Meny
Mobilabonnement fra Telia
Bestill på nettsidene til Telia
Vis alle mobilabonnement
Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telia X
Fri tale, SMS og MMS
1000 GB
pr. mnd
579 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Telia
Gå til Telia nå

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 30 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt siden Telia kom på banen har det kun hvert nedtur"

Helt siden Telia kom på banen har det kun hvert nedtur. Som mange andre, dobbelfakturaer, sperring av abonnement ut av det blå og elendig kundeservice hvor man får 12 motgående svar og ikke minst lang ventetid. Fant ut nylig at jeg har betalt i 2 år for en forsikring på en telefon som ikke har eksistert siden jeg fikk ny, ingen beskjed eller hint om dette, trodde jeg betalte for min nåværende telefon å når jeg dro inn til Telia for og melde forsikring sak får jeg slengt i trynet at den ikke gjelder for nåværende telefon og det er ingenting de kan gjøre så mobilen må fikses for en formue hos privatperson. Avslutter min relasjon til Telia ila dagen. Søppel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Litt dårlig dekning"

Litt dårlig dekning i utkantstrøk. Ellers OK. Vi må bruke Telia, for Telenor har ikkje dekning der me bur.

Hanne L. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke innsyn"

Elendig! Får ikke innsyn i anropstrafikk til mitt abonnement, forsøkt i over to måneder. Først får jeg en feilmelding når jeg skal bestille dette som de påstår at jeg er den første kunden som rapporterer om. Jeg forsøker å bestille fra ulike nettlesere og ulike datamaskiner på ulike tider i over en måneds tid uten at det går å bestille. De tilbyr ikke at jeg kan få bestilt det på en alternativ måte når det er slike tilsynelatende tekniske problemer. Jeg får så tilsendt en fil med det som skal være innsyn i datatrafikk 10 september, to måneder ca etter at jeg først forsøkte å få innsyn. Denne filen inneholder noen lenker men de kan ikke åpnes. Jeg får beskjed om at jeg skal bestille en gang til. Jeg fikk 20.september beskjed om at en mail med lenk med trafikkdata var blitt sendt til meg 16. september. Det er mulig det er yahoo som sviktet denne gangen for det er ikke kommet noen mail til min yahoo e-post. Jeg får nå beskjed om at jeg ikke kan få tilsendt trafikkinformasjonen på nytt som de hevder at de allerede har sendt til meg to ganger og at jeg igjen må bestille. Jeg skifter telefonselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lite hjelpsom kundeservice som ikke kan hjelpe, lang ventetid på telefon. Får inkasso, men ikke fakturaene som skal betales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uerfarne ansatte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye feil i regninger. Null tro på sine kunder osv!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, men veier ikke opp mot ræva dekning. Har telefon med 2 abonnement så jeg ser hele tiden hvor stor forskjell det er på Telia og Telenor. Helt rått! Talkmore/Telenor er definitiv best i klassen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig lange ventetider?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det faktum at man må vente i godt over 25 minutter for å snakke med kundeservice er absurd. Selv personer med kjempelang lunte kommer til å smelle hodet i veggen etter å ha prøvd Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service i forbindelse med feil på nettet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved bortfall av mobilt Telianett på Lesja tok det lang tid og flere meldinger før de endelig fikk rettet feilen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR