Meny
Mobilabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
15 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia X Normal
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia X Rask
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia X Max
Fri tale, SMS og MMS
529 omtaler
100 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 38 innen
mobilselskap
31%
anbefaler
Telia
Tormod G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Useriøse dørselgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dersom det kommer dørselgere fra Telia som prøver å selge bredbånd så be om skriftlig tilbud. Telia har to ganger prøvd å selge bredbånd, men det skriftlige tilbudet samsvarer ikke med det dørselger lover. Dette er en useriøs leverandør av telekommunikasjon og bredbånd som har en uakseptabel framgangsmåte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var på norgesferie men min kjæresten. Hun har Telenor og jeg har Telia så det endte med at hun måtte dele nett med meg på nesten halve turen. Er utrolig overrasket over at de har så dårlig dekning rundt i landet mtp hvor gode de fremstiller seg som. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke få fiber der jeg bor og talia har bedre dekning enn Telenor som drifter mobiltelefonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Betalte for 2 abonnementer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har i nærmere 10 måneder betalt dobbelt abonnementer hver måned. Det vil vel tilsvare tiden fra da Telia overtok Chess. Jeg har fundert og ringt Telia uten noen løsning. I kveld fekk jeg nok, ringte igjen og fekk beskjed om å finne faturanummer på E avtale på nettbanken. Kunne de ikke ha gjort det selv? Jeg kavet en stund, men aha! Løsningen kom: De har uten mitt vitende lagt inn min mann`s abonnement med hans navn på min konto, som E avtale. Det morsomme er at min mann selvfølgelig ikke har mottatt noen regninger. I går kveld byttet jeg til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ignorer klager og oppsigelse totalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde si opp abonnementet via tlf, fikk bekreftet at det var greit. Tok kontakt da regningene fortsatte å komme, da var ingen oppsigelse mottatt og jeg måtte sende flyttemelding. Flyttemelding ble ikke godkjent før 1mnd etter da de måtte kontakte ny huseier om han ville overta, når han ikke ønsket det så måtte jeg betale enda en mnd selv om jeg ikke hadde bodd i huset de siste 2 mnd etter at jeg ringte å sa opp. Etter uttallige forsøk på forskjellige mail adresser, chat og tlf har jeg sendt klage, men tviler den blir behandlet da de har slettet all kontakt i systemet sitt og gir blaffen i hva jeg forteller. På toppen av det hele så har de sendt faktura på utstyr som aldri har vært levert meg (tidligere GET utstyr), da jeg har brukt app via apple TV. Dette har de heller ikke kontroll på, så slik det ser ut nå, så må jeg betale 2500,- for en tjeneste på en adresse hvor jeg ikke bor, ei heller bodde i den perioden som jeg må betale for i tillegg til denne TV boksen. Hold dere unna disse kommunistene her!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia har feil fakturert i 6 mnd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle aldri verden bestilt mobil på avbetaling hos Telia. De bare feil fakturerer meg hør eneste måneder. Hør eneste månede må jeg ringe inn, fordi fakturaen er feil. Så mye som 7200kr over fakturerer di meg. Nå har de begynt å sende ut purringer uten noe som helst grunn, enda jeg har betalt, så sender de purringer. Nå er jeg så lei, og forbannda. Vil bort i fra Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trådløst bredbånd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når de IP baserte kanalene på min TV tidvis var utilgjengelige trodde jeg naturligvis at det var leverandøren av disse som var årsaken. Når jeg så forsøkte å caste fra en av mine app'er - over til TV'n - ble det ganske raskt oppdaget at det var nedlastninghastigheten generelt som var problemet. NKOM,s nettfart viser en hastighet på mellom 1 og 3 Mbit. Etter 45 minutters ventetid på kundeservice får jeg omsider svar. Oppsummert svar: Hastigheten ville trolig bli bedre om 3-4 dager. Hvis ikke kunne jeg bare ringe på igjen. Konklusjon: Oppsigelse av abonnement med umiddelbar virkning.

Solfrid K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et forferdelig giftig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telia bedrift baserer seg - iIKKE - på et godt og lojalt kundeforhold med fornøyde kunder, men bruker umoralske og snuskete metoder for å lure kunden inn i avtaler de ikke ønsker, men kun øker profitten til dette tvilsomme selskapet,. Deres metoder må være klart lovstridig !!! At jeg ble lurt inn i dette giftige nettet , har gitt meg mer bekymring enn noe annet i løpet av mine 20 år som daglig leder.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR