Meny

Hafslund Strøm strømpriser

SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
105 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
900 kr
53,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
105 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 015 kr
60,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
105 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 046 kr
62,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
105 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 125 kr
67,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
91
av 96 innen
strømselskap
11%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"To ganger har jeg bestilt strøm fra Hafslund, og to ganger har de prøvd å lure meg"

Kriminell adferd. To ganger har jeg bestilt strøm fra Hafslund, og to ganger har de prøvd å lure meg. Første gangen presenterte selgeren en rekke tilleggsprodukter og latet som om jeg aksepterte (den som tier samtykker). Andre gangen ble jeg oppringt og fikk beskjed om at selgeren hadde lagt inn manglende informasjon og ba meg om å bekrefte avtalen på SMS. Han hadde da uten å opplyse om det lagt til alle tilleggsproduktene han får provisjon for å selge.

Irritert-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Worst class kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byråkratisk. Tror de spekulerer i purregebyrer. Unnlater å registrere autogiro, og unnlater å kontakte elektronisk (mail, telefon etc som er registrert) for å fortelle at det ligger ubetalte regninger i postkassen på hytta, til tross for autogirofullmakt. Veldig 2003 eller noe sånt på elektronisk kommunikasjon.

Gjennomsnitteligfattig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyr strøm med flere gebyrer og påslag, og bruker ufattelig dyrt innkrevingsselskap SOLVENCIA"
2 syns denne omtalen er nyttig

* I dag veldig dyr strøm i forhold til andre * SOLVENCIA krever inn penger med skyhøye honorar uten skrupler (burde vært en sak for TV2 hjelper deg !!!) * Har brukt formiddagen på å gå gjennom avtale og hvor mange tusen jeg har brukt for mye på dette selskapet siste året. RESULTAT: JEG BYTTET LEVERANDØR OMGÅENDE og kommer til å spare tusenvis av kroner.

Annkristin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kort og godt. Styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

De skriver bedriftskontrakt, men følger ikke kontrakten når de fakturerer. Legger på månedlige beløp som ikke står i kontrakt. Umulig å få kontakt på tlf. Tjeneste som "vi kan ringe deg tilbake" (og de ringer kun EN gang) fungerer dårlig, da det kan ta en hel dag før de ringer tilbake. Man kan ikke løpe rundt med nødvendige papirer en hel dag i tilfelle de kommer til å ringe. Robotchat`n forstår aldri spørsmålet og en dag fikk jeg beskjed om at menneskelig chat var utilgjengelig. Tragisk hele selskapet... ihvertfall for bedrifter som drifter mange målere og trenger bistand til tider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uønsket tillegg på regning"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er meget misfornøyd da dere legger på støtte til regnskog, som jeg ikke er interessert i, samt trygg hverdag som jeg ikke engang har fått forespørsel om eller brev om. Likeså får jeg heller ikke avbestilt dette og ikke svarer dere på mail eller telefon

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Går ikke an å si opp!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har flyttet for mange mnd siden, men får likevel purringer på regninger, har fått inkasso fra Hafslund Nett tilogmed! Dårlig kundebehandling, og de skriver fra seg all ansvar!!! Griske og umenneskelige er det de er! Styr unna disse gribbene....!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofal = Ingen Service!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har skrevet brev for å få byttet navn på strømregning 21.12.2018, 19.01.2019, og har forsøkt å ringe om det samme, men de har evig ventetid før de eventuelt svarer. I dag 31.01.2019 fikk jeg inkasso - nr. 3 for det beløpet jeg har forsøkt å få betalt på fra min konto siden min mann døde 17.12.2018. Ingenting hjelper! Verken brev eller telefoner. Nå sendes hele bunken med papirer til Sivilombudsmannen.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og lokketilbud."
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Svarer ikke ved bruk av kontaktskjema. Ringte ikke opp igjen etter ha å lagt igjen tlf.nr. Lokker med "gode tilbud", som sjeldent vil lønne seg.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR