Meny

Mobilabonnement fra Vipps Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Vipps Mobil 7 GB
SIM-kort
65 omtaler
7 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Vipps Mobil 15 GB
SIM-kort
65 omtaler
15 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Vipps Mobil 50 GB
SIM-kort
65 omtaler
50 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnementet fra Vipps Mobil

Betalingsapplikasjonen Vipps lanserte i slutten av 2020 egne mobilapponnement (mobilabonnement). Vipps mobil er Norges første tilbyder av evig data rollover.

Vipps mobil benytter Telenor sitt nett.

Vipps Mobil omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 26 innen
mobilselskap
42%
anbefaler
Vipps Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri data"

Fungerer veldig greit, bare synd dere ikke tilbyr fri data.

Svar fra Vipps Mobil
21.09.2022 14:06
Hei Remi! Takk for hyggelig anmeldelse :) /VippsTonje
Bjørn T. E
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."

Har hatt abonnement en god stund og alt har fungert topp. Bruker lite data om vinteren og kan spare opp resten til sommeren.

Svar fra Vipps Mobil
19.09.2022 12:44
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) /VippsElisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"mister dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mister dekning og all mobil nett når Eg kjører over til Sverige og må fysisk inn på mobilen å søke opp mobilnett og logge på riktig nettverk. og mister i tide og u-tide dekning selv om folk rundt meg har full 4g dekning..

Svar fra Vipps Mobil
07.09.2022 12:07
Hei Mari, kjedelig å høre! I dette tilfelle vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice slik de kan se nærmere på det. Du når dem på telefonnummer: 22482800. Ønsker deg en fin dag! :) \Vipps Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste og billigste abbonomentet jeg har hatt. Data rollover, så det jeg ikke bruker, samler seg opp. Enkel tilgang via vipps appen min. Kan absolutt anbefales. Eneste minuset er at det ikke er lavere enn 7gb abbonomentet. Så ungene kan ikke få abb her.

Svar fra Vipps Mobil
01.09.2022 10:43
Hei Gry! Tusen takk for fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på :) /VippsTonje
Bjarne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"internett på Hytta"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vipps mobil med tvilling data sim som jeg bruker i en trådløs telenor router på Hytta. ingen antenne og dette fungerer utmerket. Anbefales.Det er rollover så ubrukt data blir flytta til neste mnd.

Svar fra Vipps Mobil
31.08.2022 16:11
Heisann, Bjarne! Vi takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en fin anmeldelse :-) /VippsEven
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Vipps mobil i en stund nå, og hadde Telenor før. Har ikke merket noen forskjell i det hele tatt med tanke på dekning ellrr hastighet.

Svar fra Vipps Mobil
19.08.2022 10:52
Takk for super tilbakemelding Erik! /Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..

Svar fra Vipps Mobil
18.08.2022 21:45
Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Evig rollover!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Vipps mobil snart 2 månader, stort sett super fornøgd, nøyaktig same Telenordekning som hos forrige operatør. Heilt topp med evig rollover som gir reelt mykje meir for pengane enn konkurrentane. MEN; skulle ønske meg meir statistikk og innstillinger i appen. For eksempel meir detaljert oversikt over databruk, kor mykje brukt dag for dag. Kor mange sms/anrop er brukt osv. Ønsker generelt meir oversikt over detaljert bruk. Gjerne også oversikt over kor mykje data kvar enkelt data-sim har brukt. Vil også foreslå at dere informerer tydelig en fungerande metode for å omgå sperren for overtakserte sms; nemlig å registrere seg på strex og legge inn trekk via bankkort/visa, denne metoden fungerer topp hos meg, men venligst informer tydelig om det istadenfor at det ikkje fungerer “punktum”. Helsing over snittet fornøgd kunde.

Svar fra Vipps Mobil
09.08.2022 09:11
Hei! :) Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du er fornøyd med tjenesten vår! Jeg tar med innspillet ditt videre om en mer detaljert oversikt over bruk innad hos oss i Vipps, men dersom du har behov for en slik oversikt i dag så kan du alltid ringe oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette :) /Ann-Kristin
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR