Meny

GNP Energy strømpriser

Skriv omtale
Gå til GNP Energy
SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
295 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Flytende pris C02 Fri
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
772 kr
46,30 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Spotpris
Spotpris - GNP Energy
295 omtaler
Etter 0 endres avtalen til Flytende pris web
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 067 kr
64,03 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
295 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris C02 Fri
Variabel pris - GNP Energy
295 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 404 kr
84,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
295 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 404 kr
84,25 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
295 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 428 kr
85,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
295 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 443 kr
86,57 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GNP Energy omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
90
av 96 innen
strømselskap
22%
anbefaler
GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første"
1 syns denne omtalen er nyttig

Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første. Og nytt tilbud jeg fikk av de nå var over 20 øre fra en annen....

Gyanendra
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Cheating power supply company is GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have not signed with this company for new electric power supply company. Someone provided my phone number and address on the road, then this company is responsible for supply. I complained about not signing for new supply but they argued. Then they suggested me that they were cheaper than other suppliers, then I thought why should I argue and waste time and accepting invoices, but now after three months, they are not responding me and send high invoice, expensive, double charges for the same dates, ... so on. I am going to break down with it, don’t follow this. If you meet GNP on the road, please go through their table on garbage. Other people can get ride off this cancer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen måneder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.

Sondre J. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skulle få rimelig fastpris..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få rimelig fastpris. Fikk enda dyrere pris en jeg hadde fra før. Får ikke opp faktura i nettbank. Feil i tekstmeldinger fra selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde her i 1år. Største tabben jeg har noen gang gjort. Ble bundet i 1 år også... Byttet asap det var mulig. Først av alt, ekstremt rotete faktura. Løfte om billigste strømleverandør er bare tull. Dyreste strøm regninger jeg har hatt siden 2003. Da dem ringte for å tilby meg bedre avtale, fikk jeg tilbud om en "prisklasse" i 1år. Da jeg spurte om det var noe bindingstid, svarte dem med at: "det nevnte jo jeg til deg at det var 1års bindingstid" Så deres definisjon av å gi tilbud av noe i 1år, tilsvarer bindingstid i 1år. Dette syntes jeg er meget misvisende måte å kommunisere på. Hold dere unna GNP-energy

Thomas T
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP. Vi har altså nå mottatt en regning på ca kr 9000,- for en vanlig enebolig. Har nå sjekket at deres pris på 107,63 øre pr kWh er det dobbelte av hva vi kan få andre steder. I tillegg har GNP bindingstid, slik at når de har narret kunder, så koster det ekstra å komme seg ut av dette. Det eneste positive jeg kan si om hele saken er at jeg i dag fant en seriøs kraftleverandør som jeg heller vil bruke. Til under halv pris - uten binding. Dagens lærdom: Sjekk Strømpris

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lovnaden etter telefonsamtale holdt bare i 3 måneder."
2 syns denne omtalen er nyttig

GNP Energy leverte som avtalt i 3 måneder, 39,7 øre/kw/h. Når jeg nu skal betale min 4. faktura blir prisen 94,88 øre/kw/h. Andre selskap ligger 20 - 30 øre under dette. Leser vi i GENERELLE VILKÅR for GNP står det at: "Målet er at kundene over tid skal få konkurransedyktige betingelser på sin strømavtale." Dette og en meget hyggelig og overbevisende telefonsamtale dato 06.11.2018 skulle vel dette gi tillit nok til å inngå en avtale med Selskapet. Pkt.2 i vilkårene: Innkjøp gjøres løpende basert på Selskapet til enhver tid gjeldene markeds syn... men er ikke erstatningsrettslig ansvarlig for sine markedsvurderinger. Skjønner meget godt at GNP fraskriver seg ansvar når de inngår avtaler med selskap som ligger langt over priser i markedet. I vilkårene står det at "målet " er å skaffe kunden strøm til konkurransedyktige priser. Fakturaene er meget uoversiktelige og ufortåelige for meg. På faktura med forfall 08.02.2019. ligger det inn et estimat på forbruk av strøm i desember 2018 som skal i fradrag på denne faktura. Det er sikkert riktig, men hvordan greie og kontrollere og forstå dette. Avtale med GNP ble inngått den 21. nov. 2018. Dato den 21. blir brukt i fakturaene og resten av måneden kommer på ny linje. Dette gjør det enda mer uoversiktelig. Mener at GNP her burde fått til fakturaer som går fra den første i måneden til den siste i ett. Dette burde vert ordnet etter første tilsendte faktura. Gå aldri inn på avtaler med forskuddsbetaling, Kan heller ikke huske eller sett noe om forskuddsbetaling. Vurderer å si opp min avtale med GNP selv om det vil koste meg kr.150,- pr. gjenstående måneder. Med prispåslag på siste faktura og ni måneder gjenstående på kontrakt vil det for meg gi en besparelse på kr. 1125,-

Øystein T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ubruklig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Servisen er elendig, hold dere unna disse. De vil prøve og lure deg til å skrive under på avtaler de i etter tid forandrer på. Vist du klager til dem om en person som ikke har hold den avtalen du skrev under på er det samme person som leser og vurdere klagen din, dette er latterlig.

Svar fra GNP Energy
11.02.2019 14.03
Hei,
Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss.

Ha en fin dag :-)
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR