Meny

Hafslund Strøm strømpriser

SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
127 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
836 kr
50,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
127 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
965 kr
57,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
127 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
982 kr
58,92 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
127 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 075 kr
64,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Hafslund Strøm omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
97
av 101 innen
strømselskap
10%
anbefaler
Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig web-løsning og ulogisk måte å si opp avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klarer ikke logge inn på min side. De har også splittet min side inn i hafslund strøm og hafslund nett hvor begge har ulike egenskaper. De har heller ikke et eget valg for å si opp avtale. Man må melde flytting. Henger ikke på greip når det legges opp til at man skal ta med seg avtalen videre. Kommer ikke til å velge dem igjen.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Hafslund lurte kona inn i en avtale med svært liten skrift"
3 syns denne omtalen er nyttig

Web spot, eller lik strøm over samme periode. Du kan ikke komme ut av denne avtalen uten å måtte betale for det de estimerer at du ville ha brukt av strøm. Sier du opp avtalen må du betale klekkelig, uten å ha brukt strøm for beløpet. Frekke telefonselgere, og eller dørtiggere. Rydd opp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Unngå dette useriøse selskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde skreddersømtilbudet deres der de etter en prøveperiode garanterte å gi meg et tilbud bedre enn det jeg hadde i dag. Endte opp med en avtale med 65 øre kw/h. Noe som er dobbel pris av hva deres konkurrent kan tilby hvor jeg bor. Useriøst selskap. Unngå for enhver pris. Glatte og uærlige selgere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurer på deg kostbare avtaler og svarer ikke på henvendelser"

Jeg fikk tilbud om å prøve skredderstøm i en periode for at de skulle finne den rimeligste avtalen som var tilpasset mitt forbruk. Jeg slo til. Etter en måned fikk jeg melding om at de hadde byttet strømavtale til en som var mye bedre for meg. Jeg stusset over at jeg deretter fikk strømregninger som var dyrere enn jeg vanligvis ser. Jeg undersøkte fakturaene, og sammenlignet selv de forskjellige strømavtalene fra Hafslund ut fra mitt forbruk. Det viste seg at de hadde byttet fra en rimelig avtale til en av de mest kostbare. I tillegg hadde de lagt på en tilleggstjeneste (Grønt valg) som jeg ikke hadde bedt om. Grønt valg avtalen alene økte strømprisen med 20-30% i mitt tilfelle. Det var ikke mulig å si opp tilleggsavtalen via deres hjemmeside. Jeg kontaktet Hafslund Strøm i alt to ganger via kontaktskjema på deres hjemmeside, om at jeg ikke ønsket denne tilleggsavtalen. Jeg fikk aldri svar på mine henvendelser, og tilleggsavtalen sto fortsatt aktivert flere dager etter henvendelsene. Selve strømavtalen var mulig å bytte selv, og det var enkelt via deres hjemmeside. Etter min mening er dette strømselskapet ikke til å stole på. De lurer på deg mer kostbare avtaler enn du trenger, og de gidder ikke å svare når du kontakter dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"

Helt forfedelig udugleige folk, som ikke klarer å fikse noe. Jeg fikk en god avtale på leiligheten, med 6 måneds avtale, og da jeg inngikk avtalen spurte jeg om det gikk an å videreføre den til ny bolig, for jeg visste jeg skulle flytte om noen måneder. Det var ikke noe problem sa han. Så skulle jeg flytte, og da startet problemene. Da kunne jeg ikke overføre avtalen, men så lenge jeg fortsatte hos dem slapp jeg å betale avbrytelsesgebyr. Det var ok sa jeg. Etter en måned fikk jeg melding av om at avtalen hos Hafslund strøm var avsluttet. Viste seg at jeg bare hadde en avtale hos dem i en dag. Ringte dem og det skulle de fikse. Det klarte de ikke, måtte ringe dem på nytt. De skulle fikse det igjen. Klarte det ikke da heller. Så ga dem opp. Så fikk jeg bruddgebyr på 150 kroner. Ringte og klagde, de sa hvis du ikke vil fortsette hos oss. Det sa jeg at eg ikke godtar. Så sa han ok du kan få en måned gratis strøm, som var fint det. Sendte mail og spurte om jeg skulle betale regingen med bruddgebyret og ja det skulle jeg, så skulle de trekke det fra på neste. Fikk ny regning, der hadde de lagt til enda et bruddgebyr. Ringer igjen, og de sier ikke betal den vi sender ny. De sender meg en ny, og prøver så å logge inn på nettsiden, der har de slettet meg som kunde. Må ringe dem på ny, og de vet ikke hva som har skjedd.

Kathrine L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Aldri hatt billige strøm"

Imøtekommende, lette å få tak i å om du skulle trenge utsettelse er det bare å ta en telefon. Dette selskapet reddet økonomien min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Leverer ikke som lovet"

Ble overtalt til å prøve Skredderstrøm. Sendte angrerettskjema noen timer etter signatur, fikk beskjed om at det var for seint. Orket ikke å forfølge den. Ble fortalt at vi skulle bli oppringt/få info om hva som passet oss best. Har ikke skjedd.

Berit M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Selskapet kaprer kunder ved tvang"

Min mann ble oppringt av en svært ufin aggressiv selger fra Hafslund. Han snakket og snakket om hvor flott det var å være kunde hos Hafslund. Vi trengte IKKE strøm, fordi vi hadde i mitt navn. Så presterer selgeren å si opp min strømleverandør til tross for at mannen min nektet på å gå over til Hafslund. Da startet trøbbelet. Jeg ringte og ringte til Hafslund, hvor det ikke var mulig å snakke med et fornuftig menneske. Vi måtte bare betale, var beskjeden. NEI, vi hadde ikke bedt om ny leverandør, og Hafslund hadde ingen rett til å annullere gjeldende avtale på mine vegne. Fram og tilbake med telefoner. Overdriver ikke hvis jeg sier jeg har brukt flere timer på å rette opp problemet. Til slutt gikk Hafslund med på å slette strømutgiften for 1 - en dag, men så kommer det sannelig en regning på kr. 13,85 på nettleie??? Hvor frekk går det an å være. Til alle strømkunder: ALDRI AKSEPTER HAFSLUND SOM STRØMSELSKAP. De er også frekk nok til å markedsføre seg med at selskapet har de mest fornøyde kundene. Denne saken blir rapportert fra meg inn til Forbrukertilsynet og til Elklagenemnda, for det må da være måte på!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR