Meny

NorgesEnergi strømpriser

SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul kampanje
Timespot - NorgesEnergi
345 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
97 kr
5,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
345 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
565 kr
33,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
626 kr
37,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
917 kr
54,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
950 kr
56,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
99
av 101 innen
strømselskap
9%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna Norgesenergi"

Eg var kunde slutta å ble lokket tilbake, skulle få en avtale som bare store bedrifter har . Eg ble ikkje infomert i vilkårene i avtalen eg skulle få som er løgn kunne hatt 10 øre bedre pris pr kvh hos andre på toppen av alt får eg 123,- i faktturakostnader, før fekk eg di på mail nå makta di ikkje det mer Norges grådigeste. Idag når eg ville slutte ble eg infomert av vilkårene litt sent andre driver seriøst å sender mail med alt i avtalen så en kan lese før en ingår avtale. Her bare løgn hvor bra det skal bli ligg unna dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Aldri hatt så dyr strøm før...!"

Rett og slett dyreste strømmen i Norge. Jeg lot meg overtale en periode til, selvom jeg egentlig hadde byttet. Men nå er jeg ferdig med «Norges energi» for godt

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 15.28
Hei Vegar! Det var trist å høre. Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Vi vil gjerne ta en titt på avtalen din for å se om du har den avtalen som passer ditt forbruk best, og se om det er noe vi kan gjøre. Dersom du ønsker dette kan kontakte oss per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"NorgesEnergi lurer nye kunder"

Erfaringene med NorgesEnergi er dessverre helt forferdelige. - Ble kontaktet av selger på boligmesse. Der oppgir jeg at jeg har en spotavtale med 7 øre påslag i dag. Selger skriver ned på en lapp hvor mye jeg kan spare ved å bytte, der han finner frem dagens spotpris og skriver ned 48 øre (som prisen var den dagen) og regner ut hva besparelsen på 48 øre (spotpris) er mot 55 øre (min gamle avtale med påslaget) med mitt forbruk. I bekreftelseseposten jeg får etter oppstart av abonnement står det ingen ting om at abonnementet jeg er satt opp på har variable pris på 60.99 øre (og ikke spotpris som selger viste meg), dette ser jeg først når jeg senere logger inn på mine sider. - Selger oppga flere ganger gjennom samtalen at det ikke var noen fastavgifter i abonnementet. Likevel setter han opp "sparepakken" som koster 49 kroner per måned i abonnementet. Ser i ettertid at sparepakken er nevnt innimellom all reklame i bekreftelsesmailen jeg fikk. Men på mine sider sto det ingen oversikt over hva mine abonnement kostet, så prisen var godt gjemt. Kort oppsummert. Selgerene her selger helt andre abonnement enn det du faktisk får. Videre har de minst informative bekreftelsesmailen/mine sider jeg har vært borte i, der de gjør sitt for å tåkelegge hva det man er satt opp på koster.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 12.27
Hei Anders! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse av NorgesEnergi.
Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. kontakt oss gjerne per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Politiske aktør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som leverandør av strøm skal man ikke legge politisk tilhørighet som en grunn til boikott! +Dårlige priser og elendig kundeservice gjorde valget om å bytte enkelt.

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri. Rabatt på Elkjøp hvis man bytter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rabatt på Elkjøp hvis man bytter - husk å lese all info = IKKE bytt til NorgesEnergi!!! De lurer deg, og til slutt sitter du i fellen. De vinner i rettsapparat fordi de kan hevde at du må betale for strøm som er levert!

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 14.15
Hei! Det var leit å høre at du ikke var fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Når det gjelder avtaleinngåelsen via Elkjøp har vi forsøkt å ha all informasjon stående på paden man signerer på. Dersom du har innspill angående dette, Send oss gjerne en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Enkelt med en konto du betaler en fast sum inn på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt med en konto du betaler en fast sum inn på. Har aldri hatt behov for å kontakte dem, alt har fungert bra.

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 13.42
Hei Arild! Det var hyggelig å høre! Så fint at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig kommentar, det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Marthe, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Flinke, veldig flinke på og lure kunder."

Er ikke mye mer og beskrive en overskriften. Tragisk selskap, vært dum og stolt på at dette var en god avtale, helt til jeg begynte undersøke litt. Snyltere kaller jeg dette selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura"

Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura. Den kom aldri. Har ringt og klaget flere ganger over et halvt år, og fratrekket har uteblitt. Prisene og avtalen er blitt mye dyrere enn de lovet også. Fraråder dette selskapet på det sterkeste!

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 13.42
Hei Ronny! Det var virkelig beklagelig å høre. Vi jobber hver dag for å forbedre oss, og dersom vi har gjort en feil vil vi gjerne rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR