Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter 45 minutter med "takk for at du venter" avsluttet jeg samtalen. Det er begrenset hvor lenge en kan ha høytaler på i jobben. Ønsket et møte med kunderådgiver i min lokalbank, men dette kunne ikke la seg gjøre på chaten. Nå er min tålmodighet oppbrukt, vurderer seriøst å bytte bank etter et langt kundeforhold. En bruker ikke timer på å komme i kontakt med noen som vil gjerne ha deg som kunde... når det finnes andre som tar kunder mer seriøst. veldig kritikkverdig dårlig kundebehandling
Jeg er kunde både privat og md bedriften i Danske bank. Det har fungert bra i ca. 10 år. Nå er det lange vetetdider. Ventet ovwer 20 minutter på svar på bedrift uten at de tok telefonen. Måtte gi opp. Jeg har også prøvd å ringe kundeservice privat, og det er akkurat det samme. Jeg har sendt meldinger i deres eget "sikre" meldingssystem, men det er så sikkert at ingen får lest den. Nå har det gått tre uker og det har ikke kommet noe svar. Akkurat nå ventet jeg svar på en Chat men de logger av etter 5 minutter mens svartiden er 10 minutter, så da ble det ikke noe svar i dag heller. Så av hensyn til helsen din bør du velge en annen bank.
Finnes ikke kundeservice, 1 time minimum for å komme igjennom på tlf. Det er umulig å komme igjennom. ser meg nødt å bytte bank
Beklager, har nå stått 45 min i telefonkø. Chattetjenesten fungerer ikke. Blir automatisk logget ut etter 5 min., men køtiden på chatt er 13 min.
Gode vilkår med flotte folk. Produkter og løsninger som er tilpasset mitt behov.
Alltid blitt ivaretatt og føler meg som kunde. Etter 25 år ingen ting å utsette.
Siden Danske Bank ble tatt for hvitvasking av penger så er alle mine overføringer og utbetalinger mistenkligjordt, de skal vite hele tiden hvor penger kommer fra og hva de brukes til, rene gestapo regime, eller kanskje stalin regime