Meny
Mobilabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Vis alle mobilabonnement
Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telia X
Fri tale, SMS og MMS
1000 GB
pr. mnd
579 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Telia
Gå til Telia nå

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 30 innen
mobilselskap
37%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt 4g nett"

Har Telia mobilt bredbånd. Som ny kunde var hastigheten stor (rundt 40mb/s). Siden har hastigheten blitt lavere og lavere og er nå rundt 10mb/s. På samme sted i huset måler jeg 40mb/s med et Telenor abonnement.

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Midt på treet"

Kundeservice var ok. Men egenandelen på svitsj ligger på 1000,- ved første skade, 2000,- ved andre skade, og 3000,- ved tredje skade... Like greit å bare finne noen som fikser som hobby. Svitsj er jo et tapsprosjekt for kunden uansett, så kjøp heller ny mobil ved det samme den blir utgitt, og selv deretter etter ett år. Mengden data i måneden er relativt dyr i forhold til andre billige operatører. Dekningen er som så, selv midt i storbyen selv.

Lisbeth T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplyser ikke om dårlig dekning før du binder deg"

Når di fikk adressen min burde di skjønne at det kunne være dårlig dekning, da di ikke kunne tilby bredbånd, kun mobilt b.b. Har snart ikke dekning hjemme, null på hytta, jeg visste ikke at di hadde netcomdekning.. Det var ett års binding.. Hvorfor? Har ikke kjøpt noe gjennom dem. Skulle bare ha et simkort 🤷‍♀️ naboen sa i dag at di ble lurt til å binde seg i 5 år?! Di ga meg 60 angrefrist.. Men jeg tok ikke ibruk nummeret før lenge etter denne fristen, så jeg ante ikke at jeg skulle mangle dekning i hjemmet mitt. Bor alene med baby, i ødemarka og er kronisk syk, sist jeg måtte ha legevakt spurte legen om jeg hadde flere telefoner, for han hørte meg dårlig. Fikk ikke si opp. Da skulle di ha ca 10.000kr... å ha så lite respekt og empati for andre mennesker, har ikke sett makan til sånt 😠🤒🤔

Annonymt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, mobil app, svindyrt"

Det er først og fremst prisen som trekker ned, veldig dårlig dekning flere steder i landet, dritt dårlig mobil app og min side der man ikke kan logge seg inn før man måtte rebestille passordet og da får du ikke sms tvert, det kom opp aldri noen sms i flere tilfeller.

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Helge R. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bor i utkanten Bergen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Chess som ble NetCom og nå Telia. I området Hetlebakken, Blindheimsdalen og Gaupås har det vært elendige forhold. NetCom sa at det skulle bli bedre, men den gang ei. Nå skal jeg heller gå over til det konkurrerende nettet for å slippe mye frustrasjon. Betaler heller dobbelt for trygghet. De burde ha gjort noe for lenge siden. F.eks. sender på Åsanes høyeste fjell som jeg har fri sikt til. (Veten)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med kundeservice de lovte og gjøre om betalingsdato på regningen. Men de klarer ikke og gjøre noe med dette. Har snakket med de men fikser det ikke, er bare rott med Telia og de er ikke til og stole på. Hold dere unna Telia, de er ikke til og stole på. Kunne jeg gitt null stjerner hadde gjort dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Løgn fra Telefonselger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt av en telefonselger at jeg skulle få hvilketsomhelst abo fra Telia til 50% et helt år. Valgte da 60gb for 399kr..... fikk sjokk når faktura nummer 3 kom inn. Var kun 50% i 2 mnd, og nå har jeg binding i 9 mnder til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sender faktura selv når man ikke lenger er abonnent som dem."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonement og fikk likevel månedlig faktura på ca 300,- i noen måneder etter at jeg gikk over til ny leverandør. Jeg ringte og fikk beskjed at de er klare over at jeg har byttet abonement men at fakturaen skyldes ekstra tjeneste jeg i sin tid har bestilt... De sto på kravet sitt selv om jeg i praksis betaler for noe jeg ikke kan bruke. Dette er etter min mening en uforsvarlig og helt forkastelig praksis. Telia i praksis stjeler fra kundene sine.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR