Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
2
av 147 innen
bank
85%
anbefaler
Bulder Bank
Filtrer omtaler
243
67
20
15
33
Sorter omtaler etter
Viser av 378 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Rigid og uopplyst kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi flyttet boliglånet til Bulder i 2020 og var fornøyd til vi skulle låne opp en liten sum. Banken skulle da ha nye inntektsopplysninger, noe som er ok. Men vi er selvstendig næringsdrivende, og Bulder viste lite kunnskap om hvilke inntektsopplysninger selvstendig næringsdrivende har. Flere kundebehandlere krevde papirer som rett og slett ikke eksisterer i alle selskapsformer, og som vi ikke hadde, men som de fortsatte å kreve. Vi oversendte alt vi hadde av papirer relatert til bedriftens inntekt og regnskap siste år, men fikk arrogante og tidvis uforståelig formulerte svar om at de kom til å se bort fra det innsendte. Det innsendte var standard dokumenter som vi har brukt ved andre lån/situasjoner, til og med ved etablering av lånet hos Bulder. Vi ba om å bli kontaktet på telefon av en saksbehandler, ettersom vi gikk lei av alle e-postene som uopplyste saksbehandlere uten evne til selvstendig tenking sendte ut, men dette var det lite vilje til. I Bulder er alt strømlinjeformet og rigid, altfor mange hoder involvert, og kompetansen på selvstendig næringsdrivende lav. Da vi til slutt gikk lei og formidlet at vi kom til å bytte bank om de ikke snarest kunne se på dette med et kompetent blikk og uten å kreve dokumenter som ikke eksisterer, snudde de og sa de hadde de tallene de skulle ha fra oss (!). Helt håpløs prosess, vi har hatt flere banker men aldri opplevd en så dårlig og kunnskapsløs kundebehandling. Det er helt tydelig hvor Bulder sparer midler.

Kundetilfredshet
"Virker bra"

Har kjempetro på Bulder Bank, men det er et stort minus som gjør at jeg ikke ønsker å bytte fra SBanken til Bulder enda. Det er at de ikke tilbyr mobile pay/apple pay. Jeg har ikke brukt bankkort på veldig lenge og tenker ikke å gå tilbake til det nå. Helt supert å slippe å ha med seg lommebok. Alt er på telefonen nå. Både førerkort og betalingskort. Skjønner ikke hvorfor Sbanken kan tilby apple pay, mens Bulder ikke kan…

Knut E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lettvint kundebehandling"

Søkte om lån her, er selvstendig næringsdrivende med en god inntekt, godt over 5 gangen inntekt og og lånebehov på under 50 % av verdien av boligene. Fikk likevel avslag da det for vanskelig og behandle søknaden min ut fra en næringsoppgave, har drevet eget firma i 30 år nå. Dette er elendig kundebehandling.....

Benedikte H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bulder og brak"

Jeg er en heldigital bruker fra før, og foretrekker digitale løsninger, Bulder er dermed perfekt for meg som helst ikke vil ringe kundeservice, møte opp i banken, signere med kulepenn og levere hauger med papirdokumenter (eller scanne og maile den). Alt gjøres enkelt og raskt, de «beamet» litt hit og litt dit, som det stod, og Star Trek referanser i boliglånssøknader ga et godt smil på veien. Jeg fikk svar umiddelbart, og har nå ny bank, nytt bankkort, ny app, og sparer tusenvis av kroner i året på god rente. Dette passer aller best for de som er komfortable med å ikke møte på mennesker på veien, og som ikke har en komplisert økonomi, slik at alt kan behandles der og da i den digitale løsningen, jeg tror bestemor ville hatet det, mens jeg tror barna mine vil mene at dette er slik bank skal og bør fungere for fremtidens brukere.

Kristin D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd"

Jeg synes selve boliglånssøknaden gikk utrolig smertefritt. Alt gjort på telefonen på noen få minutter! Jeg er også veldig fornøyd med rentenivået mitt, den automatiske oppdateringen av boligverdien, og dertil automatisk nedjustering av renta. Appen er enkel å manøvrere i også. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fordeler"

Det som er bra er renten på lånet, automatisk regulering, kunde utbytte, enkel og flott app.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjapt og hyggelig"

Jeg byttet bank for å få bedre boliglånsbetingelser. Byttet til Bulderbank gikk kjapt og enkelt. Bankens kommentarer underveis i prosessen gjorde det til en opplevelse i seg selv. Hyggelig kundeservice. Terningkast seks!

Kundetilfredshet
"Enkel og lettfattelig nettbank"

Overføring av boliglån gikk smertefritt og med store besparelser i både renteutgifter og gebyrer. Alt er gebyrfritt og man oppdateres på boligens verdi, med automatisk justering av renten. Savner muligheter for fondssparing.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flyttet lån"

Enkelt å få flyttet låne. Automatisert innhenting av nødvendige opplysninger og god brukervennlighet på tjenesten. Rask behandling og markedets beste rente på tidspunktet for bytte.

Nils O. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God og rask service."

God service, raskt opplegg, god lånerente. Andel av utbytte - positiv overraskelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt, greit og billig"

De beste betingelsene på boliglån som jeg kunne finne. Enkel bank bruk i app. Fin sparefunksjon kalt "Sparemål" som hjleper på motivasjon for sparingen. Appen hadde noen små problemer i starten, men som raskt ble utbedret etter å ha gjort Bulder oppmerksom på problemet. Anbefales!

Marianne Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Imponerende mobilapp."
1 syns denne omtalen er nyttig

Flott digital mobilapp. Funker ikke like bra på Ipad. Skulle legge inn regning på Ipad, men måtte gå over til mobilapp. For maksimal tilfredshet hadde det vært bra at Bulder Bank kunne brukes også på PC pga større skjerm og da lesbarhet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Mangler nesten ikke noe i det hele tatt"

Veldig fornøyd med rente på lån og hvordan det oppdateres automatisk. Også utrolig nøyd med app, veldig intuitiv. Kjapp service med høflige svar. Eneste jeg mangler er apple pay, men håper de driver med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Fungerende app bank"

God rente på lån. Fungerende app-bank, litt trege på svar fra kundesenter men d er de ikke alene om. Sårbart om app ikke skulle fungere men ikke skjedd ennå.

Kundetilfredshet
"Svært synd at dere ikke har bankID mobil."

Jeg er svært godt fornøyd med appen, men håper på at det blir mulig å overføre kostnader/inntekter til excel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og billig"

Lett å flytte lånet, ingen gebyrer, lave renter. Bra nettbank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget fornøyd"

Banken er rask og tar vare på kundene lett og kommunisere å få kontakt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Norges beste bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Bulder Bank for 2,5 måneder siden, og er suuperfornøyd! Knall boliglånsrente, og liker at jeg har full oversikt over lånet i appen. Veldig bra app, som tenker litt nytt i forhold til hvordan en bank skal være. Geniale sparekontoer. Alle betalinger kan markeres slik at man har oversikt over hva man bruker penger på. Spennende nye løsninger på vei...hyggelig kundekommunikasjon....what is there not to like? For de som liker å ha alt digitalt er dette det desidert beste bankalternativet i Norge i dag! Hilsen glad kunde 🙂

Hallstein R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Superb"

Utrolig spennende og fremtidsrettet løsninger Og sammen med lave renter må dette være en perfekt løsning for hvermansen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lettvint og greit"

Enkelt å raskt svar på lånesøknad. Lettvint å bytte bank ved hjelp av Bulder Bank. Oversiktelige nettsider på appen

Nils P. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bulder bank fremfor Sbanken"
2 syns denne omtalen er nyttig

Glem Sbanken nå som DNB tar over. Bulder bank tar over tronen etter det som var Sbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og billig"

Enkelt å bytte. Alt går elektronisk med raske prosesser. Fantastisk oversikt i appen, billig! Litt ventetid dersom man trenger personlig kundeservice, men det er en pris verdt å betale for resten av pakken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Useriøs aktør"
1 syns denne omtalen er nyttig

En useriøs bank som er umulig å få tak i. Sender kun mail med noreply, og tar ikke kontakt eller besvarer henvendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Her buldrer service'n i vei mot toppen"

Veldig bra service og kan de ikke svare med engang kommer de alltid tilbake med svar raskt. Meget gunstig boligrente ;) Ekstrakonto følger med så man kan evt setta av litt penger på for lettere kontroll. Rett å slett en APP Bank som fungerer toppers for oss. Så anbefales på det sterkeste.

Raymond H
Kundetilfredshet
"Ser lovende ut men manglende Apple Pay er en dealbreaker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som en Sbanken kunde som ser seg om etter alternativer når/om DNB tar over så virker Bulder lovende på mange punkter. Dessverre er manglende Apple Pay støtte en dealbreaker og min jakt fortsetter

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR