Meny

LOS strømpriser

Skriv omtale
Bytt til LOS
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Coop Strømavtale
Spotpris - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
344 kr
20,61 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Digitalspot
Spotpris - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
360 kr
21,57 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS OBOS Fornybar
Timespot - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
366 kr
21,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NSF Strømavtale for medlemmer
Innkjøpspris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
385 kr
23,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ladestrøm
Timespot - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
395 kr
23,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
395 kr
23,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NAF Strømavtale elbil
Innkjøpspris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
395 kr
23,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NAF Strømavtale
Innkjøpspris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
395 kr
23,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Sør BBL medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
395 kr
23,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ung Innkjøpspris
Timespot - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
405 kr
24,31 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Innkjøpspris
Spotpris - LOS
38 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
442 kr
26,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
647 kr
38,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
667 kr
39,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
828 kr
49,69 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
882 kr
52,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
38 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
882 kr
52,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
92
av 102 innen
strømselskap
39%
anbefaler
LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Coop avtalen"

Coop avtalen er ett bra produkt. Ellers fornøyd med en forutsigbar leverandør med konkurranse dyktige priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anmeldelse"

Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.

Svar fra LOS
04.02.2020 16.47
Hei Ole.

Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på kundesenter@los.no slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her?

Hilsen Steinar i Los
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sier de er så rimelige på pris, men neida."

Fikk en telefon om avtale forutsigbar, ble fakturert 39 kr ekstra for dette hver mnd. Har to strøm målere, ble over 900 kr ekstra i året det. Mottok heller ikke noe angrerett skjema.

Svar fra LOS
20.01.2020 09.56
Hei Ella,

Takk for din tilbakemelding.

De siste årene har vi opplevd en høyere økning i strømprisene på vinteren enn det vi er vandt til. Dette har ført til at mange av våre kunder har etterlyst muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen slik at man kan slippe de høye pristoppene.

Med LOS Forutsigbar får man muligheten til nettopp dette, slik at man får en forutsigbar strømpris gjennom vinteren. Produktet koster 39,- kroner per måned. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra kunder som benytter seg av dette og som syns at dette er et godt alternativ til fastpris-avtalene hvor man gjerne er bundet i et helt år.

Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder, og det er helt valgfritt å benytte seg av våre fordelsprodukter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 eller e-post kundesenter@los.no, så kan vi gå gjennom din avtale sammen. Du kan også sende oss en melding på Facebook.

I 2019 ble vi kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å imøtekomme våre kunders behov og ønsker, og vi håper selvsagt at du ønsker å gi oss en sjanse.

Jeg håper at vi hører fra deg igjen og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Morten K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og sender faktura til kredinor istedenfor meg!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er generelt dårlig service hos kundeservice, og de har gjentatte ganger sendt fakturaen til kredinor, istedenfor meg. Prøvde å snakke med kundeservice, men det nyttet ikke. Vil absolutt ikke anbefale Los.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.51
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding.

Når man ikke mottar fakturaene slik man skal så er det viktig at man tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan prøve å finne ut hva som kan være problemet. Tidligere i år hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem.

Våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger for våre kunder. Vi tar ditt innspill med største alvor da vi selvsagt syns det er leit at du har hatt denne opplevelsen med oss.

Vi håper at vi får se deg igjen i fremtiden, og du er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en fin dag, og en god førjulstid!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.49
Hei Nihal,

Takk for din tilbakemelding.

Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det.

LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/

Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Jeg ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundenehandlimg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.

Svar fra LOS
21.10.2019 14.37
Hei Peter,

Takk for din tilbakemelding.

Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning.

NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til kundesenter@los.no. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret.

Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service"

Vil sende en stor takk til Nordlendingen (anonymisert) 😚Veldig tålmodig og serviceinnstilt. Han er flink til å forklare med enkle ord hva man skal betale, og hva vilkårene er. Utrolig blid og imøtekommende. Takk. Mvh Cathrine😃

Svar fra LOS
03.09.2019 09.34
Hei Cathrine,

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Hos LOS skal du alltid møte blide og serviceinnstilte kundebehandlere, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige strømavtaler tilpasset deg og ditt forbruk. Som kunde i LOS får du også tilgang til vårt store fordelsprogram med tilbud fra våre samarbeidspartnere som Dyreparken og ColorLine.

Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder.

Ha en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strøm med coop avtale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jo det begynte jo bra med greie priser de første måneder, men jeg fant fort ut at her var det ikke noe å spare. Jeg flyttet til ishavskraft og der skulle det jo være så fint, etter en måned så jeg Gudbrandsdal kraft hadde velkomstkraft som var billig så jeg byttet igjen og er der fremdeles. Helt OK så langt. Over to måneder etter jeg forlot LOS fikk jeg en kjemperegning. Jeg har betalt mens jeg var kunde der, men fikk et sjokk at jeg skulle få ny regning så lang tid etter.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.48
Hei Inge,

Takk for din tilbakemelding.

Når du avslutter et kundeforhold, vil det ta litt tid før du mottar sluttfaktura. Det er fordi vi må motta informasjon om målerverdier på din strømmåler fra din netteier - før vi kan ta et sluttoppgjør. Vi har alltid etterskuddsfakturering, slik at du kun betaler for ditt faktiske forbruk.

Vår strømavtale vi har i samarbeid med Coop er en av landets beste medlemsavtaler på strøm, og vi har en rekke svært fornøyde kunder med dette produktet. I tillegg til en god strømavtale, får du hos LOS også tilgang til en rekke populære kundefordeler, som for eksempel gratis inngang for hele familien under LOS-dagen i Dyreparken 1. september. Se mer på los.no/fordel. Vi er stolte over at vi har blant landets mest fornøyde kunder, i følge Norsk kundebarometer.

Ønsker deg en fin dag videre.

Hilsen Sylvia i LOS
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR