
Coop
NSF
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Sørlandets Boligbyggerlag
Var en faktura jeg ikke forsto opp mot avslutning av en energikonto. Ved å logge inn på mine sider for å få en oversikt, så virket ingen av linkene, det sto bare hva jeg skulle betale. Prøvde å ringe kundeservice x-antall ganger uten å komme gjennom, sendte de en mail som de brukte ukesvis på å besvare, i mellomtiden sendte de faktura til inkasso. Når jeg prøvde å henvende meg til inkasso selskapet og sa at jeg bestred fakturaen, sendte de bare standardiserte svar tilbake, eller unnlot å svare. Kostet meg godt over 2000 kr i inkasso omkostninger som jeg bare betalte for å bli ferdig med det, samt en faktura på kr 12700 på energikonto, som jeg enda idag ikke vet om var riktig. Hadde for øvrig vært trofast kunde der i 25-30 år. ALDRI MER LOS!!
Dårlig beskrivelse av avtaler ved inngåelse av avtaler med selger. De viser ingen forståelse for forbrukeren som er forvirret. Liten forståelse for konkuranse.
God avtale gjennom COOP. Mulighet for å binde strømprisen i perioder med store pris svingninger. Ikke alltid billigst, men helt grei pris. Kundetorget har jeg ikke hatt behov for snakke med, men ved henvendelse pr epost fikk jeg et utfyllende og klart svar. Et eksempel til etterfølgelse for andre og mye større selskaper. Ingen nevnt ingen glemt :-)
Jeg er kjempefornøyd med LOS! Har hatt LOS snart 1 år og fått god kundebehandling og benyttet meg av alle de gode tilbudene som har gjort at jeg hatt en veldig stabil og forutsigbar strømpris igjennom hele vinteren! Opplever LOS som ærlige og redelige med god oppfølging av kundene sine.
Ble anbefalt "flytende strøm" av LOS, og har hatt det noen år nå. Da jeg sjekket grundig over hva jeg eg. betalte ble jeg SUR! Her har jeg altså betalt 20 - 30 prosent mere enn spotpris. Enkelte uker over 50 prosent! Med dagens strømpriser blir det gjerne 1000 kr ekstra pr mnd. Har nå skiftet leverandør, ikke underlig at de (LOS) ringer meg og vil ha meg tilbake som kunde. Nei takk! De har sannelig tjent nok på meg. Kan legge til at kundeservise og kommunikasjon har fungert veldig greit. Virker som et seriøst firma, men tar seg GODT betalt.
Forståelig og enkel strømavtale. Oversiktlig faktura og nettside.
Syntes prisene er bra med spotpris. Og oversiktelig faktura. Kan anbefale LOS 29
Dyr strøm, useriøse, kommer ikke igjennom på tlf og svarer ikke på Mail. Får ikke logget meg på mine sider hos Los og får ikke fratrekk for strømstøtte. Betaler 3 ganger mer enn tlsvarende strømbruk hos andre aktører. ANBEFALES IKKE TIL NOEN!!!!!