Meny

Hafslund Strøm strømpriser

SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
158 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
81 kr
4,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
158 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
227 kr
13,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
158 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
458 kr
27,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
158 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
99
av 102 innen
strømselskap
8%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig overraskelse"

Vi hadde avtale om fastpris på mnd strøm- fikk nå etter to år beskjed om at vi skylder over 20 000kr. Dette har vi ikke fått noe varsel på da hadde vi aldri gått med på dette. Lureri å kalle noe for fastpris og garantere ingen sure overraskelser så slenge denne bomben på oss. Også i disse tider hvor alle tilbyr billigere og kostnadsfritt pga korona- kjører Hafslund på med kanonfaktura. Heller ikke noe positiv opplevelse av kundeservice. Snakket med en gutt som ikke var behjelpelig i det hele tatt, og som sa vi kunne holde kontakt på Mail. Har nå sendt flere Mail uten å få noe respons. Vi blir ikke hos dere, og anbefaler ingen å gå til dere.

Svar fra Hafslund Strøm
25.05.2020 14.56
Hei Marie!

Dette forstår jeg at er frustrerende. Med betalingstjenesten Lik Betaling vil vi estimere det gjennomsnittlige årsforbruket, dele dette på antall måneder i året og gi et fast beløp å betale på faktura hver måned. Ved opphør av denne betalingstjenesten vil man, dersom man har hatt et lavere forbruk enn det estimerte, få et tilgodebeløp tilbakebetalt. Dersom forbruket har vært høyere enn estimatet vil man dessverre få et skyldig restbeløp da dette er det faktiske forbruket man har hatt, men ikke betalt for. Ettersom du nevner at dette har vært en avtale som du har hatt hos oss i flere år, vil jeg gjerne undersøke dette nærmere da det kan virke som at det faste beløpet ikke er blitt regulert etter forbruket på måleren din. Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på denne situasjonen og kommet til en løsning. Ta gjerne kontakt på kundeservice@hafslundstrom.no eller på chatten på vår hjemmeside. Den er åpen fra 09 - 15 hver ukedag. Du kan også kontakte oss på vår Facebook-side under "Hafslund Strøm" eller ringe oss på telefon: 21 49 49 49.

Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper at jeg hører fra deg slik at jeg får sett nærmere på situasjonen.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Helt elendig service"

Det er sånn at de ikke klarer av og registrere riktig epost til folk. Nettopp så fikk jeg en inkassovarsel fra Hafslund om jeg har glemt dem? Hadde ikke det, men nå som jeg ser etter og ville logge meg inn på Hafslund som privat kunde gikk ikke det heller!!!! Verken kom regning på min adresse eller på eposten min som var angitt. Så gikk det en måned så fikk jeg inkassovarsel på 70,- Kr som jeg må betale. Helt utrolig at man ikke kan logge seg inn på Mine side på Hafslund der jeg var kunde i maks 1 måned. Ikke kan man heller sende de en epost, nei kun gjennom Mine side, der jeg ikke kommer inn. De er helt på trynet og syns at de kan godt betale meg tilbake de 70,- Kr som de krever at jeg skal betale. De har ikke en gang gitt noe hint at det er sendt på epost adressen heller. Har ikke noe godt og skrive om Hafslund forutom at det er klokest og styre unna dette selskap. Disse dørselgerne kommer aldri mer få komme innom her hos oss igjen. 😡

Svar fra Hafslund Strøm
25.05.2020 14.55
Hei Mark!

Jeg forstår at dette oppleves som forvirrende og frustrerende. Når det gjelder Min Side er dette en tjeneste som kun tilbys kunder som har aktiv avtale hos oss. Det vil dermed ikke være mulig å benytte seg av Min Side dersom avtalen er sagt opp og man ikke lenger er kunde.
Når det gjelder faktura du har mottatt, så er det vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, men det er veldig beklagelig dersom du ikke har mottatt faktura med den metoden du ønsket. Ta gjerne kontakt med oss på e-post kundeservice@hafslundstrom.no eller per tlf: 21494949. Du kan også ta kontakt med oss på chatten på hjemmesiden vår. Den er åpen fra 09.00 - 15.00 hver ukedag. Jeg håper på å høre fra deg der slik at jeg kan se nærmere på situasjonen som har oppstått og tatt dette videre med eksternt byrå som har vært på døren din.

Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Odd J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøse og ubrukelige"

Tilbudt billigere strøm i en måned, takker ikke nei til det... your loss... Sender regninger for fiktive adresser og med feil målernummer. Sier opp avtalen med dem og går tilbake til pålitelige andre el leverandører. På spørsmål om å få rett faktura sender de meg info om at jeg har inngått ny strømavtale med dem. Hafslund, jeg ønsker dere alt vondt og ønsker aldri å høre fra dere eller de innpåslitne telefonselgerene deres igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fusk og fanteri"

Nå siger og skriver vi mai 2020 og i dag presterte de å sende regning for november/desember 2019. De ringer deg å tilbyr det som tilsynelatende er billig strøm men når alt kommer til alt er det ikke billig. Bytter du selskap fra dem så ringer de å tilbyr gratis strøm 1 måned og når den er over så settes du på en avtale som så visst ikke er billig. Aldri mer for min del.

Svar fra Hafslund Strøm
18.05.2020 14.43
Hei Ståle!

Vi i Hafslund Strøm etterskuddsfakturerer slik at man mottar faktura på etterskudd, men at faktura skal komme flere måneder etterpå høres rart ut og dette vil jeg gjerne ta en nærmere titt på slik at vi får en forklaring på hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post på kundeservice@hafslundstrom.no eller ring per tlf: 21494949, så ser vi nærmere på hva som har skjedd her slik at vi kan komme til en løsning :) Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kristine U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"

Opplevde veldig dårlig kundeservice hos Hafslund, først vanskelig å komme gjennom på telefon, og så er det en gutt med svært nedlatende holdning som svarer. Utrivelig. Et selskap å holde seg langt unna.

Svar fra Hafslund Strøm
14.05.2020 14.01
Hei Kristine!

Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi skal være tilgjengelig på telefon 21494949 alle hverdager mellom 08-16, og jeg vil derfor gjerne høre mer om opplevelsen din angående dette. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller på chatten vår mellom 09-15 på hverdager. Du kan også kontakte oss på Facebook :)

Jeg beklager opplevelsen og håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Anne L. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"For noe tull!"

Bestilte lik betaling og det var ikke noe problem å si opp nårsomhelst. Betalte nok like mye i mnd som hos mitt forrige selskap og tenkte jeg var safe. Får så en giga regning når jeg nå valgte å bytte strømselskap, hva i all verden er hensikten med lik betaling når det egentlig er utsatt betaling!?!

Svar fra Hafslund Strøm
15.05.2020 11.10
Hei Anne!

Jeg forstår at dette kan oppleves frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Lik Betaling er en tjeneste som koster kr 49 i måneden og som er for våre kunder som ønsker forutsigbarhet på sine faktura. Med Lik Betaling estimerer vi det gjennomsnittlige forbruket i løpet av et år og deler dette på 12 for å få det månedlige beløpet. Tanken bak denne tjenesten er at den skal lønne seg over tid, og vi vil justere beløpet dersom det er store avvik mellom det faktiske forbruket og beløpet med Lik Betaling.
Vi jobber alltid med å forbedre oss og setter pris på informasjon som dette. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, og det hadde derfor vært fint om du tok kontakt med oss på en av våre plattformer slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi kan nås på e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller tlf: 21494949 (08-16). Vi har også en chat der du kan snakke med kunderådgiver med en gang. Den er åpen alle hverdager mellom 09-15.

Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og håper på å høre fra deg :)

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri"

Fikk akkurat en sak om at en selger har av sin egen vilje overført meg fra min leverandør til Hafslund og hvem er det som sitter med masse arbeid for å rydde dette opp? Meg så klart. Hafslund er så patetisk at de selv ikke sender selgere ut, de leier andre selskaper for dette.

Svar fra Hafslund Strøm
24.04.2020 11.45
Hei A :)

Jeg forstår godt at dette kan oppleves som forvirrende og frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Det stemmer, som du sier, at vi i Hafslund Strøm benytter oss av eksterne byråer for utgående salg. Dette gjelder både dørsalg og telefonsalg. Våre salgsrepresentanter skal ikke registrere nye bestillinger uten godkjent samtykke og vil vi gjerne høre mer om hva som har skjedd i denne situasjonen, da vi tar saker som dette svært alvorlig.
Det er vanskelig for meg, ut fra informasjonen i dette innlegget, å se akkurat hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@hafslundstrom.no eller ring oss på 21494949, så tar vi gjerne en titt på saken din så vi får kommet til en løsning :) Du kan også kontakte oss på chatten vår mellom 09-15 eller sende oss en melding på Facebook.

Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Håvard N. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Noko er alvorleg i vegen med dette firmaet"

Dei som ringer deg opp for å tilby avtaler har ikkje opplæringa til å kunne gjere alt du ber dei om. Det er vanskelig å komme gjennom til dei, og tilbudet om at dei skal ringe tilbake er eit løfte dei bryter. Om du kjem gjennom så er kundeservice hyggelig nok, men dei har ikkje makta til å gjere noko som helst. Dei er flinke til å registrere at du har inngått ei avtale, men å flytte den kan dei ikkje. Det dei gjer då er å registrere ei ny avtale på deg, og beholder den gamle. Å registrere ei ny avtale kan du gjere via sms, men å seie opp ei gammal ei krever eit svært avregistreringsskjema.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR