Meny
Mobilabonnement fra Telia
Bestill på nettsidene til Telia
Vis alle mobilabonnement
Smart Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Ung 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Ung 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Ung 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Mini 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Basis 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Pluss 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Super 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart Total 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Telia
Gå til Telia nå

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 28 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bedre erfaring med Chess"

Etter de byttet til Telia opplever jeg dårligere kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telia og min erfaring."

Jeg opplever Telia mobil som de hyggeligste kundebehandlerne jeg har vært borti, jeg jobber selv i et eget Kundesenter. Appen deres fungerer kjempe flott slik jeg har full oversikt over mitt forbruk og forventet faktura. Dekningen er topp, selv i utlandet og 4G laster inn alt raskt. De har alltid hjelpt meg og jeg vet Telia strekker seg litt ekstra for en bedre kundeservice og får kunder til å føle seg satt pris på. Knall bra selskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere enn Chess"

Overgangen gikk ikke smooth, og da jeg bestilte ny telefon og SIM rett før skiftet fra Chess til Telia fikk jeg problemer. Kundeservicen er ikke like bra, og i stedet for å få SMS om at en regning kommer til å forfalle får jeg nå beskjed når den har forfalt - noe som medfører at jeg har fått flere purregebyrer. Har spurt om man kan betale regningene med Vipps og fått ja til det fra kunderservice, men det stemmer ikke. Har mistet bonuspoengene jeg hadde hos Chess. Vurderer å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig betjening.."

Jeg har inntrykk av at Telia kan sine ting. Selskapet virker ryddig. Så er det hyggelige folk å forholde seg til.

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abonnement er bra, men varierende på kundeservise"

Svært hyggelig kundeservise, men opplevde jeg ikke mottok passord, som jeg ble fortalt skulle sendes med en gang på enten epost eller mobil. 3 dager siden, og nå må jeg kontakte de igjen for å få åpnet min side...

Svein A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nedtur etter at Chess ble Telia"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble "tvangsflyttet" etter at Chess ble integrert i Telia og merker at både kundeservice, brukervennlighet på Min Side og prispolitikken ble en nedtur. Til tross for det, er kundeservice bedre enn mange andre leverandører jeg har brukt. Derfor får de 3 stjerner. Men de er ikke helt oppe på Chess nivå. Dekningen til Telia er heller ikke topp utenfor tettbygde strøk, faktisk heller ikke innenfor i enkelte områder.

Harald F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i friluftsområder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Chess som ble kjøpt av TELIA. Telia har litt for dårlig dekning i frilluftsområder, f.eks Nordmarka.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var fastkunde hos Telia. De belastet min bankkonto for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Da jeg gjorde dem oppmerksom på dette nektet dem å betale tilbake summen. Jeg har ikke fått produktet fra Telia og det finnes ingen tegn til bestilling av dette i min Telia konto. Telia mener det er bankens ansvar å dekke tapet. Arrogant og uhjelpsom - vil ikke anbefale Telia.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR