Meny
Mobilabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
15 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia X
Fri tale, SMS og MMS
424 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 37 innen
mobilselskap
35%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"

Bestillte en iphone 12 pro max, har skrivd under på digital kjøps kontrakt men har enda ikke fått iPhonen. jeg har ringt telia mange ganger og etterlyst min tlf men de sier det samme hele tiden "vi vet desverre ikke når du vil få den da vi ikke har den på lager" neivel men om du ikke vet det hvorfor har dere latt meg skrive en kjøpskontrakt? De burde kunne prioritere kunde sine bedre og yte bedre kundeservice, og I hvertfall si noe om når de forventer og få iPhonen min på lager slik at jeg slipper og gå rundt og vente og ikke vite noe om når jeg faktisk får tlf min!! Styr unna telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt!"

Bredbånd fra telia funker ikke og når jeg spør hvordan de kan rette opp i det i en vanskelig tid der man sitter på hjemmekontor og ikke får lov å bruke kontorplassen sin så svarer de med at de ikke har en ledig tekniker før om 2 uker og kan ikke hjelpe meg på noe måte frem til da. Utrolig frekke svar når man prøver å forklare de at dette ble litt for vanskelig. Ingen forsøk på å imøtekomme kunden. Utrolig skuffende opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra priser og service, men dårlig dekning i Finnmark"

Har hatt telia x (100gb) veldig fornøyd med pris og service. ville brukt de videre viss de hadde hatt bedre dekning i Finnmark.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig skylagring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde GET før, og der gikk det tålig greit å logge seg inn på skylagring via web. Etter at Telia tok over, har det ikke vært annet enn problemer med å logg inn. Får kun opp feilmelding "Action expired."s Prøver å få kontakt via chat, 30 minutter ventetid, prøver å ringe "Alle våre kundebehandlere er opptatt, vennligst vent." Dessverre er det slik når man blir for stor, da betyr kundene ingenting....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og utmerket kundeservice"

Utmerket dekning. Veldig god kundeservice, men kan være litt ventetid ved personlig henvendelse

Øystein W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Bruker mobilt bredbånd fra Telia. Funker fint, ingenting å utsette på dem

Astrid Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vanskelig å komme gjennom i tillegg til svært dårlig kundeservice"

Er ikke hjelpsom i forhold til ukjente trekk på telefonregningen, svarer ikke på spørsmål som blir stilt og bare henviser videre. Tar ikke tak i problemene på kunden sine vegne. Begge mine foreldre har vært kunder av Telia, og som datter så har jeg forsøkt å hjelpe. Men får ikke noe hjelp av selskapet. Aldri mer Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har bare gode erfaringer faktisk"

Bra kundeservice, bra at en kan gå i en Telia butikk, fikk en skade men hadde forsikring, de ordnet alt, lettvint, har godt utvalg av telefoner, mange tilleggstjenester, så bortsett fra at de er litt dyre så er jeg fornøyd

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR