Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt og klarer ikke bevise at de klarer å levere det de lover av hastighet. Sure i kundeservice og mener du må ordne dette selv
Jeg har hatt en pågående selger på døra 3 ganger for noen år siden og takket nei. I kveld dukket det opp en ny selger og spør etter min datter som nå er myndig for å selge inn fiber til henne. Ganske drøyt eller? Det kommer aldri fiber fra Eidsiva i mitt hus, det kan jeg love..
For dyrt. Betalte 739,- månedlig for internett med lavere hastighet.
Priser som økes hele tiden, uten at det er noen grunn til det. Samtidig går selskapet med rekordoverskudd og gir ledelsen kjempebonus.
Prismessig altfor dyr, og nå legges prisen på igjen fra 1 mai og kan ikke se at Eidsiva lenger er aktuell leverandør.
Bra og stabil fiber men for dyrt. Altibox har det vært mye tull med når det gjelder stabilitet.
Alt for dyre etter stabilitet og fart. For enkelt å dytte over alt på kunden med farten. Med nok en prisøkning igjen og denne gang på 10% så ble det sagt opp.
Ustabilt bredbånd som de sier kommer av varmepumper og vaskemaskiner som går på wifi. Har ingen av delene men det hjelper ikke for da er det hos naboen. Naboen har heller ikke varmepumpe men det hjelper ikke å si det heller. I stedet vil de at jeg skal kjøpe flere forsterkere som forresten heter WIFI Overalt. Samtidig øker de prisene jevnlig med begrunnelse i bedre leveranse. Ved nest siste klage måtte de rense en port for at det skulle bli mer stabilt. Kan ikke anbefale de.
Det blir bare dyrere og dyrere. Vanskelig å endre og å få tilgang på «min side»
Utrolig høy pris. Monopolist. Dårlig kundeservice.
Bra hastighet så nettet er det stort sett ikke noe galt med. Det som er negativt er pris samt hvor raskt det er å komme i kontakt med kundeservice de gangene det er noe
Prisnivå på laveste tilgjengelige hastighet (150/150! er nå så høyt at vi er nødt til å søke alternativer
De øker prisen hele tiden siden de tror de ikke har noen reelle konkurrenter
Dyrt og Ustabilt. Nettet detter ut hver eneste dag, til omtrent samme tid. Ønsker man feilsøking på linjen, så "truer" de med. Finner vi ikke feil på deres utstyr må du betale selv. De prøver også å skylder på at antageligvis har en nabo noe som slår inn på vårt trådløse nett og gjør det ustabilt... Vi fikk billigere Internett en stund, vi satte ned linjen for at det skulle bli billigere. Men nå satte de opp prisen til det vi betalte for full linje. Så nå betaler vi 849,- for 150/150 linje...
Har hatt fiber fra Eidsiva fra tidenes morgen. De skruer opp hastigheten ettersom de har kapasitet til, for deretter å øke prisen. Kundene har ingen valg. Det er ikke sikkert alle trenger så raskt linje, men det bryr de seg ikke om.
Ingen nedetid, og god kundeservice når man trenger teknisk bistand