Meny
Mobilabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
U11 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
60 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telenor Mobil

Telenor er Norges første teleselskap opprettet av staten i 1855. Selskapet opererer i dag under navnet Telenor Group og har interesser og gjør forretninger i en rekke land. Selskapet er notert på Oslo børs med ticker:TEL.

I Norge tilbyr Telenor mobilabonnement og bredbåndstjenester til både privat- og bedriftsmarkedet. Her kan du sammenligne Telenor sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Telenor Group har 100% eierskap i mobilselskapene Talkmore og Dipper samt bredbåndsleverandøren Canal Digital.

Sammenlign og les andres erfaringer med Telenor

Her kan du lese kundeomtaler om Telenor mobil, og her kan du lese omtaler om Telenor Bredbånd.

Telenor Mobil omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 30 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Telenor Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Feilfakturering hver måned, på 2 av abonnementene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor sendt efaktura og vipps til både "ansvarlig av abonnement" og "betaler av abonnement" som er to forskjellige personer. Dette har skjedd på 2 av våre abonnementer over lang tid til tross for at vi har meldt i fra til kundesenteret flere ganger. Telenor beklager, sier det ligger en automatikk der som skaper feilen. Ventetiden på telefonen til kundesenteret er lang og ventemusikken er helt forferdelig.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ALT annet er bedre Telenor"

Stor bløff hele Telenor. Lite behjelpelige, dyre, dårlige og tidkrevende. *Fri tale* det vil si 60 samtaler (Blir registrert som samtale så fort man får pipetone). Ikke mye fri samtale, nei. Samtale 61 blir dyr!!! Bare for å nevne noe. Masse tull med fakturaer og de sender faktura til inkassobyrå før man rekker å få den i postkassa. Her må man følge nøye med! Selv om regninga har blitt betalt vil man få inkasso gebyr fra kreditoren likevel... Kan nesten sammenlignes med svindel. STYR UNNA FOLKENS

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bestil mobil av telenor"

Fikk sjokk av Telenor, er ny kunde og kjøpt to mobiler før en til meg og min man prøvde og kjøpe en til men da ble man tatt for svindel og de lar den ikke gå i gjennom. Greit det er strengt og regler, men svindel er og ta i. Telenor har ikke kundeservice noe helt klart sikkert Telia er best da det gjelder kundeservice .

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Anbefales ikke"

Dyrt, dårlig kundeservice og dårlig samarbeidspartner på forsikringsfronten.

Torbjorn R. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Speedometer viser dårlig dekning selv om jeg har 4g talet hos Telenor. :-(

Lisbeth E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gjør ikke jobben sin"
5 syns denne omtalen er nyttig

De sender regning på en swapavtale som ble avsluttet for 3mnd siden. Bare betal vi krediterer på neste regning er svaret jeg får ved henvendelse. Makan til dårlig service og vilje til å rydde opp i eget rot. Jeg har ringt minst 15 ganger, og dem bekrefter at jeg ha rett, men greier ikke å gjøre det de skal. De har i tillegg en del ansatte som er veldig dårlig på kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har fått flere fakturerer som ikke stemmer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har måtte bruke mye tid og penger på feil som ligger hos Telenor. Jeg opplever også å få feil informasjon og blir satt over og får kontra beskjeder. Virker rotete og et pengesluk uten like.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og alt for dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det som er det største minuser til Telenor, er deres kundeservice, eller rettere sagt, mangel på sådan. Vi har hatt elendig bredbånd levert av Telenor, og med mobilabonnementer fra samme, har man en «alltid på nett garanti». Denne har vist seg å være en stor bløff. Vi hadde ubrukelig nett i over tre måneder, men fikk bare én rabattert måned. Så resten måtte vi betale full pris for. Og vi fikk kun én gang ekstra datapakke. Årsaken var at det kun gis én gang data og én rabatt pr feil. Garantien er altså en stor bløff. Kundeservice er totalt fraværende. Videre et også forståelsen for normale begreper. Et eksempel er ordet «epost». Jeg gikk inn i appen til Telenor, og leste der at BankID er gratis. Men jeg fikk likevel bruk av BankID på fakturaen. Kontaktet da kundeservice og spurte om de kunne forklare dette. Da ba de meg om å sende skjermbilde av appen hvor dette stod om BankID på epost. Fikk så en lenke til et kontaktskjema hvor jeg skulle skrive. Hallo, epost er epost, ikke et j#%la skjema! Hvis dem ønsker å få ting tilsendt via et skjema, så kall det et kontaktskjema da, og ikke «epost». Kanskje dette er flisespikkeri, men det er et konkret eksempel på at Telenors medarbeidere omdefinerer kjente ord og begrep etter hva som passer dem selv. Så til BankID som jeg hadde flere forsøk på å få forstått hos «kundeservice». Det viser seg at man får «gratis tilgang på BankID», men må betale for «signering» med BankID. Hva f#%n?!?! Enten er BankID gratis, eller så er det ikke. Å holde kundene deres for narr er ikke ok. Så når det gjelder priser. Konkurrenter på samme nett tilbyr langt større datapakker til langt lavere priser. Jeg har et behov for 60 GB i måneden, hos Talkmore er det til en brøkdel av prisen. Telenor har ikke så store pakker en gang, man må kjøpe tilleggspakker, og da blir det mye mye dyrere.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR