Meny

Santander omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
2
av 29 innen
kredittbank
65%
anbefaler
Santander
Filtrer omtaler
182
38
10
10
95
Sorter omtaler etter
Viser av 335 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hjelp med regning"

Meget god og rask behandling på mitt spørsmål. Meget godt fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Avdragsfrihet mnd."

Santander er flott selskap 👍 Har aldri hatt noen problemer med santander. Har fått hjelp vær gang.

Liv P. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utsette betaling på bil"

Hyggelig og imøtekommende behandling. Veldig hjelpsom!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mye bra men dårlig på tilbakemeldinger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faste rutiner oppleves bra, men ved andre forespørsler så har de tydelig ikke gode rutiner slik at svar uteblir nesten hver gang og de må purres på. Kanskje burde jeg ilegge de forsinkelsesgebyr!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tekstbok svindel."
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte bil for 3 mnd siden. Tok opp lån basert på informasjonen banken ga. Valgte en avtale som innebar 3år fastrente etterfulgt av flytende rente. Jeg fikk nå brev om renteøkning og fant fort ut at jeg bare fikk «3års bindingstid», ikke fastrente slik det på alle måter ble forespeilet. Man skal lese kontraktene dypt for å oppdage dette, da hele poenget er at det er godt gjemt. Dette er tekstbok svindel. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet på en forsikring oppgjør siden 12 oktober, ikke fått pengene enda.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bil lån"

Santander er best på lån og tilbyr deg inntil 3mnd betalingsfrie mnd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt og enkelt"

Veldig bra kundebehandling, fikk svar på mail innen 5 minutter etter samtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hjelpsom"

Er løsningsorientert og finner gode løsninger som passer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra på service"

Snakket med en kjempehyggelig mann som hjalp meg på null komma niks. Kjempefornøyd :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Profesjonell og grei, og overraskende menneskelig."

Er man skikkelig selv, er Santander høflig og skikkelig tilbake. Enkelt å endre ting. Liker også hvordan man blir møtt på telefon, høflig, enkle valg, ærlig på f.eks at hvis man velger tilbakering, vil det ta litt lenger tid å få snakke med noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dødsfall i familien"

Ingen feil men tror ikke de har lokalt kontor. Derfor ønsker jeg å flytte til annen bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service"

Santander fixer det meste bare man tar kontakt, Hvis du får problemer av noe slag. Har vært kunde i mange år og er kjempefornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nektet betalingsfri måned"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nektet betalingsfri måned, pga nye retningslinjer... selv om jeg har betalt punktlig, og alt er i orden. Da må de fjerne tilbudet om betalingsfri mnd på sidene deres, ellers er dette lureri !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bil lån"

Rask og grei servise der med raske svar og hyggelig kunderådgiver som jeg setter stor pris på 👍🤗😊

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig rask og vennlig kunderådgivning"

Hyggelig og rask kunderådgivning. Har alltid hatt hyggelige samtaler med kunderådgivere. Rask og enkel behandling. Har anbefalt flere venner å bruke banken, og de er også fornøyd.

Kristian M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grei og kjapp håndtering,"

Kjapp og grei behandling,hyggelig!Fin kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt grei behandling!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det manglet faktura ved siste trekk i banken. Akkurat denne gangen ville jeg innfri lånet…, men fikk tips på telefonen om å gå inn på «min side», der fant jeg restlånet. Ok det, men fikk ikke svar på hvorfor fakturaen manglet på trekket (autogiroen)…. Ja,ja…

Per T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God forståelse for min henvendelse."

Ryddig og god oversikt i forhold til mitt behov og finansiering av bil. Kunnskapsrik og imøtekommende personale.

Bjørn R. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Etterlyst kort"

Etterlyste bankkort som jeg fikk raskt svar at det ville bli sendt ut neste uke

Andreas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Toppers"

Vennlighet og god service. Alltid i møtekommende og kommer til å benytte ved senere anledning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelig saksbehandler"

Ryddig og hyggelig saksbehandler.ryddet opp i saken som jeg la frem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask/oresis"

De opptrer proft. God samtale og lett å forstå. Ingen unødvendige splrsmål

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kontaktet Santander i forbindelse med en standard epost de hadde sendt meg. De opplyste om en forsikring jeg har tilknyttet mitt billån, som jeg nå faktisk kunne bruke. Jeg har vært sykemeldt i noen måneder, og da vil forsikringen faktisk dekke mine lånekostnader for en del måneder. Eposten som Santander sendte ut, og påfølgende samtale med kundesenteret til Santander, vil nå gi meg litt mer økonomisk frihet i tiden fremover.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Samardsvillige"

Lette og ha en dialog med, hjelper deg gjerne. Anbefales!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR