Meny

Hafslund Strøm strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Hafslund Strøm
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
218 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
836 kr /mnd
62,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
218 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
959 kr /mnd
71,93 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
218 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 018 kr /mnd
76,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Garantipris
Variabel pris - Hafslund Strøm
218 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 092 kr /mnd
81,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
102
av 106 innen
strømselskap
13%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ingen bindingstid, men ett års oppsigelsestid!"

Siden jeg driver et enkeltmannsforetak, fikk jeg for noen år siden et tilbud via telefon om å bytte til Hafslund bedriftsavtale. Selgeren ga meg inntrykk av at det var mye gunstigere enn en privatavtale. Jeg spurte om det var noe bindingstid, og fikk svar at "Nei da, overhodet ikke." Da jeg prøvde å bytte strømleverandør ca. ett år senere, fikk jeg opplyst at dette ikke var mulig før om ett år. Riktignok var det ingen bindingstid, men en *oppsigelsestid* på ett år, noe som selgeren aldri opplyste om! Jeg har sagt opp strømavtalen, og venter fortsatt på at oppsigelsesfristen går ut. Dette er ikke bare lek med ord, men ren lureri, etter min mening. Jeg skal aldri bruke Hafslund igjen.

Jose M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Høyt strøm- og nettleie-pris"

Jeg liker ikke et stort firma som bruker andre firma for å fakturere kunder. Jeg synes at strømprisen er alt for høyt.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Beløpsgrense ???"

Har en beløpsgrense som Hafslund/Fortum kan trekke fra. Grensen er 3000 kr. Har aldri vært i nærheten av denne grensen. I dag forlangte Fortum/Hafslund at jeg hever beløpsgrensen. Hvorfor skal man det, når man aldri har vært i nærheten av en slik månedspris ??

Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei avtale, etter å ha pisket dem"

Bestilte på nett, når avtalen kom opp på "Min Side" hadde de hengt på "Trygg Hverdag", derfor måtte de piskes!

Karoline N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Restanse-svindel"

Tegnet avtale da jeg kjøpte min førte leilighet for halvannet år siden. Uten å sette meg særlig inn i strømprisene godtok jeg et tilbud fra Hafslund hvor jeg skulle betale 450kr i mnd uansett hvor mye strøm jeg brukte. For et par måneder siden sjekket jeg litt nærmere hva andre strømleverandører kunne tilby. Med mitt forbruk på 200-250 kwt i timen skjønte jeg fort at jeg hadde betalt for mye. Byttet dermed til en annen leverandør, fikk spotpris og mer en halverte prisen. I dag fikk jeg plutselig ny faktura fra Hafslund på 1 859kr for "tidligere restanse". Ingen av summene er spesifisert i hva det er, når de er fra eller noe. Bare en lang oppramsing av masse småbeløp som jeg blir bedt om å betale. Dette opplever jeg som rett og slett useriøst og utrygt! Jeg kommer aldri til å tegne abonnement med Hafslund igjen, og kommer til å råde alle mine venner om å styre unna. Makan til svindel!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God spotprisavtale"

WebSpot er bra avtale, men vanskelig å finne på deres sider. De forsøker å lede kunder mot dyrere avtaler.

Svar fra Hafslund Strøm
12.04.2021 14:36
Hei Svein T. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med din webSpot-avtale hos oss. På vår nettside ligger alle våre strømavtaler, inkludert webSpot, listet opp under "Alle strømavtaler". Men vi ønsker selvfølgelig å bli enda bedre, så tusen takk for tilbakemeldingen din, det skal vi ta med oss videre. Har du spørsmål eller liknende om din avtale må du heller aldri nøle med å ta kontakt med vår kundeservice på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"blir dyrere etterhvert"

Jeg skjønner at det er vanlig blant strømleverandører å ikke belønne langtidsbrukere ved å sette opp prisen med det samme avtaletiden er utløpt. Jeg har betalt 81,36 øre/kWh i hele vinter, og synes det er ufint å sette opp prisene så mye mens man tilbyr andre kunder mye billigere strøm. Jeg har nå byttet til billigere leverandør, og kommer til å legge inn et fast bytte hvert år. det er ingenting å vinne - bare penger å tape - på å beholde et fast forhold til sin strømleverandør. Det som gjorde at jeg nå fikk fingeren ut til å bytte, var en epost jeg mottok der Hafslund takker for at jeg er kunde nok et år - Toppen av frekkhet, synes jeg, når jeg betaler dobbel pris av andre kunder de har.

Svar fra Hafslund Strøm
12.04.2021 14:33
Hei Kjersti. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for at kundene våre skal være fornøyde, og derfor tilbyr vi også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av. Ved å ta kontakt med vår kundeservice vil vi alltid gjøre det beste vi kan for å finne hyggelige løsninger, samt ta en dialog for å finne en annen avtale som passer deg og ditt behov bedre. Skulle du ønske å kontakte oss kan vi nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Gir deg billigste avtalen først når man bytter strømleverandør"

Hadde en kampanje med vanlig spotpris hos Hafslund, sa opp denne da jeg fikk bedre vilkår hos en annen tilbyder. Hafslund ringte og tilbød meg en billigere avtale. Skuffende at den først kom på bordet da jeg meldte overgang til annen leverandør.

Svar fra Hafslund Strøm
09.04.2021 14:38
Hei Pia! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med avtalen du først ble tilbudt når du ble kunde hos oss. I Hafslund Strøm har vi ingen bindingstider på våre avtaler, og vi tilbyr også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av dersom de ikke er fornøyde med avtalen sin. Det eneste du trenger å gjøre er og ta kontakt med vår kundeservice, så gjør vi alt vi kan for å finne hyggelige løsninger på problemet slik at du blir fornøyd. Du kan alltid kontakte vår kundeservice på tlf 21424242, [email protected] eller via vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR