Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Talkmore

Talkmore er et datterselskap av Telenor, etablert i 2004. Selskapet tilbyr lave priser, full telenor-dekning, data rollover og fri hastighet til alle sine kunder.

15% familierabatt med samlefaktura

Med to eller flere mobilabonnement på samme faktura får man 15% rabatt på begge mobilabonnementene. Dette medfører en besparelse på inntil 75,- i rabatt per mnd, per mobilabonnement.

Hent SIM-kortet på Narvesen og 7-Eleven

Talkmore Talkmore selger kun mobilabonnement gjennom sine nettsider, men dersom du bestiller et nytt mobilabonnement hos Talkmore kan du velge å hente SIM-kortet umiddelbart hos en av deres samarbeidspartnere Narvesen, 7-Eleven eller Shell/7-Eleven.

Talkmore omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
0
av 23 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"OK men ikke no mer enn det."

Jeg har hatt Talkmore i mange år og har jo forsåvidt vært fornøyd. De har bra kundeservice men jeg har en mistanke om at de har hjulpet meg med å bruke opp databruken slik at jeg skal kjøpe et dyrere abonnement. Jeg ser i disse dager etter et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"

Er kjempe fornøyd med Talkmore. Lav pris og super dekning. Er mye i båt og har dekning og 4G

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føles som om dataen brukes raskere enn hos mitt gamle abonnement."
1 syns denne omtalen er nyttig

Går du over datagrensen blir du fakturert for overskytende. Foretrekker heller redusert hastighet så kan jeg velge selv om jeg vil betale mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Stor fornøyd med mobil-appen og prisen. Fleste konkurrenter som ringer meg kan ikke tilby like gode vilkår. Jeg har aldri betalt mer enn avtalte pris til enhver tid.

Trøndern
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap"

Har ingen negativ kommentar, alt stemmer hver mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice som får kunden til å føle seg verdiløs for selskapet. Giddeløse folk som svarer henvendelser så vidt. De må lære seg å ta vare på eksisterende kunder. Har flere mobilabonnement som jeg vurderer å si opp snarest mulig. Hun svarte veldig frekt og sa at det ville bli samme for Talkmore om jeg ikke var fornøyd. Makan til service...

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd 👍"

Telefonabonnementet gjør jobben sin til en ok pris.
Digger appen, med god oversikt over fakturaer og forbruk, samt mulighet for å betale regningen med Vipps😊👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke én ting var som det skulle"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: 1. Kostet meg 800 kr mer enn forventet (over en periode på 2 mnd som skulle kostet meg 599 kr, altså totalpris ble 1400 kroner). 2. Kundeservice har ikke peiling. 3. Sendte meg SIM-kort som ikke fungerte, ute av stand til å aktivere etter 3 forsøk. 4. Elendig forbindelse til tross for full 4G-dekning. Ingen tech-avdeling som kunne hjelpe.

1. Data SIM-kort fungerte ikke da jeg mottok det. Etter 3 separate henvendelser fikk jeg vite at de hadde problemer med aktivering av Ekstra Data SIM. Da jeg fikk bekreftet at problemet var løst, virket Data SIM-kortet fortsatt ikke.

2. Der jeg er har jeg full 4G-dekning fra både Telia og Telenor, og i starten opplevde jeg ekstremt rask opp/ned-hastighet. Etter kort tid ble hastighetene lavere, og det ble bare dårligere og dårligere uten at dekningen endret seg. Nedlastningshastigehten forble den samme, men Ping var rundt 500 MS og opplastningshastigheten lå på 0,00 og steg til 0,02 innimellom. Altså; helt ubrukelig.

3. Hadde abonnement med halv pris i 2 mnd. Brukte forhåndsbetaling på abonnementet med autopåfyll. Det var i slutten av 2. måned at jeg la merke til noe rart. Jeg fikk varsel om at 40 av 50 GB var brukt opp. Veldig rart mtp. at jeg hadde bestilt 100 GB abonnement.
Fant til slutt ut at dette var fordi Talkmore feilet i å gi meg forfallsdato som passet med når jeg får lønn, og etter at autopåfyll hadde forsøkt og feilet i å fylle på saldo tre ganger, falt "100 GB/mnd"-tjenesten bort, og for å få den tilbake måtte jeg gå inn på mine sider og velge dette manuelt. I mellomtiden hadde jeg brukt 800 kroner på "data utenom inkludert".
Helt hinsides idiotisk, jeg har ikke engang ord. Det gir ingen mening at abonnementet skal falle bort, de kan jo bare sette det på pause inntil man har betalt. Kundeservice mente dette var helt logisk.

Småting til slutt:
1. "Mine sider" er kaotisk og uoversiktlig, vanskelig å se hvor mye data du har, hvor mye du har brukt, hvor mye du har betalt etc.
2. Hadde problem med betalingsfunksjonen deres. Med mitt MasterCard (ikke kredittkort) gikk det ikke an å betale. Med mitt VISA-kort sto det at betalingen var vellykket, men ingenting så ut til å skje. (kundeservice var stengt, dette var 1. mai) Viser seg at betalingen ikke var vellykket fordi saldo ikke var inne på kontoen min enda.

Jeg var også nødt til å bruke MyCall-kontantkort med data, og brukte omtrent 1000 kr på dette mens jeg ventet på nytt abonnement. MyCall sine 10 GB for 299 kr slo Talkmore ned i støvlene. Alt fungerte perfekt, og til tross for prisen var det mye bedre med noe som faktisk kunne brukes.

Søk Bytt.no