Meny

Hafslund Strøm strømpriser

SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
199 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
696 kr /mnd
41,76 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Garantipris
Variabel pris - Hafslund Strøm
199 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
832 kr /mnd
49,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
199 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
842 kr /mnd
50,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
199 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
884 kr /mnd
53,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 104 innen
strømselskap
9%
anbefaler
Hafslund Strøm
Geirmund
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Ingen svar tross mange henvendelser"

Hafslund må gjerne ha kontakt på tvers av bedrifts- og privat avdelinga... Hafslund kan med fordel redusere sine kunders ventetid på telefonen. Hafslund må gjerne ha mulighet for å finne sine kunder t.d. på navn, adresse, pnr. og org.nr., og ikkje kun på kundenr. Hafslund må gjerne følge opp kunder som ikkje får svar på sine spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uhøflig kundeservice med nedlatende tone!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet i en utleid leilighet i oktober 2020. Megler sendte inn skjema til Hafslund hvor det, i følge en kundebehandler hos Hafslund var krysset av for tilleggstjenester som "maksprisgaranti" og "grønt valg". Jeg informerer vedkommende om at jeg tok kontakt med Hafslund i slutten av oktober og ba om at disse fjernes. Jeg ringte til Hafslund fra min jobb telefon og siden dette er et hemmelig nummer av hensyn til mitt arbeid så vil ingen nummer vises hos mottakende part. Samme konsulenten avviste dette og prøvde å fremme dette som at jeg "prøver å lure" Hafslund siden han ikke kunne verifisere om min samtale hvor jeg avbestilte tilleggstjenester fant virkelig sted. Første gang jeg opplevde å bli kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte. Jeg forstår ikke hvordan Hafslund kan tenke å operere på en slik måte. Kundebehandlere deres har behov for en bedre opplæring og trolig også innføring i juridiske emner om avtaleverker i Norge. Jeg anbefaler ingen strøm fra dette selskapet !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig dyrt"

når jeg ringer dem for å gjøre en avtale alt bra, men hver måned betaler jeg mye høyere pris enn det vi ble enige om, jeg spurte hvorfor jeg betaler så mye penger, men de ga meg ikke de riktige svarene og spurte hvilke alternativer gjør jeg har, men de ga meg ikke noe alternativ. Det er derfor jeg slutter med dem

Svar fra Hafslund Strøm
18.01.2021 14:53
Hei Lajdon. Det er beklagelig å høre at du ikke ble fornøyd med avtalen du hadde, men det er enda mer beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du ønsket når du tok kontakt. Dersom en kunde ikke er fornøyd med avtalen sin, skal selvfølgelig vi i kundeservice bistå med samtale og råd slik at man sammen kan finne en hyggelig løsning på problemet, og endre avtalen etter kundens ønske. Selv om du ikke er kunde hos oss lenger, ønsker vi gjerne å få kontakt med deg slik at vi kan se nærmere på hendelsen, og rapportere om dette videre til rette vedkommende. Slike tilbakemeldinger tar vi på alvor, så vi kan skjerpe rutinene våre og bli bedre. Ta derfor gjerne kontakt med oss på kundeservice@hafslundstrom.no eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Victoria F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bra og svindel på samme tid."

Bra app, og nettsiden har en forholdsvis grei oversikt over avtalene selv om de "beste" er gjemt så godt som mulig. Det irritable med selskapet er at de stadig forsøker nye metoder for å svindle deg i form av å sette deg over på en dyrere avtale uten å si det. "bare svar på denne sms om at opplysningene dine stemmer" osv., - og ikke et pip om at det en ny avtale du signerer på. 😣 Den beste var for et år eller to siden hvor de skulle "analysere" strømforbruket ditt over flere måneder "helt gratis" for å finne den "beste" avtalen for deg, og plutselig hadde du en dyrere avtale uten at du skjønte hva som skjedde. Så de er like store kjeltringer som alle de andre "strøm meglerne". Følg med på fakturaene.

Svar fra Hafslund Strøm
18.01.2021 14:53
Hei Victoria. Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som ditt strømselskap. Vi setter aldri en kunde over på en ny avtale uten å ha sendt ut SMS med god informasjon om hvilken avtale det er snakk om, og link til mer info og vilkår. Vi må så motta svar fra kunden på denne, med bekreftelseskode, før avtalen blir aktiv. Dersom du ikke har fått dette, vil vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på denne saken. Om du ikke er fornøyd med avtalen din, kan du selvfølgelig også ta kontakt med oss, så kan vi sammen finne en avtale som passer deg bedre. Vi kan nås på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi håper å høre fra deg, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet! Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De flyttet strømavtalen min til dem uten tillatelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble spurt om jeg ønsker en kartlegging av strømmen min for å se om det er verdt å bytte til noen andre. Den skulle vare i 30 dager basert på forbruket mitt, tror de glemte å si at det betyr at jeg må bytte leverandør for å få gjort dette! Lureri.

Svar fra Hafslund Strøm
21.12.2020 09:56
Hei Sonja. Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Skredderstrøm er en avtale vi har hvor du kan prøve oss i en måned til redusert pris, så vil dine strømbehov vise oss hvilken avtale som passer perfekt for deg slik at vi kan komme med en anbefaling. For å kunne kartlegge forbruket ditt i denne avtalen så forutsetter det naturligvis at vi er strømleverandør. Dersom dette ble misforstått eller dårlig kommunisert så har vi selvfølgelig stor forståelse for frustrasjonen din. Vi tar alle slike tilbakemeldinger på stort alvor, og ønsker veldig gjerne å komme i kontakt i deg slik at vi kan få en bedre forståelse av hva som har skjedd her, og finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Marius F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hafslund sier opp avtaler uten varsel og skylder på kunden - lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale om web spot i 2015 og har siden den gang tenkt at jeg hadde en løpende grei strømavtale som jeg slapp å følge opp noe særlig. Da jeg tok en sjekk for noen uker siden fikk jeg beskjed fra Hafslund om at det beste strømavtalen for meg var webspot og ble anbefalt å skifte til den. Skjønte lite da jeg trodde jeg hadde webspot og fant frem bestillingsbekreftelsen. Fikk da beskjed om at Hafslund hadde sagt opp avtalen i 2016 neste 1,5 år etter at den ble inngått uten noen form for varsel til meg. Nå skylder de på at de ikke har arkiver så langt tilbake og foreldelse - Utrolig dårlig kundeservice! Har vært Hafslundkunde så lenge jeg kan huske og de som kan noe som helst om forretninger vet hvor viktig det er å holde på de kundene som ikke bytter leverandør hele tiden. Jeg er nok ferdig som trofast kunde med denne behandlingen...

Svar fra Hafslund Strøm
07.12.2020 14:25
Hei Marius F. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Slik du beskriver det så forstår jeg at du har vært i kontakt med oss vedrørende denne saken tidligere. Det hadde likevel vært veldig fint om du kunne tatt kontakt med oss igjen på e-post, slik at vi kan få sett nærmere over saken og se om vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Send oss derfor gjerne en e-post til kundeservice@hafslundstrom.no. Håper å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Cristina
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De bruker Solvencia inkasso byrået et en dag forfall betaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Variabel pris. Ikke varsel på forhånd hvor mye de har trykket fra konto din. Bruk inkasso byrået etter en dag. Du blir blindet å ikke bytte strøm leverandør.

Svar fra Hafslund Strøm
02.12.2020 14:11
Hei Cristina. Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse hos oss. Når det kommer til fakturering så skal faktura sendes enten via brevpost, e-post eller som eFaktura. I fakturaen blir man opplyst om forbruk, avtale og faktureringsgrunnlag. Dersom vi ikke har mottat betaling 2 uker etter forfall så blir det utsendt et varsel via vårt inkassobyrå Solvencia som brevpost til den registrerte adressen din, med enda 2 ukers forfallsfrist. Om man ikke har mottatt opprinnelig faktura eller om du som kunde har motsigelser på fakturagrunnlaget, er vi avhengig av at kundene tar kontakt med oss og gir beskjed slik at vi får sett på saken og kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og vi ønsker også å få kontakt med deg for å få sett nærmere på saken din. Vi kan nås på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fakturerer for tjenester jeg har takket nei til!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon fra en selger som prøvde å selge meg masse tilleggsprodukter. Takket nei til alt og ba om en helt standard strømavtale uten fastpris/spotpris. På neste faktura ser jeg at jeg har blitt fakturert for dette tilbudet jeg takket nei til. De juger når man ringer for å konfrontere de. IKKE bestill strøm herfra!!!

Svar fra Hafslund Strøm
02.12.2020 14:11
Hei Helene. Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan komme til en løsning, og slik at jeg får meldt dette videre til rette vedkommende. Ta derfor gjerne kontakt med oss på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR