Meny
Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telipol

Telipol er et norsk mobilselskap etablert i 2005. Telipol er en frisk utfordrer til markedet ved at selskapet i motsetning til de fleste andre norske mobilselskapne er helt uavhengig, og i stor grad eies av selskapets ansatte. Telipol bruker Telenor sitt mobilnett.

Telipol omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 30 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Telipol
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ingen kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice har en e-post lenke på min side, men svarer aldri på e-post. Jeg har purret og purret (totalt 20 ganger) i over en måned og får hver gang følgende svar: en av våre hyggelige kundebehandlere svarer deg innen 24 timer. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg har å gjøre med et idiotisk og arrogant maskinelt system uten menneskelig innsikt og intelligens.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Raske svar hos kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Raske svar hos kundeservice, utmerket nettsted for full oversikt over forbruk og faktura + ekstra tjenester bestilling av mer datapakke eller bytte av abonnement med bare et lite klikk. Dessverre har de blitt noe dyre etter at de byttet eiere

Svar fra Telipol
08.03.2019 08.33
Hei og takk for veldig hyggelig omtale!

Da vi ikke har endret på verken priser eller vilkår etter at vi i Hudya tok over Telipols kunder, hører vi gjerne fra deg vedrørende dette, så vi kan se hva som har skjedd der.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dataforbruk Oslo-Kiel båt, store kostnader uten å ha brukt telefonen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk først kontakt med en hyggelig dame, som videresendte saken til en veldig hyggelig kar som raskt ringte opp og løste problemene på en utmerket måte, Hilsen Kjell. Tusen takk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra som Telipol, katastrofe som Hudya"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker til mitt bruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre

Kermit E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen app. Umulig nettside. Vanskelig å finne ut av sitt eget forbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, med elendig hjemmeside osv."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd, ingen problem siden kundeforhold 1 november 2018."
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR