Meny

NorgesEnergi strømpriser

Skriv omtale
Gå til NorgesEnergi
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul webspot
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
652 kr
39,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
733 kr
43,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Spot
Spotpris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
735 kr
44,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
740 kr
44,38 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til fordelspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
746 kr
44,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
747 kr
44,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura
748 kr
44,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10-garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
783 kr
46,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
790 kr
47,38 øre/kWt
Detaljer
Les mer
e-Strøm
Variabel pris - NorgesEnergi
254 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
896 kr
53,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 101 innen
strømselskap
10%
anbefaler
NorgesEnergi
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig service"

Kjøpte ny vaskemaskin hos Elkjøp, den butikkansatte fikk meg til å bytte strømleverandør til Norgesenergi og lovte at det ikke var noe form for bindingstid. Så får eg en e-post fra Norgesenergi en uke senere med noen helt andre priser og krav til bindingstid enn det som ble opplyst hos Elkjøp. Så eg byttet strømleverandør pga dette men må forsatt betale 500,- for å bryte bindingstiden som eg aldri blei opplyst om!

Kenneth D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Helt uakseptabelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

1 mnd tilbake fikk jeg brev i postkassa fra NorgesEnergi om at min strøm var sagt opp. Jeg måtte betale 500 kr til de fordi jeg sa opp før bindingstiden var utløpt. Men hele poenget her er at jeg aldri har sagt opp strømmen min. Det har en nabo av meg gjort. Han har klart å åpne strømabonnement hos fjordkraft i sitt navn men med mitt måler nr. Så min nabo har fått regningen på min leilighet i ca 3 uker før jeg ble klar over problemet. Ringte NorgesEnergi og de kunne ikke gjøre noe for meg. Fordi det var Fjordkraft i veggen hos meg i de 3 ukene. Ringte Fjordkraft og de kunne ikke sende meg regningen på de 3 ukene fordi jeg ikke var kunde hos de. Jeg fikk ordnet så abonnementet mitt bare løp videre. Men i dag fikk jeg en SMS med samme beskjed som sist. Abonnementet mitt var sagt opp. Så dette blir en ny runde. Dette er rett og slett ikke mulig. Mangel på rutiner er ihvertfall ikke tilstede .

Martinho S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig dårlig kundeservice og kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Man ringer til kundeservice som klarer ikke å svarer på spørsmålene, en faktura blir glemt å betale men ingen påminnelse er sendt eller noe annet, og så er det saken sendt til inkasso hvor man betaler 5000kr isteden for 500kr. Helt forferdelig... Aldri bruker den strømselskap igjen og ikke anbefale denne til ingen andre...

Sven Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig på kundeveiledning og dårlig på å gi beskjed."

Oppå dette er dette et firma som bedriver politisk spill. Jeg byttet ifra disse pga dems standpunkt ifht å reklamere hos en nettavis jeg leser ofte. I tillegg etter at jeg sa opp avtalen så ringte en kundebehandler og argumenterte politisk med meg for å få meg tilbake som kunde. De sier de ikke er politiske. Men kundebehandlere som argumenterer politisk for å få meg tilbake som kunde har dere. Nei. Dere viser at dere ønsker å være politiske aktører. Lykke til med det.

Ghazaleh O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Først så ringte de for å selge oss strøm..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Først så ringte de for å selge oss strøm. Startet med å fortelle at du får første mnd gratis. Bare tull! Deretter skjønte de at vi ønsket å bytte tilbake til vår gamle selskap. Og kom med tilbud om at vi kunne få fastpris i mnd på 1050kr uansett bruk. Dette hørtes jo bra ut, men var langt ifra i realiteten. Plutselig så fikk vi skyhøye regninger. Og når vi ringte tilbake for å klage så sier en ansatt der at det ikke har blitt loggført noe samtale eller avtale. Når vi ba om å snakke med han vi hadde snakket med sist så begynte han å lyve om at det har han aldri sagt osv. Hold dere unna det selskapet her.. det er ingenting annet enn trøbbel! Og når vi sendte inn en klage så skal fakturaen vår bli satt på vent. Men neida, da har de bare sendt det videre til inkasso istedenfor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøse!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Treg kundeservice. Sier de har sagt opp nettleie uten å gjøre det. Skylder på at jeg ikke har gitt tilbakemelding når det er motsatt, når jeg dokumenter motsatt så svarer de ikke. Fjerner historikken i mailingen. Fortsetter å sende regninger etter at avtalen er sagt opp. Tar ikke ansvar for ekstra nettleie som skyldes at de ikke har sagt opp avtalen slik de skrev tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ringte og solgte selv om jeg er reservert mot telefonsalg"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ringte og solgte selv om jeg er reservert mot telefonsalg. La til sparepakke i avtalen selv om det eksplisitt ble lovet 5 ganger av selger at det ikke skulle det. Fikk bruddgebyr på kroner 500,- da jeg sa opp, som ble skriftlig bestridt da det var de som brøt avtalen, ikke meg. Dette ble sendt til inkasso selv om det var skriftlig bestridt, noe som selvfølgelig ikke er lov. Skygg LAAANGT unna dette selskapet. Min side er også helt forferdelig dårlig

Arne C. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dokumentert dokumentforfalsking"
3 syns denne omtalen er nyttig

Eg fekk NorgesEnergi på døren på leiligheten eg budde i. Dei ville selge meg strøm, men eg forklarte at vi hadde fellesmåler og fellesavtale og derfor ikkje kunne bytte. Eg vart forsikra om at dette ikkje stemte lengre og at nye regler gjorde at eg kunne opprette avtale med dei. Eg fekk beskjed om å stikke til Elkjøp og signere avtale og få gavekort i bytte mot bindingstid. Etter fleire runder med ein rekke ulike representanter så viste det seg at dei hadde tatt feil og at mine opplysninger stemte. Noen måneder gjekk og dei kunne fremdels ikkje levere tjenesten dei hadde solgt meg. Sidan det var dei som ikkje kunne levere og ikkje eg som brøt avtalen så fekk dei ikkje til å trekke tilbake velkomstbonusen. Løsningen deira vart då å fabrikere ein kontrakt i mitt navn på eit annet hus og la denne avtalen løpe i 2 - 3 dager og så slette avtalen og fakturere for forbruk på det huset samt avtalebrudd-gebyr. Eg reagerte på dette og sa at eg nekter å betale straffegebyr for ein avtale dei brøt og at dei ikkje hadde nook grunnlag for å opprette ny avtale på meg utan mitt samtykke. Etter mykje om og men så fekk eg beskjed om at dette skulle dei ordne opp i. Nokre måneder gjekk og så dukka inkasse opp på ein faktura på ein avtale eg aldri hadde inngått. Når eg klaga på dette så viste dei meg eit forfalska document med min underskrift men med kontraktsobjekt. Dette kan eg enkelt bevies at er forfalsket da kontrakten er datert før dei har sendt ut bekreftelse på opprinnelig kontrakt. Kort oppsumert så har dei solgt meg ein tjeneste dei ikkje kunne levere. Denne avtalen har eg signert og dei og eg har kopier av innholdet. Når dei ikkje kunne levere, så har dei gått tilbake og endret denne kontrakten til eit produkt dei kan lever for å kunne sei at det var eg som brøt kontrakten og ikkje dei. Å fabrikere ein kontrakt for å kunne kreve inn ein velkomstbonus er vel litt på kanten.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR