Meny

Hafslund Strøm strømpriser

SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
145 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
307 kr
18,41 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
145 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
453 kr
27,16 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
145 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
932 kr
55,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
145 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 042 kr
62,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 102 innen
strømselskap
9%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonterror"

Kan bare skrive under på det samme som andre har opplevd, etter at jeg byttet til et annet selskap blir jeg oppringt og plaget av en sur arrogant selger. Dette har skjedd før også. Det var 5 år siden og det gjorde såppas inntrykk at jeg husket det fortsatt, selv før jeg ble oppringt på nytt. De driver også med skjulte gebyrer, som de legger på. Disse kommer i tillegg til strømprisen og er ikke oppgitt i avtalene de tilbyr (i alle falle ikke på den lett synlige oversikten der man velger abonnement). Tips til Haflund, oppgi priser korrekt så man ikke føler seg lurt. Og send de ansatte på servicekurs, eller kanskje dere bare bør slutte å ringe opp tidligere kunder og heller fokusere på å ha rimelige og gode avtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Uakseptabelt aggressivt dørsalg!"

Oppsøkt av to usedvanlig pågående og ordrike, men blide dørselgere sv strøm. Dette er en fullstendig unødvendig og uønsket virksomhet fra en antatt seriøs aktør som Hafslund. Skredderstrøm? Tull!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaer som allerede er betalt overføres Hafslund nett, og kreves betalt en gang til. Riktignok er en del av dette kravet kreditert / betalt, men fortsatt ikke alt. Dette føles som forsøk på svindel

Svar fra Hafslund Strøm
31.01.2020 13.46
Hei Nils!

Jeg forstår at dette kan være frustrerende og forvirrende. Som strømleverandør har vi avtaler med flere netteiere om gjennomfakturering slik at man mottar både nettleien og strømforbruket på samme faktura. Netteier og strømleverandør er to forskjellige selskap, selv om vi forholder oss til hverandre da vi henter forbruk på måleren fra din netteier og fakturerer på grunnlag av dette. Av og til, avhengig av situasjonen, kan det oppstå feil, og vi må foreta korrigeringer og kreditere faktura slik at korrekt beløp fakturert. Det er litt vanskelig for meg å se hva som har skjedd i denne situasjonen, men jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på saken din. Dersom det har skjedd en feil og vi har sendt ut krav som ikke samsvarer med beløp fra netteier Hafslund Nett vil vi selvfølgelig ta tak i dette og komme frem til en løsning.

Ta gjerne kontakt med oss på chat www.hafslundstrom.no, e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller på tlf: 21494949. På chatten vår vil du komme i direkte kontakt med en kunderådgiver med en gang, som vil se nærmere på saken.

Jeg beklager at du har hatt en slik opplevelse av oss. Håper jeg hører fra deg :)

Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Største dritt firmaet jeg noen gang har hvert borti"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sier dem ordner ting men ting skjer ikke, farer bare med løgn, og prøver å kompanserer med helt latterlige ting som en hundrelapp.

Svar fra Hafslund Strøm
24.01.2020 09.49
Hei Geir!

Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg må virkelig beklage for at du ikke har fått tilstrekkelig med hjelp.
Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg - slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi besvarer inkommende anrop og e-post så fort vi klarer, men jeg håper i dette tilfellet at du vil ta kontakt med oss på chatten vår på www.hafslundstrom.no. Der vil du komme i direkte kontakt med en av våre kunderådgivere som hjelper deg med en gang. Chatten vår er åpen fra 09:00 - 15:00.

Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss. Håper på å høre fra deg.

Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Dørselger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får en døreselger på døren som ikke tar et nei for et nei, vi står å sier over fornøyd der vi er, men det var som å snakke til døve ører. Endte opp å skrive under for å bli kvitt han og sendte angrerett skjema inn rett etterpå

Svar fra Hafslund Strøm
20.01.2020 09.55
Hei Lene!

Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg, og tar situasjoner og hendelser som dette alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss slik at jeg får meldt dette videre til riktig byrå og tatt dette opp med rette vedkommende. Vi kan kontaktes på kundeservice@hafslundstrom.no, på tlf: 21494949 eller på chatten vi har på vår nettside.
Jeg beklager så mye opplevelsen du har hatt med oss og selger, og ulempene denne situasjonen har medført.

Håper på å høre fra deg :)

Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Alt er ren løgn fra denne bedriften"
1 syns denne omtalen er nyttig

Avtale signert og sagt opp 2 dager senere i form av angreskjema. Kundebehandler lover å revesjere avtalen og fakturaer skal bli revasjert tilbake til tidligere strømleverandør. Fakturaer hagler på og når jeg snakker med de på nytt, kommer jeg til en frekk frøken som forteller at jeg ikke kan si opp avtalen og at revasjering ikke kan gjøres. STYR UNNA. DETTE FIRMA KAN MAN ALDRI STOLE PÅ.

Svar fra Hafslund Strøm
15.01.2020 15.27
Hei Thomas!

Jeg forstår at dette oppleves frustrerende og jeg skal forklare så godt jeg kan. Ved angring vil reverseringer i hovedsak avhenge av om strømavtalen har gått gjennom i systemet. Dersom strømavtalen har fått oppstart og gått gjennom i systemet vil det dessverre ikke være mulig å reversere dette, og man er selv nødt til å kontakte ønsket leverandør slik at man får oppstart på nytt hos dem igjen. Vi beklager at denne informasjonen ikke ble gitt til deg i utgangspunktet da du var i kontakt med oss. Dersom avtalen har fått oppstart og man sender inn angreskjema innen 14 dagers angrefrist vil vi spandere strømmen i 14 dager frem til du tar kontakt med ønsket strømleverandør igjen. Ved bestilling hos ønsket leverandør igjen vil strømavtalen hos oss automatisk sies opp da det ikke er mulig å være registrert med to strømavtaler på samme måler.
Vi beklager for feilinformasjonen som er gitt i denne situasjonen og for opplevelsen du har hatt med oss.

Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri i overskrift som ikkje stemmer med avtalen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Eg har abonnement aktiv bedrift fordi eg har enmannsforetak. Går man inn på nettsidene så står der at det er 1 års bindings tid. trykker en på aktiv bedrift så står det først 1 års bindingstid øverst, så kjem grønn knapp "bestill aktiv bedrift". Under der kjem reklame. En kan då tru at en har oversikt og bestiller abonnementet. MEN BLA NEDOVER UNDER REKLAMEN!!! fordi her står avtalen og der står det ingenting om 1 års bindingstid, men her står 1 års oppsigelsestid!!! Det er stor forsjell fordi då må avtalen sies opp 1 år i forveien. Dette medfører at når du trur du har ett års bindingstid og seier opp avtalen, så får du et bruddgebyr på kr. 3000,-

Svar fra Hafslund Strøm
19.12.2019 09.52
Hei Frode!

Jeg forstår at dette kan være frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan.
I strømavtalen Aktiv Bedrift forvaltes ditt strømforbruk aktivt i en krafthandelportefølje i terminsmarkedet (hos Nasdaq OMX). Det betyr at strømkostnaden blir variabel hver måned.
Aktiv Bedrift har en rullerende avtaletid på 12 måneder. Grunnen til at den har denne typen avtaletid er fordi det er en aktiv forvaltningsavtale og forvalterne kjøper strøm opp til et år frem i tid. Uten denne forutsigbarheten i volum vil ikke forvalterne våre kunne oppnå resultater.

Jeg håper dette var litt mer oppklarende. Om du har flere spørsmål er det bare å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på kundesenteret. De kan kontaktes på bedrift@hafslundstrom.no eller på tlf: 21494949.

Med vennlig hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Løper fra ansvar"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ansatt fra selskapet oppsøkte oss hjemme. Vi ønsket ikke avtale med de pga dårlig erfaring. Han ga seg ikke. Når han sa at han kunne matche eller gi rimeligere strøm i 6 mnd ga jeg de en sjanse. Første regning: dyrere enn jeg hadde (!) Kontaktet kundeservice som nektet meg match på dagens avtale som jeg dokumenterte med kopi av regning. Etter 6 - SEKS - måneder ga de seg da jeg truet med Forbrukerrådet. Vær så snill: unngå disse!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR