Meny

Mobilabonnement fra Vipps Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Vipps Mobil 7 GB
Fri tale, SMS og MMS
47 omtaler
7 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Vipps Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
47 omtaler
15 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Vipps Mobil 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
47 omtaler
50 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnementet fra Vipps Mobil

Betalingsapplikasjonen Vipps lanserte i slutten av 2020 egne mobilapponnement (mobilabonnement). Vipps mobil er Norges første tilbyder av evig data rollover.

Vipps mobil benytter Telenor sitt nett.

Vipps Mobil omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 26 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Vipps Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre enn konkurrentene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super fornøyd med Vipps mobil. Nå er ikke jeg i utlandet så mye heller så har ikke erfaring på det området. Mobilnettet er raskt og effektivt, og det at jeg kan spare opp dataen er det jeg liker aller mest. Venter fortsatt tålmodig på esim.

Svar fra Vipps Mobil
03.05.2022 17:11
Hei Jonas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Har du bestilt esim, men ikke mottatt det enda kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 48 28 00, så kan en rådgiver sjekke opp i det. /VippsTonje
Veslemøy H
Kundetilfredshet
Dekning
"Min vipps er strngt,!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig er vipps deaktivert! Skjønner ikke hvorfor! Har ikke fått noe varsel eller epost!!

Svar fra Vipps Mobil
29.04.2022 12:19
Hei, Veslemøy. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi selvsagt hjelpe deg med Vipps-profilen din :-) Du når oss på telefon 22 48 28 00 eller på chat via denne lenken: https://vipps.no/kontakt-oss/ /Hilsen VippsEven
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst for bruk i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt flere negative opplevelser med Vipps når jeg har brukt data i utlandet. Kan ikke bruke data i Sveits, og har maks 30 gb bruk ellers i utlandet selv om man har masse ekstra rollover. Etter det koster det 100 kroner pr GB!

Svar fra Vipps Mobil
25.04.2022 10:25
Heisann, Ole! Det var leit å høre om at du har hatt negative opplevelser. Du har rett i at Sveits er et av landene som til tross for at det ligger i Europa er utenfor EU/EØS. Derfor gjelder litt andre priser enn den frie bruker akkurat her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice som ikkje var til hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Positivt -Vipps mobil har ok pris i sin klasse. -Ok dekning, merker litt ustabilitet iforhold til samme lokalisjon samenlighet med telenor (som virker merkelig?) Negativt -Kunderservice som ikkje kunne hjelpe meg med noke som hellst, fikk bare samme copy paste meldingen i retur -Lite info om abonnementet i appen deira. Savner blandt annet forbruks historikk -Kan ikkje legge inn betaling på konto, må gå via kort.

Svar fra Vipps Mobil
25.04.2022 10:20
Hei, Kjetil, og takk for tilbakemeldingen og gode innspill. Leit å høre om din opplevelse hos kundeservice. Vi håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"ikke mulig å bruke sms tjenester"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet over til Vipps mobil, lykkelig vitende om at jeg fikk evig data, prøvde så å kjøpe billett til bussen via sms, det viste seg at dette ikke var mulig. Hørte så med kundeservice at dette ikke er mulig. Så da ble det til at jeg måtte finne meg ett annet selskap å være kunde hos. Jeg kommer tilbake når sms tjenester er mulig.

Svar fra Vipps Mobil
22.04.2022 15:03
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber stadig med å forbedre våre løsninger, og håper at fremtidige løsnigner vil imponere! /VippsVinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vipps mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blir fort veldig dårlig dekning. Opplevde det i Oslo og i Nord Norge. Hvordan er dette mulig. Jeg håper virkelig dere gjør noe med dette før jeg og heile familien bytter.

Svar fra Vipps Mobil
04.04.2022 22:16
Heisann! Så kjedelig å høre. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og det skal være supergod dekning de fleste steder! /Mariell
Les D. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vipps er elendig på kundeservice !"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikkje bruk vipps mobil! Elendig, grei nok pris og mye data men fyflate kor dårlig kundeservice. Eg ville endre størrelse på abonnement og ordnet dette dagen før betaling sku skje, (de fleste tenker ikkje på dette før betaling skal skje så eg vil si 1 dag før er normal tidspunkt å endre) da fikk eg beskjed om at eg måtte endre dette 24t før betalings dato. Eg husker ikkje å ha lest desse reglene i vilkår, da gikk eg gjennom vilkår der de ikkje sto noe om dette. Eg ringte vipps og ga beskjed, dei svarte bare takk for tipset, vi skal skrive de i vilkårene. De var null interesse i å hjelpe meg å endre abonnement. VIKTIGS: No har eg vært uten mulighet for å sende melding, ringe, bruke mobildata og bankid i 8 dager, eg har ringt vipps angående probleme 2 ganger og kontaktet dei på chat 2 ganger. Vipps har null interesse i å hjelpe og kommer med 2 unnskyldninger: først sier vipps siden eg ikkje er på heimplassen min er de mulig at abonnementet slutter å fungere i tillegg sier dei at akkurat der eg befinner meg har de vert mye feil siste dagene (Oslo) Da svare eg dei at siste dagene har eg vært på Voss, Os, Stord, Haugesund, Haukeli, Bø, Notodden, Drammen og Skien. Etterpå spør eg om dei har hatt problem alle stedene eg har vert på og da svare dei ikkje og skylder på Telenor. Eg spør så om eg må ringe Telenor å spør dei om hjelp og de gikk vist ikkje an, så da sitter eg her uten å kunne bruke mobilen. Slik Kunderservice vil slå hard ned på et så nytt og lite selskap !

Svar fra Vipps Mobil
20.03.2022 15:44
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Vi hadde satt pris på at du kontaktet oss angående dette så det kan opprettes en reklamasjonssak på dette, så skal vi se om vi kan komme til en enighet! :) /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vipps Mobil topper alle andre mobilanbonnement for meg med 15GB og 2 data-sim.."

Har hatt Vipps Mobil i ett år nå og er meget fornøyd. EVIG DATA er supert... Får tilgang til ALLE datamengder jeg kjøper (rimelig) og tap ved RollOver er en saga blott. Bruk av data i EU er også veldig ok... 30 GB... En ulempe er at det ble misforstått periode for data-bruken... På forespørsel til dere i Vipps fikk jeg avklart at det gjelder fra betalingsdato til betalingsdato og ikke for hver kalendermåned.. DETTE burde vært avklart for nye brukere. EVT at Vipps la opp til betaling pr. kalendermåned..

Svar fra Vipps Mobil
07.03.2022 22:42
Hei Helge! Takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi skal ta dette med oss videre :) /Tonje
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR