Meny
Mobilabonnement fra Talkmore
Bestill på nettsidene til Talkmore
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 7 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 10 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 20 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Talkmore
Gå til Talkmore nå

Mobilabonnement fra Talkmore

Talkmore er et datterselskap av Telenor, etablert i 2004. Selskapet tilbyr lave priser, full telenor-dekning, data rollover og fri hastighet til alle sine kunder.

15% familierabatt med samlefaktura

Med to eller flere mobilabonnement på samme faktura får man 15% rabatt på begge mobilabonnementene. Dette medfører en besparelse på inntil 75,- i rabatt per mnd, per mobilabonnement.

Hent SIM-kortet på Narvesen og 7-Eleven

Talkmore Talkmore selger kun mobilabonnement gjennom sine nettsider, men dersom du bestiller et nytt mobilabonnement hos Talkmore kan du velge å hente SIM-kortet umiddelbart hos en av deres samarbeidspartnere Narvesen, 7-Eleven eller Shell/7-Eleven.

Talkmore omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
13
av 28 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Advarsel, skjult bindingstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig og illojalt selskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så jeg ville få 500 cashpoints hos Norwegian Reward dersom jeg skiftet til Talkmore. Jeg meldte meg så inn, og kontaktet kundeservice på chat for å forsikre meg om at de fikk med seg Reward-nummeret mitt. Nei, det måtte jeg ringe kundeservice for å få ordnet. Nei, det bør de vel kunne ordne fra der vedkommende kundeservice representant sitter. Da jeg ba om å bli oppringt, ville de ikke det heller. Vil de ha nye kunder eller ikke? Ikke finnes det muligheter å legge inn dette på "mine sider" heller. Jeg ringte inn til kundeservice, og benyttet meg av angrefrist.

Kenneth T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig kundeservice"

ikke og anbefale, lurer deg med autotrekk. Hvis kortet ikke har dekning sperrer de abonnement enda alt er betalt. Juks!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfonøyd:)"

Har mobilt bredbånd hos Talkmore, stabilt med Telenor dekning. Pluss er at man kan deaktivere uten å si opp som kunde hos dem, hvis man bruker nett av og til i perioder. Anbefales:)

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd Kunde"

Jeg har vært med siden oppstart og vært fornøyd både med priser og kundeservice. Flere ganger har jeg valgt tjenester og angret, hvor de da har fjernet dem uten ekstra kostnad.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig! Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Hvis du har flere abbonement sender de faktura for hvert nummer istedet for å samle. Mer fakturagebyr til dem! 2. Dårlige muligheter for å begrense data og kostnader, så regn med at dyrt overforbruk skjer. Det er her de tjener penga. Byttet til Komplett Mobil for full og gratis datakontroll og bedre tjenester. Ærlige og åpne

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR