
Har i ca 1,5 år hatt en avtale jeg var godt fornøyd med, men fikk plutselig varsel om at denne avtalen skulle termineres og at jeg ville bli flyttet over på ny avtale. Huskraft kaller dette for "spot", men det er en forvaltningsbasert avtale, med lite forutsigbarhet for kunden. De markedsfører det som at man får del av overskuddet når Deres forvaltere kjør det bra, men i det ligger det også at man tar tapet når de bommer. Med det er bla. risikoen for Huskraft langt mindre når de gjør dårlige avtaler, siden det i hovedsak er kunden som dekker tapet. De har nå kun denne avtalen tilgjengelig og ingen spot-pris avtale. Har byttet til noe langt bedre og anbefaler også andre å styre unna Huskraft og generelt de firmaene som driver med slik "kreativ markedsføring". På folkemunne kalt tull og lureri.
Foreløpig ingen sjokkregninger, bare overraskende billig
Sjekker forbruk mot avtalen månedlig og det ser ut til å stemme.
Helt enkel og grei leverandør. Får svar de gangen jeg har ringt. Eneste jeg savner er en faktura, strøm og nett. Det er et virkemiddel for å holde prisen nede har jeg forstått.
Billig energi fra huskraft og veldig god kundeservice.
Kjempe fornøyd med mitt kundeforhold hos Huskraft. Kundeservice er alltid hyggelige og faktura stemmer alltid overens pris og forbruk. Har anbefalt de til venner og familie 😀
Gikk gjennom faktura og fant vesentlig overfakturering her! Sjekk faktura grundig. 😡😡
God Pris og god service! Jeg har en svært gunstig avtale i forhold til andre selskaper, samt svarer kundeservice grundig på mine spørsmål.