Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 106 innen
bank
87%
anbefaler
Bulder Bank
Filtrer omtaler
55
13
6
2
6
Sorter omtaler etter
Viser av 82 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Californiasurferdude
Kundetilfredshet
"Kun for de med nordisk partner"
1 syns denne omtalen er nyttig

"Heisan. Fordi du eller den du eier bolig sammen med ikke er nordisk statsborger klarer vi ikke å opprette deg som kunde elektronisk og da kan du heller ikke flytte lånet ditt til oss." Min kone er amerikansk statsborger med norsk personnr og har bodd, jobbet, og betalt skatt over halve livet i Norge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ikke helt "ferdig" app"

Er foreløpig noen del funksjonaliteter som mangler i appen, sammenlignet med det man finner i "vanlige" nettbanker, men de er lydhøre for tilbakemeldinger så appen kommer nok til å bli bedre etterhvert. Renten er lav, det er egentlig det eneste som teller, men pluss også for rask behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Avslag uten noen form for forklaring....."

Beskriver min økonomi og lånegrad under 50% som mer enn tilfredstillende, men i følge Bulder Bank passet jeg ikke inn i deres systemer akkurat nå. Kanskje det var fordi jeg ville betale ned fort og aggressivt de ikke så nok lønnsomhet? Men bankkort kom i posten noen dager etter. De skal få slippe å gi meg 0,1% på sparepengene mine. Blir klippet i biter.

Jorunn Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ikke godkjent. Uføretrygd"

Fikk nei på søknad. Satt ca en halv time i tlf på vent. Kundebehandler skulle slette alt, så jeg kan prøve på nytt. Godkjenner dere ikke uføretrygd?? Feil med app. Skal rettes. Søk i beg. av Juli, så da prøver jeg det

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ingen tilbakemelding og avslag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har svært god og romslig økonomi, med et lån på under 50% av kjøpssum men fikk likevel ikke lån. Feilmeldingen sa heller ikke noe om hva som er feil, bare en "Vi kan ikke tilby deg lån akkurat nå". Virker som de diskriminerer uføre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Vil ikke ha kunder"
3 syns denne omtalen er nyttig

"Inntekten din samsvarer ikke med lånebeløpet" for no svada, ikke interessert i nye kunder virker det som.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Knuser alle med beste rente"
3 syns denne omtalen er nyttig

Med 52% lån på huset hadde de den laveste renta på markedet. Om et år når vi er nede på 50% settes den automatisk til den laveste renta de har. Alt gikk lett over appen. Anbefales.

Kundetilfredshet
"Banken for de rike å vellykkede?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har 36000kr utbetalt i måneden. Lave utgifter, fikk ikke lån på 5700kr i måneden... merkelig synes eg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken gir ikke lån til pensjonister og varig uføre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå gitt mitt samtykke for sjette eller syvende, til at banken kan hente ut mine opplysninger hos Altinn, men får opp feilmeldingen " Vi sliter med å finne din inntekt via Altinn. Vi jobber knallhardt med å løse problemet , æresord!" ..... Ok, jeg har fått 2 mail og 3-4 tlf samtaler om at nå skal problemet være løst, men møter på akkurat det samme problemet hver eneste gang. Begynner å bli rimelig frustrerende. Og en må kontakte banken for at de skal nullstille søknaden før en kan få prøve å søke på nytt. Vente deretter 15-20 min, for å så måtte gå gjennom samme prosedyre igjen. Hvis dette problemet gjelder kun oss som mottar pensjon eller uføretrygd, så sier det jo seg selv hvilke kunder som blir prioritert. Når det starter slik så er det jo kanskje god grunn til å skru på varsel lampene før en velger å bli kunde i denne banken .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ekstremt enkelt og man sparer masse penger på få minutter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vært trofast kunde i stor bank i 40 år. Ble litt «sur» når de gav høyere rente for jeg hadde ikke stort nok lån. Sendte en søknad til Bulderbank, (riktignok etter å ha sjekket litt) og etter noen minutter fikk jeg svar. Veldig enkel søknad og meget god oversikt. Sammenlignet litt og fant ut at selv med mitt «lille» boliglån så ville jeg spare 130 000,- kroner totalt. Ikke noe å tenke på. I tillegg så har de to ganger senket renten ytterligere, og jeg er bare glad og fornøyd. Ringt kundeservice to ganger og fått veldig god hjelp uten å måtte sitte i kø i lang tid for kundebehandler. Enkelt, billig og anbefaler alle å sjekke ut denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hjelpsomme og hyggelige😊😋"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hjelpsomme og rask behandling. Det er det beste jeg har gjort. De ordnet alt. Ble anbefalt av en venn takk til han😊👍👍

Erik O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel bank som gir meg dei tenestene eg treng og benyttar."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig enkel løysing for meg som kunde. Eg er opptatt av rentekostnad på mitt bustadlån og fylgjer med på smarte penger jamnleg. Såg BB dukka opp som beste bank, og gjorde valet lett om å flytte over dit med bustadlånet samtidig som eg beholdt mitt lange og gode kundeforhold i Sparebanken Vest. Ein vinn vinn situasjon for meg. Kjempefornøgd så langt, og eg blir nok ein lojal og trygg bankkunde hos dere. Stå på og eg har trua på at dere når dokkar langsiktige mål. Heia!!

Svar fra Bulder Bank
30.04.2020 07.26
Hei, Erik O. H

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi er så glad for at du er fornøyd med oss😊

Hilsen gjengen i Bulder Bank.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En enkel løsning for flytting av boliglån til en bank med konkurransedyktige betingelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter litt «plunder og hæft» med en mobilløsning som kranglet litt, er vi veldig fornøyd med resultatet. Vi forstår fokuset på å minimere kostnader med kun app for mobil, men vi vil likevel anbefale at dere etterhvert vurderer en nettbrett løsning. Det er jo ikke alle som har mobil med stor skjerm og store nok knapper i tastaturet, og som ser like godt som før. Dere vil sannsynligvis nå flere i alderen 50+ om dere tilpasser løsningen til iPad og andre nettbrett.

Svar fra Bulder Bank
28.04.2020 10.10
Hei, Odd E

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi er så glad for at du er fornøyd med oss😊

Hilsen gjengen i Bulder Bank.
Kundetilfredshet
Rådgivning
"Framtidsrettet bank - anbefales!"

Jeg flyttet boliglånet mitt til Bulder Bank da de kan skilte med lave renter og automatisk justering av disse basert på belåningsgrad. Banken er under utvikling, og appen blir oppdatert fortløpende. Det er sannsynlig at jeg vil benytte Bulder Bank som hovedbankforbindelse med tiden, men foreløpig mangler er det for mye funksjonalitet som savnes. (dog er dette under utvikling)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Spennende bank med super kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå flyttet både boliglån og lønnskonto til Bulder. Prosessen var veldig enkel. Opplever at banken er fremoverlent og virkelig vil noe, gleder meg til å følge reisen videre. Minner meg litt om opplevelsen jeg hadde da jeg byttet til Skandiabanken rett etter etableringen for mange år siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank som spiller på lag med kunden"

Ble tipset av et familiemedlem om Bulder, enkel å bytte til, kjapp og rask tilbakemld på henvendelser, satt ned renten 2 ganger på 2 uker uten at jeg trengte å be om det under covid-19 tiden. Bare positive erfaringer!

Stig R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask tilbakemelding på søknad. Enkel søknadsprosess. Mange muligheter i appen. Ikke krav om kundeforhold utenom huslånskonto. Anbefales.

Kristian U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Slik en bank bør være"

Enkelt i bruk, gode vilkår og fantastisk kundebehandling. Her har de andre bankene masse å lære. Bulder er slik en bank skal være.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Supert tilbud med laveste rente"

Lett å bytte - App som fungerer supert og den laveste lånerente. De setter ned automatisk, så nå er det slutt på å ringe banke for å prute ned renten. Bytt og spar penger!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Framtidens Bank"

Helt genialt. Flyttet to lån fra to forskjellige banker til ett lån i Bulder Bank og reduserte både rente og månedlig betaling totalt. Alt gjort på mobilen og 100% automatisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken jeg har hatt til nå!"

Utmerket service, en app som er fantastisk oversiktlig og enkel å bruke, samt en bank som er raske til å svinge seg når styringsrenten settes ned. Det eneste jeg savner er å kunne legge inn riktig dato for utbetaling av lønn. I appen kan man bare velge datoene fra 1-28.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lav rente og enkelt å opprette"

Allerede lav rente på nytt lån ble raskt satt ned da styringsrenten ble nedsatt. Veldig fornøyd med alt så langt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flytt av lån"

Veldig enkelt å bytte lån og det går raskt. Appen støtter veldig bra prosessen med å bytte lån og føles oversiktlig. Det synes at det mangler en del funksjonalitet i appen, som enkel løsning for å nedbetale ekstra på lånet, info om nedbetalingsplan eller enkel måte å endre terminbeløp eller avdragstid. Her bruker jeg Android, løsningen for Apple kan være mer utviklet. Support er raske på å løser spørsmålene ovenfor, men funksjonalitet nevnt ovenfor er sterkt ønsket av meg. Jeg har da ikke flyttet brukskonto over til Bulder. Om jeg hadde det, er det muligheter for å få mer ut av banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bulder Bank erfaring"

Spennende med et digitalt konsept med enkel og rask saksbehandling til gode vilkår. Bulder Bank har en enkel plattform for nye kunder og sammen med et attraktivt tilbud, er det ikke vanskelig å inngå en avtale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimelig bank"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hei, Jeg valgte denne banken kun fordi de hadde beste rente på boliglån. Det som trekker ned for brukeropplevelsen er at man kun han administrere kundeforholdet via en app, og denne er fremdeles under arbeid. Det sies at de skal automatisk justere lånet ditt når du er under en viss prosent dekningsgrad på lånet. Det sies at de vurdere pris på din bolig pr. mnd. men dette er ikke synlig for deg som kunde. Beregninger burde være mer synlig for kunde.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR