Mobiltelefoni
Telio Mobil har opphørt
Telio opphørte sin mobilsatsing den 5. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.
Mobilabonnement fra Telio Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telio Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Telio tilbyr ikke lenger mobilabonnement

Fra og med 05. februar 2018 vil det ikke lenger være mulig å bestille mobilabonnement av Telio. Telio har besluttet å ikke lenger tilby mobil- og mobilt bredbåndsabonnement, og har solgt denne delen av virksomheten til Telia. Alle Telio kunder vil bli overført til Telia.

Klikk her for å sammenligne alle norske mobilabonnement.

Telio Mobil omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 24 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telio Mobil
Vasile G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telio er best "

Jeg er veldig fornøyd med Telio så langt, jeg har ingenting å tiltalte, jeg anbefaler Telio!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sånn midt på treet"

Fikk rabatt for vervede kunder, men nå slår de sammen med Telia og dermed så er det borte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fornøyd"

Fornøyd med Telio. Best med tanke på pris og mobildata. Det har heller ikke vært problemer med dekning. Minus er kronglete hjemmeside, og mangelen på ulike funksjoner når du går inn på "Min side", i forhold til andre mobiloperatører

Bjørn V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har Telia kjøpt Telio/NextGenTel???"

Har Telia kjøpt opp Telio???
Eg får mld frå Telia att eg må bekrefta om mi adr er riktig..Går d verkeleg ann og gjera d slik i dag? Ja utan fyrst å få beskjed/mld frå Telio om att Telia vil koma med ein slik mld.

Etter mitt skjønn må ledelsen i Telio vera blotta for sunn fornuft når ei veit om all svindel som foregår i dag.

Birger K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra helt til NextGenTel kom inn i bildet"

Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Møkka abonnement"

Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement.
Møkka service/abonnement

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"

Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra!"

Billigst i Norge (5gb), og fungerer som det skal. Heller ingen overfakturering som er et pluss.

Søk Bytt.no