Meny

GNP Energy strømpriser

SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
500 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
- 490 kr
-29,41 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
500 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 249 kr
-14,91 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Standard
Spotpris - GNP Energy
500 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever AvtaleGiro
- 174 kr
-10,41 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
500 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
121 kr
7,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fast Pris 3 mnd
Fastpris - GNP Energy
500 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
148 kr
8,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
500 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
245 kr
14,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
500 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
616 kr
36,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trygghetspakka
Andre prismodeller - GNP Energy
500 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 009 kr
60,54 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
500 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 141 kr
68,44 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
500 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 141 kr
68,44 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GNP Energy omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 102 innen
strømselskap
18%
anbefaler
GNP Energy
Kathrine L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse"

Lite samarbeidsvillige når jeg kontaktet kundesenteret. Nå er jeg låst til dem i et år. Avtalen skal sies opp så fort jeg kan uten gebyr. Jeg kommer aldri til å bytte strømleverandør igjen via telefonsalg. Ser frem til jeg kan si opp denne avtalen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av GNP angående denne tilbakemeldingen.

Svar fra GNP Energy
25.05.2020 14.55
Hei Kathrine L

Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du synes det er useriøst, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak.

Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell.
Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt.
I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/.
Vi har avtaler med og uten avtaletid.
Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss.

Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her.

Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.
Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Elinor P. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Skyhøye priser og lureri!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoppriktig"

Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.

Kundetilfredshet
"Angreskjema?"

Finner ikke angreskjema, hvor er det? Det skal jo være her noe sted, jeg svarte JA før jeg hadde tenkt meg godt nok om og vil benytte angrefristen, dette skjedde 14 mai kl.14.59.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Kjell B

Takk for din tilbakemelding.
Du trenger kun å kontakte oss på
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00 at du angrer strømleveransen.

Vi har flere avtaler inne hos oss på https://no.gnp.energy/som du gjerne kan sjekke om du vil.

Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed.

Mvh alle i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Værste strømselskap jeg har vært borti"

Værste strømselskap jeg har vært borti. Når man ringer for å spørre ang angrefrist får man til svar* gidder ikke diskutere med deg* du har gått Noen få dager over tiden for angrefrist Beløp kr 1400,- et det sånn man behandler kunder? Så styr unna dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Brytningsgebyr"

Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel. 4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse..."
2 syns denne omtalen er nyttig

4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse med billig strøm. Har aldri deltatt i noen konkurranse. Første gangen ba jeg de sende et tilbud på mail eller sms. Dette tilbudet fikk jeg aldri, men jeg fikk 5 sms med "svar ja for bestilling av strøm" måtte til slutt ringe inn og be de slutte og sende disse. Gangene etter dette har jeg bedt de om og slette meg fra listen, men ble senest idag ringt opp igjen. Jeg truet selgeren med anmeldelse og det kommer jeg til og gjøre også hvis ikke dette svindel møkket her fortsetter.

Tom S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rendyrket løgn og svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.

Svar fra GNP Energy
18.05.2020 14.43
Hei Tom S. S

Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver.

Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/)

Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt:
hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00.

Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss.

Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed.

Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR