Meny

GNP Energy strømpriser

SJEKK OM GNP ENERGY KAN LEVERE STRØM TIL DEG
BERGEN
GNP Energy leverer strøm til BERGEN
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Flytende pris kampanje
Variabel pris - GNP Energy
371 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til Flytende pris Standard
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Online
Spotpris - GNP Energy
371 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
514 kr
30,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Fastpris 3 mnd kampanje
Fastpris - GNP Energy
371 omtaler
Etter 3 måneder endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
702 kr
42,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked
Spotpris - GNP Energy
371 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 033 kr
61,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Marked Kampanje
Spotpris - GNP Energy
371 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Marked
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 033 kr
61,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka Garanti
Andre prismodeller - GNP Energy
371 omtaler
Etter 3 år endres avtalen til Folkepakka
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 199 kr
71,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris Standard
Variabel pris - GNP Energy
371 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 299 kr
77,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris online
Variabel pris - GNP Energy
371 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 424 kr
85,45 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Flytende pris web
Variabel pris - GNP Energy
371 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 448 kr
86,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Folkepakka
Andre prismodeller - GNP Energy
371 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 587 kr
95,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GNP Energy omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 101 innen
strømselskap
20%
anbefaler
GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"

Dette er svindel fra ende til annen, ikke mulig å bytte på et år til en annen energi leverandør. Vær trygg på at jeg bytter på dagen når året er omme.

Svar fra GNP Energy
02.12.2019 10.47
Hei Jon

Takk for din melding.
Vi er opptatt av fornøyde kunder...leit å se at du ikke er det. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå når en bestiller avtaler/ produkt.
Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy.
Så ser vi på ditt kundeforhold sammen.

Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og ønsker deg en god jul.

Mvh GNP energy
Aleksander K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap som spiller på lokketilbud"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har veldig dårlig erfaring med GNP, de spiller på lokketilbud deretter er det lange bindingstiden med En ekstremt høy strømpris og bruddgebyr som også er veldig høyt. På den avtalen jeg ble lurt med på var det 150 kr per måned. Anbefaler ingen og prøve ut GNP!!!

Svar fra GNP Energy
02.12.2019 10.47
Hei Aleksander K
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du er det.
Vi har flere avtaler som kunder kan velge i
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer.
Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin jul :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Valgte produktet "Marked Online" som kom best ut i en prissammenligning. Bare to mnd. etter får jeg en e-post om at prisen justeres opp. Da går jeg altså fra -10,50 øre på spotpris til +8,875 øre, noe som er en forskjell på 19.375 øre! Denne "nye" prisen som jeg fikk gjelder ikke om du kjøper samme produkt "Marked Online" i dag: neida, da får du den til -18,50 øre i påslag. VÆR FORBEREDT PÅ AT DE SETTER PRISEN OPP ETTER KORT TID. Dette er lureri og bare lokkepriser. En useriøs aktør som jeg ikke vil ha noe med å gjøre fremover. Har nå lært og byttet til en mer seriøs aktør enn GNP Energy. Jeg har selvsagt rettet en henvendelse til selskapet, men de har ikke tatt seg bry med å svare.

Svar fra GNP Energy
26.11.2019 11.33
Hei Trond.
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: hei@gnp.energy, så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss.

Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjeltringer, styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kommer ikke inn for å angre avtale, siden virker ikke. Får ikke svar på tlf. Ringer først tilbake etter å ha sendt mail. Da er det trusler om gebyrer. Useriøst møkka selskap. Styr unna.

Svar fra GNP Energy
20.11.2019 10.03
Hei Egil
Takk for din tilbakemelding. Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist etter signering. Om du har sendt angringen din innen fristen på mail, sms eller tlf, så vil det selvfølgelig ikke bli gebyr for deg.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Nær svindelforsøk"

Strømselger som er totalt useriøs. Svindelforsøk: Jeg hadde allerede avvist tilbudet, men i dag ringte de og la det fram som at jeg "hadde glemt" å svare ja på sms med tilbudet som jeg hadde avtalt med hans kollega. Nekter å lytte: Jeg sa x antall ganger at jeg ikke var interessert med mindre de kom med et tilbud uten bindingstid, men selger nektet å høre og fortsatte på sitt. Måtte bare legge på til sist. Han tok virkelig ikke et nei for et nei, og det fra noen som ikke er redd for å si nei. Beste råd: aldri ta telefoner fra GNP selger! Er du litt svak eller uoppmerksom her, blir du lurt inn i en dårlig avtale.

Svar fra GNP Energy
06.12.2019 13.04
Hei S

Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, da er det lettere å se hvem som har vært i kontakt med deg, slik at vi kan ta dette videre i systemet.

Vi har flere avtaler som kunder kan velge
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ )

Ønsker deg en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding.

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Et svindelselskap. Ble oppringt og lovet gull og mer til..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.

Svar fra GNP Energy
26.11.2019 09.52
Hei Arvid
Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg.
Vi har flere avtaler som kunder kan velge
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kjetil S
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uærleg seljar og uhyrlig bruddgebyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).

Svar fra GNP Energy
08.11.2019 14.29
Hei Kjetil S

Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge
( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/
Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms.
Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: hei@gnp.energy eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg.

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh oss i GNP Energy
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Angrerett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.

Svar fra GNP Energy
05.11.2019 11.17
Hei Grete
Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller hei@gnp.energy. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske.

Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :)
Vi hjelper deg gjerne.

Ønsker deg en fin dag
Mvh GNP energy
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR