Bulder opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen spøk å bytte bank ut i alderdomen. Men uansett hvor mange ganger jeg ringte og spurte om det samme, var de like hyggellige.
Appen er suveren😃Meget lett å navigere 😃Konkurransedyktige priser.
Superfornøyd etter å ha byttet til Bulder fra Sbanken. Bytter gikk overraskende lett, renten på huslånet bedre, sparerenten er veldig bra, og nettbanken den beste vi har hatt. Nettbanken er meget oversiktlig, enkel å bruke, og med mange gode løsninger som gjør overføring mellom kontoer superlett. Anbefaler Bulder på det sterkeste.
Veldig bra bank, meget oversiktlig, savner utenlandsbetaling til Thailand, meget bra og hjelpsom medarbeidere på tellefonhjelp
Er meget godt fornøyd med banken, nå når jeg har lært å bruke den ordentlig. Også fint at dere utvikler dere hele tiden.
Ingen gebyrer , lavets rente og utbytte mulighet .
Appen er enkel og oversiktlig og lett å bruke, både via mobil og nettbrett. Det var raskt å bytte bank og få svar på lånesøknad.
Helt grei og enkel bank via app. Dette funker fint for 95% av tiden, men jeg savner kontokreditt, utenladsbetaling utenfor Europa og litt funksjonalitet som er manglende som eks kontoutskrifter når det passer. Jeg liker chatten på enkle spørsmål, men kunnskap og løsningsorientert skorter det på.
Kjapp behandling. Liker spesielt godt at verdi på bolig automatisk justeres og dermed renten.
Har ikke så mye erfaring enda, men overgang fra sbank til Bulder gikk smoooth. 😀
Enkel bank å bruke, med gode betingelser. Superfornøyd etter 3 mnd som kunde.
Enkel app-bank men kan med fordel presse tenta lavere da flere banker er bedre på dette.
Godt fornøyd med app, brukskonto og rammelån. Oppdaget at Bulder bare refinansierer og ikke tar i mot ordinære lånesøknader, som jeg tenker er litt sleipt? Og tilbudet på fond er dyrt og dårlig. Kundeservice har åpningstider som en bank på 70-tallet.
Syns det er en bra rente og Bulder appen er lett å bruke
Som mange andre tidligere kunder i Sbanken vurderer jeg/vi Bulder som bank til hverdagsbruk. Jeg savnet utenlandsbetaling, som kom etterhvert på plass, og venter nå spent på barnekonto. Jeg håper den blir bra, med saldo-varsling på SMS slik at det ikke tvinges smarttelefoner på yngre barn (<13). Jeg leste i en annen kommentar at dere satser på push-varsler, men anbefaler altså at SMS blir tilgjengelig likevel. Jeg mener det er et samfunnsansvar å sørge for at barn generelt kan lære å bruke tjenester i det offentlige uten at man må kjøpe dyre, avhengighetsskapende enheter til de. Kommunikasjonen med banken har vært veldig greit så langt.
Enkel og ikke noe skjulte greier. Strake pucker. Sånn jeg vil en bank skal være.