Storebrand Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Begynner å bli meget misfornøyd med Storebrand . Nylig har de økt priser med flere tusen i året uten å varsle på forhånd . Fikk sjokk når jeg fikk fakturaen. Jeg kan kalle det lureri på det reneste . Hold dere unna Storebrand og sats heller på andre selskaper som både er oppriktige og seriøse og ikke minst økonomiske .
Føltes ut som en rimelig leverandør da jeg gikk dit. Etter første året økte de prisene mellom 12-17% på hver av mine. Uten at jeg har brukt forsikringene. Da havnet jeg her på bytt!
Savner å kunne ta lettere kontakt uten å bruke chat.
Du kan ringe oss og om det gjelder en skadesak finner du direktenummeret og kontaktinformasjon til din kundebehandler på "Mine skadesaker".
Vann inn i hybelen i huset etter "hans". Nå er det gått over 2 uker siden de var på befaring fra skadefirma, rapporten er enda ikke sendt til Storebrand. I mellomtiden har det kommet fukt og sopp (?) på vegger og inventar til leieboer, og inneklima er uutholdelig for vedkommende som har astma og sett seg nødt til å flytte ut. Ingen hjelp å få hos Storebrand, de må vente på rapport. Det er helt hårreisende! Idag har vi forsøkt ringe hele dagen uten å få kontakt med noen, ingen har heller ringt opp igjen. Vi angrer bittert på at vi byttet til Storebrand.
Takk for at du sier i fra og vi må bare beklage. Både vi og våre avtaleparter jobber nærmest døgnet rundt i disse dager etter Hans og nå sist styrtregnet på Østlandet. Dette er ekstraordinært og selvsagt ikke slik det skal være. På innlogget side på Storebrand.no får du direktekontakt med din kundebehandler. Ta kontakt her og forklar situasjonen, så skal vi selvsagt se om vi kan hjelpe med en foreløpig løsning. Forsikringsbransjen har nær 7000 skadesaker etter Hans alene og det har derfor oppstått en knapphet på tørkeutstyr og håndtverkere som kan bistå. Utstyr er på vei inn fra resten av Europa og vi håper at dette snart er under kontroll.
Oppgjør er veldigt bra, kjøp av forsikring kunne vært bedre ,
Takk for at du likte oppgjørsprosessen vår, men synd at salgsprosessen ikke svarte tilsvarende til forventningene. Tips oss gjerne om hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Jeg er ut etter en bra forsikring selskap, siden jeg har så mange biler er pris viktig
Tusen takk for at du valgte oss og vi satser på at du ikke vil bli skuffet.
Ble utsatt for hærverk på egen ny innkjøp brukt båt på henger utenfor egen bolig i midten av juni mnd 2023. Storebrands takstmann ga en altfor lav takst og utbetaling av oppgjøret tok hele 8 uker selv etter gjenattte purringer både til takstmann og til storebrand pr tlf og mail. Da var sommeren og båtlivet over for min del. Så derfor mister Storebrand meg og min familie alle våre forsikringer. Min anbefaling er at en styrer unna Storebrand forsikring pga overnevnte.
Dette høres ikke bra ut og det er bare å beklage på det sterkeste at vi ikke har klart å levere på dine forventninger til oss som selskap. Slik skal det selvsagt ikke være og jeg vil gjerne se nærmere på din historie for å lære av våre feil.
Veldig proft og ryddig selskap. Hadde skadesak og pengene var på konto dagen etter. Anbefales
Tusen takk, godt å høre at vi levde opp til forventningene og vårt eget ønske om å være Norges beste forsikringsselskap.
Jeg regner med at etter overgang fra IF vil det ta tid med rutiner og bruk av ny levrandør
Generelt ett veldig bra forsikringsselskap, men er blitt dyrere med årene
Etter et ALT for langt kundeforhold til Storebrand, så sier vi takk og farvel! Skrekkelig kundebehandling, fakturasurr og ekstremt arrogante og inkompetente medarbeidere. "takk" og farvel! Lykkelig over å ha funnet EKSTREMT mange flere selskaper der ute som tilbyr en helt annen service, og på noen tastetrykk så sparte husholdningen 8.000,- kroner i året i forsikringer!
Hyggelig kundeservice ved skade sammen med polygon . Ønsker å se på årspremium med dem først. Men de har ikke utleieforsikring inkludert.
Takk for hyggelig omtale og ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter for å se om vi kan oppfylle det forsikringsbehovet du skisserer.
Ingen problemer så langt. Minus : Erstatter ikke dusjkabinett etter eksplodert vegg, på innboforsikringen.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Uten at jeg kjenner saken din, er dusjkabinett normalt ansett som en del av boligen og skal da vurderes under husforsikringen og ikke innboforsikringen, som er ment å omfatte mer det løse inventaret.
You pay monthly and you cannot use your insurance!!! Unbelievable You have to call milion times this insurance and no-one help you !!!
Sorry to hear about this, remember you can always contact us at "Mine skadesaker" when you log in at storebrand.no. Here you also will find the telephonenumber to your claimshandler.
Kondemnerte bilen min 2.mai. 12.juni er fortsatt ikke oppgjør som er akseptert av meg kommet inn på konto. Fremgang i saken, fra dag en, har kun vært når jeg kontakter selskapet. 10 av 10 ganger får jeg ikke kontakt med saksbehandler når jeg ringer oppgitt nummer, men blir henvist til kundesenter. Ringer alltid når de åpner kl.1000. Har ikke noen spesiell skadestatistikk, og har aldri hatt problem i andre selskaper ved skade. Mann 57 år.
Totalt har jeg hatt 2 tilfeller med forsikringsoppgjør med selskapet og jeg har en meget god erfaring med dette selskap. Det er hurtig svar på oppgaver og orientering om hvordan dette skulle takles.