Meny

NorgesEnergi strømpriser

Skriv omtale
Bytt til NorgesEnergi
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Sesongpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
869 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
49 kr /mnd
3,68 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
869 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
109 kr /mnd
8,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Introduksjonspris
Timespot - NorgesEnergi
869 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
983 kr /mnd
73,69 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Spotpris
Timespot - NorgesEnergi
869 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 003 kr /mnd
75,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
31
av 106 innen
strømselskap
36%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra selskap."

Lave priser.Har aldri hatt noen problemer med dem.Bare de kan fortsette å levere lave strømpriser er jeg fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder tilbake informasjon ved inngåelse av avtaler"

Når man blir spurt av Elkjøp selgeren om man vil ha 500 kr i gavekort ved å bytte til norgesenergi, så inngår man en spotprisavtale. På fakturaen står det imidlertid et "påslag" som er helt umulig å forstå, og dersom man ikke har papirfaktura som man betaler dyrt for å få tilsendt, så ser man det kanskje ikke i det hele tatt. Når jeg da endrer avtalen til spotpris uten påslag, så må jeg dra vilkårene ut av dem, en etter en, og de har rett og slett ingen komplett avtale som de kan sende kjøperen. De har bare noen små notater på en mail. Hvor er profesjonaliteten?

Liv M. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Mye tull med overgang til ny bolig"

Virker som det er dårlig kommunikasjon mellom ansatte i NorgesEnergi. Mine ønsker ble ikke etterkommet. Jeg ga et ultimatum: dersom de gjorde én feil til var jeg ikke lenger deres kunde. Det er derfor jeg ønsker å bytte nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God forklaring og service"

Ble godt tatt i mot av kundeveileder. Fikk svar og forklaringer på mine spørsmål . Alt ordnet seg til det beste.

Svar fra NorgesEnergi
03.08.2021 14:21
Hei Linda! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"har gitt meg den beste avtalen sier di, som di har."

Hjelpsom, har deres beste avtale sier di,hvis di snakker sant da. Har vært kunde i 13 år

Svar fra NorgesEnergi
29.07.2021 20:48
Hei Berg! Vi setter stor pris på din lojalitet og din fine kommentar nå på bytt.no Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Tor E. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Jeg har spot pris +4,49 øre pr time +5 kroner mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16
Hei Tor E. V! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bytte kundekonto fiktivt i feriemåneden for å kreve inn gebyrer ekstra."

Fikk brev om at min konto skulle overføres til mitt enkeltmannsforetak.?? Ringte og spurte om hvorfor. Jo de skulle samle kontoene på en konto? Jeg gav skarpt uttrykk for at jeg ikke likte det. Sendte inn skjema om bytting av autogiro og e giro for å slippe gebyr slik som før. Hva skjer. Regning kommer pr post med gebyr. Og kontoene er ikke samlet. Regning for hytte kommer som normalt pr bankmelding. Kontoener er ikke samlet og gebyrfritak er ikke iverksatt. Klar spekulasjon om at folk i ferietiden ikke responderer slik at de krever inn gebyr på kr 123,75. Med f.eks. 4000 kunder er det en halv million rett i lomma. Useriøst og lite tillitsvekkende. Fikk nettopp melding om prisøkning også. Jeg skal samle alle mine kontoer selv, men et helt annet sted. Og ikke hos Hafslund, for de er noen grådige haier.

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16
Hei Tor! Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Dersom du har aktiv eFaktura skal man ikke få tilsendt faktura per post med fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller epost norgesenergi.no sånn at vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tror jeg får vanlig avtale, settes på en bedriftsavtale."

Jeg ringer norgesenergi som jeg i flere år hatt og da var greit fornøyd med. Fikk den gjennom Huseiernes landsforbund med noe rabatt. Jeg var privatkunde da og skulle ha det nå også, samme som sist. Har ingen bedrift. Så får jeg tre ganger hver måned siden jeg byttet purring og varsel om inkasso. Jeg skjønner ikke noe?? Ringer til dem i dag. Og trykket på å bli oppringt da det var kø. Etter 2,5 timer ringer jeg igjen mens jeg snakket med dem og prøver å forklare ringer de. 2,5 timer. Jeg forklarer at jeg ikke noen gang har fått en regning hverken på nettet eller i papirform. Så sier personen men det er jo et bedriftsabonnement og det er visst også dyrere enn et privat abonnement. Jeg sier at jeg ba om et vanlig abonnement-privat- han gjentar bare det samme og ja jeg blir sint. Han sier han skal sette over til bedrift. Ja men sier jeg jeg kan ikke sitte å vente der og nå har jeg ventet i 2,5 timer her. Han sier de har kø der og. Jeg sier at jeg vil ha hjelpen nå. Da sier han at du er frekk og da legger jeg bare på sier han og det gjorde han. Dermed må jeg ringe i morgen til bedrift. Jeg ante ikke at de hadde noe som het bedrift og føler meg skikkelig lurt i tillegg til at der sitter det en ung "gutt" og svarer virkelig uhøflig selv om jeg ble sint må de ha så mye opplæring i hvordan de snakker med kunder slik at vi ikke blir sinte. Nå blir det et annet selskap. Ikke Norgesenergi!!

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16
Hei Ingrid! Det var utrolig leit å høre om opplevelsen du har hatt vedrørende hjelp fra vårt kundesenter. Sånn skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss per epost til [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Du kan gjerne henvise til dette innlegget. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR