Mobilabonnement fra Telio Mobil
Bestill på nettsidene til Telio Mobil
Vis alle mobilabonnement
Telio Easy
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
98 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telio Go 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
198 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telio Go 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
258 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telio Go 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
258 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telio Go 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Kontroll 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
198 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Kontroll 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
258 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Telio Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Telio Mobil
Gå til Telio Mobil nå

Telio sine Mobilabonnement

Telio ble grunnlagt i 2003 og spesialiserte seg innledningsvis på IP telefoni. Telio tilbyr i dag fasttelefoni, mobilt bredbånd og mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Telio tilbyr mobilabonnementene Telio Easy og Telio Go hvor man kan velge datapakke på 1, 3, 5 og 10 GB.

Telio Mobil omtaler og erfaringer
12 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Verdi for pengene
Dårlig
20
av 23 innen
mobilselskap
9%
anbefaler
Telio Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig mobilabonnement og i tillegg tar de ikke hånd om saken"

Dette er en utrolig dårlig mobilabonnement og vil derfor sterkt IKKE anbefale dette til noen.
Vi kansellerte mobilabonnementet og fikk et bekreftelse-epost der det sto at den skulle kanselleres på slutten av neste måned. Dette ble aldri gjort og regningen fortsatte å komme hjem til oss i to måneder til. To måneder senere, ringte vi kundeservice der kundebehandleren spesifiserte at vi får tilbake pengene fra dere for de to mnd vi egentlig ikke skulle betale. En måned senere, og her om dagen får vi en ny faktura og samme rutine skjer igjen med at vi ringer tilbake til kundeservice. Kundebehandleren forteller at det er en regning vi ikke har betalt ettersom vi brukte mobilabonnementet i mnd. Telio egentlig skulle ha kansellert dette, og kundebehandleren legger til eksempler hvorfor vi får en regning og at vi kanskje hadde brukt mobilabonnementet på å betale en cola.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører.

Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Klarer ikke rette noen feil, ingen tilbakemelding på saker. Alltid min. 15 min kø hos kundeservice. Ingen kan noen ting og saker blir liggende. Ræva er vel mest dekkende!

Bytt til Telio Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telio Mobil
Kristian L. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Høye tilleggsutgifter, dårlig kundebehandling og dårlig service gjorde at dette forholdet varte i bare 2 måneder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Værste jeg har vært borti!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse..
Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen..
Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!

Helge F. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Norges verste kundeservice"

Svindel, Norges verste kundeservice, et firma man skal holde seg unna. Lang historie som jeg rett og slett ikke orker å skrive om fordi jeg blir så irritert. Godt å vite at om 2 dager er jeg Telenor kunde igjen. Betaler gladelig 50 kr mer i mnd for et mye bedre produkt. Mine 3-4 mnd i Telio ble et kortvarig besøk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, høye ekstrakostnader "
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, høye ekstrakostnader (endte med helt syke mobilregninger), vanskelig å si opp abonnement, ekstra måneds oppsigelsestid. Fikk abonnementet mitt sperret fordi jeg betalte for sent, og det ble ikke åpnet igjen selv etter at jeg betalte. De sendte meg videre til Kredinor, som også nektet å hjelpe meg og sendte høye purregebyr. Et mareritt fra start til slutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lar seg overkjøre av andre frekke operatører"

Har hatt ip telefon hos Telio i mange år og aldri hatt noe tull. Flyttet også over mobilen. Etter en stund ville jeg prøve ice.net som hadde et billigere mobil abonnement, men ombestemte meg og så opp ice.net etter tre timer da jeg fikk et like bra tilbud hos Telio. Seks dager senere lot Telio seg overkjøre av ice.net og utporterte mitt mobilnr. Så nå er jeg uten mobil. Er det mulig! De må bli flinkere til å verne sine egne kunder.

Bytt til Telio Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telio Mobil
Søk Bytt.no