Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tryg har god kundeservice, tilbyr de forsikringene man trenger, og har gode priser. De kundebehandlerene jeg har vært i kontakt med har vært veldig hjelpsom. Nettsiden er også ryddig og grei. Det er midlertidig litt vanskelig å se hvilke faktura som er betalt og hvilke som er utestående på oversikten dersom man er usikker.
Enkel saksbehandling i mitt/vårt tilfelle. Blitt vesentlig dyrere
Gode avtaler med arbeidstakerorganisasjon hvor del av husstanden er medlem. 10 % prisøkning fra et år til et annet litt i overkant
Styr unna dette selskapet! Dersom du har Tryg forsikring vil de benytte Norsk Hussopp Forsikring for skadedyr og råte. Jeg tilråder mot det sterkeste å inngå avtaler for bolig/fritidsbolig med disse selskapene. Det er ingen informasjon dersom skadesak er meldt og du vil ikke bli fornøyd med resultatet. Alle anmeldelsene av selskapet er tydelige på hva man kan forvente.
Betaler over 100 000 kr i år for privat og bedrift, men når pluselig jeg trenger å bruke forsikring pga ting stjålet fra bil - da til dem trenger kvitering som bevis av tingene og bilder er ikke nok som bevise.
Det ble veldig dyrt plutselig uten å opplyse meg. Dårlig kundebehandling da jeg etterspurte om å få redusert priser.
20% prisøkning ved fornyelse uten at det gis beskjed. Da er det bare og bytte selskap.
Veldig vanskelige å forholde seg til når du først har bruk for forsikringene dine. Vrir og vender på sine egne vilkår for å unngå utbetaling. Skrev blant annet i svar at melding fra fagekspert er irrelevant. Styr unna!
Har vært kunde hos Tryg i flere år. I løpet av alle de årene har jeg hatt to mindre skader i løpet av en 15- 20 års periode. For noen dager siden ble jeg utsatt for et innbrudd hvor gjerningspersonen klatret opp til verandaen min i 2 etg og kom seg inn ved å knuse en glassrute på en verandadør. Ble også selv utsatt for vold og fikk skader selv. Politi og sykebil kom relativt raskt. Fikk hjelp til å kontakte en glassmester som måtte komme for å reparere ruten midlertidig. Etter å ha fått tilbud fra glassmesteren på samme type rute, sier hun at du bør ta opp med forsikringsselskapet ditt om de muligens er villig til å dekke en rute som er litt vanskeligere å slå inn. Jeg trodde det da ville være snakk om mange tusen kroner i differanse, men ble overrasket over at differansen kun dreide seg om litt i overkant av kr 2000. men nei, som kunde hos Tryg i mange år, - så de ingen grunn til det. Den sikkerheten måtte jeg isåfall selv stå for. Og ja, det skal jeg! Jeg skal betale differansen, og jeg skal bytte forsikringsselskap - rett og slett fordi innimellom så går det an å se litt igjennom fingrene på ting...og kanskje tenke at jo, her kan vi kanskje redde liv om det skulle skje igjen. Og PS - ikke svar meg tilbake med alt av regler og diverse dere er pålagt å følge - dere har selvsagt rett. Takk for meg!
Jeg har måtte bruke forsikring på reise og jeg ble imponert over hvor rask de ordnet opp for meg. Når det gjelder innbo er jeg usikker på hva som dekkes.
Ved å samle mine 4 forsikringer i en annet selskap sparte jeg mellom 17-20.000 kroner. Hos Tryg ville jeg måttet betale det samme beløpet for bare 2 av mine forsikringer. Jeg anbefaler alle å bruke Bytt.no. Der er penger å spare.
Har vært kunde av selskapet i flere år, avbrutt av en periode i Tryg-eide Codan. Har kun en positiv ting å si om Tryg og det er at de er utrolig gode på skadeoppgjør. Derfor får de 2 stjerner. Men å øke prisen med 32 % er helt uaktuelt. Da ble det bytte av selskap. De var ikke interessert i noen typer forhandlinger.
Har du ikke rette forsikringen, så er det ingenting å hente hos Tryg. Moral vet dem ikke hva det er. #= åt i selskapet hadde ingen verdi. Heldigvis har jeg ingenting med dem å gjøre. KREFT betydde ingenting. Med venlig hilsen Pensjoner sjøkaptein K.O.
Andre selskaper tilbyr langt billigere forsikringer.
Hadde hundeforsikring via Tryg, med ekstra dekning. Vi måtte dessverre avlive våres godgutt akutt. Sender inn til forsikringen, får svar tilbake at det ikke blir dekket pga vi i samråd med dyrlege valgte avlivning isteden for en langvarig behandling som hadde blitt tortur for hunden vår. Hadde vi torturert han først i noen dager ekstra, hadde vi fått dekket av forsikring. Rett og slett uhumant! Styr unna!
Prishopp på ovet 20% andre året!! Det er ikke seriøst etter min mening.