Meny

NorgesEnergi strømpriser

SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
417 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
- 153 kr
-9,16 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
417 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
116 kr
6,96 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
417 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
127 kr
7,62 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
417 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
417 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
132 kr
7,94 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
417 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
186 kr
11,16 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
417 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
194 kr
11,64 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
417 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
300 kr
17,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
417 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
333 kr
19,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Brukervennlighet
Dårlig
100
av 102 innen
strømselskap
8%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt til å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt av en selger som ikke nevnte bindingstid eller ekstrapakker jeg ikke hadde bruk for, men som kostet ekstra per. mnd. Endret til min gamle leverandør etter ca 3 timer da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Har fått regninger på 450 kr + 1000 kroners avbruddsgebyr. Tar det som voksenopplæring så jeg neste gang leser vilkår og ikke tror på en selger på provisjon. PS: De har ringt meg flere ganger etterpå - også etter de hadde registrert nummeret mitt som et de ikke skulle ringe til.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.33
Hei Geir!
Våre selgere skal alltid informere om bindingstid og eventuelle fordelsprodukter man får med i avtalen. Dersom dette ikke har blitt informert om, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan ta dette videre og se på en eventuell løsning.
Dersom du har et reservert nummer, skal selger selvfølgelig ikke kontakte deg. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg så vi får sett nærmere på dette.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp å få"

Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.33
Hei Lars,
Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Steinar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Vil at leietager skal betale strøm etter endt leieperiode"

Har ringt inn og sagt opp strømavtale, men de har ikke registrert det. Så NÅ forlanger de at jeg betaler for strøm etter endt leie så lenge huseier ikke overtar strømavtalen til hun har ny leietager. For jeg kan ikke tenke meg at ny leietager er interessert i å betale strøm for de månedene før han flytter inn.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.32
Hei Steinar!
Dersom du har kontaktet oss og informert at strømavtale skal avsluttes, skal vi registrere opphør for deg slik at du ikke betaler for en periode du ikke har bodd på adressen. For å registrere flytting, trenger vi minimum to virkedager frem i tid for å avslutte avtalen.
Jeg håper du kontakter oss, slik at vi kan undersøke nærmere hva som kan ha skjedd her. Henvis gjerne til dette innlegget og mitt navn.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bruddgebyr"

Ble tilbud strømavtale via telefon hvor de lovet konkurransedyktige priser og ingen bindingstid. Avtale ble gjort ved å svare OK på SMS, hvorav de ikke lå lenke til vilkår. Etter nylig bytte til Tibber så fikk jeg tilsendt faktura i posten med tekst "bruddgebyr" og tilhørende beløp på 3000,-. Forkastelig - styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.30
Hei Jostein!
Selger skal alltid informere om avtalevilkår, og du skal også motta avtalevilkår via e-post. Dersom dette ikke har skjedd, anbefaler jeg deg å kontakte oss, slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd her. Du kan kontakte oss på tlf 38 1000 80, eller sende oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Når det gjelder avtaleperiode hos tidligere leverandør, har vi dessverre ikke mulighet til å undersøke dette for kunden. Kunden er derfor ansvarlig for å undersøke om h*n har avtaleperiode hos tidligere lev, før et eventuelt leverandørbytte.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Fornøyd fra dag 1. Oversiktlig faktura. Meget fornøyd med alt"

Hadde Norgrsenergi i mange år. På grunn av noe som hørtes ut som et godt tilbud byttet vi til en annen leverandør. Etter ca 2 mnd viste det seg at her var det bare rot med alt. Problemer med kundekontakt m.m. Raskt byttet vi tilbake til Norgesenergi både på hytta og hjemme, og har til dags dato vært meget fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2020 08.48
Hei Per A!
Vi synes det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag videre! :)
Vennlig hilsen alle oss i NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke la deg lure"
1 syns denne omtalen er nyttig

Disse luringene prøver seg med salgstriks på folk som ligger lavt i forbruk for å skvise dem for penger. (Ser du har vært kunde hos oss i mange år, vi ringer deg for å tilby deg "strømkonto"). Største svindelen på høylys dag. Betale 49 kr mer i måneden, for å betale det samme i måneden hele året, ispedd masse fiks-fakseri med kreditter og tull? Hvis du synes det høres lurt ut, så vær så god, men la meg slippe. Slutt å ringe meg!

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2020 08.48
Hei Karlo H,

Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto.
Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid.

Strømkonto kan gi en ekstra trygghet i hverdagen, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle.

Vi kan så klart fjerne nr ditt fra våre ringelister og nyhetsbrev dersom du ønsker det. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Opplever rot med efakturaavtale etter bytte av bank. Norgesenergi sender fortsatt faktura til gammel bank. Sparebank1 har aktivert avtale med rett kidnr. Opplever at kundeservice er arrogant og mer interessert i å fortelle at dette er min feil når jeg tar kontakt. Er uoversiktlig og vanskelig å finne ut hva man virkelig betale pr. kWh Takk for meg.

Svar fra NorgesEnergi
14.05.2020 20.54
Hei Remi!
Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig.
Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss.

Ønsker gjerne å hjelpe deg med å få fikset din eFaktura og undersøke hva som har skjedd.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Larsfredrik F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Norgespakken er ren svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte reisestrøm fra Norgesenergi via norwegian.no i 2013. Da fikk jeg Norgespakken med på kjøpet (med liten skrift). Selv om jeg har byttet strømavtale hos dem to ganger i etterkant, ble Norgespakken værende. Den må sies opp manuelt. Norgespakken er en fullstendig verdiløs forsikring som strømselskapet har funnet opp for å tjene mer penger og de utnytter kundens manglende innsikt og forståelse. Det er mitt ansvar hva jeg bestiller og å sjekke faktura, men jeg vil anbefale alle andre Norgesenergikunder å lese faktura nøye og være kritiske til hva de betaler for.

Svar fra NorgesEnergi
14.05.2020 20.54
Hei Larsfredrik F!

Vi syns det er leit å høre du ikke er fornøyd med avtalen din.
Det stemmer at Norgespakken tidligere fulgte med på avtalen Reisestrøm gjennom Norwegian.
Norgespakken er et produkt som inneholder Sparepakken og Vintertrygghet.

Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.-

Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser.

Norgespakken har ingen bindingstid og kan avsluttes om ønskelig.
Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Mvh Kate, NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR