
Hafslund Strøm sendte strømregning til feil adresse. Forbruker er ikke klar over at en regning er sendt. Hafslund gjør ingen innsats ved å ringe eller sende mail når regning ikke blir betalt. Saken går rett til inkasso, som klarer å finne riktig adresse på første forsøk. Hafslund Strøm svarer ikke på noen henvendelser angående dette og later som problemet ikke eksisterer. Helt horribel kundeservice, et ubrukelig selskap som man bør styre unna.
Forsøkte å ringe Hafslund for å finne ut strømkapasiteten inn til bygget i forbindelse om vi har nok strøm til elbil lading eller ikke. Det er ingen i Hafslund som kan gi eksakt svar om dette. Det er virkelig ille. Dessuten er "mine sider" hos Hafslund strøm helt pyton i forhold til å vise oversikt over gjeldende strømpriser og privat kWh forbruk. Det kan ikke bli verre egentlig.
I moved from my place three months ago in September, they sent to me invoice in November for the other people using the electricity in that place! When I called Hafslund and informed them about that, they didn’t care and they want money!!! I asked if there is a boss or person responsible to talk with the lady she said there is no boss or manager. (((This is stealing money from people)))👎🏻 I can not pay for place I not live in anymore.
Jeg ble oppringt av Hafslund etter at jeg flyttet inn i en ny, liten hybel. Det var en selger som ringte meg, og han ville selge inn masse ekstra tillegg, så prisen alltid ville være lik, så jeg var forsikret for sånn og sånn, masse unødvendige tillegg, som jeg takket nei til. Han ville også gi meg en fast pris på 1100,- allerede i august. Jeg sa tydelig nei, også la vedkommende bare på telefonen, også fikk jeg en regning på 1100,- likevel! Dette var akkurat denne selgeren som var en drittsekk, så jeg ringte inn, og fikk ordnet på det etter hvert, og de kundebehandlerne jeg snakket med etter denne personen var hyggelige. Påslagpris hos Hafslund er de høyeste på markedet! Det kan ikke alle skryte av!
Styr unna de svindler deg! Fikk en faktura ut av det blå etter å ha sagt opp avtale, om at jeg må BETALE 4300(!!!) KRONER?
Min mann ble lurt inn i en avtale av dørselger der han trodde han skulle få tilbud. Han forstod ikke at han hadde signert og bestilt avtalen. Vi brukte angreretten innen det var gått 24 timer og fikk beskjed om at de allerede hadde sagt opp vår gjeldene avtale med tidligere strømleverandør og at vi måtte bestille ny avtale med tidligere leverandør og at de først da kunne avslutte kundeforholdet.
Klarer ikke logge inn på min side. De har også splittet min side inn i hafslund strøm og hafslund nett hvor begge har ulike egenskaper. De har heller ikke et eget valg for å si opp avtale. Man må melde flytting. Henger ikke på greip når det legges opp til at man skal ta med seg avtalen videre. Kommer ikke til å velge dem igjen.
Web spot, eller lik strøm over samme periode. Du kan ikke komme ut av denne avtalen uten å måtte betale for det de estimerer at du ville ha brukt av strøm. Sier du opp avtalen må du betale klekkelig, uten å ha brukt strøm for beløpet. Frekke telefonselgere, og eller dørtiggere. Rydd opp!!