Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er løsningsorientert og finner gode løsninger som passer
Snakket med en kjempehyggelig mann som hjalp meg på null komma niks. Kjempefornøyd :-)
Er man skikkelig selv, er Santander høflig og skikkelig tilbake. Enkelt å endre ting. Liker også hvordan man blir møtt på telefon, høflig, enkle valg, ærlig på f.eks at hvis man velger tilbakering, vil det ta litt lenger tid å få snakke med noen.
Ingen feil men tror ikke de har lokalt kontor. Derfor ønsker jeg å flytte til annen bank.
Santander fixer det meste bare man tar kontakt, Hvis du får problemer av noe slag. Har vært kunde i mange år og er kjempefornøyd
Nektet betalingsfri måned, pga nye retningslinjer... selv om jeg har betalt punktlig, og alt er i orden. Da må de fjerne tilbudet om betalingsfri mnd på sidene deres, ellers er dette lureri !
Rask og grei servise der med raske svar og hyggelig kunderådgiver som jeg setter stor pris på 👍🤗😊
Hyggelig og rask kunderådgivning. Har alltid hatt hyggelige samtaler med kunderådgivere. Rask og enkel behandling. Har anbefalt flere venner å bruke banken, og de er også fornøyd.
Kjapp og grei behandling,hyggelig!Fin kundebehandling.
Det manglet faktura ved siste trekk i banken. Akkurat denne gangen ville jeg innfri lånet…, men fikk tips på telefonen om å gå inn på «min side», der fant jeg restlånet. Ok det, men fikk ikke svar på hvorfor fakturaen manglet på trekket (autogiroen)…. Ja,ja…
Ryddig og god oversikt i forhold til mitt behov og finansiering av bil. Kunnskapsrik og imøtekommende personale.
Etterlyste bankkort som jeg fikk raskt svar at det ville bli sendt ut neste uke
Vennlighet og god service. Alltid i møtekommende og kommer til å benytte ved senere anledning.
Ryddig og hyggelig saksbehandler.ryddet opp i saken som jeg la frem.
De opptrer proft. God samtale og lett å forstå. Ingen unødvendige splrsmål
Jeg kontaktet Santander i forbindelse med en standard epost de hadde sendt meg. De opplyste om en forsikring jeg har tilknyttet mitt billån, som jeg nå faktisk kunne bruke. Jeg har vært sykemeldt i noen måneder, og da vil forsikringen faktisk dekke mine lånekostnader for en del måneder. Eposten som Santander sendte ut, og påfølgende samtale med kundesenteret til Santander, vil nå gi meg litt mer økonomisk frihet i tiden fremover.