Meny

LOS strømpriser

SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
65 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
715 kr /mnd
53,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Coop Strømavtale
Timespot - LOS
65 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
783 kr /mnd
58,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
65 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
794 kr /mnd
59,54 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NSF Strømavtale for medlemmer
Timespot - LOS
65 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
816 kr /mnd
61,21 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
65 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
825 kr /mnd
61,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
826 kr /mnd
61,96 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Sør BBL medlemsavtale
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
826 kr /mnd
61,96 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Ung Spotpris
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
836 kr /mnd
62,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 19
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
839 kr /mnd
62,96 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 29
Timespot - LOS
65 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
849 kr /mnd
63,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
65 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
852 kr /mnd
63,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
869 kr /mnd
65,21 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fornybar
Timespot - LOS
65 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
906 kr /mnd
67,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
65 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 048 kr /mnd
78,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
65 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 135 kr /mnd
85,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
29
av 106 innen
strømselskap
46%
anbefaler
LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Coop avtale"

Bra pris på Coop avtale ingen hemlig het på faktura alt er rett Eneste minus er at man ikke har full kontroll på hva man skal betale når man har spot pris. Skulle ønske var bedre oversikt med strøm og diverse pluss nettleie men sånn er det ikke man må alltid tippe hvor mye ca slutten av hver måndet hva man skal betalle

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel og grei strøm."

Har COOP-avtale og så langt har vi ingen ting å klage over. Riktig pris og vi har spart mye på avtalen i vinter. 2 prosent i bonus hjelper også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Et mer rotete selskap har jeg ikke vært borti!"

Alltid tull med fakturering. Om det klages. får man "goddag, mann, hostesaft" til svar. Eller man får ikke svar, men faktura blir i stedet sendt til inkasso. Det kalles service. Selv om jeg - etter å ha byttet leverandør - i e-post har fortalt LOS om mine erfaringer, har de vært freidige nok til å ringe meg opp og forsøkt å friste meg med bedre avtale. Vel - vel - vel !

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lave påslag enkelt og greit (Coop Avtale)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lave påslag, bruker ca. 25.000 kwt i året og da blir dette hipp som happ mot Tibber. Liker Los godt men har ikke fått forbruk til å fungere i appen

Svar fra LOS
26.02.2021 15:34
Hei Stian, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du trives som kunde hos oss! Du er ikke alene om å være fornøyd med vår Coop strømavtale - dette er en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor man følger strømbørsen time for time i tillegg til å betale et redusert fastbeløp og påslag på henholdsvis 9 kroner og 3,45 øre/kWh. Dette er en langsiktig avtale med vilkår som har vært konkurransedyktige over tid, og avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder! Når det gjelder appen vår, så vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan sjekke dette nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen - så skal vi ta tak i det med en gang. Håper å høre fra deg. Ha en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Jeanette N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med coop avtalen"

Jeg er veldig fornøyd med los. Enkelt å følge med på strømpriser time for time (unntatt om søndager), lett å følge med på forbruket og man får igjen 2% i bonus på coop fordelsregnskapet. Jeg tror ikke det lønner seg å bytte til noen andre for min del.

Svar fra LOS
22.02.2021 15:41
Hei Jeanette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vår Coop medlemsavtale har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder, og det med god grunn - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid følger strømbørsen time for time, samt at man betaler et svært redusert fastbeløp og påslag. I tillegg så får man litt igjen i form av både velkomstbonus og medlemsbonus. Dette er en langsiktig avtale som skal være konkurransedyktig over tid - så her skal man være trygg på at man har de beste vilkårene for strømmen slik at man kan bruke tiden på ting som er mer interessante enn strømmen! Når det gjelder Min side og manglende timespriser i helgene, så stemmer det at vi har en feil på Min side som fører til at strømprisene ikke vises i helgene. Årsaken til dette er at vi henter inn prisene fra den nordiske strømbørsen NordPool Spot, og i helgene så publiserer de kun foreløpige priser. Prisene blir derfor oppdatert mandager cirka klokken 12 når NordPool har foretatt valutaveksling for helgen. Vi har et eget team som jobber med å finne en god løsning på dette slik at man kan få oversikt over prisene også i helgene. I mellomtiden så kan vi anbefale å sjekke prisene direkte på NordPool sine nettsider. Bare vær oppmerksom på at de oppgir prisene eks. mva. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig god start på den nye uka! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Billigste strøm."
1 syns denne omtalen er nyttig

De ringte og ville ha meg tilbake som kunde og lovte meg den billigste strømmen (spotpris) med et lite månedlig påslag. Men fortsatt ringer de å kommer med det ene tilbudet etter det andre. De som ringer har tydeligvis ikke greie på det de skal selge men provisjon av salg. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke ønsker disse tilbudene men det hjelper ingen ting.

Svar fra LOS
15.02.2021 12:52
Hei Inge, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det stemmer at vi ringer våre kunder for å informere om våre fordelsprodukter, men vi skal selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt for slike tilbud. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp, så beklager vi så mye for det. Send gjerne en mail til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen, slik at vi får muligheten til å ta tak i dette for deg så fort som mulig. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia - LOS
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Nydelig"

Coop strømavtale. Forutsigbart og lite svada. Salgsavdelingen til los ringer oftere enn ei dement oldemor på jakt etter barnebarnet sitt. Dropper man å ta telefonen (og å binde deg til en avtale hvor personen i motsatt ende av telefonen høres ut til å lide av åndenød idet han/hun går igjennom avtalen) så har man et enestående selskap som leverer det de lover.

Svar fra LOS
15.02.2021 12:42
Hei Benjamin, Takk for din tilbakemelding! Dersom vi har vært litt i overkant ivrige når vi har vært i kontakt med deg, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se nærmere på våre rutiner knyttet til salg. Vi strekker oss alltid etter forbedring, og da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik som du har gitt oss her - takk for det! Det er godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen din! Dette er en av markedets beste medlemsavtaler. Med denne har man en langsiktig avtale med vilkår som er gunstige over tid. Dette har blitt en svært populær avtale etter at den ble lansert sent i 2019 - med god grunn! Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller på e-post: [email protected] dersom du har spørsmål eller det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig start på uka! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"respekterer ikke ønske om å bli kontaktet. . har sagt i fra om dette mange ganger. Gir seg ikke. tlf"
2 syns denne omtalen er nyttig

et firma som ikke godtar å slette deg fra reklame eller annen kontakt på tlf . eller mail eller mms eller sml . de vil ret og slett ikke godta at du ikke ønsker reklame

Svar fra LOS
02.02.2021 11:14
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi kontakter våre kunder for å informere om våre produkter og tjenester, samt at vi sender ut nyhetsbrev en gang i måneden med informasjon om strømpriser, avtaler og produkter. De fleste av våre kunder setter pris på denne informasjonen, men vi har selvsagt full forståelse for at det ikke er alle som ønsker dette. Som kunde hos oss så kan man velge hvilke samtykker man ønsker å gi via Min side, samt at man kan kontakte vårt kundesenter dersom noe ikke er som det skal være. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp på vår side, så kan vi ikke annet enn å beklage for det. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se på hvordan vi kan skjerpe våre rutiner. Du er uansett velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR