Meny

GNP Energy strømpriser

SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
398 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
54 kr
3,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
398 omtaler
Prisen varer i minimum 2 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
104 kr
6,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
398 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
398 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
697 kr
41,83 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
398 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
702 kr
42,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
398 omtaler
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
398 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 587 kr
95,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GNP Energy omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 101 innen
strømselskap
20%
anbefaler
GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig"

Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.

Svar fra GNP Energy
16.01.2020 21.24
Hei Knut T

Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd.
Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår.

Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post hei@gnp.energy (hvis du absolutt ikke vil ringe nå)
Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer.
Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen GNP Energy
Ksørlie
Kundetilfredshet
"Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso!"

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva som loves"

Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vinner av julekalender"

Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jostein

Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle.

Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/


Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Med vennlig alle oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppretter abonnement uten samtykke"

Oppretter abonnement uten samtykke - saken sendt videre til inkasso. Bestrides selvsagt - Skulle anmeldt de

Svar fra GNP Energy
15.01.2020 15.27
Hei Jonas

Takk for din tilbakemelding, synd hvis du har opplevd dette. Det er ingen leverandører som har lov til å opprette et abonnement uten samtykke fra kunden. ( så noe må ha skjedd her, hvis dette er tilfelle )

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så vi raskt kan hjelpe med korrekt tilbakemelding. Vi finner deg lett i data-systemet vårt og ønsker gjerne å hjelpe deg.

Vi får ofte gode tilbakemeldinger på strøm-avtalene våre av kunder.
Sjekk gjerne disse på https://no.gnp.energy/

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bedrageri"

Det er det verste firmaet jeg har vært bort i. Selger oppga ingen ting om brytningsgebyr. Styr unna for all del. Useriøse selgere og kundebehandling sentralt i firmaet.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.20
Hei Arve

Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Avtaler med avtaletid medfører et brytningsbegyr, hvis kunden går ut før avtaletiden er over.

Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å hjelpe deg.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennelig alle oss i GNP Energy
Harald O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bondefangeri!"

Om det ringer noen fra dette selskapet, be de ryke og reise. Det du eventuelt oppfatter som en "avtale" fra selger, vil ikke bli oppfattet som avtale når de flår deg for penger. En anmeldelse til politiet er det eneste riktige. Hold dere langt unna!

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.19
Hei Harald O

Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det.

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet.

Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i (med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Ønsker deg en flott dag.

Mvh Gnp Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.

Svar fra GNP Energy
14.01.2020 20.18
Hei Maya

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR