Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har kun brukt i forbindelse med ei dyrelgeregnig. Og var fornøyd der. Men etter å ha snakket med flere så forstår jeg at vi har veldig dyr forsikring
veldig god hjelp og rettledning ved skade, flinke medarbeidere
Alltid fått oppgjør raskt og enkelt og lite trøbbel.
Supert selskap, kjappe på oppgjør. Aldri noe tull, men blir rett og slett for dyre.
Jeg har forsøkt flere forsikringsselskap, ulempen er at du ikke vet hva du har kjøpt før du trenger hjelp. Gjensidige skuffer ikke, rask behandling og oppgjør. Jeg har ikke erfart det fra andre selskap. Tenkte å skryte litt av de, oftest er det dårlige opplevelser som trigger skrivetrangen. Kan være jeg får billigere andre steder, men "straffen" kommer når du får en skade og ser hva du virkelig har kjøpt, er min erfaring.
Veldig dyrt og kostbart, veihjelpen er veldig treg med å finne bil men ellers alt i alt ganske så bra
For dyr bilforsikring med 75% bonus, men for øvrig bra service.
Kundebehandler synes å være arrogant og ikke veldig serviceminded, det er også dyrt å forsikre hos Gjensidige. Vi har vært kunder i mange år, og prisene har eskalert brutalt. Ser oss om etter ett annet selskap for bedre priser og betingelser.
Greit oppgjør ved skade.Appen var lett forståelig og kort behandlingstid
Raskt svar på henvendelser problemfri skadeoppgjør
Jeg hadde 2 biler forsikret. Avtalegiro forsvann ved kjøp av motorsykkelforsikring. Bilene vart då ikkje betalt for og de fjernet forsikringsavtalen. Jeg fikk beskjed fra Gjensidige at om jeg betalte summen jeg skulder, skulle avtalen startes igjen med det samme. Jeg betalte samme dag. Da jeg igjen fikk stort krav fra trafikkforsikringsforeningen i dag,fik jeg beskjed om at forsikringen ikke starter opp igjen. Dette rotet er det ikke jeg som startet. Det må kunne gå an å utvide en bilavtale med motorsykkel på samme avtalegiro !
Misvisende informasjon når jeg fikk forsikringen i forhold til hva betingelsene ble
God service. Veldig behjelpelige kundebehandlere. Liker at det er kundeutbytte en gang i året
Ikke veldig billig og har fått beskjed av flere kjente om å bytte asap
Svindyr forsikring. Betaler nå over 700kr måneden ansvar med 16k km. Hadde en bil tidligere der jeg måtte betale rett over 3 000kr! for en liten førstegangsbil med ansvar og 20k km.
De deler en del av sitt overskudd med forsikringstakere