Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt. Har hatt tekniker fire ganger siste året. Kundeservice er dårlig.
Jeg har ALDRI opplevd maken til dårlig kvalitet! Dette er ran på åpen gate. Som å selge en bil, men uten motor, og likevel ta full pris. Gå aldri inn i en avtale om 5G eller noe som helst med Telia, rett og slett fjusk og fant hele opplegget
Fryktelig ustabilt signal, dårlig streame/spill opplevelse. Klaget mye men dem gjør ingenting.
Hadde fått en knakende god pris på bredbånd. Siden jeg skulle sammenligne på bytt.no ga jeg beskjed at de skulle sende tilbudet på Mail. Etter at alle tilbud var kommet inn hadde jeg ikke fått Mail og ingen hos Telia kjente til tilbudet når jeg ringte tilbake. Endte opp hos Telenor da.
Jeg syns man får lite bredbånd for pengerne. Av og til er også nettet svært dårlig tross for å være innafor månedens MB
Nettet er relativt stabilt og leverer som lovet. Prisen var god i kampanjeperioden. God kundeservice. Nettet var borte noen ganger, men ofte planlagt og varslet i grei tid.
Telia gjør oppgraderinger i nettet sitt som gjør at endeutstyret endrer konfigurasjon uten at en selv er involvert i dette. Mister 5GHz nettet i huset omtrent hver uke idet Telia endrer noe. Kjipt og veldig irriterende! Bytter leverandør!
Ble kontaktet av Telia som ville selge bredbånd. Tilbudet virket i utgangspunktet ok, men når jeg ønsket tilbudet på mail for gjennomlesning fikk pipen en annen låt. Å gi meg et skriftlig tilbud var helt utelukket. Hva er det dere skjuler i betingelsene her Telia?? Vedkommende gikk fra å være hyggelig til direkte frekk når jeg ønsket tilbudet skriftlig. Det må da være helt normalt å se gjennom betingelser før en signerer. Da ble det ikke Telia denne gangen eller noen gang i fremtiden.
Treigt og lite brukervennlig. Tar veldig lang tid før noe reagerer. Og nei - det var ikke på grunn av nettet. Styr unna!
Internett detter ut flere titalls ganger i døgnet. Har vært i kontakt med kundeservice 7-8 ganger siden i mai. Greie kundebehandlere, men greier ikke å finne en løsning. Lang ventetid før man får svar.
Ekstremt mye nedetid ingen kompensasjon. Dårlig informasjon
Veldig stabilt linje, ikke hatt noe nedetid siden det ble montert i November.
Noe galt med bygget, heldigvis har hele blokka en avtale med dem. Dessverre betyr det ingen oppfølging og månedsvis med venting selv med dårlig forbindelse… når skal vi få bra internett igjen? 😭
Styr UNNA! Disse spekulerer i merkostnader og gjør det serdeles vansklig å være kunde, prisene endrer seg også etter noen måneder uten verken varsel eller begrunnelse
Mye brudd på signaler, generelt dårlig kundebehandling. Noen hederlige unntak. Lang ventetid ved kundesenter.
Funker greit , skulle bare ønske di kunne levere høyere hastighet til der jeg bor .