Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 16 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Talkmore

Talkmore er et datterselskap av Telenor, etablert i 2004. Selskapet tilbyr lave priser, full telenor-dekning, data rollover og fri hastighet til alle sine kunder.

15% familierabatt med samlefaktura

Med to eller flere mobilabonnement på samme faktura får man 15% rabatt på begge mobilabonnementene. Dette medfører en besparelse på inntil 75,- i rabatt per mnd, per mobilabonnement.

Hent SIM-kortet på Narvesen og 7-Eleven

Talkmore Talkmore selger kun mobilabonnement gjennom sine nettsider, men dersom du bestiller et nytt mobilabonnement hos Talkmore kan du velge å hente SIM-kortet umiddelbart hos en av deres samarbeidspartnere Narvesen, 7-Eleven eller Shell/7-Eleven.

Talkmore omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 28 innen
mobilselskap
62%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og dyrt"

Dårlig kundeservice opplevelser gang på gang. Uprofesjonelle og ufaglærte folk som tar seg godt betalt for dårlig service. Har vart kunde mange år, men aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei pris. Dårlig dekning"

Hjelper lite å ha grei nok pris til elendig dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice og valgfrihet."

Jeg har knapt opplevd raskere og bedre kundeservice og jeg har fått god hjelp hver gang jeg har vært i kontakt. De løser henvendelsene raskt og kan tilby tilfredsstillende løsninger. Fin og oversiktlig administrering av eget abonnement på Min Side og god valgfrihet, priser og tjenester. Perfekt Telenordekning og mye for pengene. Dessuten har de god rabattordning for OBOS-medlemmer og man opptjener også cashpoints til Norwegian Reward.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pålitelig"

Greit. Alt på stell. Ikke små ting som må betales for slik som for exempel hos Ice. Litt ukyndig behandling fra kundeservice. Er ikke billigst.

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurer folk og elendig kundeservice!"

Har hatt Talkmore flere ganger de siste 5 årene. Første gangen for 3 år siden synes jeg de på kundeservice var hyggelige og hjelpsomme. Du ble hørt og tatt seriøst. De siste 2 årene synes jeg det er stikk motsatte. Vervet enn venn og skulle få 2 måneder "gratis". Bare tull!! Regningen ble dobbel enn vanlig. Det som skjedde var at iløpet av 2 dager inn i dette tilbudet ble all dataen på telefonen tappet, 6GB på 2 dager. Det gikk opp til 16Mb/s i flere minutter i strekk uten at jeg brukte telefonen, både natt og dag. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er ikke noe jeg surfet opp ikke så jeg på videoer. Akkurat samme bruk som de siste 12 måneder før, aldri opplevd lignende. Etter dataen ble brukt opp iløpet av 2 dager gikk det over til å betale pr MB brukt. Det samme skjedde 2 dager i den andre perioden. Resultatet at regningen ble dobbelt opp for begge månedene. Skal strekke meg til å tro at jeg kunne tullet noe til og det ble sånn, men det skjedde akkurat det samme med vennen jeg vervet. Som sagt 100% overbevist at det er verken jeg eller vennen min som jeg vervet hadde surfet døgnet rundt og brukt opp 6GB på 2 dager. Når jeg ringte og forklarte dette til kundeservice, ble jeg ikke hørt. De mente det var min feil, mente jeg diktet det bare opp. Pussig nokk skjedde samme med min venn. Følte meg ganske lurt der. Generelt siste tiden når jeg tar kontakt med kundeservice får jeg verken hjelp, ingen hyggelig operatører og de kan heller ikke annet enn å kreve og stå på sitt. Setter ikke kunden i fokus i det hele tatt. Meget skuffende, fraråder på det sterkeste. Både jeg og min venn byttet for lengst.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr affære med mobilt bredbånd"

Måtte nå si opp mitt mobile bredbånd da jeg ble FLÅDD!! Selv om jeg har kjøpt og betalt dataen fikk jeg ikke bruke opp de 50% resterende dataen selv om de er mine! Får sikkert ikke penger tilbake heller. Ringte Help advokaten min så håper de kan gjøre noe.😕😬 Hva angår tlf abonnement så er jeg delvis fornøyd og dekningen har vært bra! Kundeservice også bra.🌝

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn andre for ungdom"

Trekker mer for databruk og har ikke fått info om merforbruk. Altfor dyrt. Betalt to ganger for en faktura via inkasso. Jeg måtte betale hele månedsavgift for bare for to dager. Ikke fått god respons.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overbelastning for abonnement"

Er blitt overbelastet for mitt abonnement, enda hverken sms, mms eller maks data er overskredet. Svært misfornøyd.

Søk Bytt.no