Meny

Hafslund Strøm strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Hafslund Strøm
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
241 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
942 kr /mnd
70,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
241 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
951 kr /mnd
71,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trygg
Variabel pris - Hafslund Strøm
241 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 025 kr /mnd
76,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
241 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 065 kr /mnd
79,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 106 innen
strømselskap
14%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelig betjening på telefon"

Hafslund ringer og informerer meg om den billigste avtalen mulig. Supert. Da har jeg nettleie og strømforbruk på samme regning som passer meg. Godt fornøyd med web spot.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pluss og minus"

Stabilt og velkjent, men irriterende med telefonselgere derfra som skal tilby fordyrende tilleggsavtaler (fastpris, makspris, egen tilpasset strømavtale).

Christian P. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det tar aldri slutt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg igjen fått inkasso på et feilfakturert beløp som Hafslund gjentatte ganger har lovet å rydde opp i. Tar det aldri slutt? Det ser ikke sånn ut, så nå har jeg lagt den til betaling.

Gregolius M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hafslund Strøm Webspot er forsåvidt en grei avtale, ikke alltid billigst, men fair."

Hafslund Strøm er desverre som de fleste andre gamle forvokste bedrifter, en kundefiendtlig, maktarrogant og nedlatende bedrift å ha med å gjøre. Det er komplett umulig å ha en kontinuerlig dialog på noen kommunikasjonsplattform og et svare strev å få kontakt med samme kundebehandler flere ganger. De feilfakturer med ujevne mellomrom og sender gjerne en regning til inkasso parallelt med manglende saksbehandling/tilsvar på klage på samme. I dag måtte jeg ha bistand til å inngå en webspot avtale da web-systemet deres ikke taklet flere målere på samme adresse. Fikk tilsendt tilbud som skulle bekreftes ved å svare på e-mail. Hva oppdager jeg? De sender et tilbud stappfullt av opsjoner som jeg ikke har bedt om, som ville gjort avtalen gunstig for dem og ugunstig for meg. Godt råd; skygg unna denne bedriften, de opptrer i gråsonen av å være svindlere. Men for all del, det er vel gjengs for omtrent samtlige tilbydere i denne bransjen? Desverre må man velge mellom en av dem. Pest eller kolera? Fritt valg! Noe positivt å si om Hafslund Strøm? Ja faktisk, jeg klagde min nød til en hyggelig saksbehandler over seneste måneders erfaring, fikk et hyggelig prisavslag på neste faktura, så kanskje er det håp for dem i fremtiden. :-)

Ørjar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Solgte meg ein strømavtale med 1 års binding. Då eg etter eit år ville sei opp avtalen, fekk eg beskjed om at avtalen var 1 års binding frå oppsigelsedato. Då eg endelig fekk avslutta kundeforholdet, fekk eg opphørsfaktura, betalte den lykkelig over å være ferdig med Hafslund. I år, over to år seinare, kom det endå ein opphørsfaktura med ny og dyrare pris på strøm eg alt har betalt for over tre år siadan. True med inkasso om eg ikkje betale. Så styr unna dette selskapet alle som kan!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd med Hafslund"

Hei Du har sendt en faktura per post med forfallsdato 21.06. Fakturaen er mellom 1.04-30.04. Hvorfor sender du denne fakturaen i juni og ikke i mai? Jeg er forvirret. Du har snudd alt på hodet siden januar 2021. 1. Tidligere kunne jeg se alle fakturaene mine på websiden. 2. Avtalen min med deg var "spotpris". Nå vises avtalen min som “strøm”. 3. Mine e-fakturaer kommer ikke. Jeg ber om en e-faktura igjen, banken kansellerer den. fordi det ikke er klart om du er hafslund eller fortum. . Så du ødela alt. Jeg vil at du skal sende alle fakturaene mine via e-post siden juli 2020. Jeg stoler ikke lenger på Hafslund eller Fortum. Mvh Hulya

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"

Jeg bestilte Lik betaling. Ble lovet at jeg ikke skulle få noen store overraskelser. Plutselig dobblet de regningen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Solgte avtale på falske vilkår"

Hafslund er sleipe. De ringte meg og ga meg tilbudet om lik betaling, uten å informere om at de samler opp det jeg ikke betaler som gjeld. Så nå har jeg plutselig mange tusen i gjeld som jeg ikke ante noenting om. Drøyt. Har sendt en klagemail om dette for over TRE uker siden og har enda ikke fått svar.

Svar fra Hafslund Strøm
08.06.2021 10:44
Hei Kine! Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Første side i en Lik Betaling-faktura har et eget oppsett for fastbeløpet du betaler, men det reelle fakturagrunnlaget fra oss og netteier ligger selvsagt alltid med slik at man har oversikt over forbruket sitt. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan finne til en løsning. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper å høre fra deg. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR