Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er en av de som foreløpig er veldig fornøyd. Hyggelige kundebehandlere,ryddig og raskt oppgjør🙂Grusom ventemusikk mens en står i kø😬
Ringt kundeservice for å få sagt opp/evt mer info om min reiseforsikring, samt ringt for spørsmål om hjemmeside. Snakket med en på kundeservice som var uhøflig, og ønsket ikke å snakke med meg om min forsikring. Sa jeg burde ringe noen andre. Når jeg da spurte om hjemmesiden «jeg har bare et spørsmål angående hjemmesiden» så svarte han med «nei, hadet» og la på.. Skal nå si opp alle mine forsikringer i Eika, noe så useriøst har jeg ikke vært med på.
Ringte min saksbehandler på et trafikkuhell, men ble satt over til sentralbord. Der møtte jeg kanskje den mest frekkeste personen jeg har snakket med. Lite hjelpsom, og var mest opptatt av å fortelle hvilke forsikring jeg ikke hadde i stedet for å være løsningsorientert. Forferdelig og irriterende opplevelse.
Meget fornøyd alt er billig og jeg er meget fornøyd
Motparten (som har Eika) brøt vikeplikten å kjørte på en annen bil i stor fart. Eika bruker lang behandlingstid og gir ut listepris under halvparten av bilens verdi. Bilen ble kondemnert og fører ble hardt skadet siden motparten kræsjet inni siden føreren satt. Nå har de gått så langt at de bruker dødsfallet til ett familiemedlem som en av årsakene at personen som ble skadd havnet på AAP STYR UNNA EIKA!
Ble påkjørt av bil med eika forsikring! All kontakt og tiden det tok har vært ekstremt dårlig og lang. Når jeg endelig fikk takst var det halvparten av hva listepris er han også spurt flere forhandlere og de sier det er kjempe dårlig! Totalopplevelse etter å ha snakket med oppnevnt saksbehandler, er bare negativ og ekstremt lite varmt og imøtekommende!!
Billig og ok, men kunne vært bedre kommunikasjon.
Min opplevelse med Eika er fantastisk. Vært i kontakt med dem angående bilforsikring, og når jeg opplevde problemer med bankid vedrørende bytte av bank. Alltid blitt møtt med god service, og hyggelig personell. Grunnet ønske om å øke bonus raskere, bytter jeg dessverre bort fra Eika i nærmeste fremtid. Men kommer nok tilbake igjen om 6 måneder!
for automatisert og lite imøtekommende med kundene sine!
Det hadde vært interessant å se om vi har det beste tilbudet Eika kan gi. God service ved besøk i banken
Veldig fornøyd med oppgjør/arbeid, men lurer på om regningen på vannet som pumpet ut i 3-7 dager dekkes da vi har vannmåler. Var på ferie og da ble ikke lekkasjen fra slangen til oppvaskmaskinen som sprakk oppdaget tidligere. Ikke bare har det fosset mye vann, men vi må i tillegg betal kloakkavgift av det sammen vannet, og det er dobbelt så høy avgift som vannet inn. Erfaringer?
her betaler man tusenvis av kroner,blir lovet full dekning av alt ,men i realiteten dekker de ingen ting .STYR UNNA
Hjelper til med absolutt alt for meg! Forstår hvilken forsikring som passer best til situasjoner, angående bilsalg for min del og bil som ikke blir brukt. Istedet for å sende meg til andre personer for å få svar og vente lange tider og blir sagt at de skal ringe meg opp neste dag som andre forsikringer jeg har vært borti blitt gjordt med meg. Vil jeg heller vente i 30 sekunder og får svar ganske fort som de gjør her!
Veldig bra. God kundeservice. Får hjelp til det som eg trenger
Sparte over 6000,- i året ved å samle forsikringene i et annet selskap. Rart at selskapet ikke klarer å strekke seg litt for å beholde kunder.
Hva er bra jo ingenting! En av dems kunder har vært uheldig å kjørt borti i meg, så da sender vi skademelding og det går over en måned jeg får ikke høre noe fra den i det hele tatt. Og jeg vet jo at de skal ta kontakt fordi det dems kunder som har skylda. Etter at jeg har ringt dem flere ganger uten å få hjelp får jeg høre idag "Ja du kan ta kontakt med ett verkstad og få dem til å taksere bilen" altså det er egt sånn at de skal ha avtale med skade verskted og jeg skal bli kontakt. DET ER IKKE SÅNN AT JEG SKAL DRIVE Å LETE ETTER HVEM, HVOR OG HVORDAN JEG SKAØ GÅ FRAM. faen er. Poenget med kundeservice ansatte som bare sitter på ræva og får betalt for å ikke gjøre en dritt!!!!!!