Meny
Mobilabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
U11 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
60 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 28 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Telenor Mobil
Tonje V. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!

Ole C. N
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke ha abonnement pga bet.anmrk."
1 syns denne omtalen er nyttig

Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad customer service. No good offer for actual clients"
1 syns denne omtalen er nyttig

Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Egenrådig, elendig på reparasjoner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min Sony er inne for fjerde gang, de tre siste vedlagt bilder av feil/feilmeldinger. Verkstedet anbefalte heving, sTjelemor nekter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ren svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke rart disse tjener penger, sånn som de stjeler fra folk. Skulle ha abonnement med 4gb i mnd for 449 per mnd. Spurte hva som skjer etter jeg går tom for GB? Han svarte at det ikke kom noen ekstra kostnader, og at jeg selv måtte sende en sms får at det skulle koste. Endte med 4000 kr på 2 måneder... Dårlig kundeservice MAFIA virksomhet

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Rosineide S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens dårligste forsikring jeg har vert borti"

Forstår hele konseptet med swap og positivt for de som har en tendens til å ødlegge tlf fort men samarbeidet med brightstar forsikring. Er helt absurd. Først tar de hundrevis av år før du får en ny tlf, så glemmer de å si ifra at telefonen er kommet frem i posten. Og når jeg endelig har fått henta telefonen så er skjermen perfekt, men telefonen slår seg av hele tiden sånn helt uten videre og noen ganger er det umulig å bruke den. Kundeservicen er og forferdelig, umulig å få hjelp med noe.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring. De startet etter et par mnd å fakturere både dobbelt og trippelt. Det ble mange telefoner fram og tilbake. Da et år hadde gått, gledet vi oss til å swappe inn Samsung galaxy s8 til s9. Vi gjorde alt riktig, tømte tlf, og sendte de inn, de hadde ligget i deksel hele tiden så de var så og si feilfrie. Telenor fortsatte likevel å fakturere oss for den ene s8-mobilen. Etter mange og lange tlfsamtaler og svada, fikk jeg endelig svar etter ca 4 mnd hva problemet er. Jo, de kan ikke finne telefonen, og fakturerer oss for en Swapavtale vi ikke har. Så nå må vi betale flere tusen for en mobil vi ikke har. Vi måtte også benytte oss av forsikringen da barnet vårt knuste tlf. Da fikk vi en ny tlf som ikke passet i dekselet el laderen. Nye svadasvar og samtaler. Dagene gikk, for Telenor sender ikke ut ekstrautstyr som lader. Dessuten var det jo den samme tlf iflg de. Da kom truslene om at jeg måtte betale 2500 kr i bot for ikke å sende inn den knuste tlf. Vi bor langt unna en forhandler. Jeg forklarte at vi må jo få overføre data til ny tlf og tømme den gamle først. Da viste deg seg at de hadde sendt en modell fra 2016, og ikke 2017 som var den opprinnelige tlf. Styr unna Telenor, forsikring og Swap, det er bare svindel! Lurer fælt hvem som har den forsvunne mobilen, for den er sendt.

Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare tull"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde her lenge, men har nettopp funnet ut at jeg har blitt overfakturert datapakker som ikke har blitt bestilt av meg, dette har skjedd over flere måneder, som jeg fikk refundert. Men dette er tredje gangen det skjer ett flere telefonsamtaler og mailer. Da var mitt 11 års lange kundeforhold ferdig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR