Mobiltelefoni
Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge Medium 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
69 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 500 MB
500 minutter, 500 SMS og 500 MMS
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telipol

Telipol er et norsk mobilselskap etablert i 2005. Telipol er en frisk utfordrer til markedet ved at selskapet i motsetning til de fleste andre norske mobilselskapne er helt uavhengig, og i stor grad eies av selskapets ansatte. Telipol bruker Telenor sitt mobilnett.

Telipol omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
5
av 23 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Telipol
Ann-Mari E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice prøver å ordne opp, men ting fungere alikevel"

Har tvillingsim, men det må stå på for at folk skal kunne ringe meg. Folk kommer ofte på mobilsvar alt fra 0 til 3 ring, til tross for at jeg har bra signal på telefonen. Kundeservice gjør det de kan, men får tydeligvis ikke til å ordne opp i disse problemene...

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å si om Telipol, rimelig abonnement 6G for 279kr, rollover, fri bruk i EU, kjempebra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har ikke hatt noe å utsette på Telipol"

Jeg bruker telefonen lite, svært lite. Jeg greier meg utmerket med 50 minutter taletid/SMS/MMS. For dette betaler jeg kr. 39,- pr. mnd. Anbefales for alle som kun bruker mobiltelefonen en sjelden gang. Skulle jeg overstige en og annen gang så betaler jeg heller for overforbruket. Det blir likevel langt billigere enn noe annet mobilabonnement. Telipol har jeg hatt i et halvt år nå og har vært 100% pålitelig og med upåklagelig talekvalitet.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Minuttpris til Argentina."

Ringer endel til Argentina, her er minuttprisen kr 2.99 som er veldig bra, eks Telia og Telenor kr 13.99. Ellers ingenting å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"

Telipol har super dekning fra Telenor, og tilbyr både tale over 4g og ringing via wifi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ved bestilling av abbonementet sendte jeg en mail med spesifikke spørsmål ang bestillingen. Fikk mail tilbake om at det var bare å gå inn på nettsiden og bestille abbonement derfra og at resten skulle ordne seg. Greit nok, regner da med at det gjør det. Men neida, opplever gang på gang ved henvendelser på mail bare standard svar og lite handling for å rette opp feilen som ble gjort. Det burde også skrevet med store bokstaver at de krever på første faktura to mnd, for de skal ha forhåndsbetaling på månedsbeløpet.
Telipol er ikke større aktør enn at de burde skjønne for å få kunder, så bør de være store på kundeservice. Her ble det skifte til annet selskap, etter at 2 mnd bruk kostet meg 1660,- skulle ikke vært noe siden det skulle vært foretatt eierskifte.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet fra Telenor til Telipol, mye mer fornøyd nå"

Meget rimelig, god dekning. Jeg savner muligheten for efaktura

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra brukerstøtte"

Bra brukerstøtte. Teit at de ikke har efaktura...

Søk Bytt.no