Meny

NorgesEnergi strømpriser

SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Sesongpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
1379 omtaler
Andre prismodeller
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
49 kr /mnd
3,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
1379 omtaler
Andre prismodeller
Etterskuddsvis fakturering
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
109 kr /mnd
8,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Introduksjonspris
Timespot - NorgesEnergi
1379 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 955 kr /mnd
221,60 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Spotpris
Timespot - NorgesEnergi
1379 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 975 kr /mnd
223,10 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
15
av 101 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig og god service"

God service, lett å få kontakt, gode alternative avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
23.05.2022 11:54
Hei Baard! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Benedicte M
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Løpende (12mnd!)oppsigelsestid, elendig kundeservice"

Anfafaler alle å ligge langt unna NorgesEnergi. Har aldri vært så misfornøyd med et stømselskap før. Fra vi ønsket å si opp abonnementet vårt (bedrift) tok det 4 mnd å få svar. Da ble løpende oppsigelsestid først regnet med når vi endelig fikk svar. Kundeservice aner ikke hva de gjør, virker som om de har opplæring fra forskjellige planeter..

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:59
Hei Benedicte M, På grunn av mange spørsmål knyttet til økningen av strømprisene har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Derfor har vi dessverre hatt langre ventetid enn normalt på telefon og svartid på epost. Vi beklager dette, og har gjort flere tiltak for å unngå dette i fremtiden. Skulle du ha noen spørsmål vedrørende din tidligere avtale hos oss må du gjerne kontakte vår avdeling for bedrift. Du kan nå dem per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempebra"

Bra service og hyggelig betjening er godt fornøyd med mobil avtalen

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:54
Hei Mette B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Snart oppstart som ny kunde."

Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2022 11:42
Hei Anja, Så hyggelig å høre at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du blir fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle du ha spørsmål vedrørende avtalen din, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Agressive telefonselgere og forvirrende hjemmeside"

Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:20
Hei Espen! Vi beklager at du har hatt en ubehagelig opplevelse i samtale med selger, slik skal det selvsagt ikke være og vi takker for at du gir oss beskjed. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan ta saken videre for å unngå at dette skjer igjen. Kontakt oss derfor gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kundeservice"

Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:18
Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Refusjon"

Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2022 11:32
Hei Magne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel"

Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 15:37
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR