bak som man ikke får info om når man utsetter en faktura. Hvordan er det mulig at man får forsinkelsesrenter på en utsatt faktura? Jeg bare spør. Fordi forfallsdato er flyttet? Telia selv mener dette er helt normalt, og drar opp lovdata som refere til opprinnelig forfallsdato. Men kjære Telia forfallsdato er flyttet, da gir det ikke mening at man skal få forsinkelsesrenter, ettersom man betaler jo ikke for sent! Man får jo ny dato.. Så jeg spør de som jobber i Telia vet dere hva utsettelse av faktura betyr? Når man utsetter en faktura så skal purregebyr stoppes samme med forsinkelsesrenter. Jeg har vært kunde hos mange eller litt frem og tilbake, men aldri vært borti at noen tar forsinkelsesrenter når faktura er utsatt. Det virker ut som Telia prøver å skjule shitt for oss kunder som bare må frem i lyset. i Telia sine øyner betaler du for sent selv om du utsetter faktura, med andre ord den nye datoen du får oppgitt er bare tull. :) Snart starter de vel med å sende utsatte faktura til inkasso. Dette skal være et seriøst selskap som virker ut som de prøver å melke mest mulig penger ut av kundene uten å faktisk opplyse om det. La meg avslutte med at et gebyr er mer enn nok for utsettelse, og som faktisk utgjør mer enn forsinkelsesrenter, men Telia er så fuck up at de skal melke ut det de kan... Opplys kundene deres om dette med forsinkelsesrenter når de utsetter en faktura, eller er dere redde for at kunden skal klage som jeg faktisk gjør nå. Telia prøve å gjemme dette i sine avtalevilkår i håp at ingen skal se dette slik de kan melke som f*** gjør det mer synlig og opplys om det når man utsetter faktura for søren!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
App
"Dårlig service"

Min sønn og jeg har hvert vårt abonement hos Telia,men hans tlf står på meg og min tlf står på han og dere klarer ikke å skille de fra hverandre.Dritt selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Jeg syns det er merkelig at et telefonselskap er så lite interessert i å snakke med kundene. satt i telefonkø over 25 min, samtidig var det 15 min ventetid på chatten. Hadde kun et par enkle spørsmål. Når jeg satt der som lojal kunde i mange år tenkte jeg - Hvorfor i all verden skal jeg bruke dem?

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Ansvarsfraskrivelse."

Står ikke for det dem seier. Ansvars fraskriver. Kunden er ikke verd noe. Styr unna.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR