Meny

LOS strømpriser

SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
LOS Solstrøm
Andre prismodeller - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
175 kr /mnd
13,15 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
825 kr /mnd
61,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS God Energi
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
828 kr /mnd
62,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
852 kr /mnd
63,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Coop Strømavtale
Timespot - LOS
84 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
860 kr /mnd
64,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
84 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
871 kr /mnd
65,31 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NSF Strømavtale for medlemmer
Timespot - LOS
84 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
893 kr /mnd
66,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
903 kr /mnd
67,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Sør BBL medlemsavtale
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
903 kr /mnd
67,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Ung Spotpris
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
913 kr /mnd
68,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 19
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
917 kr /mnd
68,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 29
Timespot - LOS
84 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
927 kr /mnd
69,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
941 kr /mnd
70,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
947 kr /mnd
70,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fornybar
Timespot - LOS
84 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
984 kr /mnd
73,76 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
1 042 kr /mnd
78,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
84 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 088 kr /mnd
81,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
10
av 106 innen
strømselskap
54%
anbefaler
LOS
Steinar R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"STYR UNNA"

her blir man oppringt pga coop medlem, og lovet det ene etter det andre... Lot meg lure, jeg har ALLDRI hatt så høye strømregninger noen gang, samme kåk i 10 år. sendt en klage til dem, og blir bare pjattet på vor god avtale jeg har.. Skiftet til nå en avtale med fastpris av alle ting som er som regel mye dyrere, halverte kostnaden.. STYR UNNA!!!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice"

Den dårligste kundeservicen finner du hos LOS. Gjør du en ærlig feil og vil ha inkassofirma med en gang eller noen ganger ved feil er dette selskapet for deg. De sender ingen påminnelse eller purring, og sender regning rett til inkassofirma. Ved en anledning betalte vi den samme regningen to ganger etter hverandre. Regningene var på omtrent samme beløp så vi brukte et kid nummer to ganger. Istedenfor å kreditere eller sende deg regning på det resterende beløpet, sender de deg heller tilbake pengene uten å gi deg beskjed, for så å sende kravet videre til et inkassofirma. Vi har også to adresser vi betaler og spurte om å få dette på en faktura for at det skulle bli mer ryddig. Det lovet de men har aldri klart å gjøre, noe som ofte skaper mer forvirring. Jeg vet ikke om man en gang kan kalle det de driver med kundeservice. En annen gang sendte de over et krav til inkasso firma som var betalt. Jeg synes det er lite hyggelig å skrive en dårlig omtale om noen. Men etter et par lite hyggelige telefonsamtaler med selskapet, synes jeg de fortjener det. Jeg synes de burde rydde opp i måten de sender ut regninger på, og at de gjør noe med holdningen til de man snakker med. Likeglad og uhøflig er ikke et bra ansikt utad. Det virker bare provoserende.

Gjermund
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lokalstrøm"

De bidrar med ting lokalt, og de arangerer los dagen i dyreparken, kunne spart1500 men da går jeg glipp av lokale ting som dyreparken. 2 voksne og 3 barn er ikke gratis en dag i parken heller. Så bruker en noen av tilbudene synes jeg det er en god avtale.

Svar fra LOS
08.06.2021 10:47
Hei Gjermund, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Det er veldig viktig for oss å støtte opp om det lokale blant annet gjennom LOS-fondet der vi deler ut overt totalt 1 million kr i støtte til barn og unge under 21 år lokalt på Sørlandet. Det er også hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram! Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Slu selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får man ingen informasjon ang økende priser. Går prisen ned derimot, så kommer skrytemail umiddelbart. De har en hårreisende fastleddpris og linjeleie. Jeg kan bruke 0kwt, men likevel få faktura på over 400kr. Jeg har nå coop/spotavtale via disse, men skal nå definitivt bytte

Svar fra LOS
07.05.2021 08:52
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde hos oss. Jeg er dessverre litt usikker på hva du viser til angående prisvarsel, da jeg ikke kjenner til hvilken avtale du har hatt hos oss. Med sporprisavtaler endrer prisen seg hver time, og man kan selv følge med på prisutviklingen gjennom vår app eller via Min Side på los.no – men dersom man har en variabel avtale så skal man med rett motta prisvarsel enten på e-post eller SMS, både når prisen går opp og når prisen går ned. Når det gjelder nettleien, så er det en avgift som blir innkrevd av ditt lokale netteierselskap og vi har derfor dessverre ikke noe påvirkning på denne. Den er altså helt uavhengig av hvilken strømleverandør man har – men du får den på fakturaen fra oss ettersom vi har en avtale om gjennomfakturering med ditt lokale netteierselskap. Netteierselskapet fastsetter selv prisen på nettleien, men den er under kontroll av Norges vassdrag- og energidirektorat. Nettleien går til å dekke blant annet vedlikeholdsarbeid på strømnettet i området der du bor. Du kan lese mer om nettleien på NVE sine nettsider her: https://www.nve.no/stromkunde/nettleie/ Med Coop strømavtale har du nå en av landets beste medlemsavtaler på strøm, der du i tillegg til å betale for spotpris bare betaler 9 kr i fastbeløp og 3,45 øre/kWh i påslag. I tillegg mottar du hver måned 2 % medlemsbonus inn i ditt fordelsregnskap hos Coop. Vi håper selvsagt at du ønsker å fortsette som kunde hos med denne gode avtalen. Hvis ikke, så er du hjertelig velkommen tilbake i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"

Har Coop strømavtale fra LOS - den har vært uforandret de siste 2 årene. Har også brukt et par av kundefordelene - så er veldig fornøyd.

Svar fra LOS
30.04.2021 12:55
Hei Pål, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Dette er en langsiktig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen i tillegg til at man får litt tilbake i form av velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet. Og avtalen har - som du selv sier - vært uendret siden den ble lansert sent i 2018. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at mange tyr til ulike lokketilbud og kampanjer. I LOS ønsker vi heller å fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid - som med vår Coop strømavtale. Det er også veldig hyggelig å høre at du har hatt glede av noen av våre fordelsrabatter! Vi ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
"Se om det fortsetter"

Jeg bodde i en liten leilighet i en høyblokk og hadde Los høyeste strømregningen Jeg fikk var på 280 kr nå har jeg et stort hus på 240 kvadrat og har Coop strømavtale så nå får vi se byttet fra Fjordkraft Å når det skal sies fjordkraft er noe av det dyreste. Min gml nabo som hadde lik leil som meg å ca samme forbruk Jeg hadde los å fikk regning på 284 kt Han hadde fjordkraft å fikk 845 samme mnd

Svar fra LOS
30.04.2021 11:10
Hei Sean, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du velger oss som din strømleverandør! Det setter vi selvsagt stor pris på. Med Coop strømavtale så har du en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor du alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen du bruker, i tillegg til et svært lavt månedsbeløp på 9 kroner + 3,45 øre/kWh i påslag som dekker myndighetspålagte elsertifikater. I tillegg får man litt tilbake i form av 200 kroner i velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Det kan for øvrig være litt misvisende å sammenligne strømregninger - hvor høy regninga blir er avhengig av flere ting, som blant annet hvilken type strømavtale man har, hvilken periode regningen gjelder for, og hvor mange kWh man har brukt. Noen er flinkere til å spare på strømmen enn andre - noe som naturligvis vil føre til at strømregningen blir litt lavere. I LOS ønsker vi å gjøre det enkelt å ta gode valg - og vi har derfor samlet mange gode sparetips på våre nettsider her: https://www.los.no/energilosen/stromsparing/ Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål, ønsker forklaring på strømregningen eller annet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"

Mest seriøse strømavtale jeg har hatt Los Coop ,Veldig stabil og seriøs enkel kundeservicen nye strømappen er bare helt super, sikkert noe som er likebra men jeg gidder ikke rote rundt i denne jungelen av avtaler,, Altså jeg er kjempe fornøyd

Svar fra LOS
15.04.2021 10:11
Hei Arild, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, både med strømavtalen din, appen og vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å tilby konkurransedyktige produkter, kundevennlige digitale tjenester - og selvsagt den aller beste kundeservicen! Det er høy konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at det kryr av ulike avtaler, kampanjer og tilbud. Det er fort gjort å miste oversikten - og nettopp derfor så ønsker vi i LOS å heller fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid. Her skal det være enkelt å ta gode valg - slik at man kan bruke energien sin på mer hyggeligere ting enn strøm! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ha en riktig nydelig torsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde hos Los har jeg oversikt over pris og forbruk døgnet rundt. Dessuten er momsen innbakt i prisen pr. kwh. Meget bra service også. Kan anbefales.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR