Meny

NorgesEnergi strømpriser

Skriv omtale
Gå til NorgesEnergi
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul webspot
Timespot - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
687 kr
41,20 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Strøm
Variabel pris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
746 kr
44,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Spot
Timespot - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
770 kr
46,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
775 kr
46,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til fordelspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
781 kr
46,85 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
783 kr
46,95 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
783 kr
46,97 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
825 kr
49,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
883 kr
52,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
274 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
917 kr
54,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 101 innen
strømselskap
10%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig kundebehandling og informasjon på forespørsel"

Ulike svar etter hvem du snakker med. Får inntrykk av at de ikke har peiling på noe. Lar det gå ut over kunden som ønsker svar. Får ikke snakke med noen overordnede som kan gi svar... Om det er dårlig opplæring eller et firma som driver litt på kanten av loven. ??? Aldri følt meg så lite ivaretatt som kunde i noe annet selskap som er avhengig av kunder. Bør få bedre kundebehandling som kan gi riktig og nøyaktig informasjon. Frustrert kunde.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14.50
Hei Wenche. Vi beklager at du ikke har fått den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Vi hadde satt veldig pris på om du ville ha kontaktet oss med en tilbakemelding på hvilken informasjon du har mottatt som er feil eller motstridene slik at vi kan se om det er noe vi kan bli bedre på. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker at du skal føle deg ivaretatt som kunde hos oss og håper du kan gi oss en ny sjanse og ta kontakt med vårt kundesenter på nytt. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Fortsetter å få regninger flere måneder etter at abonnementet er sagt opp."

Bare rot med abonnementsopprettelsen, sure medarbeidere som går i forsvar og påstår at Norgesenergi ikke gjør feil. Underleverandør som ringer som Norgesenergi, men i de fleste tilfeller brytes samtalen når man tar telefonen. Får da "nr som ikke er i bruk" om man forsøker å ringe tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14.50
Hei Hans J. Vi synes det er leit at du har hatt en slik opplevelse hos oss og det er ikke slik vi ønsker at kontakten med oss skal oppleves. Det er klart at det kan gjøres feil hos oss og dersom det er gjort en feil her ønsker vi å rette opp i denne feilen. Vi håper da du vil ta kontakt med oss slik at vi kan se på det igjen da vi trenger mer informasjon fra deg for å kunne sjekke opp i saken. Vi kan også sjekke opp i telefonoppringningene fra oss om du ønsker det og samtidig fjerne ditt telefonnummer fra våre ringelister. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uhøflige og pushende ansatte"

Ble lurt på Elkjøp til å bytte til disse. Ble fortalt at det ikke var bindingstid og ikke ekstra ting som vintertrygghet på fakturaen. Fikk flere ekstrating og måtte betale bruddgebyr enda jeg ombestemte meg FØR angrefristen var ute. Dette er kjeltringer!!!

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14.49
Hei K. Her må vi bare beklage at du ikke har mottatt riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at kunden mottar god informasjon ved avtaleinngåelse og ønsker ikke at noen skal føle seg lurt. Vi hadde satt pris på om du hadde kontaktet vårt kundesenter med en tilbakemelding på hvor og når dette gjelder slik at vi kan sikre god informasjon for fremtiden. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Ved inngåelse av avtale via elkjøp får man en rabatt på kroner 500. Denne rabatten forutsetter at man er kunde i ni måneder. Dersom avtalen da ikke blir startet opp eller man går ut av avtalen før avtaleperioden er over må rabatten tilbakebetales, men det kommer ingen bruddgebyr utover det. Ta gjerne kontakt dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skal bytte med en gang bindingstiden er over"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det var lagt på tilleggsprodukter man ikke har bruk for fra starten, slik at man måtte betale på dette til man oppdaget det og fikk sagt det opp. Dette het sparepakken og vintertrygghet, kosta vel minst 50 kr per. Da ble det 100 kroner ekstra på regningene. Begynte å lure når man fikk regninger som var mye høyere enn vi pleide. De har også det dyreste fakturagebyret jeg har sett, og det var ikke noe informasjon om å opprette e faktura fra starten.

Svar fra NorgesEnergi
09.08.2019 11.43
Hei Kaja. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi har full forståelse for at ikke disse passer for alle og disse er derfor valgfrie og kan fjernes om ønskelig.
Det skal også informeres om e-faktura både ved inngåelse av avtale og i velkomst-e-posten man mottar kort tid etterpå, samt på alle fakturaene som sendes fra oss . Vi ønsker at denne informasjonen skal være tydelig og lett tilgjengelig for våre kunder så dette tar vi til oss og sjekker om vi kan gjøre denne informasjonen enda bedre. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
"Aggresiv markedsføring av Norges Energi på Storo i Oslo 06 August 2019"
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag ble jeg møtt med slengbemerkninger fra en selger etter å ha takket nei til en samtale om hvor jeg bor!! Dette skjedde klokken 14:15 på Storo i Oslo den 6 August 2019. Selgeren jobbet fra en stand som Norges Energi har plassert midt i gangveien. Hvilke personer er det Norges Energi rekrutterer til disse jobbene? Er de folk som er ute på prøve? Jeg fant oppførselen til selgeren såpass

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14.55
Hei Vegard. Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre selgere er høflige og respektfulle og respekterer et nei fra kunden. Vi ønsker ikke at noen skal oppleve kontakten med oss som ubehagelig eller føle seg presset til å bli kunde hos oss. Vi sjekker opp i saken med det samme. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Må vel sies å være ren svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min mor (85) ble lurt til å signere ny strømavtale. Hun sa hun ikke var interessert i å bytte, men selgeren forledet henne så til å tro at hun fortsatt ville være kunde hos Hafslund, men at hun måtte signere for å beholde denne avtalen. Norgesenergi kan ikke besvare klagen «av hensyn til personvern», og er elskverdige nok til å sende meg noen linker der jeg kan lære om GDPR. Vanligvis pleier firmaer i det minste å besvare klager med noen tomme ord om at det er leit at vi ikke er fornøyd. Men ikke her, nei. De stiller seg etter min oppfatning bak denne fremgangsmåten fra selger.

Svar fra NorgesEnergi
06.08.2019 14.04
Hei Storm. Det du beskriver her skal ikke forekomme. Vi ønsker at våre kunder skal få riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale og vi ønsker ikke at noen skal bli kunde hos oss mot sin vilje. Vi stiller oss på ingen måte bak slik fremgangsmåte fra selger.
Det er likevel slik at vi må forholde oss til de nye personvernreglene, GDPR, som trådte i kraft i fjor sommer. Dette er et regelverk som ikke bare omfatter oss, men som gjelder for hele EU. For at man skal kunne få informasjon eller utføre endringer på andres avtale trenger man en fullmakt fra vedkommende. Du kan gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sende deg et fullmaktskjema dere kan signere og returnere til oss. Vi setter pris på om du kunne tatt kontakt med oss slik at vi kan få mer informasjon om når og hvor dette gjelder da det er viktig for oss at kunder blir møtt på en ærlig og høflig måte. Dere kan også ta kontakt via telefon om dere ønsker det. Så lenge din mor er til stede kan du gjerne bistå henne om hun skulle ønske det. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Disse driver en elendig modell"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et svindelselskap. Disse driver en elendig modell. Virker som selgerne deres er bevist opplært til å lyve, for så holde på retten sin fra småskriften ingen leser. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
25.07.2019 22.15
Hei! Vi syntes ikke det er greit at du føler deg lurt av selgerne våres. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080 eller e-post kundeservice@norgesenergi.no slik at vi kan få registrert klagen din, og finne ut av dette for deg. Med Vennlig Hilsen, Synne i NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vel det desidert verste strømselskap som finnes. Totalt useriøst, inkompetente kundebehandlere, kjeltringer av selgere som lurer folk inn i binding/kontrakter og dekker seg bak at kunden har all skyld som signerte. Noen må stoppe dem og vil advare samtlige om å IKKE bli kunde hos Norges Energi for da blir man svindlet. Men visst man vil ha problemer og vil bli lurt, ja DA skal man bli kunde der. Fy f.. førr et selskap.

Svar fra NorgesEnergi
07.08.2019 08.19
Hei Andreas. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit at du føler deg svindlet av oss. Vi hadde satt pris på om du hadde tatt kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi ønsker ikke at du som kunde skal sitte igjen med en følelese av å ha blitt lurt. Som kunde skal man kunne stole på at avtalen er som man ble forespeilet ved avtaleinngåelse. For at vi skal kunne sjekke opp i saken er vi avhengige av at du tar kontakt med oss. Samtidig ønsker vi gjerne å vite mer om hva du har opplevd hos oss slik at vi kan finne ut når og hvor dette gjelder og hvordan vi kan forbedre oss. Mvh Monica, NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR