Meny

NorgesEnergi strømpriser

SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
514 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
23 kr
1,39 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
514 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
292 kr
17,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
514 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
303 kr
18,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
514 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
308 kr
18,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
617 kr
36,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
514 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
667 kr
39,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NorgesEnergi omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 104 innen
strømselskap
14%
anbefaler
NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utrolig hjelpsom og grei kundeservice"

Norgesenergi har effektiv og grei kundeservice uansett hva du tar kontakt for. Spør de om prismatch! Det er gull ikke alle kjenner det. Men kundeservice er godt oppdatert og hjelper deg videre. Anbefaler Norgesenergi som strømleverandør!

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Kunndeservice"

Norges energi har vært meget imøtekommende i situasjoner hvor jeg har trengt rådgiving. Kort svartid på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ustrukturerte."

Den blir lang. Men i stikkord kunne dere ikke se at jeg var kunde lenge etter at jeg hadde svart ja på avtalen. Ble oppringt av 3 part til tross for at jeg var kunde. 10 beste avtalen basert på 2019 tall, vanskelig og orientere seg om hva som er beste avtale. Prismach gjelder ikke gratis strøm.😐

Vegard G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"

Vil du betale skjorta hos din nåværende strømleverandør fordi du ikke gidder å bruke tid på å sette deg inn i hva du betaler for strømmen, så gjør gjerne det. Vil du spare penger, så bytt til et strømselskap som strekker seg det lille ekstra for kunden og i tillegg har prismatch. Da bytter du til NorgesEnergi. Masse andre rabatter får du også. Enkelt og greit.

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.55
Hei Vegard G!
Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør!
Mvh Kate, NorgesEnergi
Yngvar B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dag Martin er deres beste mann."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige veiledere, at vi som gamle kunder får den beste avtalen jeg har vært kunde i 14,5 år. Vet dere om noen bedre? Y

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.35
Hei Yngvar B!
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Petter H. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei strømavtale til lav pris"

Grei strømavtale til lav pris Med Huseiernes Landsforbund blir prisen enda lavere. Kjapt og responsive kundesenter Ryddige fakturaer Har foreløpig ingen forbedrings områder

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.33
Hei Petter H. Ø!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Jeg opprettet denne kontoen bare for å advare mot NorgesEnergi."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du som meg tenker "hvor ille kan det være" og at den eneste forskjellen er logoen på regninga ville jeg fulgt med nå. Prisene er isolert sett greie nok (hvertfall i en kort periode), men den utstrakte og systematiske trakkaseringen de driver med skal ikke undervurderes, og den er svært utmattende. Jeg spurte senest igår svært pent om jeg kunne få slippe å få daglige telefonsamtaler med "gode tilbud" og oppfordringer til å "angi" venner og familie uten hell. Personen på kundeservice var veldig hyggelig og imøtekommende, men det hjelper ikke når telefonen ringer i ett sett allerede dagen etterpå. Jeg har blokkert samtlige nummer og adresser og rapportert som spam i de kanalene jeg kan. Allerede før jeg mottar første regning har jeg bytta, og håper jeg med loven i hånda kan be dem slette mine personopplysninger og aldri plage meg igjen. Ikke vær like dum som meg. Jeg leste her først og tenkte at det ikke kunne være så ille. Det er det. De ørene du eventuelt sparer på strøm, taper du om du lader mobilen din hjemme (for de gir seg aldri). Hold deg langt unna NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2020 09.59
Hei Steffen!

Takk for din tilbake melding! Vi kan slette ditt mobil nr fra våre ringelister hvis dette er ønsket, det kan ta noen dager før listene blir oppdatert. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no så skal vi ordne.
Mvh Linn - NorgesEnergi
Alvestad
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fortum og Norgesenergi er samme sorten"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finn en annen leverandør, dette er useriøse firma i markedet, forholder seg ikke til inngåtte avtaler

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2020 13.47
Hei Alvestad!
Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi i NorgesEnergi skal selvfølgelig alltid forholde oss til inngåtte avtaler. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget eller meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR