Meny
Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement

Mobilabonnement fra Telipol

Telipol er et norsk mobilselskap etablert i 2005. Telipol er en frisk utfordrer til markedet ved at selskapet i motsetning til de fleste andre norske mobilselskapne er helt uavhengig, og i stor grad eies av selskapets ansatte. Telipol bruker Telenor sitt mobilnett.

Telipol omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 30 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Telipol
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forderdelig kundeopplevelse og lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere vil unngå å bli lurt, hold dere unna dette selskapet. For det første ble jeg utsatt for feilfakturering fra selskapet og måtte kjempe for å få det korrigert. Som ny kunde, hadde jeg misforstått vilkårene i abonnementet, og endte opp med en regning på 1400 kr på 20 dager for samtaler på 16 minutter med medium abonnement. De hadde ingen forståelse for misforståelsen!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg er fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker Telipol og er kjempe fornøyd og det er sant.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å slette abonnement, priser stemmer ikke + stenging av abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det hele begynte da Hudya tok over. Jeg hadde 3 abonnement, bestilte tvilling kort på 2 av abonnementene. Fant ut etter en stund at jeg ikke hadde behov for alle nr + tvillling kort på 2, så bestemte meg for å si opp de to extra nummerene og alle tvilling kort. Det dette endte i var at dem slettet hoved-nummer mitt, behold ett av abonnementet jeg ba dem slette. Jeg hadde alt kastet kortene jeg ikke hadde behov for i ovnen så det var smeltet. Ikke visste jeg heller at hoved nummer mitt var stengt. Men begynte å lure på hvorfor jeg ikke mottok meldinger, telefoner og e-poster slik jeg vanligvis gjør i løpet av en dag. Prøvde selvfølgelig å ringe til Hudya, men kundeservice var ikke åpent. Fredag kveld og ingen tlf. Slik gikk helgen. Da jeg endelig fikk kontakt med vedkommende som hadde behandlet saken. Sa hva som hadde skjedd, eneste han sa var at det sikkert hadde gått litt fort for seg da dette ble gjort. Åpnet hoved nummeret, og sa at nå skulle det være i orden. Joda abonnementet funket igjen det, men på neste faktura dag, fikk jeg forsatt faktura på det ene extra abonnementet... Jeg trodde ikke mine øyner og ringte kundeservice enda en gang for å endre dette. Traff en dame som så hyggelig sa hun skulle ordne dette. Sitter ennå med det ene extra abonnementet, 3 måneder etter jeg ba dem fjerne det. Vurderer sterkt å skifte tilbake til Telenor

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null respons"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet leverandør pga kjempetilbud, men fikk faktura herfra allikevel. Ba om slutt-oppgjør, men fikk bare purring. Fikk også beskjed om at mitt abonnement var sperret pga. manglende betaling, ren bløff siden jeg ikke var kunde. Nå kom det fordobblet krav fra et ukjent inkassobyrå. Maken til service er heldigvis skjelden, har nettopp frarådet en venn denne elendigheta. Vi møtes i retten.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Et bra valg!"

Gode erfaringer med så vel abonnementet som kundeservice. Telefonkonferanser på iPhone er begrenset til 3 parallelle samtaler hos denne operatøren, kunne ønsket meg 5 slik det er hos mange andre. Men, Messenger og lignende fungerer jo bra til dette... Kan anbefales!

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt på data"

De er Veldig dyre om du går over databruk. Har bare hatt de en mnd men vurderer å bytte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Null 4g på mitt abb"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har skrevet det, men jeg hadde så dårlig mobildata at når jeg skulle poste så hadde mobilnettet krasjet🤣. Tragisk

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ingen kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice har en e-post lenke på min side, men svarer aldri på e-post. Jeg har purret og purret (totalt 20 ganger) i over en måned og får hver gang følgende svar: en av våre hyggelige kundebehandlere svarer deg innen 24 timer. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg har å gjøre med et idiotisk og arrogant maskinelt system uten menneskelig innsikt og intelligens.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR