Meny

LOS strømpriser

Skriv omtale
Bytt til LOS
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Coop Strømavtale
Spotpris - LOS
41 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
118 kr
7,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
134 kr
8,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS OBOS Fornybar
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
140 kr
8,42 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NSF Strømavtale for medlemmer
Innkjøpspris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
160 kr
9,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ladestrøm
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
170 kr
10,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
170 kr
10,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NAF Strømavtale elbil
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
170 kr
10,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Sør BBL medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
170 kr
10,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ung Innkjøpspris
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
180 kr
10,78 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Innkjøpspris
Timespot - LOS
41 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
216 kr
12,98 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
412 kr
24,69 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
465 kr
27,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
41 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
598 kr
35,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
92
av 102 innen
strømselskap
39%
anbefaler
LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna, elendig strømleverandør selv med COOP avtalen"

Har Aldri vært borti et firma med så elendig kundeservice, fakturaer går til kredinor i stedet for postkasse, strømregningen min ble stipulert i stedet for lest av på ams, de skyldte på oppgitte tall fra netteier, men når jeg sjekket så hadde ikke netteier stipulert noen ting. Jeg var heldigvis ferdig som kunde september 2019, byttet da til Tibber, aldri vært noe problem med de... men idag fikk jeg en faktura fra los 7 mndr etter kundeforhold er avsluttet... makan til drittfirma.

Svar fra LOS
04.05.2020 13.39
Hei Ronny,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig leit å høre at du ikke har følt deg godt nok imøtekommet i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder og vi gjør derfor vårt ytterste for å finne gode løsninger i alle ledd.

Dersom man ikke mottar fakturaene sine slik man skal, så er det viktig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva problemet er. Tidligere i fjor hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Enkelte opplever også at fakturaene havner i søppelposten. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem.

Når det gjelder selve strømmåleren, så er det ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Strømmåleren sender inn forbruksdata til Elhub - en felles dataportal for alle strømleverandørene og netteierselskapene i Norge. Vi henter forbrukstallene direkte fra Elhub. Dette gjelder både de målerne som er fjernavleste og de som er manuelt avleste. Dersom en måler ikke sender inn forbruksdata slik den skal, så blir forbruket stipulert. Da er det netteierselskapet som har ansvar for å finne ut hva som er galt med måleren.

Jeg kan dessverre ikke svare på hva fakturaen du nå har mottatt gjelder, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: kundesenter@los.no, telefon: 38 60 85 00 eller sende oss en melding på Facebook, så vil en av våre kundebehandlere se nærmere på dette for deg.

Vi setter stor pris på alle innspill og vi tar med oss din tilbakemelding videre i vårt daglige arbeid med kontinuerlig forbedring.

Ønsker deg en riktig god dag videre!

Hilsen Sylvia i LOS
Tove S. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med LOS"

De erfaringene jeg sitter med nå, og så langt jeg kjenner Los, vil jeg gi min støtte til dem og er kan anbefale de på beste måte. I denne tiden har jeg blitt en service som har vært til fordel for meg. Alle vil beholde kundene sine, så litt fordel for dem selv også selvfølgelig, men hvem ville ikke gjøre? Det er bare en selvfølge. Men når jeg vet at jeg ikke er den kunden de tjener mest på, absolutt ikke. Og da har de vist en større service enn jeg hadde ventet. Takk Los.

Svar fra LOS
06.04.2020 12.33
Hei Tove,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi ser på god kundeservice som en selvfølge, uavhengig av hvem du er eller hva du måtte trenge hjelp til. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å være imøtekommende og for å finne gode løsninger. Det er derfor veldig godt å høre at du har vært fornøyd i møte med vårt kundesenter - det tar vi til oss!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe du lurer på.

Vi ønsker deg en riktig fin mandag, og en god påske!

Hilsen alle i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det er værste strømleverandøren med værste kundeservice"

LOS bedrar og stjeler penger. Faktura må nøyaktig kontrolleres. Kundeservice jobber uforsiktig og vil ikke hjelpe. Anbefaler absolutt ikke å velge LOS.

Svar fra LOS
09.03.2020 12.00
Hei Lilian,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg kan ikke uttale meg om hva som har skjedd her, men vi ønsker selvsagt det aller beste for våre kunder. Våre kundebehandlere strekker seg alltid langt for å imøtekomme ønsker og behov, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss både når det kommer til produkter, kundevennlige løsninger og service. Dersom det har skjedd en feil eller misforståelse fra vår side så beklager vi for det.

Vi er selvsagt ikke ute etter å hverken bedra noen eller å stjele penger. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder.

Vi setter uansett stor pris på innspillet ditt og vi tar det med oss videre. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan.

Jeg ønsker deg en fin mandag og en god uke!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Coop avtalen"

Coop avtalen er ett bra produkt. Ellers fornøyd med en forutsigbar leverandør med konkurranse dyktige priser.

Svar fra LOS
02.03.2020 13.05
Hei Anders,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige produkter og den beste kundeservicen. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, og det er derfor veldig trivelig å høre at våre kunder er fornøyde. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019) - noe vi er svært stolte og ydmyke over!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha flere innspill.

Ønsker deg en riktig fin mandag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anmeldelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.

Svar fra LOS
04.02.2020 16.47
Hei Ole.

Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på kundesenter@los.no slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her?

Hilsen Steinar i Los
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sier de er så rimelige på pris, men neida."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon om avtale forutsigbar, ble fakturert 39 kr ekstra for dette hver mnd. Har to strøm målere, ble over 900 kr ekstra i året det. Mottok heller ikke noe angrerett skjema.

Svar fra LOS
20.01.2020 09.56
Hei Ella,

Takk for din tilbakemelding.

De siste årene har vi opplevd en høyere økning i strømprisene på vinteren enn det vi er vandt til. Dette har ført til at mange av våre kunder har etterlyst muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen slik at man kan slippe de høye pristoppene.

Med LOS Forutsigbar får man muligheten til nettopp dette, slik at man får en forutsigbar strømpris gjennom vinteren. Produktet koster 39,- kroner per måned. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra kunder som benytter seg av dette og som syns at dette er et godt alternativ til fastpris-avtalene hvor man gjerne er bundet i et helt år.

Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder, og det er helt valgfritt å benytte seg av våre fordelsprodukter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 eller e-post kundesenter@los.no, så kan vi gå gjennom din avtale sammen. Du kan også sende oss en melding på Facebook.

I 2019 ble vi kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å imøtekomme våre kunders behov og ønsker, og vi håper selvsagt at du ønsker å gi oss en sjanse.

Jeg håper at vi hører fra deg igjen og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Morten K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og sender faktura til kredinor istedenfor meg!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er generelt dårlig service hos kundeservice, og de har gjentatte ganger sendt fakturaen til kredinor, istedenfor meg. Prøvde å snakke med kundeservice, men det nyttet ikke. Vil absolutt ikke anbefale Los.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.51
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding.

Når man ikke mottar fakturaene slik man skal så er det viktig at man tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan prøve å finne ut hva som kan være problemet. Tidligere i år hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem.

Våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger for våre kunder. Vi tar ditt innspill med største alvor da vi selvsagt syns det er leit at du har hatt denne opplevelsen med oss.

Vi håper at vi får se deg igjen i fremtiden, og du er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en fin dag, og en god førjulstid!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.49
Hei Nihal,

Takk for din tilbakemelding.

Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det.

LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/

Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Jeg ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR