
Har benyttet GNP ved flere anledninger når de har hatt konkurransedyktige kampanjer. Og kan etter en hyggelig Messenger-samtale med en av deres kundebehandlere i dag også vise til en god og ydmyk behandling av meg som kunde på tross av at jeg har valgt å bytte leverandør pga prismessige hensyn for øyeblikket. Det er ting jeg merker meg og tar med meg videre. Og jeg vender garantert tilbake ved senere anledninger når jeg igjen får status som ny kunde og dermed kan benytte meg av kommende kampanjer hos GNP.
Superduper kunde-service hos de som jobber her, og de hjelper alltid å finne ei god løsning. 💕Anbefaler dere til alle God helg
Jeg var noen dager for sen til å bruke angrefristen og har siden fått flere regninger selv om abonementet ble sagt opp i januar
Jeg hadde en strømavtale med fastpris på 3 mnd, men så fort de tre månedene var over satt GNP meg over på den dyreste avtalen jeg noen gang har hatt med veldig høyt fastledd.
Jeg er veldig fornøyd. Når jeg kontakte med kunde service, jeg får svar på en veldig hyggelig måte og vil Spåtelefonen igjen og igjen
Hyggelig kundemottak. Dere kan fortsatt levere billigere strøm, gi meg et knalltilbud så blir jeg kunde for ever😄
Jeg har bare god erfaring med kundebehandlerne. Informative, saklige og forståelsesfulle. Jeg tror ikke prisen er så gæren heller, sammenlignet med andre. Jeg takket nylig ja til en avtale med et annet selskap, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake til GNP Energy når bindingstiden er over, om ca ett år.
Kundevennlig og lett å ha kontakt med! Har en fin måte å kommunisere med sine kunder og konkurransedyktige priser!