Meny

Tinde Energi strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Tinde Energi
SJEKK OM TINDE ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Obs! Tinde Energi kan ikke levere strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Ingen strømavtaler funnet
Det finnes ingen strømavtaler med disse innstillingene.

Usikker på hvordan du finner den beste strømavtalen?
Prøv vår strømrobot som automatisk finner og sammenligner din nåværende strømavtale mot markedet.
Tinde Energi omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
99
av 106 innen
strømselskap
48%
anbefaler
Tinde Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot og useriøst"

Som mange andre hadde jeg avtale med GNP og bli overført til Tinde. Første regning på 7 500.- nektet jeg å betale. Fikk ny regning på ca. 2 500.- som jeg betalte. Så bli jeg oppringt av en selger fra Tinde som kunne tilby med en ny avtale som mange av deres kunder benyttet seg av. Jeg ønsket avtalen skriftlig oversendt på mail før jeg godkjente SMS jeg fikk bare minuttet etter samtalen. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra Tinde, ingen oppsigelse ingen telefon kun en mail fra L - nett som gjør meg oppmerksom at jeg ikke hadde en strømleverandør. Skal sies at Tinde var tydelig at jeg var bunden til avtalen overført fra GNP fram til den 05.12.22. At dette er Lovlig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tar ikke telefon og svarer ikke på brev."

Tinde energi bløffer meg hver gang. For ikke penger som jeg har tilgode. Har send dem mange e-mail men dem Svarer ikke.har også sendt brev til tinde Energi,men ikke noe svar fra dem.

Joanna G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"This is regular fraud. Be careful"

Tinde Energi "bought" my contract from GNP Energi. Problem is they gave bought contract on not existing anymore company, about what GNP knew from 2021. I started receiving invoices 3 times bigger than those I regularly pai from almost 5 years (even during the highest prices of the energy). When I have started to ask about reasons and how it happened they took me over as a client, since I no longer run a company and the invoices are issued with the wrong name and the mva number, I received the nastiest correspondence from Client Service ever. I do believe they are just a fraud company trying to make fast money now. Be careful. My case is going to the lawyer exactly at the moment I am writing this comment.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Godkjent svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var kunde av GNP Energi som fakturerte meg på ca. 2000,- kr . Plutselig jeg fikk beskjed at jeg er kunde av Tinde Energi AS. Da fikk jeg første faktura på 10 000,- og neste faktura på 20 000,-. Tinde kundeservice mener at det er vanlig pga. strompriser er veldig høy. Vet ikke korleis skal betale dette....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"SVINDEL PÅ HØYESTE NIVÅ!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tvangsoverflytting til fra gnp energi til tinde er norges største form for svindel. Tilgodebeøp fra gnp ifm med tvangsoverflytting er ikke mottatt etter to måneder! Tinde fakturerer på forskudd som er minst 10 ganger antatte forbruk. Tinde svarer ikke på telefon. Håper myndighetene griper inn og få lagt ned denne virksomheten som bare skaper problemer for mange.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fikk sjokk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en faktura som var 20 ganger høyere enn det jeg vanligvis betaler. Jeg har også plutselig blitt tvangsflyttet uten godkjennelse fra GNP til Tinde. Dette kan ikke være lovlig?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tilbakebetaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet i nesten to mnd på å få tilbake forskuddet. Valgte kjapt et annet selskap uten forskudd . Umulig å komme igjennom på telefon, og ikke tilbud om å bli ringt opp! Valgte å sende brev,og nå venter jeg på penger og en forklaring! Hilsen Eva

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel og ulovligheter"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en veldig bra fastprisavtale med GNP Energy, men ble flyttet uten samtykke til Tinde Energi. Her starter problemene. Tinde starter med å sende ut en vanvittig forskuddsfaktura basert på estimert forbruk og en markedspris som var 10 ganger høyere enn min fastpris. På forespørsel får jeg vite at "det er bare slik det fungerer, det må jeg forstå". På neste faktura er hele fastprisen forsvunndet og de skal ha en pris som ligger langt over maskedspris. Kundeservice er ikke til hjelp, her skal det bare treneres slik at de kan melke mest mulig penger ut av kundene. De finner ikke igjen avtalene, det må ha vært noe som skjedde i sommer... De sier de skal fikse det, men det skjer ikke noe. Svarer ikke på e-post og er veldig vanskelige å komme i kontakt med. Jeg er ikke i tvil om at overgangen fra GNP til Tinde, nye kundesystemer og "systemoppdateringer" i sommerferien er et godt planlagt spill for å kvitte seg med fastpriskunder og tjene ekstra penger på forskuddsfakturaer og urimelige strømpriser. Det er vel ikke overraskende at sjefene for GNP og Tinde er i nær familie, som om talt i DN i saken om at Forbrukertilsynet har åpnet sak mot disse selskapene for ulovlig drift. Velg et annet selskap, styr unna!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR