Meny

Bulder Bank omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
1
av 116 innen
dagligbank
80%
anbefaler
Bulder Bank
Filtrer omtaler
368
94
36
30
66
Sorter omtaler etter
Viser av 594 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bulder Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask behandling av lånesøknad og god kundeservice"

Flyttet nylig boliglånet til Bulder bank,og er svært fornøyd. Det tok under to døgn på fra vi sendte inn lånesøknaden til lånet ble flyttet til Bulder bank. Fikk underveis i låneprosessen god informasjon og raske svar fra kundeservice. Ved å få lavere rentekostnader,i tillegg til god kundeservice kan Bulder bank absolutt anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt og rimelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Søkte om lån via appen for å flytte boliglånet. Fikk raskt svar og betaler litt mindre og kuttet nedbetalingstiden fra 9 til 7 år. Elsker sparemålene man kan føre opp i appen.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Får ikke overført pengene mine til annen bank."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har forsøkt å overføre penger fra min konto i Bulder uten at dette har vært mulig. Har forsøkt med beløp fra 2 kroner til 600.000 uten at overføringen går igjennom. Får beskjed om at betalingen feilet. Har forsøkt til flere forskjellige kontoer med og uten kid. Har nå holdt på i en uke uten å få overført penger. Drittbank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig treg respons"

Har prøvd 2 ganger å flytte bank. Første gangen fikk jeg ikke svar. Andre gangen fikk jeg beskjed at det kunne ta 3 uker å få svar. Har enda ikke hørt noe så de er ikke mye interessert i nye kunder, eller man være millionær for å få svar.

Magnus H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Får ikke flytte boliglån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liker konseptet og ville derfor flytte til Bulder. Hos andre banker får jeg lett flyttet boliglånet, men ikke hos Bulder. Irriterende at man får avslag på søknad uten svar på hvorfor. Står kun «av tekniske årsaker kan du ikke refinansiere nå», og kundeservice kunne heller ikke utdype om grunnen. 68% bel.grad, full kontroll på økonomien, leieinntekter, og betjener lånet lett selv ved evt. renteøkninger. Savner bedre info og kundeservice. Hilsen en tapt kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Umulig og få svar"
2 syns denne omtalen er nyttig

Så jeg prøvde og flytte lånet mitt til bulder, det fikk jeg nei på. Prøvde da og kontakte dem på mail, for og høre hva jeg eventuelt kunne låne samt andre spørsmål. På svaret jeg fikk totalt ignorerte de spørsmåla mine, og kom med litt info jeg allerede viste. Så spurte om noe de hadde skrevet i første mailen, og igjenn ignorte spørsmåla jeg hadde og nærmest gjentok første mail. Så jeg ringte bulder bare for og få beskjed de ikke egentlig hvet hva matte formelen datamaskinen dems bruker for og godta/avslå lånesøknader, hvorfor ikke bare si det i første mailen? Det er en ting dere ikke hvet ossen banken deres funker, men ikke ignorer spørsmål for så og gjemme dere bak at det er en automatisk prosess. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke vet ossen systemet deres funker, burde være lett og lage en kalkulator som viser hvor mye man kan få i lån hos dere. Spesielt siden det er hel automatisk bank, hva er vitsen med kundeservice om dere ikke kan besvare et eneste spørsmål?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kan absolutt anbefales!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Bulder for noen år siden, og har bare hatt gode opplevelser. Automatisk justering av rente, kjempegod kundeservice og nå sist god hjelp med mellomfinansiering i forbindelse med kjøp og salg av bolig. Tommel opp!

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:03
Hei Cecilie! Så bra å høre at du er godt fornøyd og gøy at du har vært med oss noen år allerede. Da er du blant våre første kunder. Vi skal jobbe knallhard på videre for å holde deg like fornøyd! Ha en herlig sommer - hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nekter meg å overføre mine penger til bank med bedre rente !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forsøker gang på gang å overføre et større beløp fra Bulder Bank til annen bank med en halv prosent bedre rente ! Banken vil ikke la meg gjennomføre overførselen . Forsøket å kontakte banken på telefon,men ingen svarer på et mobilnummer jeg blir satt over til og samtalen går til mobilsvar kl.12.30 på formiddagen ? Bulder Bank jar også en utrolig dårlig nettside der en må lete og eksperimentere for å kunne utføre banktjenester ! Må komme meg vekk fra denne drittbanken !

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:09
Hei Tobben Her må det være noe du misforstår. Vi vil selvfølgelig aldri vil nektet deg å overføre pengene dine til en annen bank. Det er som du sier dine penger, og du skal selvfølgelig få gjøre akkurat som du vil med dem. Ring oss igjen så hjelper vi deg med å få til denne overføringen. Bulder er banken for kundene som liker selvbetjent bank - men om du trenger hjelp til noe når du oss på telefon 46 87 10 00 mellom klokken 09 og 15. Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Oversiktlig, billig og enkel."
1 syns denne omtalen er nyttig

God app og gode priser (så lang). Krever ikke at du må kjøpe tilleggsprodukter, og oppdaterer renten etterhvert som du betaler ned på lånet eller om boligverdien endres automatisk.

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:09
Hei Torgeir Det stemmer! Du har skjønt konseptet vårt godt. Så bra å høre at du er fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"ikke interessert og bryr seg ikke i det hele tatt med en lykke til"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke interessert om kunde å få kunder har jeg inntrykk av, "bare søk på nettet så får vi se, har jeg fått beskjed" og en "lykke til" fra en kundeservice.

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:36
Hei Hans Bulder passer best for kunder som liker selvbetjent bank. Det at vi har automatisert og gjort mye selvbetjent gjør oss i stand til å holde boliglånsrenten lav. Derfor er også lånesøknaden vår selvbetjent. Vi har ingen rådgivere som fyller denne ut for deg. Vi skjønner og forstår at ikke alle kunder liker selvbetjent bank, men det er de som gjør det Bulder er laget for. Det finnes mange andre banker som tilbyr personlig rådgivning og veileding i forbindelse med søknader - dersom det er viktig for ditt valg av bank. Vi håper du blir mer fornøyd hos en slik type bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Friske greie svar"

Kjapp fin servise boliglånet er nå pent plassert 😀 takk for god hjelp i en tøff tid 👍

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:37
Hei Anita! Så bra at du er fornøyd, og godt å høre at vi har vært til god hjelp i en tøff tid. Håper det går bedre nå. Ha en fin sommer Hilsen alle oss i Bulder :)
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Sparing"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte bulder bank for renten på sparing var høyest i landet men, nå ligger de langt nede så må vel bytte bank igjen til Santander som har 0,20 mer en bulder bank, skuffende !!!

Svar fra Bulder Bank
20.07.2022 19:46
Hei Sigvald Det er sjelden at vanlige banker kan være i nærheten av forbrukslånsbankene sine renter på innskudd. Banker lever av marginen mellom innskudd og utlånsrenter. Forbrukslånsbanker, som Santander, betaler ofte høyere renter på innskudd, fordi de låner disse innskuddene ut igjen til andre kunder som forbrukslån. Disse forbrukslånene lånes gjerne ut til en rente på mellom 15 og 20 %. Vi låner ut boliglån til 2,03 %. Det er forklaringern på hvorfor det ikke er uvanlig at forbrukslånsbanker ligger høyere enn boliglånsbanker når det kommer til innskuddsrenter. Ha en fin sommer! Hilsen alle oss i Bulder
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å logge inn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at flere har problemer med å logge på appen. Det er min erfaring også og det driver meg til vanvidd. Ja, jeg har også android telefon. Bytter heller bank enn å kjøpe ny telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Praktisk, oversiktlig og brukervennlig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Storebrand, ikke fordi jeg var misfornøyd med dem, men Bulder har bedre rente og de har absolutt en oversiktlig og brukervennlig app. De har månedtlige oppdateringer på boligverdi. Jeg opplever Bulder som en meget brukervennlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og brukervennlig App"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt konto i andre banker, App fra BULDER bank er den beste, den er enkel og fin og bruke. Må heller ikke glemme de gode rente betingelsene. Anbefales

Birger H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bulder bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok min lånesøknad på sparket, uten en masse dikidarier slik som andre. Ved bytte til Bulder sparte jeg 1% poeng. Vurderer å starte spare konto.

Christoffer P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Akkurat det jeg trenger fra en bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Nordea Direct (YS-avtale) siden boliglånsrenten hos Bulder er bedre. I tillegg er Bulder-appen god som gull.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Går i feil retning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Startet veldig bra når jeg byttet til Bulder. Bra nettbank/app Storfornøyd helt til renta begynte å stige

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Nesten perfekt (for meg)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Bulder etter at Skandiabanken havnet i magen til den store stygge ulven, så jeg var en litt kresen kunde. For det første halverte jeg renteutgiftene, selv om det for en stor del skyldtes en annen lånetype. Det mest overraskende og uvante var at all bankingen skal og må gjøres fra mobiltelefonen. Men for mitt bruk savner jeg egentlig ikke PCen som bankterminal. Det er sikkert noen funksjoner som er vanskeligere eller umulige å få tak i, men hittil har det ikke gitt hodebry for meg. Flytting av lån gikk helt smertefritt, selv om det tok litt lengre tid enn jeg trodde det skulle gjøre. Det beste var totalt fravær av papirer, alt ble gjort på mobilen. Og banken hentet selv de opplysningene de trengte. Alt i alt en god byttopplevelse som jeg gjerne anbefaler.

Kjell W. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fremtidsrettede løsninger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ulike oversiktsrapporter over egne disposisjoner gjør privat økonomi til en lek. Programvareløsningen er desverre utviklet på to ulike plattformer (ios/android) for å løse de samme oppgavene. Det skaper frustrasjon når disse plattformene ikke er har et synkront brukergrensesnitt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billigere på huslån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og grei appløsning. Savner en webside å logge inn på noen ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel grei å bruk og kommunisere med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får enkelt kontakt med kunderådgiver, raske til å sjekke opp dersom de ikke kan gi svar med en gang, burde hatt kredittkort

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Oversiktlig og enkelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken er oversiktlig og enkel, informasjon om endringer kommer i god tid. Fint at boligverdien oppdateres fortløpende i ft. markedet. Konkurransedyktige lånerenter og kundeutbytte er et pluss!

Håvard J
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste bankapp jeg har hatt. Lett og oversiktlig å navigere i den. Fått på plass Apple-pay. Flott oversikt over boliglån og prisutvikling på bolig. Anbefales på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt, oversiktlig og alltid oppdatert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en mobil app bank som gjør det meste av jobben for deg. Oppdaterte verdivurderinger med påfølgende justering av låne rente. Enkel å bruke. Beste rente til enhver tid.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR