Meny
Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge Medium 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
69 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 500 MB
500 minutter, 500 SMS og 500 MMS
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telipol

Telipol er et norsk mobilselskap etablert i 2005. Telipol er en frisk utfordrer til markedet ved at selskapet i motsetning til de fleste andre norske mobilselskapne er helt uavhengig, og i stor grad eies av selskapets ansatte. Telipol bruker Telenor sitt mobilnett.

Telipol omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 28 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Telipol
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra som Telipol, katastrofe som Hudya"

Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker til mitt bruk"

Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre

Kermit E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app"

Ingen app. Umulig nettside. Vanskelig å finne ut av sitt eget forbruk.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, med elendig hjemmeside osv."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd, ingen problem siden kundeforhold 1 november 2018."

Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Hoppet mitt fra Telia til Telipol er uten tvil mitt smarteste valg!!"

Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vedr. overforbruk av data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.

Kopervikse
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""Billig", men dyrest når alt kommer til alt!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR