
Rimelig og greit så langt kun en ting trekker litt ned for min del. Har ikke sanntids avlesning jeg har ikke funnet det i allfall elles har all virket så langt
Grei mobilapp kunne med fordel hatt avtale med nettselskapet slik at man fikk alt på samme faktura
Norgesenergi er et typisk kaldt stort selskap, de som jobber som kundebehandlere der bryr seg ikke om jobben sin, og alt blir dekket over av policyer som ikke er ekte. Største tips jeg kan gi til dere vedrørende Norgesenergi er om du noen gang skulle finne deg i en situasjon hvor du må flytte din adresse for strøm, så sørg for at det er fra den 1. neste måned, for norgesenergi med glede bytter din adresse midt i måneden uten og informere om at du mister da strømstøtte for den måneden. Var "kjempe glad" da jeg fikk min regning på 4000kr for en enslig mann fordi jeg ikke fikk noe strømstøtte.
Inngikk strømavtale med Norges Energi. Først klarte de å skrive feil adresse. Jeg sendte da mail om dette og ble lovet at dette skulle rettes. De klarte da å skrive enda en feil adresse. Tok igjen kontakt på mail uten det skjedde noe. Ringe da kundeservice og det skulle rettes opp i. Ingen ting skjedde. Sende ny mail med purring om at de måtte rette opp i dette. Fikk da til svar at alt var i orden, men på min side stod det fremdeles feil adresse. Nye telefoner og mail uten at det hjalp noe. Virket ikke som kundesenteret brydde seg om dette. I siste mail skrev jeg at hvis ikke dette ble ordnet omgående, skiftet jeg leverandør. Dette fikk jeg aldri noe svar på, sikkert for mye forlangt av kundeservice. Forstår ikke at det skal være så vanskelig å skrive ned riktig adresse. Har nå skiftet til en annen leverandør etter et kort kundeforhold.
Får ikke kontroll på forbruk på hus eller på hytta. Normalt får man beskjed dagen med nå har dette sviktet etter to helger, Benytter dette for å kontroll at strøm på hytta er tilkoblet uten problem. Det er veldig viktig at dette er i orden da vannet vil fryse,
Norges energi lurer folk innmed strøm konto og man blir lurt til å tro at man ikke går i minus ved å betale anbefalt beløp i måneden. I virkeligheten vil man gå i minus og opparbeide gjeld med høye renter.
Ble oppringt av telefonselger (skjønt ikke presentert som dette). Er da i følge ham en egen avtale for landbruksrelatert virksomhet som man kan benytte seg av hvis man har landbruksbedrift (noe jeg har som bigeskjeft med familien). Dette skulle i følge ham gi lavere pris enn spotpris. Henvendelsen ble presentert som hjelp til meg for å nyttigjøre meg en rettighet jeg hadde, og det ble på intet tidspunkt nevnt at det var snakk om en strømavtale, så kom han til der han ville 'close', han sender over betingelsene på SMS mens han starter opptaket for å få tilslutning til avtalen (som han enda ikke har presentert som "strømavtale", men fremdeles bare som "hjelp til å oppnå en fordelaktig rettighet"). Det var tydelig at tilslutning til avtalen ble forsøkt hastet fram uten at jeg skulle ha mulighet til å lese gjennom det som var sendt over først, og innholdet i avtalen som skulle inngås var ikke blitt presentert over telefonen i det hele tatt. Jeg avslo derfor og la på. Ser i ettertiden at avtalen var "Bedrift aktiv med prisgaranti, energivakten pluss og prissikring" med 49 kr/mnd for første, 85 kr/mnd for andre og 99 kr/mnd for tredje pr måler ja, og 12 mnd bindingstid, fra Norges Energi. Dette fremstår som ren svindel.
Helt greit strømselskap,litt for dyrt. Det jeg savner i appen er å kunne følge med på egen strømproduksjon.