Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Talkmore

Talkmore er et datterselskap av Telenor, etablert i 2004. Selskapet tilbyr lave priser, full telenor-dekning, data rollover og fri hastighet til alle sine kunder.

15% familierabatt med samlefaktura

Med to eller flere mobilabonnement på samme faktura får man 15% rabatt på begge mobilabonnementene. Dette medfører en besparelse på inntil 75,- i rabatt per mnd, per mobilabonnement.

Hent SIM-kortet på Narvesen og 7-Eleven

Talkmore Talkmore selger kun mobilabonnement gjennom sine nettsider, men dersom du bestiller et nytt mobilabonnement hos Talkmore kan du velge å hente SIM-kortet umiddelbart hos en av deres samarbeidspartnere Narvesen, 7-Eleven eller Shell/7-Eleven.

Talkmore omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 24 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og responsiv"

Grunn til at jeg ga 4 av 5, er fordi mobilnettet viser seg å være litt tregere enn før, samtidig som det ikke laster opp det jeg ønsker på stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får mye data for pengene, men er noe bak på teknologien"

Jeg er totalt sett fornøyd med dette abonnementet, så lenge man ser bort fra alle de telefonene jeg får fra utenlandske nummer. Dette problemet slipper du hos Telenor, da de har kommet så langt i teknologien at de kan sperre ut slike nummer fra å ringe til kunden.
Håper denne muligheten også vil komme til Talkmore, slik at man slipper å irritere seg fra innkommende anrop som blir lagt på før man får tatt telefonen.
De har et godt verve tilbud som jeg har benyttet meg av. Lurt for de som ønsker å spare penger.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt og sikkert"

Jeg har vært kunde der i noen år nå og ikke hatt noe problem. Fornøyd.

Piratheepa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synes du tar altfor mye penger"

Mister omtrent en 500 lapp hver mnd pga Talkmore mobilregningen. Jeg får meg ikke til å fatte at jeg virkelig har brukt så mye data til overs hver måned. Kanskje Talkmore kan tilby ekstra data pakker uten ekstra kostnad?

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lavmål"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært Talkmore kunde siden 2010, og stort sett vært fornøyd opp igjennom tidene. Grunnen til at jeg en gang valgte Talkmore var fordi de hadde gratis samtale mellom abonnenter hos Talkmore.
I dag er det jo stort sett gratis å ringe for de fleste, og Talkmore har mistet fordelen sin for lenge siden.
Hele mitt misnøye begynte da en venn av meg, som jeg tidlig hadde lurt over på Talkmore, sier til meg at han betalte mye mindre enn meg i månedes kostnader. Sjekket opp dette, og det viste seg at han hadde fått rabattert månedsprisen sin.
Jeg ringer straks til kundeservice som sier at «de ser jeg har vært kunde i lang tid, og selvfølgelig skal sette ned prisen for meg og.»
Jeg er jo da strålende fornøyd med lavere pris, men litt lettere irritert over at en av de mange jeg vervet, fikk tilbud om lavere pris uten å spørre.
Spol fram et par måneder, og plutselig får jeg dyrere regninger igjen. Ringer opp til kundeservice igjen, og det viser seg at den prisen jeg fikk skulle bare vare i to mnd, litt skuffa går jeg og sjekker konkurrentene. Her viser det seg at jeg som lojal kunde har betalt nesten dobbelt av hva de fleste konkurrenter kan tilby med samme vilkår.
Som en liten bonus så blir en faktura for sent betalt for første gang siden jeg ble kunde. Dette tok de 70 ekstra kroner for, og på brevet i postkassen stod det ikke purring, men inkassovarsel!!! Skvatt veldig da jeg åpnet posten, og den første purring er for inkasso. Skam dere.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning"

En fordel med familierabatten (15%) når to eller flere deler regningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig."

Hyggelig kundeservice, billige abonnement. Og det er gratis å ringe til Norden. Det koster fort en del penger hos andre billigoperatører. Så greit å være obs på om det er en aktuell problemstilling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt!"

Det meste er bra, bortsett fra pris pr. gb data når du bruker mye data og. mnd.

Søk Bytt.no